PDA

View Full Version : Platelet Rich Plasma Therapie (PRP)


magnetron01
29 maart 2009, 14:49
Ik las net op hairlossfight een nieuwe veelbelovende manier om je haar we te laten groeien en kon hier op het forum niet direct iets over vinden.

http://www.hairlossfight.com/forums/viewtopic.php?f=9&t=1111

I'm trying to not get overly excited but this Doc is located an hour away from me. I'm gonna get the skinny come Monday but it's looking like it might already be available.

http://tressless.com/2008/02/12/injecti ... grow-hair/ (http://tressless.com/2008/02/12/injecting-blood-into-your-scalp-to-grow-hair/)

http://doctorgreco.blogspot.com/ (http://doctorgreco.blogspot.com/)

Make sure you watch this video:

http://www.mysuncoast.com/global/video/ ... h&activePa (http://www.mysuncoast.com/global/video/flash/popupplayer.asp?ClipID1=3527706&h1=Follicular%20Biologic%20Therapy%20can%20help%20 re-grow%20hair&vt1=v&at1=Health&d1=135167&LaunchPageAdTag=Health&activePa)

http://www.hairlosstalk.com/interact/vi ... &sk=t&sd=a (http://www.hairlosstalk.com/interact/viewtopic.php?f=23&t=47142&st=0&sk=t&sd=a)

Big ups to Chrome and BTB.

Kortgezegd:
Ze spuiten bloed uit je eigen lichaam in je hoofdhuid om je haar te stimuleren weer te groeien. zie video (zou iemand het beter kunnen uitleggen)?

Het kost ongeveer 800 dollar om te laten doen.

Any comments?

Ryan R
29 maart 2009, 15:54
Klinkt best creepy:confused:

kyzl
29 maart 2009, 19:01
Een sprankeltje hoop door A&G, en nu dit bericht.. het zijn interessante tijden! (voor ons althans, voor de HT klinieken iets minder :))
Ik begin er wel in te geloven in dat stamcel-groeifactoren-weetikhet verhaal!

Rayton
29 maart 2009, 20:10
A&G is wel tikkie goedkoper :P

magnetron01
29 maart 2009, 23:18
gezien de video's etc ziet dit er wel veelbelovend uit en het is een langdurig resultaat! Het wordt nu volgens het hairlossfight forum gedaan in florida en ik vraag me af wanneer het naar europa komt :D het lijkt me iets minder ingrijpend dan een haar transplantatie zeker als het alleen om het frontale gedeelte gaat en de kruin!



ik kwam ook nog deze link tegen

http://www.orogen.net/case_studies.php

naar beneden scrollen voor het AGA gedeelte

Johnny
30 maart 2009, 15:26
Volgens die video zou het door de FDA goedgekeurt zijn....? Maar zou het voor een jaar gelden? Ik heb hier namelijk geen geluid op zitten. Klopt dit wat ik zeg?

Rayton
30 maart 2009, 17:22
heb dat elders wel meegekregen ja. Dus 800 euro per jaar...

magnetron01
30 maart 2009, 20:43
het lijkt met niet dat het per jaar moet - want je ziet pas GOED resultaat na 8 maanden. Denk dat dit wel redelijk wat langer meegaat.

HairCoach
30 maart 2009, 21:42
$ 800 per jaar.....dat is een schijntje als het werkt.

Ed rakket
1 april 2009, 16:52
$ 800 per jaar.....dat is een schijntje als het werkt.

Maar werkt het ook? Is daar al iets van bekend?

Zameer
2 april 2009, 00:59
http://www.orogen.net/case_studies.php

naar beneden scrollen voor het AGA gedeelte

Uberhaupt naar beneden scrollen, gatver wat een vieze teen :eek:

millie
2 april 2009, 21:51
als ik de foto's moet geloven werkt het super,maar......is het echt of niet?

HairCoach
3 april 2009, 12:14
als ik de foto's moet geloven werkt het super,maar......is het echt of niet?

Ik heb ernstig mijn twijfels bij deze foto....

bombarie
3 april 2009, 12:33
als je erbij zou zeggen waarom je twijfels hebt, waar gaat het over is hij al behandeld wordt hij nog behandeld, is hij gefotoshopped?

RAAFIE
4 april 2009, 03:20
mja inn mijn ogen is dit idd 100 % photoshop

AnthonieH
5 april 2009, 17:51
Het is een foto van iemand met AA. Als je dacht een kalende AGA-kruin te zien, dan vergis je je dus. Wellicht kan een ervaringsdeskundige van dat deel van het forum zeggen of wat we op die foto zien 'natuurlijk' is.

wesley1982
10 april 2009, 22:58
link : http://www.hairlosstalk.com/interact/viewtopic.php?f=32&t=52432

Johnny
2 mei 2009, 10:14
Er lijken nu redelijk wat klinieken te zijn in de VS die dit doen. Al vind ik de resultaten nog niet denderend. Zie deze site....

http://www.mcmedgroup.com/mcprphair.html

Ryan R
2 mei 2009, 11:50
Pff daar heeft ie nou echt niks aan, als er al een verschil is, zal niemand het opmerken denk ik, hij is gewoon nog net zo kalend als eerst.

AnthonieH
2 augustus 2009, 16:01
Het komt af en toe voorbij op het haartransplantatieforum als een mogelijke middel om haaruitval te bestrijden.

Een kliniek waar ik persoonlijk heel goede ervaringen mee heb, heeft het ook in hun productaanbod (http://www.prohairclinic.com/showinfo.asp?language=nl&pagina=Andere%20technieken&IDnr=103207), maar ik ben er toch wel sceptisch over.

De methode omhelst het concentreren van bloedplaatjes uit bloed (je eigen bloed?) en deze vervolgens inspuiten in het probleemgebied. De eerste toepassing was in de kaakchirurgie, om na de ingreep de wondheling te verbeteren. Daarna werd het al snel toegepast bij chronische wonden (bijvoorbeeld open wonden van diabetes patienten). Het wordt tegenwoordig ook op grote schaal toegepast om (sport)blessures aan pezen te behandelen (zowel bij mensen als bij paarden ;)).

En nu dus als middel tegen haarverlies (ook bij AA).

Ik moet bekennen dat ik me nog onvoldoende heb ingelezen op dit onderwerp. Ik weet niet precies wat de claims zijn voor deze therapie. Ik begrijp dat er meer groeifactoren in de buurt van je haarwortels komen met deze therapie, maar vertraagt dat het kaler worden of zorgt het zelfs voor hergroei? Of verbetert het vooral de kwaliteit van de haren die er nog staan? Moet je de therapie halfjaarlijks herhalen of jaarlijks of alleen als je wat slechter in je vel zit? Of is het vooral een kuur om het herstel na een haartransplantatie te verbeteren?

