PDA

View Full Version : Even voorstellen en mijn vragen stellen


armageddon
22 juni 2009, 14:58
Hallo mensen

Als allereerst wou ik even zeggen dat ik na een tijdje meelezen op dit forum maar heb besloten om me aan te melden, ik lees dat er veel mensen baat bij hebben, en erdoor geholpen worden. Super dat dit er is.

Ik ben een jongen van 20 jaar, bijna 21 en ben aardig behaard.
Heb haar op mijn benen, billen, onderrug, en kleine stukjes op mijn vleugels op mijn rug. Ook zijn mijn armen voorzien van haar.

Mijn beharing begon al toen ik al vrij jong was, ik moest me in de 1/2e klas al scheren, maar dat vond ik nooit een probleem. Kreeg later ook beenhaar, maar het is pas sinds de laatste 2 /3 jaar dat ik ook echt haar op mijn billen en onderrug heb gekregen. Maar het is niet echt pikzwart haar, maar bij sommige lichtinvallen valt het op of juist niet. maar je ziet wel dat het er zit. Mijn Baardgroei is ook niet echt zwart, het zijn donkere, blonde en rode haren. erg vreemd dus:P
Voor de rest is mijn lichaamsbeharing niet extreem zwart haar, het zit soms een beetje tussen blond en zwart in.

Heb voor mijn onderrug en behaarde plekjes op mijn vleugels al eens een ipl laserbahandeling ondergaan. In totaal 5 sessies, dit hielp wel maar kon door financiele omstandigheden er niet meer doorgaan, en het is daarna wel teruggekomen, dus kan nou ook niet echt zeggen dat het heeft geholpen.

Nou is mijn vraag, ik heb over mijn hele lichaam witte lichtje donshaartjes, en vooral op mijn schouders, soms komt daar eens een donkere haar tussenuit springen. Maar als ik in het licht kijkt, lijkt het alsof sommige van die blonde haartjes ook zwart zijn. Betekend dit dat dit ook nog eens zwarte worden,? of ben ik zegmaar uitgegroeid qua zwartere haren.???
en kan ik nog meer lichaamsbeharing verwachten op mijn rug schouders enz? of ben ik qua haar zegmaar wel uitgegroeid :)

Het is een heel verhaal, maar ik hoop dat jullie zo een beetje een beeld krijgen van mijn lichaam, en zo misschien jullie conclusie kunnen trekken :)

Mvg

armageddon
23 juni 2009, 12:14
niemand? :)