PDA

View Full Version : Is het resultaat van toppik echt zo goed?


)Remco
24 mei 2009, 14:00
Zoals onderstaande filmpjes suggereren?

Had het 2 jaar terug willen gebruiken bovenop en achter maar bleek door de minox niet meer nodig want minox heeft al voor hergroei gezorgd.

Heb nog een ongebruikte bus volumma staan.

http://www.youtube.com/watch?v=e7wCWWamE5U

http://www.youtube.com/watch?v=FMygstcuSWI&feature=related

wesley1982
24 mei 2009, 19:56
ik moest zoals je men haar zag in men fotos van begin 2008 getuige zijn op een trouw , mijn voor en na was net hetzelfde als die gast op youtube

van zo goed als kaal naar mooi dik haar, enkel met toppik , op de trouwfotos sta ik dan ook met perfect dik haar... oef :P

nu gebruik ik toppik enkel nog beetje op men kruin om de iets dunnere zone te cammofleren , maar toppik doet echt wonderen , al is het wel schijn...:rolleyes:

heb ook volluma en mane al getest en ik kan je zeggen dat ik enkel toppik goed vind, met die spuitbuszaken bij het kammen trek ik bijna men haar uit omdat alles aan elkaar kleeft...
die dermatch zou ik wel nog durven testen , ziet er ook wel goed uit, al zal het iets meer durven afgeven dan toppik denk ik

Hanna
24 mei 2009, 20:06
Dermatch en Couvré zijn crèmes, die inderdaad afgeven, maar Toppik bestaat uit vezeltjes die niet afgeven (ze kunnen wel loslaten als ze niet goed gefixeerd zijn)

mlsbutt
24 mei 2009, 21:14
Dermatch en Couvré zijn crèmes, die inderdaad afgeven, maar Toppik bestaat uit vezeltjes die niet afgeven (ze kunnen wel loslaten als ze niet goed gefixeerd zijn)

Dermmatch, is een soort ''rouge''/make-up/''smink'' geen creme dus..

Hanna
24 mei 2009, 23:29
Ja, weet ik, "schmink" is een beter woord. Zelf heb ik dat nooit gebruikt, wel Couvré. Je kunt er een heel mooi effect mee krijgen als alleen Toppik niet meer genoeg is, maar 't is toch wel zoiets als schoensmeer en ik vermoed dat Dermatch ook net zo erg afgeeft.

mlsbutt
26 mei 2009, 07:48
Ja, weet ik, "schmink" is een beter woord. Zelf heb ik dat nooit gebruikt, wel Couvré. Je kunt er een heel mooi effect mee krijgen als alleen Toppik niet meer genoeg is, maar 't is toch wel zoiets als schoensmeer en ik vermoed dat Dermatch ook net zo erg afgeeft.

Qua afgifte bij Dermmatch valt dat wel mee, ligt er maar net aan hoe je het opbrengt etc.

En welke vervolg producten/stylingsproducten (in mij geval) je gebruikt.

In mijn geval Dermmatch achter de haarlijn etc
En Toppik op aan de haarlijn middels die ''TSM''(Toppik Spay Maximizer)

Dermmatch is ''tig'' malen beter(naar mijn mening dan v:olluma..:confused:)

Wat ik ook jaren heb gebruikt..maar dat verhaal kennen we nu al..

Jij(Hanna:cool:) gebruikt het voor de houtentrap.
En ik wel eens voor mijn schoenen.(grapje maar het zou zomaar kunnen.)

Plus het feit, dat ik/je met 1 potje Dermmatch wel 2.1/2 a 3 maanden doe.
1 zo'n potje, kost geloof ik ''nog geen 2 keer de helft ofzo...'':cool:

En het is middels die ''applicator'' enorm secuur op te brengen etc.
Net zoals met Toppik etc, dus niet zoals met v:mad:lluGRAAAAA.....

Plus geen rommel in de badkamer etc.