Misschien zijn meer mensen nieuwsgierig naar deze methode. Misschien zijn er meer zoekenden op Internet ... wellicht kunnen we in een discussie eens zoveel mogelijk informatie op een rij proberen te krijgen.

wesley1982
2 augustus 2009, 18:33
wel zover ik hier en daar iets over gelezen had, word er bloed getrokken van de patient... daarin worden bepaalde cellen geisoleerd en de herstelwaarde word enorm de hoogte in getrokken... (je lichaam zou 7x sneller/beter herstellen met prp dan zonder)

het zou aangebracht worden via een dermaroller...

het zou 1x jaar moeten worden toegepast om effect te hebben en houden

het zou het herstel van een ht kunnen inkorten , aanslaan van grafts verbeteren en eventueel ook de roodheid verminderen van het ontvangstgebied...

ik denk mischien ook dat het haar dat te erg beschadigd is door dht , mischien door deze groeifactoren eventueel toch nog herstellen, wat je kan aanzien als verbetering , eventueel hergroei , mischien bij mensen dat fina of duta slikken , waar dht veel minder aanwezig is in het bloed ?

als er iets niet klopt in mijn uitleg zeg het dan he, maar zover was dit prp , als ik ergens mis ben, zeg het maar gerust :P

even zeggen dat ik 5 augustus bij prohair ga voor prp :D
ik zal mijn ervaring hier ook posten...

ray
2 augustus 2009, 19:14
lees ik het nu goed en is het een behoud middel?

dus hergroei is niet mogelijk of alleen bij recente AGA stadia?

AnthonieH
2 augustus 2009, 21:17
lees ik het nu goed en is het een behoud middel?

dus hergroei is niet mogelijk of alleen bij recente AGA stadia?Ik begreep dat er wel sprake was van winst. Een flink percentage haren meer in het behandelde gebied. Maar de preciese cijfers heb ik niet scherp. En hoe lang die winst behouden blijft en waar die winst precies uit bestaat (meer haren in de actieve fase of herleefde AGA haren) weet ik ook niet.

Ik ben wel heel benieuwd naar je ervaring, Wesley. Je bent echt het proefkonijn van HaarWeb! Doe je dit ter voorbereiding van een nieuwe ingreep?

Kiran
3 augustus 2009, 15:58
Ik zal a.s. woensdag ook de behandeling ondergaan.
Ik zal proberen jullie op de hoogte te houden (voor zover ik het kan beoordelen). Het gebied van de kruin wordt behandeld.

Hee Wesley, misschien kom ik je wel tegen haha.. kunnen we onze haar bewonderen! :P

Gr.
Kiran

wesley1982
3 augustus 2009, 19:44
ik moet om 14u bij prohair zijn

wel ik ben ook benieuw wat het kan doen voor mijn kruin, er staan overal haartjes maar op de kruin zelf zijn ze wel kleiner/dunner... en deze willen maar niet verdikken, zelfs niet met duta , fluta , spectral enz...

mischien te erg beschadigd ? prp kan het mischien verbeteren

neen anthonieh , niet als voorbereiding voor mijn ht , gewoon proefkonijn :P
ik zal ook een verslag opstellen hoe het in zijn werk gegaan is , of je er iets van voelt enz...

AnthonieH
4 augustus 2009, 11:30
Wow, al twee proefkonijnen. Ik zou het inderdaad heel leuk vinden als jullie je ervaring willen delen. Als de behandeling en de naweeën een beetje meevallen, dan ga ik er toch ook maar eens serieus over nadenken. O ja, vraag gelijk eens hoe ze het effect bijhouden bij hun patienten.

HairCoach
4 augustus 2009, 11:32
Ik zou ook wel deel willen nemen als proefkonijn....

Ik ben misschien niet de meest ideale patient met 20% uitdunning op de kruin, maar toch.

Kun je jezelf opgeven dan ?

AnthonieH
4 augustus 2009, 13:09
Ik zou ook wel deel willen nemen als proefkonijn....

Ik ben misschien niet de meest ideale patient met 20% uitdunning op de kruin, maar toch.

Kun je jezelf opgeven dan ?Nee joh, er is geen programma voor testpersonen. Niet dat ik weet tenminste.

Proefkonijn is een naam die ik Wesley al vaker gegeven heb. Wesley probeert werkelijk alle middelen! Ik heb nog nooit iemand gezien met zo'n uitgebreid regime en op iedere nieuwe ontwikkeling rent ie direct af om het als eerste op HaarWeb te proberen :)

Voor mij is de reden om deze therapie te overwegen om het eventueel eens te proberen juist het feit dat ik wat onzeker ben over de dekking op de kruin. Maar het is nieuw en ik ben zo iemand die liever wat ervaringen van anderen afwacht ...

Kiran
4 augustus 2009, 15:25
ik moet om 14u bij prohair zijn

wel ik ben ook benieuw wat het kan doen voor mijn kruin, er staan overal haartjes maar op de kruin zelf zijn ze wel kleiner/dunner... en deze willen maar niet verdikken, zelfs niet met duta , fluta , spectral enz...

mischien te erg beschadigd ? prp kan het mischien verbeteren

neen anthonieh , niet als voorbereiding voor mijn ht , gewoon proefkonijn :P
ik zal ook een verslag opstellen hoe het in zijn werk gegaan is , of je er iets van voelt enz...

Hee Wes,

Ik moet er om 12 uur zijn.
Ik zal wat voor en tussen tijds foto's proberen te maken. En over hoe het in zijn werk gaat daar heeft Dr. Jones een video overgemaakt.

http://www.youtube.com/watch?v=v2GrFaTVOBI

Hij houdt tevens ook een blog bij op zijn site. Maar dit wisten jullie allemaal al haha..:P

gr.
Kiran

Kiran
4 augustus 2009, 15:27
Ik zou ook wel deel willen nemen als proefkonijn....

Ik ben misschien niet de meest ideale patient met 20% uitdunning op de kruin, maar toch.

Kun je jezelf opgeven dan ?

Hairboy,

Anders even contact opnemen met Prohair.

Succes.

gr.
Kiran

AnthonieH
4 augustus 2009, 15:36
Hij houdt tevens ook een blog bij op zijn site. Maar dit wisten jullie allemaal al haha..:PEen uitgestoken tong?!?! Het zou klantvriendelijker zijn als je een link naar die blog (http://www.drrobertjones.com/blog.html) gaf :P

Kiran
4 augustus 2009, 15:40
Een uitgestoken tong?!?! Het zou klantvriendelijker zijn als je een link naar die blog (http://www.drrobertjones.com/blog.html) gaf :P


Hoe doe je dat het woord in dit geval 'blog' en dat je gelijk de site ziet?

gr.
Kiran

AnthonieH
4 augustus 2009, 15:48
Hoe doe je dat het woord in dit geval 'blog' en dat je gelijk de site ziet?Je tikt je bericht, zoekt in een ander venster de pagina waarnaar je wil linken (kopieren, CTRL C: http://www.nogiets.en/nogwat), dan maak je het tekstje waar je die link achter wil plakken blauw met je muis, dan klik je op het wereldbolletje met de twee kettingschakeltjes hierboven en plakt daar de link (CTRL V).

