PDA

View Full Version : wordt het erger?


miekje
4 juli 2003, 15:13
hoi,
ik ben 20 en heb al 4 jaar last van overbeharing op mijn buik en al van kleinsaf op mijn rug. het lijkt niet echt erger te worden, maar toch vrees ik hiervoor omdat ik gehoord heb dat het met de jaren toeneemt.Is dat echt zo?

Wendy
4 juli 2003, 18:07
Hoi!!
Allereerst welkom op het forum, ik was net bezig om je mailtje beantwoorden, toen ik bedacht eens te kijken of je je inmiddels aan had kunnen melden.
Over je vraag: ik weet niet welke methode je gebruikt om je te ontharen. Misschien doe je dat wel helemaal niet. Ben je ooit vanwege je overbeharing bij een dokter geweest? Is er een aanwijsbare oorzaak? Haargroei kan inderdaad erger worden, maar in de meeste gevallen geldt dit voor vrouwen in de menopauze; dan verandert de hormoonspiegel namelijk.
Zolang het niet erger wordt, zou ik me er nog niet al te veel zorgen over maken.
Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.
Groetjes, Wendy

miekje
4 juli 2003, 19:50
hey,
ik heb niet teveel mannelijke hormonen, mijn hormoonspiegel is volgens de dokter normaal. Ik had gewoon op dit forum en ook op internet af en toe gelezen dat het wel erger wordt in je ' twintiger jaren' ik zat dus al met de schrik, want de haren die ik heb zijn misschien wel opvallend, maar wel vrij dun en in mijn gezicht alleen een beetje op mijn bovenlip, in het dagelijkse leven met de juiste kleren zie je het dus eigenlijk niet.
ik ben bezig met laserepilatie en dat werkt wel wat , maar nog niet super, hebben jullie nog tips? bedankt:)
ook vroeg ik me af hoeveel vrouwe, hier eigenlijk last van hebben, want ik voel me met dit probleem vaak wel eenzaam en zit zeker nog in een leeftijdsgroep waar enorm naar uiterlijk wordt gekeken.