PDA

View Full Version : Eindelijk!!!!!


Yet
16 juli 2003, 10:25
Eindelijk.....Rije, rije, rije, in een wagentje!!!! Ik ben geslaagd voor mijn rijbewijs!!!!!!!!!!Yoepie!!!! Ik heb me in tijden niet zo goed gevoeld!:D (zie icoontje:zo loop ik al dagen rond nu ik mijn rijbewijs heb, echt met een big smile!) Ik ben meteen de stad rond getoerd, wel met kleffe handjes maar goed, komt trouwens ook wel door het weer hoor, fieuw wat is het warm he.... Al met al bij lukt het na de derde keer, dus voor mij geldt het zeker: 3 x scheepsrecht!!!!! Hoef ik ook niet meer zo met mijn kinderen op de fiets lopen zuilen!!

Wendy
16 juli 2003, 12:58
Gefeliciteerd Yet!
Groetjes, Wendy

Ellis
16 juli 2003, 19:56
Wauw !!!!!!!!! :D :D :D
Ik zie je al helemaal in een leuk cabriootje rondrijden met een stoere zonnebril op !!!!


Gefeliciteerd !!!
:cool: Ellis !!

Yet
16 juli 2003, 21:09
Hihihi!!!Was maar waar zeg, in een cabrio, moet nog effe sparen denk ik, maar ik heb wel lekker iedere dag de auto (mijn hubbie fietst graag). en als ik dezelfde effect wil hebben dan steek ik mijn hoofd wel uit het raam toch??? Net als die ene acteur, hoe heet ie ook alweer... Jim.. die zo overdreven praat. Never mind, ik ga van het weekend es wat verder weg, naar mijn zus in Leiden. Dat wordt zweten!! Dus Ellis voor mij geen deze keer geen zonnebril, maar zwembril (heeel stoer)!!! Met jaja... :D big smile!! See ya!