Leuk trouwens om te lezen dat de moeder van dr. Jones uit Nederland komt :)

Ow, en hier een link (http://www.drrobertjones.com/grantpaper.pdf) (pdf) naar een klein onderzoek naar het effect van de behandeling. Ik meen eruit te begrijpen dat het grootste effect na 6 maanden zichtbaar is en dat het daarna weer snel minder wordt.

Kiran
4 augustus 2009, 15:51
Je tikt je bericht, zoekt in een ander venster de pagina waarnaar je wil linken (kopieren, CTRL C: http://www.nogiets.en/nogwat), dan maak je het tekstje waar je die link achter wil plakken blauw met je muis, dan klik je op het wereldbolletje met de twee kettingschakeltjes hierboven en plakt daar de link (CTRL V).

Leuk trouwens om te lezen dat de moeder van dr. Jones uit Nederland komt :)

Thanks Anthonie!
Ga het volgende keer proberen.

gr.
Kiran

mlsbutt
4 augustus 2009, 17:33
Aan Wesley en Kiran.

Veel Successsssss..!! gewenst met de komende PRP behandelingen.
Ga het ook in de gaten houden thanks for the info & updates!:cool:

Kiran
5 augustus 2009, 10:10
[QUOTE]
O ja, vraag gelijk eens hoe ze het effect bijhouden bij hun patienten.


Zal ik straks doen.

gr.
Kiran

Kiran
5 augustus 2009, 15:26
De PRP behandeling is reeds achter de rug.
Het is allemaal reuze mee gevallen :)
En de behandeling heeft nog geen half uur in beslag genomen!

Het enige wat je voelt zijn de verdovingen, deze zijn te vergelijken als bij een haartransplantatie. Het proces is hetzelde in zijn werk gegaan als op de video van dr. Jones te zien is. Kan daar dus weinig aan toe voegen.

Ik heb nog eens gevraagd naar de effecten van bijwerkingen, die zijn er niet werd me nogmaals verteld. Verder zal ik over 4 maanden terug gaan om te kijken of de behandeling effect heeft gehad of niet.
Ik zal vanavond of straks de foto's van het kruingebied plaatsen hoe het er nu uitziet en elk maand een up to date foto plaatsen.

Heb nu geen pijn ( 3 uur later) het kruingebied voelt nog een beetje verdoofd aan. Morgen mag ik weer sporten. Minoxidil mag ik gewoon gebruiken en de finasteride.

Als er vragen zijn, hoor ik het wel :)

gr.
Kiran

AnthonieH
5 augustus 2009, 15:31
Dank je, Kiran, ik ben echt heel benieuwd hoe je maandelijke updates er uit gaan zien.

Iets waar ik zelf nog een heel klein tikkeltje bezorgd om ben is mogelijke shockloss. Als daar absoluut geen sprake van blijkt te zijn, dan ga ik het ook eens proberen.

Wat ik nog wel wilde weten, stellen ze eisen aan je haarlengte? Kan het gewoon lang blijven bovenop?

Kiran
5 augustus 2009, 15:34
Dank je, Kiran, ik ben echt heel benieuwd hoe je maandelijke updates er uit gaan zien.

Iets waar ik zelf nog een heel klein tikkeltje bezorgd om ben is mogelijke shockloss. Als daar absoluut geen sprake van blijkt te zijn, dan ga ik het ook eens proberen.

Anthonie,

Die vraag had ik ook gesteld aan Dr. Reys :)
Hij zei me dat er geen shockloss is.
Dus een gerustelling.
Verder nog, het gebied is wat plakkerig morgen mag ik me haren weer wassen met een shampoo. Me hoofd is niet opgezwollen. geen Michelin mannetje haha..

Eisen aan hoe je haarlengte is weet ik eerlijk gezegd niet.
Als je dr. Jones video ziet is zijn haar ook normale lengte, mijn haar is nu vrij kort 4 cm denk ik.
Volgens mij moet het dus geen probleem zijn.

gr.
Kiran

HairCoach
5 augustus 2009, 15:39
Anthonie,

Die vraag had ik ook gesteld aan Dr. Reys :)
Hij zie me dat er geen shockloss is.
Dus een gerustelling.
Verder nog, het gebied is wat plakkerig morgen mag ik me haren weer wassen met een shampoo. Me hoofd is niet opgezwollen. geen Michelin mannetje haha..

Eisen aan hoe je haarlengte is weet ik eerlijk gezegd niet.
Als je dr. Jones video ziet is zijn haar ook normale lengte, mijn haar is nu vrij kort 4 cm denk ik.
Volgens mij moet het dus geen probleem zijn.

gr.
Kiran

Hoi Kiran,

Held :cool:

Wat zijn de kosten ervan (als ik zo vrij mag zijn) ?

Kiran
5 augustus 2009, 15:44
Hoi Kiran,

Held :cool:

Wat zijn de kosten ervan (als ik zo vrij mag zijn) ?

Hee Hairboy,

De kosten staan vermeld op de site van ProHair.

gr.
Kiran

Hanna
5 augustus 2009, 15:47
€500. Maar hoe vaak moet dat herhaald worden?

Kiran
5 augustus 2009, 15:49
€500. Maar hoe vaak moet dat herhaald worden?

Het is aan te raden om de behandeling te herhalen na 10 a 12 mnd

gr.
Kiran

HairCoach
5 augustus 2009, 15:52
€500. Maar hoe vaak moet dat herhaald worden?

zo....verkeerde been uit bed gestapt ?

Was maar een vraag.
De zoekfunctie haalde weinig uit.

mlsbutt
5 augustus 2009, 16:04
Hallo Kiran mooi om te horen dat het je is meegevallen.
Ben benieuwd hoe ''proefkonijn'' Wesley het vergaan zal zijn.

Kiran weet jij mss of je snel na de behandeling weer toppik in mag?

Veel success! met de Thickening!! als het werk is 500,- het waard!
Ben ook net als alle andere zeer benieuwd naar het resultaat!

Kiran
5 augustus 2009, 16:13
Hallo Kiran mooi om te horen dat het je is meegevallen.
Ben benieuwd hoe ''proefkonijn'' Wesley het vergaan zal zijn.

Kiran weet jij mss of je snel na de behandeling weer toppik in mag?

Veel success! met de Thickening!! als het werk is 500,- het waard!
Ben ook net als alle andere zeer benieuwd naar het resultaat!

IK denk dat het wel mag hoor.

Je mag bijna alles weer zoals je gewend bent met je haar,
alleen wel de volgende dag of na twee dagen.
Ik doe geen balsporten, denk alleen dat je daar mee moet wachten. Dat soort dingen. En toppik kan geloof ik geen kwaad ook niet als je een ht hebt ondergaan het zijn vezels die hechten aan je haar dacht ik.

Hanna
5 augustus 2009, 16:22
zo....verkeerde been uit bed gestapt ?

