PDA

View Full Version : Witte transparante korreltjes


Jaapie
25 juni 2003, 19:28
Hoi,
Al een geruime tijd heb ik van die witte transparante kleine korreltjes op mijn hoofdhuid in de vorm van een druppel. Zijn dit toevallig haarzakjes die naar buiten komen zetten?? Ik heb ook best last van jeuk aan mn hoodhuid.

Filos
1 augustus 2003, 13:59
hé, ik heb dit ook. Ik zou ook wel es willen weten wat dit juist is

pindakaas
2 november 2003, 21:14
Toevallig niet die zooi van je minox.?

Jaapie
2 november 2003, 21:15
Nope, talg ofzo.

Raymond79
5 november 2003, 16:54
Die witte korreltjes zijn volgens mij idd afgestorven haarzakjes, dwz dat deze hun laatste haarcyclus hebben gehad.

Henk21
5 november 2003, 17:13
Wanneer sterven er bij een normaal persoon die geen erfelijke kaalheid heeft die eerste haarzakjes.... Toch ook rond de 20 jaar... Om de 20 jaar 1 cyclus toch?? 5 totaal . Dus als je geen erfelijke kaalheid hebt heb je tot je 100ste haar?

Jaapie
5 november 2003, 19:28
Ik hoop het niet! :eek:

Henk21
7 november 2003, 18:09
Originally posted by Jaapie
Ik hoop het niet! :eek:

Hoezo niet????

Dit hebben mensen zonder haaruitval toch ook als ze wisselen van cyclus om de 20 jaar?????

Correct me if i`m wrong!!

geelblauw
17 augustus 2008, 16:24
witte transparante kleine korreltjes op mijn hoofdhuid in de vorm van een druppel.

Hey Jaapie,

Weet je al wat die korreltjes op je hoofdhuid zijn? Ik heb namelijk hetzelfde probleem. Het lijkt inderdaad op talg en gaat gepaard met jeuk op de hoofdhuid.

Soldaat
17 augustus 2008, 16:50
Geelblauw, lees ook eens dit topic:
http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=13814

Ik heb precies hetzelfde +jeuk & haaruitval

geelblauw
17 augustus 2008, 17:37
Geelblauw, lees ook eens dit topic:
http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=13814

Ik heb precies hetzelfde +jeuk & haaruitval

Ok, ik heb er gereageerd.

Falcone
17 augustus 2008, 22:35
ik had dit ook en dit ging vooral gepaard met haaruitval in dezelfde zones...na lang zoekn heeft een derm mij een goede shmappo daarvoor voorgeschreven nl KELUAL DS

en verder af en toe nizoral.

ik ben ervan overtuigd dat wie haaruitval wil bestrijden ook dit aspect zeker moet bestrijden aangezien het gevolg is van ontstekingsreacties ivm aga.

veel dermatologen zijn echter hopeloos onwtened of onwillig op dit vlak.

Soldaat
18 augustus 2008, 13:38
ik ben ervan overtuigd dat wie haaruitval wil bestrijden ook dit aspect zeker moet bestrijden aangezien het gevolg is van ontstekingsreacties ivm aga.

veel dermatologen zijn echter hopeloos onwtened of onwillig op dit vlak.

Bedoel je de talg / witte korreltjes bestrijden?

En hoe weet je dat dit een ontstekingsreactie is van aga?