PDA

View Full Version : Do's blunders !!


Ellis
2 juli 2003, 13:24
Hoi Do !

Daar Fara waarschijnlijk nog op 2 oren ligt , heb ik maar vast je nieuwe topic aangemaakt , lief he !!!
Maar , als ik van jou een fles Champagne krijg zal ik mijn mond houden !!
Zul je zien dat Fara nu plots wakker wordt en naar mij toe snelt , die heeft de Champagne al geroken , die zuipschuit !

Okee , 1 van mijn blunders : ik heb voor 1000 piek in vreemde billen gebeten , 10 minuten lang.....op straat....voor tv......
MEER ZEG IK NIET !!!!!!!


:o :o :o Ellis !!

Do
2 juli 2003, 13:45
Oooooooooooh wat ben jij een kreng zeg!!!!!!!!!!!:D Waarom nou weer "Do's blunders" en niet "ieder zijn grootste blunders". Dit doet me weer denken aan die "wastips van Do" van Boes (ook zo'n lekkertje).

Ik zeg nog effe nikkes, nada, njente.

Oke oke.....kleintje dan: Sta met een "voetballer" te kletsen (naam alleen bekend bij mij hahahaha). Sta een beetje leuk te doen en aantrekkelijk te wezen (humpffff), strijk met de vingers even door mijn weaving, trek mijn hand terug met een stuk weaving erin. Nou......dan ga je door de grond hoor!!!! Je had hem moeten zien kijken

Wendy
2 juli 2003, 14:20
Nou vooruit,
ik ook 1 van de vele: Ik stond op een collega te wachten, zij was de auto halen, een rode Honda... Wachten, wachten, wachten en ja hoor eindelijk een rode Honda. Ik ruk de deur open en wil instappen, zit er een hele vreemde vent in...
1 seconde later komt mijn collega aanrijden, die kon me dubbelgevouwen van de stoeprand plukken :D
Groetjes, Wendy

Do
2 juli 2003, 14:24
Ellis: nou voor 1000 piek mijn tanden in een paar strakke billen zetten daar had ik ook geen "nee" op gezegd hoor. Tis dus te hopen dat je het niet gedaan hebt in een paar vormloze "biggelellen" met rode pukkels!!! (brrrrrrr)

10 minuten lang.....op straat....voor tv......

OOOOOOOH was JIJ dat!!!!! Whahahahahahahaha

Wen: Whahahahahaha, als het een lekker ding is geweest was ik mooooooooi blijven zitten!!!!!

Wendy
2 juli 2003, 14:27
Nou , hij was niet verkeerd... dat weet ik nog wel...

Groetjes, Wendy

Ellis
2 juli 2003, 16:50
Nog een klein blundertje van mij....

Ik droeg een rokje en ging even naar de wc....maar de rok bleef in mijn "easy-up+go"(goede tip Do !! ) hangen.....zonder dat ik dat doorhad natuurlijk !
Ik ben vervolgens naar mijn werk gewandeld , door het dorp , over de overvolle markt EN GEEN VIS DIE ERNAAR KRAAIT !?:confused:
Pas vlak voor de deur van mijn werk vertelde een meisje het ....
Bovendien woondde ik toen boven een autowinkel met allemaal van die verkopers in een pak. Die stonden gewoon doodleuk voor het raam naar mij te zwaaien........:rolleyes: :confused: :eek:

Ellis
2 juli 2003, 18:00
Allee , nog 1 dan.....
Vanmorgen was het nog wat te vroeg om de Rose van Diana te snappen.....:yawn: :yawn:
Maar nu heb ik hem door !!!
Rose = wijn :D :D :D
Dit vind ik nou toch wel een erg goed voorbeeld van nog niet geheel alcoholslist zijn ....oefff !!

:D

ernestina
2 juli 2003, 18:18
Stel je voor:

Jongen en meisje verliefd op een bankje. Ieder eten zij een ijsje (zo'n hoorntje). Omdat de jongen zo verliefd is, voelt hij ineens de behoefte het meisje te kussen...... hij buigt voorover naar haar toe en....... gooit zijn ijsje in haar decolleté!!

Niet mijn blunder dus, maar die van mijn man...