Hoezo? Ik mag toch wel vragen hoe vaak zoveel geld neergeteld moet worden?
Ook had ik begrepen (dat stond geloof ik bij A&G Haircomplex) dat jonge groeihormonen uit navelstrengen e.d. nodig zijn, zodat "oud" bloed niet geschikt is...

Ben reuze benieuwd naar de resultaten van onze proefkonijnen. ;)

HairCoach
5 augustus 2009, 16:27
Hoezo? Ik mag toch wel vragen hoe vaak zoveel geld neergeteld moet worden?
Ook had ik begrepen (dat stond geloof ik bij A&G Haircomplex) dat jonge groeihormonen uit navelstrengen e.d. nodig zijn, zodat "oud" bloed niet geschikt is...

Ben reuze benieuwd naar de resultaten van onze proefkonijnen. ;)

Ik ook weer met mijn grote bek...

Ik las het als: hoe vaak moet ik je het nog vertellen ?!?!

sorry :o

wesley1982
5 augustus 2009, 16:42
ook ik ben al terug van mechelen

wel ik dacht dat ze met dermaroller over het gebied gingen en dan de prp inmasseren , ik was dus mis...

ze rollen over het te behandelen gebied (dermaroller 1mm)
erna word met een spuitje de prp geinjecteerd in de zone , overal prikjes met een deel prp , erna word er nog eens overgegaan met dermaroller (heel voorzichtig)

de prp zit dus zowel onder de huid, als in de huid , als bovenop...

ik had een foto genomen van mijn kruin , maar het was even schrikken zeg , dunne kleverige bloederige kruin...
morgen mag ik alles eruit wassen zei bart mij :P

ik heb ook die tip van msm gehad, verder wat gepraat over welke middelen ik allemaal gebruik , wat wel bewondering gaf :rolleyes:
ook zei die gast dat mijn haar zeer goed was, vooral als ik mijn voor foto toonde :P

ik ben benieuwd voor het resultaat, ik mag wel toevoegen dat het echt niks is , deze procedure , je moet zeker geen angst hebben , je voelt er echt niks van , zelfs die spuitjes ter verdoving voelde ik ver niet...
en dat bloed dat getrokken word, dat prikje vond ik zelfs beter dan soms bij men dokter , echt niks van gevoeld...
heel bezorgt personeel dat er werkt, hele tijd : gaat het ? ik kan er echt niks slechts over zeggen

Kiran
5 augustus 2009, 16:55
ook ik ben al terug van mechelen

wel ik dacht dat ze met dermaroller over het gebied gingen en dan de prp inmasseren , ik was dus mis...

ze rollen over het te behandelen gebied (dermaroller 1mm)
erna word met een spuitje de prp geinjecteerd in de zone , overal prikjes met een deel prp , erna word er nog eens overgegaan met dermaroller (heel voorzichtig)

de prp zit dus zowel onder de huid, als in de huid , als bovenop...

ik had een foto genomen van mijn kruin , maar het was even schrikken zeg , dunne kleverige bloederige kruin...
morgen mag ik alles eruit wassen zei bart mij :P

ik heb ook die tip van msm gehad, verder wat gepraat over welke middelen ik allemaal gebruik , wat wel bewondering gaf :rolleyes:
ook zei die gast dat mijn haar zeer goed was, vooral als ik mijn voor foto toonde :P

ik ben benieuwd voor het resultaat, ik mag wel toevoegen dat het echt niks is , deze procedure , je moet zeker geen angst hebben , je voelt er echt niks van , zelfs die spuitjes ter verdoving voelde ik ver niet...
en dat bloed dat getrokken word, dat prikje vond ik zelfs beter dan soms bij men dokter , echt niks van gevoeld...

Heey Wes,

Jij hebt het ook overleefd zo te lezen:D
Nu maar afwachten wat het gaat opleveren.

wesley1982
5 augustus 2009, 17:03
wel ik heb er toch al positieve zaken over gelezen

van een kant zou het enkel winst kunnen geven :
je gebruikt dht remmers , en minox als groeibooster , toch is er nog op een bepaald gebied dunnere haartjes (bij mij zuiver de kruin)
en die prp met die groeifactoren erin , kunnen wel de wortels verder herstellen...

ik heb er wel een positief vooruitzicht in... herstel mijn worteltjes maar :P

wesley1982
5 augustus 2009, 20:19
zo ziet je kruin eruit na de prp...

je haar kleeft bij elkaar , en er zitten precies bloedkortjes tussen
ondertussen is alles heel hard geworden

fotos genomen in het daglicht...
in werkelijkheid ziet mijn kruin er wel iets beter nog uit hoor :P
het is door de prp dat alles wat samenkleeft :rolleyes:

zal wel nog paar fotos posten binnen 2tal dagen

ik voel mijn kruin iets meer nu de verdoving uitgewerkt is , precies alsof ik mijn hoofd ergens tegengestoten had, lichte pijn , niet echt lastig
straks slapengaan en vanaf morgen mag ik alles uitwassen , al twijfel ik nog of ik wacht tot morgenavond...

mlsbutt
5 augustus 2009, 21:16
zo ziet je kruin eruit na de prp...

je haar kleeft bij elkaar , en er zitten precies bloedkortjes tussen
ondertussen is alles heel hard geworden

fotos genomen in het daglicht...
in werkelijkheid ziet mijn kruin er wel iets beter nog uit hoor :P
het is door de prp dat alles wat samenkleeft :rolleyes:

zal wel nog paar fotos posten binnen 2tal dagen

ik voel mijn kruin iets meer nu de verdoving uitgewerkt is , precies alsof ik mijn hoofd ergens tegengestoten had, lichte pijn , niet echt lastig
straks slapengaan en vanaf morgen mag ik alles uitwassen , al twijfel ik nog of ik wacht tot morgenavond...

Heey Wesley,

Bedankt voor de foto's
Ziet er idd zowat uit als een na een HT.

Hoop dat het naar je verwachtingen wordt of nog beter!

Kiran
5 augustus 2009, 21:23
De eerste 3 foto's zijn van de PRP behandeling (eerste dag). De laatste 2 foto's is hoe het vóór de behandeling eruit zag.
Let wel; de eerste 3 foto's zijn gemaakt in de avond met flits, de ander 2 zijn op klaar lichte dag gemaakt zonder flits.

wesley1982
5 augustus 2009, 21:53
hier een studie over prp door dr. greco

link : http://www.grecohairrestoration.com/downloads/grantpaper.pdf

Kiran
5 augustus 2009, 22:15
hier een studie over prp door dr. greco

link : http://www.grecohairrestoration.com/downloads/grantpaper.pdf

Hey Wes,

Die studie heeft Anthonie gister (dacht ik) gepost in dit topic, eff scrollen.

wesley1982
5 augustus 2009, 22:18
ik heb even de 3 paginas afgekeken , maar ik vind er toch niks van ?
kijk ik er dan dubbel over ? :P

Kiran
5 augustus 2009, 22:19
ik heb even de 3 paginas afgekeken , maar ik vind er toch niks van ?
kijk ik er dan dubbel over ? :P

Kijk op pagina #14# van dit topic bij Link die Anthonie gaf.


quoto van Anthonie

Ow, en hier een link (http://www.drrobertjones.com/grantpaper.pdf) (pdf) naar een klein onderzoek naar het effect van de behandeling. Ik meen eruit te begrijpen dat het grootste effect na 6 maanden zichtbaar is en dat het daarna weer snel minder wordt.