Jammer idd dat het ''cover-up'' wat '':cool:%'' afgeeft nog niet bestaat.

Hanna
26 mei 2009, 10:58
Als Dermatch aangebracht is en je wrijft daarna met je vingers over de hoofdhuid, zijn je vingers dan niet bruin? Bij Couvré wel.

mlsbutt
26 mei 2009, 20:30
Ja dat wel natuurlijk/helaas(maar ja het moet er natuurlijk ook weer uit kunnen etc)

Maar Courve wat ik ook even heb gebruikt(1 keer! daarna die tube weg gegooid! wat een gedoe Pff met die ''pasta'')

En gaf ook veel meer af en maakte het ''chulky-hair''!

Echt geen beginnen aan!(maar dat is mijn mening.)
Btw, Couvre is van de zelfde makers/firma als Toppik toch/niet?

Hebben jullie Couvre wel positief ervaren?

Hanna
26 mei 2009, 22:42
Ik bracht slechts een heel dun laagje Couvré aan op de kalende plekken en smeerde dat goed uit, zodat 't transparant werd en nauwelijks zichtbaar, waardoor ik in combinatie met Toppik een heel natuurlijk resultaat kreeg.

Beide produkten zijn inderdaad van dezelfde fabrikant, maar ik heb geen aandelen. ;)

JimmyJames
27 mei 2009, 13:01
ik moest zoals je men haar zag in men fotos van begin 2008 getuige zijn op een trouw , mijn voor en na was net hetzelfde als die gast op youtube

van zo goed als kaal naar mooi dik haar, enkel met toppik , op de trouwfotos sta ik dan ook met perfect dik haar... oef :P

nu gebruik ik toppik enkel nog beetje op men kruin om de iets dunnere zone te cammofleren , maar toppik doet echt wonderen , al is het wel schijn...:rolleyes:

heb ook volluma en mane al getest en ik kan je zeggen dat ik enkel toppik goed vind, met die spuitbuszaken bij het kammen trek ik bijna men haar uit omdat alles aan elkaar kleeft...
die dermatch zou ik wel nog durven testen , ziet er ook wel goed uit, al zal het iets meer durven afgeven dan toppik denk ik

Waarschijnlijk is het al een keer gezegd in een van deze fora. Maar kun je ook gewoon naar bed gaan met Toppik zonder je haren van te voren te wassen?

Hanna
27 mei 2009, 14:27
Ja, dat kan. Je zult de volgende ochtend wel wat losse vezeltjes op het kussen aantreffen.

Overigens is het 't beste om na het opbrengen van Toppik en haarlak, even met je hoofd op het kussen te ploffen, zodat de overtollige vezeltjes er uitvallen. Beter dat, dan dat ze op de tandartsstoel of behandeltafel van een dokter terecht komen. :o

Ryan R
27 mei 2009, 14:41
heb jij dat een keer gehad Hanna?

)Remco
27 mei 2009, 15:31
Welke toppiksoorten merken geven nou het (slechtste) resultaat en welke geven nou het mooiste (beste) resultaat?

Wat moet ik nou juist (niet) aanschaffen en wat moet ik juist (wel) aanschaffen?

Hanna
27 mei 2009, 16:34
heb jij dat een keer gehad Hanna?

Ja. Toen ik uit de tandartsstoel overeind kwam, veegde de tandarts 't weg zonder wat te zeggen, maar ik vond 't wel genant.:o

Welke toppiksoorten merken geven nou het (slechtste) resultaat en welke geven nou het mooiste (beste) resultaat?


Toppik is Toppik en met andere merken strooivezeltjes heb ik geen ervaring.

Ryan R
27 mei 2009, 18:54
Argh!

Hij dacht waarschijnlijk, what the fuck is dat.

Maar als iemand door je haar gaat, komt het spul dan ook los?

Hanna
27 mei 2009, 22:17
Bij al die camouflagemiddelen kunnen ze beter van je haar afblijven; bij de meeste pruiken/haarwerken trouwens ook.