Ernestina

Do
2 juli 2003, 19:00
Heeeeee die van die panty was ook 1 van mijn grootste blunders (zelfs 2 keer gebeurd). Een keer nadat ik de pashokken uitkwam en zeker een half uur door de stad heb lopen kuieren met de panty over mijn rok en een maal........slik.....slik......in een belangrijke vergadering (mantelpakje, conservatieve schoentjes eronder en.........panty over de rok). Voel het schaamrood op dit moment alweer naar mijn wangen kruipen.

Maar wat te denken van de volgende:

S'avonds voordat ik naar bed ging stapte ik dus lekker eerst nog even onder de douche. Aangezien je dit meestal doet in je nakie, hup truitje uit, broek uit, ondergoed uit (aangezien ik niet zo nauw keek lag alles dus als een hoop op de grond in de slaapkamer).
De volgende morgen werd ik wakker gemaakt door mijn zus die zich overduidelijk hondsberoerd voelde maar er waren geen geneesmiddelen in huis. Dus.........hup........bed uit........schone onderbroek uit de kast getrokken........broek die op de grond lag aangeschoten......spring in de auto..........rij als een gek naar de apotheek........sta daar te wachten op mijn beurt........zie ik dat er mensen naar me zitten te loeren. Ik volg hun ogen kijk naar beneden en ........zie tot mijn afgrijzen dat er een zwarte string half uit mijn broekspijp steekt. AAAAAAAARGH!!!!!!

Enne.......Ellis......muts!!!!! Je bent zoooooo goed wakker dat je je posting onder de verkeerde kop plaatst die hoort onder "Jam". hahahahaha.

Ellis
2 juli 2003, 19:46
Daar ben ik het deels mee eens Do.....het ging over jam maar het is en blijft een blunder !!

Enne...wakker ben ik eigenlijk nooit , nooit geweest en zal het ook wel nooit meer worden........


:yawn: :yawn: :yawn:

Fara
9 juli 2003, 00:18
Ja hoor! Er s me een van mijn stommiteiten te binnen geschoten!
Komtíe:

Ik werk in het weekend in een winkel (studiebeursje aanvullen) en kom daar vaak bekenden en minder bekenden tegen. Zo'n minder bekende is dan iemand die ik in de eerste instantie helemaal niet herken (ben nogal slecht in gezichten onthouden...) maar als diegene tegen me begint te praten krijg ik ergens in het gesprek wel door wie die persoon zou moeten zijn. Vaak een moeder van iemand die bij mij op de middelbare school heeft gezeten. (weet ook niet waarom al die mensen mij onthouden. Nisschien een karakteistiek hoofd, zo zonder wenkbrauwen?;) )
Anyway: laatst was er weer zo'n minder bekende die me echter wel bekend voorkwam. Ik begin heel enthousiast een gesprek met die vrouw en ze babbelt gezellig terug, maar kijkt me eerst vreemd aan. We hebben het over mijn studie, mijn vriend, en meer van dat soort dingen. Dan vraag ik, heel belangstellend: en hoe gaat het nu met uw zoon? Nog aan de studie?

Je voelt hem al aankomen: ik sta daar mijn levensverhaal tegen een wildvreemde vrouw op te hangen...:o
Mevrouw heeft geen zoon of dochter van mijn leeftijd. We komen tot de conclusie dat we tot vandaag geen idee hadden van elkaars bestaan...

Die mevrouw komt nog geregeld in de winkel en het schaamrood stijgt me dan steeds weer naar de wangen:o

Goed, voor zover deze ontboezeming...
Who's next?
'T is ineens al bijna een week stil op deze thread! Of zaten jullie allemaal gespannen op mijn blooper te wachten? Haha! Dan kan er nu weer gepost worden hoor;)

Do
9 juli 2003, 02:48
Whoehaaaaaaaaaaa!!!!!

Deze is leuk!!!!

Trouwens die van Ernestina is ook een giller!!!!

Ernestina: troost je, wees blij dat je een decollete hebt!!!!