Mathijs
5 augustus 2009, 23:21
Ik heb voor eind september een afspraak!!! Ik hou jullie op de hoogte.......

Hanna
5 augustus 2009, 23:33
Misschien een domme opmerking, maar als PRP een succes is, hoeft de kliniek nooit meer ht's te doen...(?)

Kiran
6 augustus 2009, 01:28
Misschien een domme opmerking, maar als PRP een succes is, hoeft de kliniek nooit meer ht's te doen...(?)


Geen domme opmerking.

Een kliniek zal denk ik toch altijd zijn fue's en fut aanbieden in het assortiment. De techniek van ht's worden steeds verbeterd of verfijnd. Denk maar aan het boortje om de grafts eruit te halen en weer te implanteren. Er worden steeds kleinere naalden ontwikkeld waardoor het resultaat vele malen realistischer is dan jaren geleden.

Verder is de PRP behandeling voornamelijk bedoelt voor het kruin gedeelte. En moet jaarlijks worden herhaald.

Hanna
6 augustus 2009, 01:40
Verder is de PRP behandeling voornamelijk bedoelt voor het kruin gedeelte. En moet jaarlijks worden herhaald.

Ja, dat vind ik ook vreemd... Waarom zou 't alleen op de kruin werken?

Kiran
6 augustus 2009, 01:44
Ja, dat vind ik ook vreemd... Waarom zou 't alleen op de kruin werken?

Geen idee. Het zou misschien ergens in die studie staan.
Ik Ga morgen nog eens goed lezen.

Heb jij geen slaap Hanna? en heb je mijn pm nog gehad?
Soms weet ik niet of het verstuurd is ofwat..

Hanna
6 augustus 2009, 01:49
Ja, jouw pm heb ik gelezen. Bedankt nog!
Neuh, ik heb geen slaap, ben een nachtvlinder. :)

Kiran
6 augustus 2009, 01:57
Ja, jouw pm heb ik gelezen. Bedankt nog!
Neuh, ik heb geen slaap, ben een nachtvlinder. :)

Had je na de eerste pm nog 1 terug gestuurd kreeg daar geen bevestiging van terug vandaar mijn vraag.

Ook een nachtvlinder dus, wat grappig :)

wesley1982
6 augustus 2009, 05:09
wel bij mij was het de kruin , dit was dan ook mijn zwakke plek , dunnere zone zeg maar...

bij mensen dat het meer midden of voorkant is, zullen ze waarschijnlijk dan die zone behandelen, ze zullen eerst kijken waar het juist nodig is...
bij twijfel contacteer je best prohair even...

hey lijkt me nuttig zoveel mogelijk prp in probleemzones te concentreren dan gewoon over het hele hoofd te gebruiken , mijn kruin stond gisteren wat dikker van al die prp dat erin geinjecteerd was , deze morgend was alles terug plat... en nu maar dikkere haren verwachten , ik hoop zelf op hergroei aangezien dht echt geen probleem meer is bij mij , zou het haar meer kunnen hergroeien... dikker haar is bij de meeste gevallen wel al bekend , dus wat het ook word, het is altijd winst... :P

bombarie
6 augustus 2009, 05:19
inhammen zouden dan toch ook behandeld moeten kunnen worden?

wesley1982
6 augustus 2009, 14:56
als je absoluut zeker wil zijn, contacteer je best prohair even met deze vraag... zij zijn er meer op de hoogte van , van de mogelijkheden... :P

wesley1982
7 augustus 2009, 16:05
bij mij is het spul eraf gewassen
bij het dragen van mijn motohelm voel ik het ietsje als ik mijn helm opzet

als ik met mijn vingers er zachtjes overstreel dan voel ik dat mijn kruin ietsje dikker nog is , wel niet veel , maar met mijn vingertoppen voel ik het toch nog beetje, wel al veel beter dan gisteren...

morgen zal het waarschijnlijk volledig terug normaal zijn (kruin)
en nu maar afwachten wat die hoge dosis growthfactors gaat doen bij mijn haarfollikels op de kruin , zal prp die haartjes eindelijk dik krijgen zoals mijn andere haren.... time will tell :P
deze morgen weer nanominox gebruikt, toch nergens last gehad , dus de huid moet al goed hersteld zijn op mijn kruin , moesten er wondjes zijn zou het wel prikkelen denk ik

Kiran
7 augustus 2009, 16:45
bij mij is het spul eraf gewassen
bij het dragen van mijn motohelm voel ik het ietsje als ik mijn helm opzet

als ik met mijn vingers er zachtjes overstreel dan voel ik dat mijn kruin ietsje dikker nog is , wel niet veel , maar met mijn vingertoppen voel ik het toch nog beetje, wel al veel beter dan gisteren...

morgen zal het waarschijnlijk volledig terug normaal zijn (kruin)
en nu maar afwachten wat die hoge dosis growthfactors gaat doen bij mijn haarfollikels op de kruin , zal prp die haartjes eindelijk dik krijgen zoals mijn andere haren.... time will tell :P
deze morgen weer nanominox gebruikt, toch nergens last gehad , dus de huid moet al goed hersteld zijn op mijn kruin , moesten er wondjes zijn zou het wel prikkelen denk ik

Hey Wes,

Gisternacht had ik meer last gekregen. Zal door de verdovingen komen die uitgewerkt waren. De volgende ochtend was ik duizelig en misselijk en begon te zweten, dit hield zeker dik een uur of twee aan.
Ik ben toen gaan douchen en heb wat gegeten.
Voelde toen nog wel beetje 'lichtjes' in mijn hoofd en de missellijkheid was minder geworden.
Ik heb me hoofd gewassen met baby shampoo van Zwitsal en toen met de Rooscure.
Gister voelde ik duidelijk nog het verdovende gevoel rond de kruin, vandaag is het minder geworden. Denk dat het langzaam afneemt met de dagen.
Voor zover ik het kan zien is het gebied niet dik. De wondjes zijn denk ik al snel genezen bij mij, (dit was ook bij de haartransplantatie het geval)
Als ik met mijn hoofd fronst dan voel je nog wel een trekkend gevoel bij het gebied. Verder geen last of andere rare dingen opgemerkt :)

geted
7 augustus 2009, 17:38
Aan onze testbunny's;

Nu twee dagen na jullie behandeling, is er nog visueel iets van te zien?
Dit is een jaarlijkse behandeling, krijgt je korting bij prohair bij u volgende behandelingen? (indien het aanslaat natuurlijk)

mvg
Geted

wesley1982
7 augustus 2009, 19:55
ik heb geen last gehad hoor van iets van misselijkheid ofzo

de prijs voor klanten van prohair is 400 euro
voor de anderen is het 500 euro

zodus hebben prohair klanten al 20% korting
als het daadwerkelijk verschil maakt is het de prijs wel dik waard hoor

visueel is er niks meer van te zien...