Freak out
28 mei 2009, 02:03
Ik vind Toppik ook wel één van de betere middelen...
Is zeer snel aangebracht en geeft niet af...

Ik heb er alwel mee geslapen, en het geeft wel 'iets' af,
maar met die andere middelen durf ik niet gaan slapen,
of tochnietmeer... Ben met Volluma 1 keer gaan slapen,
en het was echt een troep.. :p

gba*
30 mei 2009, 12:55
Een vraagje aan Toppik gebruikers: word de Toppik verstuurd in een anonieme verpakking (zo ja, vermeld er ook even bij, bij welke site je het hebt besteld). Dit ivm een gedeelde brievenbus. Ik wil nou ook weer niet alles met mede-studenten delen ;)

Dundee
31 mei 2009, 01:13
Ik vind Toppik ook wel één van de betere middelen...
Is zeer snel aangebracht en geeft niet af...

Ik heb er alwel mee geslapen, en het geeft wel 'iets' af,
maar met die andere middelen durf ik niet gaan slapen,
of tochnietmeer... Ben met Volluma 1 keer gaan slapen,
en het was echt een troep.. :p


Vraag me af wat dit geeft in een cabrio (op de snelweg) bv ?

Hanna
31 mei 2009, 12:25
Vraag me af wat dit geeft in een cabrio (op de snelweg) bv ?

Als de Toppik goed gefixeerd is met haarlak, zal 't er niet uitwaaien.

Hanna
31 mei 2009, 12:28
Een vraagje aan Toppik gebruikers: word de Toppik verstuurd in een anonieme verpakking (zo ja, vermeld er ook even bij, bij welke site je het hebt besteld). Dit ivm een gedeelde brievenbus. Ik wil nou ook weer niet alles met mede-studenten delen ;)

Ik heb het oude doosje teruggevonden en er staat als afzender alleen een straat- en een plaatsnaam op.
Voor de zekerheid kun je er natuurlijk ook even over opbellen. ;)

Freak out
2 juni 2009, 16:02
Als de Toppik goed gefixeerd is met haarlak, zal 't er niet uitwaaien.

Inderdaad, als je er haarlak ofzo overheen doet,
zal het er niet uitwaaien...

another
9 juni 2009, 16:10
Hey!

Vraagje over toppik.
Kan je na het aanbrengen van toppik gewoon gel gebruiken (zonder dat de gel al je toppik weer meeneemt:P)

Freak out
9 juni 2009, 16:37
Hey!

Vraagje over toppik.
Kan je na het aanbrengen van toppik gewoon gel gebruiken (zonder dat de gel al je toppik weer meeneemt:P)

Je kan gel gebruiken ja... het geeft wel wat af, maar het blijft zeker ookwle opje haar zitten.

Best is dan eerst toppik aanbrengen, een heel licht laagje haarlak eroverheen, heel ff wachten en dan gel.. :-)

bouman60
25 december 2009, 11:10
Ik hoorde gister bij een haarwerker dat je met toppik je hoofdhuid afsluit waardoor de haaruitval erger wordt. Zelf gebruik ik al 7 jaar toppik maar gister liet hij met een speciaal apparaat zien wat het effect was op mijn hoofdhuid en dat was even schrikken! Hij heeft me Nioxin meegegeven om de hoofdhuid tot rust te laten komen en ik krijg voor het komende jaar een haarwerk. Dat in combinatie met nioxin kan er volgens hem voor zorgen dat ik misschien over een jaar weer zonder haarwerk kan.
Toppik moet ik laten staan maar dat vind ik erg lastig omdat het verslavend werkt. Ik kan niet meer zonder...dus ik blijf het gebruiken tot ik mijn haarwerk krijg.

