sharon
17 juli 2003, 18:04
hallo allemaal,
ik zal me even voorstellen..ik ben sharon zantman, ja de dochter van...!
ik ben denk ik 1 van de weinige mensen die precies weet hoe alles is gegaan..
Mijn vaders zaak, heeft in principe altijd goed gelopen totdat hij 2 jaar geleden z`n handen er wat meer van aftrok en een wat rustiger leven ging leiden op bali.
nou dat had hij niet moeten doen....grote fout..
de vertegenwoordiger verkocht adressen aan andere bedrijven en de manager stak de helft zwart in haar zak....
het bedrijf maakte voor het eerst sinds jaren haast geen winst meer....dus er moest iets veranderen...mijn half broer roman kwam in het bedrijf.....toen werd de elende nog groter..!
personeel keerde zich tegen hem...en de chaos was niet meer te overzien...hij heeft zelf een hoop fouten gemaakt...dat geeft hij zelf ook ronduit toe..maar het is natuurlijk nooit z`n bedoeling geweest om het falliet te laten lopen...
nu mijn verhaal:
ik ben vorig jaar zomer in het bedrijf komen werken, al heel snel zag ik dat er een hele hoop dingen fout gingen...ik heb geprobeerd een hoop te veranderen, maar in je eentje is dat heel moeilijk...mijn vader en ik hebben heel veel gesprekken gehad en we waren het er over eens dat er een paar dingen drastisch moesten gaan veranderen...sowieso een andere lokatie..de kleiweg was echt vreselijk!!!
dan het financiele gedeelte..door ruim 1.5 jaar mismanagmant was het echt niet meer te redden...de enige optie was opnieuw starten met een schone lei....zonder roman (mijn half broer) want die is gewoon absoluut niet geschikt voor het vak.
ik ben dus een nieuw bedrijf begonnen in schiedam....
wat de meeste mensen zich afvragen.....waarom zjn de klanten niet ingelicht????? dat vond ik zelf ook vreselijk....maar ik was een nieuw bedrijf en had geen recht op dat klanten bestand...
ik heb vanaf dag 1 geprobeerd het klantenbestand te kopen...
maar de curator heeft echt vreselijk tegengewerkt...hij wilde absoluut niet meewerken...de reserve haarwerken zijn verkocht onder mijn neus door aan vermaat....die er geld voor vraagt...absurd natuurlijk....
gelukkig hebben een hoop mensen ons weer gevonden ....en ik zijn ook allemaal heel tevreden....zoals het de laatste jaren ging....zo gaat het hier dus niet...anders had ik wel op de kleiweg kunnen blijven zitten...ik vind zelf dat ik een flink risico heb genomen door dit alles te doen..., maar het was het wel waard...ik hoor nu godzijdank van klanten dat ze eindelijk weer de sfeer voelen van jaren geleden...het is en blijft moeilijk, ik hoor nog wekelijks de gruwel verhalen van mensen .....hoe ze zijn behandeld door roman enz....
mensen denken ook " 1 pot nat die zantman familie..." dat snap ik...gelukkig als ze dan eenmaal hier geweest zijn , denken ze er anders over...
ik doe iniedergeval m`n best een gezond bedrijf op te bouwen en mensen een fijn gevoel te geven als ze naar buiten lopen..
het feit dat ik nog geen klachten heb gehad, sinds maart, alleen maar positieve reactie`s( over de behandeling hier) geeft me moed en energie om door te gaan...want zo makkelijk is het niet..
met vriendelijke groeten ,
sharon zantman
ik zal me even voorstellen..ik ben sharon zantman, ja de dochter van...!
ik ben denk ik 1 van de weinige mensen die precies weet hoe alles is gegaan..
Mijn vaders zaak, heeft in principe altijd goed gelopen totdat hij 2 jaar geleden z`n handen er wat meer van aftrok en een wat rustiger leven ging leiden op bali.
nou dat had hij niet moeten doen....grote fout..
de vertegenwoordiger verkocht adressen aan andere bedrijven en de manager stak de helft zwart in haar zak....
het bedrijf maakte voor het eerst sinds jaren haast geen winst meer....dus er moest iets veranderen...mijn half broer roman kwam in het bedrijf.....toen werd de elende nog groter..!
personeel keerde zich tegen hem...en de chaos was niet meer te overzien...hij heeft zelf een hoop fouten gemaakt...dat geeft hij zelf ook ronduit toe..maar het is natuurlijk nooit z`n bedoeling geweest om het falliet te laten lopen...
nu mijn verhaal:
ik ben vorig jaar zomer in het bedrijf komen werken, al heel snel zag ik dat er een hele hoop dingen fout gingen...ik heb geprobeerd een hoop te veranderen, maar in je eentje is dat heel moeilijk...mijn vader en ik hebben heel veel gesprekken gehad en we waren het er over eens dat er een paar dingen drastisch moesten gaan veranderen...sowieso een andere lokatie..de kleiweg was echt vreselijk!!!
dan het financiele gedeelte..door ruim 1.5 jaar mismanagmant was het echt niet meer te redden...de enige optie was opnieuw starten met een schone lei....zonder roman (mijn half broer) want die is gewoon absoluut niet geschikt voor het vak.
ik ben dus een nieuw bedrijf begonnen in schiedam....
wat de meeste mensen zich afvragen.....waarom zjn de klanten niet ingelicht????? dat vond ik zelf ook vreselijk....maar ik was een nieuw bedrijf en had geen recht op dat klanten bestand...
ik heb vanaf dag 1 geprobeerd het klantenbestand te kopen...
maar de curator heeft echt vreselijk tegengewerkt...hij wilde absoluut niet meewerken...de reserve haarwerken zijn verkocht onder mijn neus door aan vermaat....die er geld voor vraagt...absurd natuurlijk....
gelukkig hebben een hoop mensen ons weer gevonden ....en ik zijn ook allemaal heel tevreden....zoals het de laatste jaren ging....zo gaat het hier dus niet...anders had ik wel op de kleiweg kunnen blijven zitten...ik vind zelf dat ik een flink risico heb genomen door dit alles te doen..., maar het was het wel waard...ik hoor nu godzijdank van klanten dat ze eindelijk weer de sfeer voelen van jaren geleden...het is en blijft moeilijk, ik hoor nog wekelijks de gruwel verhalen van mensen .....hoe ze zijn behandeld door roman enz....
mensen denken ook " 1 pot nat die zantman familie..." dat snap ik...gelukkig als ze dan eenmaal hier geweest zijn , denken ze er anders over...
ik doe iniedergeval m`n best een gezond bedrijf op te bouwen en mensen een fijn gevoel te geven als ze naar buiten lopen..
het feit dat ik nog geen klachten heb gehad, sinds maart, alleen maar positieve reactie`s( over de behandeling hier) geeft me moed en energie om door te gaan...want zo makkelijk is het niet..
met vriendelijke groeten ,
sharon zantman