Falcone
7 augustus 2009, 22:10
zijn er mssh al objectieve studies met haircounts etc?

heb er toch een beetje twijfels bij. denk wel dat het werkt maar vind wel dat er eerst meer duidelijkheid moet zijn inzake mechanisme en duidelijke verbetering. ook die foto's op de site van dr jones zijn niet echt detailfotos ...en haar is soms anders gekamd....

op amerikaanse sites las ik zelfs dat het ideaal halfjaarlijks wordt toegepast...

hoop alvast dat diegene die het laten doen hebben er goede resultaten mee behalen ....

Zelf wacht ik liever af . Dr jones was ook bezig met acel om haar in een
litteken te doen groeien etc en dat werd ook afgeblazen. Als dat dan niet werkt dan is het plots wel dure behandeling.

maar het is uiteraard steeds leuk dat er nieuwe paden bewandeld worden...

wesley1982
9 augustus 2009, 14:02
bij mij is mijn kruin volledig de oude :rolleyes: niks van verdikkingen meer...

kiran , ik heb die duitse gast gevonden he , die moses :

http://www.youtube.com/watch?v=85z-kMYs8Z8

deze persoon was ook aanwezig bij de prp sessie 5 augustus
en inderdaad heeft hij 9500 grafts bovenop staan, wat heel veel is vind ik :rolleyes:
hij had me gezegd om deze haarvideo op te zoeken op youtube onder de naam moses
hun consult is wel heel hightech... meten ontvangstgebied en donor en de pc berekend hoeveel donor en hoe hoog de densiteit
al is het vooral belangrijk de kwaliteit van de ht-arts natuurlijk voor het eindresultaat

Kiran
9 augustus 2009, 15:25
bij mij is mijn kruin volledig de oude :rolleyes: niks van verdikkingen meer...

kiran , ik heb die duitse gast gevonden he , die moses :

http://www.youtube.com/watch?v=85z-kMYs8Z8

deze persoon was ook aanwezig bij de prp sessie 5 augustus
en inderdaad heeft hij 9500 grafts bovenop staan, wat heel veel is vind ik :rolleyes:
hij had me gezegd om deze haarvideo op te zoeken op youtube onder de naam moses
hun consult is wel heel hightech... meten ontvangstgebied en donor en de pc berekend hoeveel donor en hoe hoog de densiteit
al is het vooral belangrijk de kwaliteit van de ht-arts natuurlijk voor het eindresultaat

Hey Wes,

Leuk om te zien , de video.

Ik voel bijna niets meer bij mijn kruin aan verdovingen o.i.d.
Het is niet gevoelig en als ik met mijn wenkbrouwen/ hoofd fronst dan voel ik het 'trekkend' gevoel ook haast niet meer. Dik is het helemaal niet of geweest. Ik wil dat toch weten van de MSM of je het nou in water moest oplossen of als topical moest gebruiken. Had Bart nog gevraagd, maar geen antwoor nog teug over gehad. Nog eens proberen :)
Heb de MSM al besteld bij de apotheek 250 gr. voor 30,-
Later zag ik op deze site (http://www.winkelplein.nl/msm/default.asp?sid=IMiTR3vecnN5pCgkWhVsMecQ4hSbvd&page=detail&Id=361206)het voor een vele aantrekkelijker prijs.
Volgende bestelling daar maar plaatsen.

wesley1982
10 augustus 2009, 07:05
wel ik ga die moses proberen te contacteren
ik moet gewoon uitzoeken voor welke haarclinic hij werkt als consult...
dan gewoon mailen , als ik zeg die gast met zijn grote regime haarmiddelen vanop de prp sessie , zal hij wel weten dat ik het ben :P

ik hou je op de hoogte , waar die msn nu juist moet toegepast worden , topisch of oraal

ik ben vrij zeker dat het topisch is , ik zou anders niet weten waarom het moet opgelost worden in gedistileerd water... msm is normaal in tabletten voor in te nemen , en 6 gr is veel teveel om te slikken , bij 2gr plaste ik al urine met zwavelgeur , en mijn maag was er ook wat van slag van , wat moet 6gr dan niet geven :confused:

Kiran
10 augustus 2009, 21:27
[quote]

wel ik ga die moses proberen te contacteren


Hier (http://www.moses-medical.tv/) staat veel info over hem, had je vast en zeker al gezien ;)
Als jij hem wilt contacteren is dat oke Wes. We horen het wel van je.




ik ben vrij zeker dat het topisch is , ik zou anders niet weten waarom het moet opgelost worden in gedistileerd water... msm is normaal in tabletten voor in te nemen , en 6 gr is veel teveel om te slikken , bij 2gr plaste ik al urine met zwavelgeur , en mijn maag was er ook wat van slag van , wat moet 6gr dan niet geven :confused:

Ik heb het spul vandaag opgehaald en gebruikt. Heb het toen opgelost in een beetje water en 6 gram MSM.

heb geen last gehad van een zwavel lucht zoals jij beschreef. Ook geen last van me maag gehad.
Misschien omdat ik van aziaitische afkomst bent dat ik anders reageer op bepaalde stoffen e.d. weet het niet. Hij zei verder nog, dat je de eerste twee weken hoofdpijn af en toe zou (kunnen) krijgen, dit zou afnemen.
En ook dat je een flinke dosis vitamine C ernaast moest of kon nemen. Heb niet kunnen vragen waarom of hoe of wat, misschien kun jij die vraag nog eens stellen in je mail.

mlsbutt
10 augustus 2009, 21:50
[quote=wesley1982;215837]
Ik heb het spul vandaag opgehaald en gebruikt. Heb het toen opgelost in een beetje water en 6 gram MSM.

Hallo Kiran,

Misschien een st:confused:mme vraag van me..
Maar neem je die MSM om je haar sneller te laten groeien?

Kan niet wachten op jullie(U en ''Wes'') resultaten met die PRP etc

Kiran
10 augustus 2009, 22:18
[quote=Kiran;215928]

[quote]
Hallo Kiran,

Misschien een st:confused:mme vraag van me..
Maar neem je die MSM om je haar sneller te laten groeien?


Geen stomme vraag hoor.., Ik neem idd de MSM om me haar sneller te laten groeien. Toen ik het helemaal kaal had voor de ht, stond het kaal me ..mwah :P Nu het eenmaal weer groeit, is het weer beter dat het sneller gaat. Omdat ik difuus uitval hebt en vooraan is het gewoon bijna kaal. Er staan enkele haartjes van de ht van dr. Gho.