groetjes

Diksy
26 december 2009, 11:04
Ik hoorde gister bij een haarwerker dat je met toppik je hoofdhuid afsluit waardoor de haaruitval erger wordt. Zelf gebruik ik al 7 jaar toppik maar gister liet hij met een speciaal apparaat zien wat het effect was op mijn hoofdhuid en dat was even schrikken! Hij heeft me Nioxin meegegeven om de hoofdhuid tot rust te laten komen en ik krijg voor het komende jaar een haarwerk. Dat in combinatie met nioxin kan er volgens hem voor zorgen dat ik misschien over een jaar weer zonder haarwerk kan.
Toppik moet ik laten staan maar dat vind ik erg lastig omdat het verslavend werkt. Ik kan niet meer zonder...dus ik blijf het gebruiken tot ik mijn haarwerk krijg.

groetjes

Hallo Bouman,

Is dat even schrikken? De hoofdhuid afgesloten dus geen zuurstof meer naar je hersenen en je follikels. Maar met een nieuw haarwerk en Nioxin zijn alle problemen opgelost?
Geloof je dat zelf Bouman?

1/ Zuurstof benodigd voor haargroei zit in het bloed.

2/ Nioxin is medisch niet erkend als haargroeimiddel.

3/ Een nieuw haarwerk? Ja, dat helpt wel om het probleeem op te lossen. Geeft ook de hoogste winstmarge voor de leverancier.

4/ Toppik is verslavend, klopt. Ik ben de voormalige importeur van Toppik en een van mijn slagzinnen was: DE ENIGE TOEGESTANE DRUG IN EUROPA.

5/ Toppik is in de USA uitvoerig dermatologisch getest en pas daarna op de markt toegelaten.

Wakker worduuuuuuuh,

Gegroet, Diksy,

PS: Zo goed Hannah?

wesley1982
26 december 2009, 20:38
dat toppik de zuurstof van je haar afsluiten , geloof het maar niet
inderdaad zuurstof word via je bloed aan je haar afgeleverd...

een haarwerk met microskin enz lijkt me ook heel erg verstikkend hoor...
en zonder fina/duta blijf je toch achteruitgang ervaren....

ik ken mensen dat al jaren elke dag toppik en dermatch gebruiken zonder enige achteruitgang erdoor...

en inderdaad het is zeer verslaven die cammoflagemiddelen, maar toch is het slechts je probleem verbergen...

Ambo
26 december 2009, 23:06
en inderdaad het is zeer verslaven die cammoflagemiddelen, maar toch is het slechts je probleem verbergen...

Met een haarwerk is dat idem dito...

HairCoach
27 december 2009, 18:17
5/ Toppik is in de USA uitvoerig dermatologisch getest en pas daarna op de markt toegelaten.


En toch Diksy....de hoofdhuid afsluiten is nooit goed, maar Gel en haarlak sluiten de hoofduid ook af, net als Talg.

Zelfs als je geen Gel, Toppik / Fullmore / Dermatch gebruikt, zal de hoofdhuid door talg ook niet lang "fris" blijven.

Aan de andere kant: ik zou die onderzoeken, of nog belangrijker, de uitslagen graag inzien.
Ik hoor de signalen dat haren sneller uitvallen bij hebruik van camouflagemiddelen wel vaker.

Diksy
28 december 2009, 12:47
En toch Diksy....de hoofdhuid afsluiten is nooit goed, maar Gel en haarlak sluiten de hoofduid ook af, net als Talg.

Zelfs als je geen Gel, Toppik / Fullmore / Dermatch gebruikt, zal de hoofdhuid door talg ook niet lang "fris" blijven.

Aan de andere kant: ik zou die onderzoeken, of nog belangrijker, de uitslagen graag inzien.
Ik hoor de signalen dat haren sneller uitvallen bij hebruik van camouflagemiddelen wel vaker.

Beste Hairboy,

De huid heeft eenrichtingsverkeer. Er kunnen wel zaken naar buiten zoals talg en transpiratie. Andersom, naar binnen, beneden de opperhuid, is onmogelijk omdat er anders nog maar weinig mensen waren met überhaupt haar op hun hoofd.

