PDA

View Full Version : Toppik


jof1987
30 juni 2009, 16:29
Hallo,

ik ben aan het overwegen om topic te gaan gebruiken.

Heeft iemand hier eigenlijk goede ervaringen mee? het lijkt mij maar een utopisch middel... en is het niet lastig om dit elke dag te moeten gaan gebruiken?

ik heb een licht uitdunnnende kruin... blond dun haar...
en lichte inhammen.

Hanna
30 juni 2009, 18:45
Bedoel je Toppik met dubbel "p" en een "k"?

Dat is prima spul; helemaal niet utopisch. Je hebt er maar heel weinig van nodig voor een schitterend resultaat, maar je moet er even mee leren omgaan en er niet te wild mee schudden zodat de hele inhoud over je hoofd valt.

jof1987
30 juni 2009, 23:55
Bedoel je Toppik met dubbel "p" en een "k"?

Dat is prima spul; helemaal niet utopisch. Je hebt er maar heel weinig van nodig voor een schitterend resultaat, maar je moet er even mee leren omgaan en er niet te wild mee schudden zodat de hele inhoud over je hoofd valt.
ja dat bedoel ik :p

langs de andere kant schrikt zo een middel mij wel af

het is echt camouflage toch he?
of lost het je haaruitval toch op?

Hanna
30 juni 2009, 23:59
Het is alleen een camouflagemiddel. Het is een poeder wat bestaat uit miljoenen minuscule vezeltjes die zich aan je haren hechten, net als volume-mascara (heb je misschien wel eens gezien in een reclamespotje)
Je strooit een beetje, husselt dat een beetje door je haar, bekijkt het resultaat met een extra spiegel en als je tevreden bent, spuit je er een beetje haarlak overheen om het goed te fixeren.

Maar 't is dus alleen camouflage. Als je het probleem echt wilt aanpakken, moet je minoxidil op je kruin gaan aanbrengen.

jof1987
1 juli 2009, 16:21
Het is alleen een camouflagemiddel. Het is een poeder wat bestaat uit miljoenen minuscule vezeltjes die zich aan je haren hechten, net als volume-mascara (heb je misschien wel eens gezien in een reclamespotje)
Je strooit een beetje, husselt dat een beetje door je haar, bekijkt het resultaat met een extra spiegel en als je tevreden bent, spuit je er een beetje haarlak overheen om het goed te fixeren.

Maar 't is dus alleen camouflage. Als je het probleem echt wilt aanpakken, moet je minoxidil op je kruin gaan aanbrengen.
lijkt me maar dikken brol om het even cru te stellen
om je daar elke dag mee bezig te houden pfff

Hanna
1 juli 2009, 16:34
lijkt me maar dikken brol om het even cru te stellen
om je daar elke dag mee bezig te houden pfff

Dan zul je ook geen zin hebben om dagelijks minoxidil aan te brengen.

Okay, dan loop je maar lekker door met een kalende kop.:rolleyes:

jof1987
1 juli 2009, 16:41
Dan zul je ook geen zin hebben om dagelijks minoxidil aan te brengen.

Okay, dan loop je maar lekker door met een kalende kop.:rolleyes:
minoxidil zou ik dan weer wel willen gebruiken

aangezien dat wel het kaalwordingsproces tegenhoudt...

vito85
2 juli 2009, 22:50
minoxidil zou ik dan weer wel willen gebruiken

aangezien dat wel het kaalwordingsproces tegenhoudt...

het is ook best wel verslavend dat toppik...
aan de ene kant geeft t jezelf wat meer zelfvertrouwen met als gevolg dat je dat dan altijd gaat doen. aan de andere kant kost het veel tijd. en ligt t ook beetje aan je haarstatus, is het soms te zien/ kan je er niet echt mooie kapsels mee maken wanneer je al wat korter haar hebt, als je langer haar hebt is t wel top.en als een meisje aan je haar zit dan geeft t ook af, je kan er nie mee zwemmen amai een hele waslijst. maar je moet t zelf maar ff checken.