Zodra het haar sneller groeit kan ik het nog een beetje camoufleren. En als de haren vooraan beginnen te groeien van de HT die ik onlangs hebt laten doen, zal het er wat beter uitzien allemaal, althans dat hoop ik.

Kan niet wachten op jullie(U en ''Wes'') resultaten met die PRP etc Ik ook niet;) .

Hanna
10 augustus 2009, 22:42
Maar 6 gram MSM per dag slikken, is véél te veel!

Kiran
10 augustus 2009, 23:16
Maar 6 gram MSM per dag slikken, is véél te veel!

Ik weet dat het véél te véél is, maar ik weet zeker dat hij dit wel heeft gezegd over de dosering. De vraag is of het als topical was of voor oraal gebruik. We wachten af op de mail die Wesley zal sturen. Wat een gedoe om MSM :P;)
Ik leef nog :)

wesley1982
11 augustus 2009, 19:44
voor mensen dat die link van kiran vertaald naar het nederlands willen lezen
via deze link is het vertaald naar het nederlands :

http://translate.google.be/translate?js=y&prev=_t&hl=nl&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fwww.moses-medical.tv%2F&sl=de&tl=nl&history_state0=&swap=1

heeft iemand meer gegevens wanneer er normaal al resultaat te zien is van die prp ? vanaf 3 tot 6 maand nam ik aan ?

ik heb hem gemaild he... zodra ik antwoord krijg post ik het in de msm topic...

wesley1982
12 augustus 2009, 07:33
ik heb dus antwoord gekregen , en de info gepost in de msm topic bij haarmiddelen...

hij is toch heel goed op de hoogte van die zaken hoor, als zo een gast msm aanbeveelt , moet het toch zijn dat het spul goed werk leverd... :P

AnthonieH
12 augustus 2009, 10:10
ik heb dus antwoord gekregen , en de info gepost in de msm topic bij haarmiddelen...Hier (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?p=216158#post216158) dus ;)

HairCoach
12 augustus 2009, 12:15
Hebben we het hier over dit spul ?

http://www.deonlinedrogist.nl/bonusan-poeder-p-9090.html

Hanna
12 augustus 2009, 13:10
De MSM van Bonusan is Methylsulfonylmethaan.

Mijn scheikundekennis is nihil, dus beoordeel zelf maar of dat hetzelfde is als waar de paardendokter John Metcalf over schrijft:

MSM is a metabolic end product of Dimethyl sulfoxide, DMSO.
MSM is DMSO with one added, stabilizing atom of oxygen onto the sulfur, i.e. CH3SO2CH3.
Do not confuse MSM with the new feed additive DMG (dimethylglycine).
(Bron: http://www.vitaflex.com/res_msmdieta.php)

En als je 't geloven kunt, is MSM een wondermiddel bij zo ongeveer alle aandoeningen. ;)
Ik begrijp niet waarom ze dan toch nog zoveel biotine geven aan paarden en honden.

wesley1982
12 augustus 2009, 16:20
wel hijzelf zit veel langer dan ik in de haarwereld, hij heeft 9500 grafts in totaal al laten inplanten, waaronder ook bodyhair enz...
hij heeft elk haarmiddel al geprobeerd... eveneens duta maar hij moest na 3 maand stoppen wegens bijwerkingen...

hij is consult voor ht's , heeft al videos gemaakt over ht's , de mogelijkheden en hoe hij hightech donor berekend met de pc voor klanten...

ik heb deze man gesproken op de prp sessie bij prohair , hij is van duitsland , wij hebben veel zitten praten over haarmiddelen en hij prijsde echt die msm aan , dus er moet wel iets zijn met dat spul...
het probleem is dat er al veel mensen het gebruikt hebben zonder resultaten, wat volgens hem komt omdat ze niet de juiste dosis gebruiken, om echt effect op betere en dikkere haargroei te hebben moet je 5 tot 6 gr gebruiken oraal , en niet 1 tot 2gr ...

we zullen het maar weten als we het proberen...
lees vooral even goed mijn laatste post bij msm , wel intresant :P


voor het te bestellen zitten we beter bij de link dat kiran gevonden had , daar was het 59,99 euro voor 1 kilo
het lijkt met beter dat we het in grote hoeveelheid aankopen en dan verdelen onder paar personen , mischien beter groepje van nederland en eentje van belgie om de zendkosten te beperken ?

hier is alvast die link : http://www.winkelplein.nl/msm/default.asp?sid=06XSUpQi00NdogVn1vN2oEKeKX8lOc&page=detail&Id=361206

bombarie
12 augustus 2009, 16:40
Hey Wes,

Maar zegt de dokter dat msm ook goed is voor aangetaste dht haren die niet langer dan 4 cm worden?

wesley1982
12 augustus 2009, 17:06
wel het is om groei te boosten en miniaturizatie omkeren van de haren...

dus je haar zou dikker worden , en langer groeien...

aangezien dht beschadiging de groei remt en de haartjes dunner maakt , zou je kunnen concluderen dat het zeker dht beschadigd haar een goeie boost geeft...

bombarie
14 augustus 2009, 01:44
Dan zou je dus als je de beste dokter wilt geloven ook geen propecia meer nodig hebben?

HairCoach
14 augustus 2009, 09:38
Hey Wes,

Maar zegt de dokter dat msm ook goed is voor aangetaste dht haren die niet langer dan 4 cm worden?

Aangetaste DHT haren worden zeker geen 4cm lang.

bombarie
14 augustus 2009, 16:03
na 3 cm dan ik heb bij mijn inhammen haren van 3 a 4 cm. terwijl de rest 15cm is

wesley1982
14 augustus 2009, 19:48
om de prp topic niet vol te schrijven met msm info
heb ik verder antwoord gepost in de msm topic bij de haarmiddelen...

even update van prp : nergens last van , niks van te zien op de kruin...
de dag nadien mag je de opgedroogde prp en wat bloed uit je haar wassen , ikzelf heb het nog 1 dag
langer er laten opzitten voor het eruit te wassen... kwaad kon het niet , volgens moses was het beter 24uur erop te laten...
en nu maar kijken of die dunne haartjes dikker worden , eventueel beetje hergroei erbij... :P

Johnny
14 augustus 2009, 20:41
Het vreemde is dat met op HLF niet echt veel reacties heeft gegeven op deze methode. Terwijl de eerste toch al zeker een paar maanden geleden een behandeling ondergaan heeft. Denken jullie hier allemaal hergroei van te kunnen krijgen?

wesley1982
14 augustus 2009, 21:37
ik denk dat hergroei wel kan, als je genoeg haarmiddelen gebruikt...

of het altijd hergroei garandeert zal wel niet hoor...

er is wel uit studies geweten dat je haar ervan verdikt...