De onderzoeken kan je opvragen bij Spencer Forrest, de fabrikant van Toppik, www.spencerforrest.com

Dat haren door Toppik zouden uitvallen is net zo-n sprookje dat haaruitval komt door het dragen van een pet. Ik heb wel eens een signaal gehoord dat je haar weer gaat groeien als je je hoofd door een koe laat likken. Zou jij dat ook geloven?

Gegroet, Diksy

HairCoach
28 december 2009, 19:31
Beste Hairboy,

De huid heeft eenrichtingsverkeer. Er kunnen wel zaken naar buiten zoals talg en transpiratie. Andersom, naar binnen, beneden de opperhuid, is onmogelijk omdat er anders nog maar weinig mensen waren met überhaupt haar op hun hoofd.

De onderzoeken kan je opvragen bij Spencer Forrest, de fabrikant van Toppik, www.spencerforrest.com (http://www.spencerforrest.com)

Dat haren door Toppik zouden uitvallen is net zo-n sprookje dat haaruitval komt door het dragen van een pet. Ik heb wel eens een signaal gehoord dat je haar weer gaat groeien als je je hoofd door een koe laat likken. Zou jij dat ook geloven?

Gegroet, Diksy

hahahaha......da's ene goeie.

Mij hoef je niet te overtuigen....

Maar (altijd weer die maar)....
Hoe verklaar jij dan de werking van topische minox en andere producten ?

Diksy
29 december 2009, 11:53
hahahaha......da's ene goeie.

Mij hoef je niet te overtuigen....

Maar (altijd weer die maar)....
Hoe verklaar jij dan de werking van topische minox en andere producten ?

Heel simpel. Die zijn gemaakt om dieper in de huid te dringen. Het zijn geneesmiddelen i.p.v. cosmetische middelen. Vandaar ook dat minox 2% ook eerst op recept was. Alle producten die dieper als de opperhuid gaan zullen na goedkeuring in principe een recept moeten hebben. De gezondheidsautoriteten kunnen hiervan afzien als het middel geen kwaad kan. Vandaar dan ook dat minox 5% nog steeds op recept is en dat je aspirine zo bij de drogist kan kopen.

Gegroet, Diksy

HairCoach
29 december 2009, 18:37
Heel simpel. Die zijn gemaakt om dieper in de huid te dringen. Het zijn geneesmiddelen i.p.v. cosmetische middelen. Vandaar ook dat minox 2% ook eerst op recept was. Alle producten die dieper als de opperhuid gaan zullen na goedkeuring in principe een recept moeten hebben. De gezondheidsautoriteten kunnen hiervan afzien als het middel geen kwaad kan. Vandaar dan ook dat minox 5% nog steeds op recept is en dat je aspirine zo bij de drogist kan kopen.

Gegroet, Diksy

Dat begrijp ik, maar als iemand Toppik of Fullmore in combinatie met Minox gebruikt (wat 90% van de camouflagemiddelen gebruikers zullen doen), zal het zich dan niet mengen met Minox en zo schade aanrichten ?
Daar hoor je niemand over.

Er staat wel overal dat het veilig is in combinatie met Toppik e.d.

Diksy
30 december 2009, 11:12
Dat begrijp ik, maar als iemand Toppik of Fullmore in combinatie met Minox gebruikt (wat 90% van de camouflagemiddelen gebruikers zullen doen), zal het zich dan niet mengen met Minox en zo schade aanrichten ?
Daar hoor je niemand over.

Er staat wel overal dat het veilig is in combinatie met Toppik e.d.

Van eventuele schade is niets bekend maar er is dan ook geen onderzoek naar gedaan. Mijn advies: Eerst minox 15 minuten laten intrekken en dan pas een haarverdikker gebruiken.

Gegroet, Diksy

HairCoach
30 december 2009, 13:25
Ja, maar dat betekent dat een Toppik gebruiker 2x per dag zijn haren moet wassen om dit scenario te halen....ook niet echt bevorderlijk, lijkt mij.

