PDA

View Full Version : mesohair therapy


nohair
27 juni 2009, 14:22
:) hallo allemaal,
ik ben nieuw hier. Maar heb al heel lang heel weinig haar gehad (altijd 2 zielige slierten op mijn rug als het wat langer was) maar na de bevalling is er bitter weinig van over en verlang ik terug naar de slierten. Ik heb heel weinig haar van mezelf en heb ook nog veel haaruitval wat maakt dat ik nu heel erg aan het "kalen" ben. Je kan zeer duidelijk de kale plekken zien. Wat een hoofdzorgen he, om gestoord van te worden. Maar goed we blijven hoop houden he.
Ik was tijdens het surfen gestuit op mesohair therapie. Is iemand hiermee bekend. Zijn er ervaringsdeskundigen?
Zou heel graag willen weten of dit werkt en of het de moeite waard is.
alvast dank.
nohair

Diksy
5 juli 2009, 14:17
Ik was tijdens het surfen gestuit op mesohair therapie. Is iemand hiermee bekend. Zijn er ervaringsdeskundigen?
Zou heel graag willen weten of dit werkt en of het de moeite waard is.
alvast dank.
nohair[/QUOTE]

Hallo Nohair,

Ik kwam mesotherapie al zo-n 15 jaar geleden in Frankrijk en Italië tegen.
Met mesotherapie worden crêmes of vloeistoffen (minoxidil ?) via kleine prikjes in de huid gebracht, dus dieper en sneller. Omdat minoxidil op alcoholbasis is kan dit de werkzaamheid verbeteren. Ook zal er niet zoveel vloeistof in het omliggende haar verdwijnen.
Er is nog geen medisch erkend onderzoek bekend omtrent een verbetering van de resultaten. Aangezien ik ook in de Amerikaanse nieuwsbrieven op het gebied van haaruitval tegen mesotherapie aanloop ga ik het zeker volgen en jullie op de hoogte houden.

Gegroet, Diksy

Dundee
5 juli 2009, 20:56
Er word helemaal geen minoxidil ingespoten , maar gewoon een cocktail van actieve vitaminen, fytotherapeutica, aminozuren en minerale zouten.

Mesotherapy en mesohair therapy is (idem hetzelfde) ..maar ze noemen het nu ineens ook mesohair therapy :confused: ...kunnen ze er 2x geld uitslaan.
In de kliniek waar ik ga doen ze het ook ,en het is gewoon een toepassing op de hoofdhuid ,inplaats van in het gezicht of andere plaatsen van het lichaam. ANTI VEROUDERING !

Hanna
5 juli 2009, 21:44
En Dundee, heeft die behandeling bij jou spectaculair effect gehad?

Dundee
5 juli 2009, 22:19
En Dundee, heeft die behandeling bij jou spectaculair effect gehad?

Aan Aga doet het niks. Het enige wat je merkt is dat je haar sneller groeit ,net zoals in de zomer precies, en het ziet er wat gezonder uit (meer glans) bv . Je merkt dat ook maar pas na een goeie 2 maanden.
Mij stelde ze 5 behandelingen voor ,met een interval van 1 week tussen de eerste en tweede behandeling . De overige 3 behandelingen was met 2 weken tussen telkens. Ik heb er 2 gedaan maar vond het geldverspilling ...daarom ermee gestopt gewoon ,liever in mijn gezicht dan..

Hanna
5 juli 2009, 22:23
O, ik dacht dat je je gezicht had laten doen om rimpeltjes weg te krijgen...