Oke, who is next???? (ikke niet, hou me nog effe in)

Ellis
9 juli 2003, 11:48
Deze is goed Fara !!
Ik heb er ook nog 1 die erop lijkt ,......alweer......
Ik werkte in de schouwburg en er stond een jongen aan de bar die me bekend voorkwam en zei tegen een collega : volgens mij heeft die jongen bij mij in de klas gezeten , hij komt me zo bekend voor ! Zegt mijn collega : dat zou je wel willen , maar het is "gewoon" Rik Engelkes ( de acteur van o.a. Gtst....).....
Maar ik liep natuurlijk ook achter op het Nederlandse repertoire doordat ik 7 jaar in Frankrijk woonde.....
Ik kende ook niet het liedje van : Ellis , Ellis , who the fuck is Ellis...
maar dat heb ik nooit als een gemis ervaren !!:D
Ernestina, jouw blunder deed me denken aan een bakker in Frankrijk. Zijn grootste lol was om softijs zo hoog op het koekje te gooien dat je ijsje wel om moet vallen ....Dat gebeurde dus ook bij mijn vader , de hele mik-mak in zijn open bloes en die bakker kwam niet meer bij van het lachen !!
Bij deze is U gewaarschuwd voor dubieuze franse bakkers !!
Nou Do , het pad is voor je ge-effend ! Kom nu maar op met je waslijst !!:P :D

monique3
9 juli 2003, 23:17
Jaren terug gingen we naar centerparcs.
En daar hadden ze een wildwaterbaan die uitkomt in een klein rond poeltje.
Ik, enthousiast, ga die baan af, eerst bleef ik halverwege vastgezogen zitten op zo'n putje wat het water aanzuigt,hahahaha. Mijn vriend moest me er echt aftrekken.
En aan het einde dacht ik wel effe mijn hoofd boven water te kunnen houden.......maar nee....
Ik ging dus koppie onder, en onder water voelde ik dan mijn haarwerp dus af ging, en ik kon hem onder water zien en pakken en weer opzetten.
Nou, het leek wel een eeuwigheid voor ik weer boven water kwam en toen ik boven kwam zat hij ook nog eens een kwart slag gedraaid op mijn hoofd.
hahahahahahhaa :-)
Gelukkig was mijn vriend me net voorgegaan en die zei het me, dus kon ik hem nog even goedzetten voor iemand anders het zag.
Ik ben toen maar niet meer van die baan afgegaan, jammer , want het was wel leuk!
Hahahahahahahhahha,

Wie volgt, Monique3.

Fara
13 juli 2003, 13:15
Oei, er is ineens in mijn geheugen een blokkade opgeheven en nu is er een blik met stommiteiten by Fara opengetrokken...
Nou ja, echt stommiteiten zijn het niet, eerder stomme situaties, vooral als gevolg van mijn spinnenfobie.
Komen ze:

1:
Een tijdje terug waren mijn vriend en ik in de tuin aan het werken geweest. We reden terug met een grote doos vol tuinafval (in België kost het een vermogen aan gftzakken, in Nederland gooi je het gewoon in de toch nooit volle GFTcontainer van je moeder;) ) goed dichtgeplakt om te voorkomen dat er beestjes in de auto komen, en toen we bijna thuis waren wilde ik mijn sleutels pakken.
Zit er ineens een loeigrote spin vlak naast mijn tas en nu dus ook mijn hand!!! AAAAAAARGH!!!
Ikke gillen dat mijn vriend moet stoppen (wat hij gelukkig braaf deed) en in mijn haast uit de auto te komen gooi ik bijna mijn zijraampje stuk met mijn autogordel. De rest naar huis heb ik met trillende knietjes gelopen en ik weigerde die auto in te stappen voordat ik met eigen oger had gezien dat de spin verwijders was. Eenmaal thuisgekomen had mijn vriend mijn ouders al ingelicht en die stonden me breed lachend te verwelkomen...:o
Een gelukje: toen mijn vriend de spin vond, gaf hij ook wel toe dat het een grote, dikke spin was. Oef!!! Dus ik = geen aansteller.

2: Weer een spinnenverhaal: mijn vriend heeft me net thuis afgezet en is weer door, ik wil naar binnen gaan, pak mijn sleutels en... gil!!!
Inderdaad: een dikke vette spin vlak naast het slot. Om de buren te vragen of ze de deur open wilden doen vond ik te genant, dus na een kwartier zweten en trillen toch maar mijn vriend gevraagd of íe alsjeblieft de deur voor me open wilde komen doen...
En die schat, begripvol als hij is, komt gelukkig meteen, al heb ik het wel lang aan moeten horen. Maar ook dit was wel weer een echte enge spin: toen mijn vriend hem met zijn autosleutels weghaalde, vouwde dat beest al zijn poten om de sleutel heen. Zat er een spin in een innige omhelzing met onze autosleutels!!!
Zelfs mijn vriend vond het toen een vreemd beest.