Op een aantal sites schrijven ze wel:

It is totally compatible with the normal topical treatments, for example, the minoxidil.
In the morning, after the minoxidil, it is possible to apply Toppik, while in the evening it is possible to apply minoxidil over toppik.


en

I use Minoxidil daily, How do I use TOPPIK and Minoxidil at the same time?
Apply Minoxidil (or any topical treatment) first then apply Toppik. At night just apply the Minoxidil while wearing Toppik - a little may come off in your hand from the alcohol contained in the Minoxidil solution.

Diksy
30 december 2009, 13:59
Ja, maar dat betekent dat een Toppik gebruiker 2x per dag zijn haren moet wassen om dit scenario te halen....ook niet echt bevorderlijk, lijkt mij.[/I]

1x per dag wassen met een "ïedere dag shampoo" is geen probleem. Wassen voor het slapen gaan, breng daarna de minox aan en ga met een gerust hart slapen.Dan in de ochtend weer minox en na het intrekken pas de Toppik. Dan heb je de beste resultaten.
Ik spreek uit eigen ervaring.

Gegroet, Diksy

HairCoach
30 december 2009, 14:17
1x per dag wassen met een "ïedere dag shampoo" is geen probleem. Wassen voor het slapen gaan, breng daarna de minox aan en ga met een gerust hart slapen.Dan in de ochtend weer minox en na het intrekken pas de Toppik. Dan heb je de beste resultaten.
Ik spreek uit eigen ervaring.

Gegroet, Diksy

Niet iedereen is in de "luxe" positie om die volgorde te hanteren.

Zeker niet als je een arbeidsintensief kapsel hebt en blij bent dat het stylen weer achter de rug is.

Hib
20 april 2010, 00:46
Ik gebruik echt jaren lang toppik. Ik zelf heb daar veel ervaring mee. Ik doe het zo professioneel dat het bijna niemand wat merkt. Enige trucjes hoe je echt een toppik moet gebruiken kunnen mensen een email naar mij opsturen ;) . Ik zal de trucjes uitleggen! :D

Georgie
21 april 2010, 10:16
Ik gebruik echt jaren lang toppik. Ik zelf heb daar veel ervaring mee. Ik doe het zo professioneel dat het bijna niemand wat merkt. Enige trucjes hoe je echt een toppik moet gebruiken kunnen mensen een email naar mij opsturen ;) . Ik zal de trucjes uitleggen! :D

Post ze gewoon hier, dan heeft iedereen er wat aan...

van score
8 december 2011, 13:14
Van eventuele schade is niets bekend maar er is dan ook geen onderzoek naar gedaan. Mijn advies: Eerst minox 15 minuten laten intrekken en dan pas een haarverdikker gebruiken.

Gegroet, Diksy

Iemand ervaring met Fullmore haarverdikker...? Stel dat ik dit ''fenomeen'' opbreng voordat ik onder de spotlights op het podium ga staan, gaat het dan uitlopen door het zweet...? Hoeveel van dit middeltje moet ik opbrengen...? Ik heb het spuitbusje gisteren besteld [35.00 euro]...Heb vandaag tevens Aveda pure abundance volume shampoo gehaald [Wesley vond dit de koning onder de volumeshampoo's, kosten 21,60 euro voor een kwart liter], er schijnt een rubbercompound in te zitten en een dht blokker...afijn, ben sceptisch maar ga het vanavond even uitproberen. Er wordt veel geld verdient aan onze haarcomplexen heb ik in de gaten...

dZinee
8 december 2011, 21:15
Iemand ervaring met Fullmore haarverdikker...? Stel dat ik dit ''fenomeen'' opbreng voordat ik onder de spotlights op het podium ga staan, gaat het dan uitlopen door het zweet...? Hoeveel van dit middeltje moet ik opbrengen...? Ik heb het spuitbusje gisteren besteld [35.00 euro]...Heb vandaag tevens Aveda pure abundance volume shampoo gehaald [Wesley vond dit de koning onder de volumeshampoo's, kosten 21,60 euro voor een kwart liter], er schijnt een rubbercompound in te zitten en een dht blokker...afijn, ben sceptisch maar ga het vanavond even uitproberen. Er wordt veel geld verdient aan onze haarcomplexen heb ik in de gaten...

