PDA

View Full Version : Borst Supplement voor vrouwen (bijwerking haargroei)


little_girl
10 juli 2009, 16:03
Hoi, ik zit al een tijdje te denken om dit te posten, want misschien hebben jullie er wel wat aan. Dus bij deze even een verhaal:

Jaren geleden had ik ongelijke borsten. Hier ben ik erg ongelukkig mee geweest. En ik heb dan ook vanalles geprobeerd om dat op te lossen.

Op een dag ontdekte ik een supplement dat je borsten laat groeien, net alsof het de puberteit terughaalt in je leven. Het stimuleert de borstgroei van meisjes in de puberteit. Ik heb die kuur een jaar gedaan in de hoop dat het misschien werkte.

Ik kan jullie vertellen dat dit supplement echt helpt, het laat je borsten echt groeien, maar ik had gehoopt dat mijn borsten even groot werden. (misschien omdat mijn puberteit dat niet volledig heeft gedaan). Maar dat heeft niets geholpen, mijn borsten zijn er wel degelijk van gegroeid toen, dat wel, maar ze werden er niet even groot van.

Nu komt het: In het boekje ervan stond dat er een positieve bijwerking is: Meer / Snellere haargroei. En dat is echt zo, mijn haar is heel snel gaan groeien. (ik had toen nog geen AA) Dat is nu toch al zo'n 3 jaar geleden.

(ik ben zelf met dit middel gestopt omdat het mijn probleem niet oploste en ik heb me laten opereren. Ik mag het nu ook niet meer gebruiken ivm mijn protheses).

Maar.. misschien dat menig vrouwen hier onder jullie hier wel wat aan hebben.

Even wat dingetjes:

1. Je mag het niet gebruiken bij schildklierproblemen. (bij te langzaam werkende schildklier).
2. Het is ook goed voor vrouwen in de overgang die bepaalde hormonen missen en daardoor stemmings wisselingen krijgen. Je krijgt er dus betere zin van. (echt waar)

Wat zit er in?
Er zitten een aantal soorten (ik geloof 43) granen in.
Er zit Hop in. (dit is goed voor je haar, waarschijnlijk zelfs het ingredient waardoor die haargroei sneller gaat).

Het is een kuur van 5 tabletten per dag de eerste maand. Daarna een onderhoudsdosis van 2 tabletten per (maand). (oeps, per dag dus, even veranderd)

1 doos daar doe je ongeveer een maand mee (als je de onderhoudsdosering hebt) Dus in de eerste paar maanden zal je wat duurder uit zijn.
1 doos kost 59 euro.

Oja en voor dat ik het vergeet: Het heet BreastGro

Hopelijk hebben de vrouwen hier op dit forum er wat aan.:D

PS: ik heb nog een dubbele doos hier, wie wil mag ze hebben, gratis. Het is goed voor anderhalve maand.

pauw
17 september 2010, 15:22
Waar heb je dat spul vandaan?
gr.