3: Ik heb laatst een boek besteld via internet, via een tweedehandse boekensite.
Gisteren lag het boek op mijn kamer, ik pak het uit, sla de eerste pagina open en ... gooi het met een gil van me af.
Er zat daar een platgeslagen spin tussen de kaft en de eerste pagina!!! YAK!!!!! Dat haal je er toch even uit als tweedehandsboekenverkoopster!!! Ze kon het niet over het hoofd gezien hebben, want het beest zat vlak onder de prijs die in het boek geschreven was en waar ze naar verwezen had!
Gelukkig was ook hier mijn vriend weer de reddende engel (wat zou ik zonder hem zijn;) ) en heeft hij het lijkje uit het boek geplukt. Niet eens zo'n hele grote spin, maar toch groot genoeg om als spinnenfobielijder je het leplazerus te schrikken.

En dan tenslotte 4:
Wat zoe ik om mijn redder te bedanken: ik strijk zijn t-shirt verkeerd...
Zo'n synthetisch shirt, waarvan ik nog dacht van: kan dat wel gestreken worden???
Normaal gezien kijk ik dan in de wasvoorschriften die in de naad zitten, maar nee, nu was ik lekker bij en dacht ik: ik ga die strijkbout even heel vlug erop zetten. Dus: erop en er meteen weer af. STOMSTOMSTOM!!! Natuurlijk bleef het shirt plakken aan mijn strijkbout...
Nu heeft hij een mooi hemelsblauw shirt met een strijkboutafdruk over zijn linkerborst. Errug sexy hoor... not:frusty:

Goed, om jullie even bij te laten komen van al dit spinnenleed zal ik nu stoppen. Als er weer stommiteiten te binnen schieten zal ik ze jullie niet onthouden (beetje zelfspot moet kunnen hier, heb ik al lang gemerkt:D )

Ellis
13 juli 2003, 14:17
Ik heb ook nog een strijkbout-blunder !!:D
Toen ik 16 was had ik een optreden met de balletschool in de grote zaal van de schouwburg.
Natuurlijk ben je dan een beetje zenuwachtig en wil het hoofd nog wel eens op "pauze" staan...
Mijn rokje was nog wat gekreukt en dacht : daar moet ik nog even snel iets aan doen voordat ik op moet !
Jullie raden het waarschijnlijk al ; het stof was synthetisch , gevolg : een groot gat ( gelukkig aan de onderkant !!) in mijn rokje !! Paniek !!!! Wat nu ???? Heeeeelllup !!!
De enige oplossing was : afknippen.......
Sta ik daar als enige in een kort rokje tussen 10 "lange" rokjes op het toneel :rolleyes: .......Het was ook nog een dans op het nummer " la vie en rose ", erg toepasselijk !!

Nog een spinnenblunder als toetje :
Ik werkte in een brasserie als serveerster en stond met een vol dienblad . Ik voelde ineens iets kriebelen op mijn voet , keek ernaar en zag er een enorm grote zwarte harige dikke spin erop zitten !!!!!!!! Ik gilde het uit en mijn dienblad vloog door de lucht !!
Bleek het een nep-spin aan een touwtje te zijn waar een jongetje mee aan het spelen was !! :o
Hij heeft ongelofelijk op zijn kop gekregen van zijn ouders , terwijl de rest van de mensen in een deuk lagen en ik nog na stond te trillen !!!

Fara
13 juli 2003, 19:55
Haha! Wat een leuke thread is dit!!! We moeten deze nog maar lang laten voortleven:D

Ellis
13 juli 2003, 21:03
Ben ik het helemaal mee eens !!! :D :cool: ;)

Marloes
14 juli 2003, 13:05
Ik heb er ook nog wel eentje:

ik ging met mijn vriend mee naar zijn diploma uitreiking (zat zelf ook op die school dus kende iedereen) maar had toen ook blaasontsteking en ja hoor ik moest weer naar de wc, mantelpakje aan met kort rokje en hoge hakken, was de vloer een paar dagen eerder gewaxed en daar ging ik natuurlijk onderuit op het midden gangpad. Ik denk snel op staan en wegwezen, maar nee komt de directeur naar me toe om me te helpen en zegt dan ook nog eens "je moet ook wat dames-achtiger lopen"
Nou ik kon wel door de grond zakken.