Ik zou sowieso toppik nemen boven Fullmore, werkt 10x beter.
Fullmore loopt wel snel uit, maar zolang je niet in je haar zweet moet het geen probleem zijn. Let erop dat je geen fullmore op je hoofdhuid spuit. Beter te weinig dan te veel!

van score
9 december 2011, 01:12
Ik zou sowieso toppik nemen boven Fullmore, werkt 10x beter.
Fullmore loopt wel snel uit, maar zolang je niet in je haar zweet moet het geen probleem zijn. Let erop dat je geen fullmore op je hoofdhuid spuit. Beter te weinig dan te veel!

Mmm...op de site van justhair staat dat het niet uitloopt wanneer je zweet...Ik ga zaterdag optreden en meestal is mijn haar toch behoorlijk vochtig van het zweet na zo'n 8 nummers...is dit spul er met 1 haarwasbeurt weer uit te wassen..? Daarover lees ik niets op de site...Wat is de reden van dat dit goedje niet op de hoofdhuid mag komen...? Ik lees in deze geen ''waarschuwing'' op de site...

Edit:

Vandaag Fullmore binnengekregen en gebruikt. Stunning! Voelt en ziet er weer uit als een dikke bos! Ga nu nog even een nivea milde hairspray halen, het goedje moet namelijk wel gesprayd worden heb ik begrepen. Stylen doet het m.i. ook, het is nogal ''stug'' spul, doet me terugdenken aan de poser-rock periode eind jaten 80 toen iedere rocker in navolging van de mannen van Motley Creu scheerschuim in zijn haar deed. Heb nog even telefonisch overleg gehad met het bedrijf in Barendrecht en deze garanderen dat het er met 1 wasbeurt weer uit is en mits je het goed sprayt de boel niet overdreven uitloopt...Hopen dat Fullmore de hoofdhuid wel laat ''ademen'', hier ben ik sceptisch over maar o.k. ik heb ook jarenlang een sterke hairspray gebruIkt...Voorlopig lijkt dit even de snelle oplossing...

lab
22 december 2011, 13:24
Mmm...op de site van justhair staat dat het niet uitloopt wanneer je zweet...Ik ga zaterdag optreden en meestal is mijn haar toch behoorlijk vochtig van het zweet na zo'n 8 nummers...is dit spul er met 1 haarwasbeurt weer uit te wassen..? Daarover lees ik niets op de site...Wat is de reden van dat dit goedje niet op de hoofdhuid mag komen...? Ik lees in deze geen ''waarschuwing'' op de site...

Edit:

Vandaag Fullmore binnengekregen en gebruikt. Stunning! Voelt en ziet er weer uit als een dikke bos! Ga nu nog even een nivea milde hairspray halen, het goedje moet namelijk wel gesprayd worden heb ik begrepen. Stylen doet het m.i. ook, het is nogal ''stug'' spul, doet me terugdenken aan de poser-rock periode eind jaten 80 toen iedere rocker in navolging van de mannen van Motley Creu scheerschuim in zijn haar deed. Heb nog even telefonisch overleg gehad met het bedrijf in Barendrecht en deze garanderen dat het er met 1 wasbeurt weer uit is en mits je het goed sprayt de boel niet overdreven uitloopt...Hopen dat Fullmore de hoofdhuid wel laat ''ademen'', hier ben ik sceptisch over maar o.k. ik heb ook jarenlang een sterke hairspray gebruIkt...Voorlopig lijkt dit even de snelle oplossing...
Ik ben benieuwd naar je ervaring. Laat je het weten op dit forum?

Freak out
7 januari 2012, 00:54
Ik heb echt al heel veel dingen geprobeert...

Toppik, Volluma, Dermatch, Fullmore...

Ik blijf bij de beste 2, en ook in combinatie en dat is:
- Toppik door de gehele week
- Toppik + Volluma in t weekend als ik ga feesten en bij vrienden enzo

Nadeel volluma is wel dat het erg sterk spul is...

van score
7 januari 2012, 12:32
Ik ben benieuwd naar je ervaring. Laat je het weten op dit forum?

Hier is dan mijn bevinding m.b.t. fullmore-gebruik na 3 weken. Eigenlijk is Fullmore gewoon vuil wat je in je haar spuit, hetzelfde effect kan verkregen worden wanneer je een middag hout hebt geschuurd en de schuurstof in je haar zit. De 35 euro die je voor de spuitbus met vuil betaald is dan ook geldklopperij. Ik betwijfel of het wel zo goed is voor je haar en haarwortels want er is door de stugheid van het haar haast niet meer met de borstel door te komen en de verf gaat op je hoofdhuid zitten. Ook wordt het haar wat dor maar dit kan ook komen doordat ik het fohn en na het aanbrengen van Fullmore de boel nog even stijl met hairpray, doe je dit niet dan geeft de verf aanzienlijk [meer] af op lichte kleding en beddegoed....Mijn vriendin is er niet kapot van en prefeteert mijn haar ''schoon'' waar ze dan ook met haar handen door kan ''woelen'' en strelen wanneer we elkaar liefkozen...

Iemand overigens een tip voor het ont-dorren van het haar..? Een conditioner [Andrelon] heb ik al geprobeerd maar dit werkt niet...Maakt TOPIC het haar overigens ook zo stug, dor en vuil...?

Ben79
8 januari 2012, 01:29
Ik gebruik HairSoReal. Even goed als Toppik tegen nagenoeg 1/3 van de kostprijs (bij grote aankopen).

Bij mij werkt dat PRIMA. Eerst de vezels erop en daarna haarlak. En klaar.

En die haarlak maakt het haar dan natuurlijk wat stugger, maar dat lijkt me normaal. Als je daar dan in zou gaan woelen, komen de vezels vermoedelij kwel los, vrees ik.

Het maakt mijn haar in elk geval niet dor of zo. Er zit ook geen 'verf' in, zoals in die bus van jou.

HairCoach
8 januari 2012, 10:49
Fullmore bevat idd kleurstof.
Het is geen "vuil", maar dezelfde vezels als toppik.
Alleen is hier een lak met kleurstof aan toegevoegd.
Dit is te vergelijkeb met het spul wat met carnaval vaak wordt gebruikt.

Als je een blouse draagt met een lichte kraag, kan het je kraag kleuren als je het niet goed ficeert.

Ik denk niet dat het slechter is dan gel of haarlak.
Het kan je porien niet meer / erger vesrstoppen dan bovengenoemde producten.

Toppik zie je zitten onder bepaalde verlichting omdat het op je haar ligt.
Door de kleurstof in fullmore wordt het "een" met je haar.

Niks wat je op of in je haar smeert is goed, maar je moet ook niet te voorzichtig worden.
Ik gebruik fullmore al twee jaar en ondervind geen nadelige effecten.

Jonathan
18 maart 2012, 18:35
Ik heb vrijwel altijd Toppik in mijn haar (behalve nadat ik het met shampoo was) en ik kan jullie vertellen dat het een uitstekend product is. Ik gebruik het op mijn haarlijn en ik zie eruit als een NW0 (als dat bestaat) als het in mijn haar zit. Wat ik ook heb gemerkt is dat het ook gewoon in je haar dagenlang kan blijven, ook nadat je je haar zonder shampoo wast. Met FullMore heb ik echter slechte ervaringen maar ik denk dat dat komt omdat ik nog een volle kruin heb. Voor de haarlijn is FullMore misschien niet superhandig...