Marloes

Fara
31 augustus 2003, 11:34
euh...
Wordt er tegenwoordig niet meer geblunderd??? 't is zo stil hier...
(moet eerlijk toegeven: tot nu toe ook bij mij geen noemenswaardige stommiteiten geweest. Worden we saai???:yawn: )
greetz, Fara

Ellis
3 september 2003, 11:29
Saaai !!!????
Let effe op je woorden ! Wat een blunder van je om zoiets te zeggen Fara !! :P
Maar goed , misschien dat ik nu saai ga worden want een kleine blunder van mij is dat ik van alle druiven uit mijn tuin geen wijn heb gemaakt ...........maar jam !!! Oeps....even Apeldoorn bellen !
Nu zit ik dus met een te laag alcoholpercentage in mijn bloed te kijken.....:eek:
Maar ja , het is misschien ook een blunder dat ik dit niet schrijf onder topic " Jam"???? :rolleyes:
Maar hoe zit het nu met jou Fara ?? Niet geblunderd op de planken ??? Of ga je dat nog doen ??!! :D


:cool: Ellis !!

Fara
4 september 2003, 13:08
Op de planken nog niet. Zijn nu nog bezig met repetities (vanavond de generale, morgen t/m volgende week zaterdag uitvoeringen). Al wel een genant momentje gehad naast de planken. Zag een van de dansers, iemand die twee en drie jaar geleden ook meedanste. Was heel blij hem te zien en vloog er natuurlijk meteen op af. Na al een heel gesprek zag ik ineens heel de groep van dansers naar ons kijken. Bleek dat ik midden in een bespreking kwam vallen.. Oeps...:o

Ongetwijfeld zullen er de komende dagen meer blunders volgen, we'll keep in touch;)


Even een TTMopmerking erbij: ik heb er de laatste maanden nog niet zo behaard bij gelopen!
:cool: :D
Ben erg trots op mezelf!!!

Maar genoeg over TTM op deze thread! We gaan weer verder met de blunders!!! Go girls!!!!! (boys?)

Fara
6 september 2003, 18:57
Niet echt een blunder, wel een "heb ik weer"verhaal.

Ik speel mee in een toneelstuk en speel daar een gevangene in een 18e eeuwse gevangenis. Iedereen in die gevangenis wordt bleek geschminkt, met daar overheen wat "vuile"vegen. Ik sta netjes in de rij te wachten, ben aan de beurt en krijg enkel die zwarte vegen!!!
Voor diegenen die me nog nooit gezien hebben: ik ben nogal bleek...
En dus blijkbaar zo bleek dat die grimeur dacht dat ik al een bleke basis had!!!
Het is nu DE grap van ons bedrijf:cool:

Ach ja...;)

Anjo
10 september 2003, 00:12
Dit is echt hartstikke leuk om te lezen. Ik lag echt in een deuk bij het verhaal van Centerparcs. Ik heb die wildwaterbaan ook gehad.

Ik bleef gelukkig niet in een putje vastzitten, had mijn eigen volle haardos toen nog, maar ik had de handicap dat ik zonder bril niet door de wildwaterbaan durfde. Alles ging goed, maar aan het eind schiet je in dat ronde poeltje en je raadt het al. Mijn bril vloog af, in de stroming en het enige waar ik aan kon denken: hoe moet ik naar huis, want zonder bril ben ik zo scheel als malle pietje (was die scheel?) en kan ik nooit naar huis rijden.

Ik heb de hulp van een centerparcsmedewerker ingeroepen, want in dat ronde poeltje staat ook een soort stroming of draaikolk. Helaas was die knul niet onder de indruk van me, heb ik zelf (stoere vrouw) al hangend aan zo'n touw graaiend in het rond mijn brilletje teruggevonden. :cool: Een wonder!

Who's next?

Groetjes,

Anjo