Wolly
16 augustus 2009, 14:06
He Wes ik zie net dat je over een week nog een HT heb, mag je wel een HT zo kort na je PRP behandeling?

wesley1982
16 augustus 2009, 14:39
eum , ik heb de datum verkeerd in mijn handtekening gezet
ga het even corrigeren
het moet 22-09-2009 zijn...
dus nog 1 maand en 1 week wachten :P

ik hoop dat er nog resultaat opduikt al is mijn tijd dat ik heb voor de ht wel klein , als mijn kruin verbeterd zou men er minder grafts moeten zetten en kan men meer grafts zetten in mijn haarlijn...
blijven hopen :rolleyes:

Wolly
16 augustus 2009, 15:25
Dat zou idd mooi zijn :D ben wel benieuwd of dat PRP echt werkt!
was je niet tevreden na je 1e HT of ben je nog meer haar kwijt geraakt?
Omdat je toch voor 2500 extra grafts ga? Succes iig!!

wesley1982
16 augustus 2009, 15:34
wel ik ben wel tevreden na mijn eerste ht, maar de densiteit is niet echt hoog, heb het bij prohair laten opmeten en ze kwamen op 35/grafts/cm2 in mijn haarlijn, hierdoor is het mooist bij mij om het haar naar voor te kammen...

probleem is dat ik het liever op zo een kam zet en zijkanten korter geschoren, dit lukt me aardig , maar dan moet ik toch wat dermatch aanbrengen anders kijk je zo door men haarlijn door als het rechtstaat met gel...

eveneens wou ik het lang laten groeien , probleem is eveneens mijn haarlijn als ik het langs 2 zijkanten kam als het langer is, je kijkt terug door die haarlijn , deze zou ik dan met 2de ht dikker willen zodat beide haarstylen mogelijk zijn...

verder is toen ik aan duta ging mijn kruin nog iets opgeschoven en wat dunner geworden , en niet veel meer verdikt , ook dit word met de 2de ht bijgevuld... net als de prp dat ze daar ook geinjecteerd hebben

dan op gebied van mijn inhammen : van bij mij gezien : mijn linkerinham is niet zo groot, terwijl de rechtse inham veel dieper gaat en wat groter is... volgens prohair komt dit geregeld voor bij vele mensen... toch zou ik graag de inhammen iets gelijker hebben , ik wil geen norwood 1 , maar mijn rechtse inham ietsje kleiner als mijn linker dat ze beide gelijk zijn zou me al gelukkig maken...

mijn ht zou dan bestaan uit : rechter inham ietsje kleiner maken , haarlijn dikker maken (voorstel was tot 50 grafts/cm , al zou ik liever 60 gr/cm hebben, ga het nog bespreken de dag zelf) en mijn kruin wat bijvullen waar nodig is

bombarie
17 augustus 2009, 03:48
En dan ben je een mooie man?;)

wesley1982
17 augustus 2009, 07:19
wel jonger toch op zijn minst wel he
mooier durf ik nu niet te zeggen, al heb ik er wel al complimentjes over gekregen sinds ik met mooi gestyled haar naar men werk ga :P
het moet toch het verschil maken , of is het nu mijn zelfvertrouwen/uitstraling dat verbeterd ? wie zal het zeggen :rolleyes:
slechter zal het wel niet worden he, omgekeerde aga :P

Kiran
29 augustus 2009, 17:49
6 augustus 2009 foto's (http://www.haarweb.nl/forum/showpost.php?p=215292&postcount=54)

correctie de eerste foto's waren van 5 augustus :)

Eff een up date van de PRP behandeling van j.l. 5 augustus.

Het is nu bijna een maand geleden. Ik vindt het er niet slecht uitzien.
Me haren zijn inmiddels ook een stuk gegroeit, wat het niet makkelijker maakt om het te beoordelen. Ik heb zojuist de foto's gemaakt (zonder flits)
Wat vinden jullie ervan?

Ambo
29 augustus 2009, 19:04
6 augustus 2009 foto's (http://www.haarweb.nl/forum/showpost.php?p=215292&postcount=54)

correctie de eerste foto's waren van 5 augustus :)

Eff een up date van de PRP behandeling van j.l. 5 augustus.

Het is nu bijna een maand geleden. Ik vindt het er niet slecht uitzien.
Me haren zijn inmiddels ook een stuk gegroeit, wat het niet makkelijker maakt om het te beoordelen. Ik heb zojuist de foto's gemaakt (zonder flits)
Wat vinden jullie ervan?

Maar jij hebt toch ook een FUE laten doen enkele maanden geleden?

In welk gebied zijn die grafts geplaatst?

Kiran
29 augustus 2009, 21:27
Maar jij hebt toch ook een FUE laten doen enkele maanden geleden?
Klopt, drie maanden geleden.


In welk gebied zijn die grafts geplaatst?

De grafts zijn allemaal geplaatst aan het vooraanzicht.

Ambo
29 augustus 2009, 21:53
Ik vind dat korte haar wat moeilijk vergelijken met je wat langere haar, maar het lijkt inderdaad wel wat voller.

wesley1982
30 augustus 2009, 20:52
http://www.hairlosstalk.com/interact/viewtopic.php?f=23&t=54607

Kiran
30 augustus 2009, 21:30
http://www.hairlosstalk.com/interact/viewtopic.php?f=23&t=54607

Wes,

Heb jij nog foto's gemaakt? Of vindt je het nog niet nodig?

wesley1982
31 augustus 2009, 05:03
lijkt me veel te vroeg , voor ik mijn ht laat doen zal ik nog wat foto's maken
als het iets voor 2 maand ver is...

Kiran
31 augustus 2009, 11:29
http://www.hairlosstalk.com/interact/viewtopic.php?f=23&t=54607

Weer lastig te beoordelen, wat terecht wordt gezegd. Tja iedere keer je haar anders stylen daar geloof ik niet zo in om het kalende gebied te verbergen. Denk dat de persoon op de foto wilt laten zien vanuit meerdere kanten door het anders te kammen.
Toch vindt ik het de moeite waard om elk maand een up date foto te plaatsen

@: AnthonieH ik lees geen post meer van jouw in dit topic, minder enthousiast geworden over de PRP?

AnthonieH
31 augustus 2009, 15:11
@: AnthonieH ik lees geen post meer van jou in dit topic, minder enthousiast geworden over de PRP?Nee hoor, het klinkt nog steeds goed en ik ga het vermoedelijk wel eens proberen. Ik tob momenteel met andere haarproblemen ... sinds mijn kapper is overleden ben ik qua coupe helemaal de weg kwijt :eek:

Ik wacht ook nog even wat meer beeldmateriaal af. Ik hoop dat ProHair ook op hun site daar wat aandacht aan gaat besteden.

Kiran
31 augustus 2009, 16:39
Nee hoor, het klinkt nog steeds goed en ik ga het vermoedelijk wel eens proberen. Ik tob momenteel met andere haarproblemen ... sinds mijn kapper is overleden ben ik qua coupe helemaal de weg kwijt :eek:

Ik wacht ook nog even wat meer beeldmateriaal af. Ik hoop dat ProHair ook op hun site daar wat aandacht aan gaat besteden.

Helder. :)

bverotti
31 augustus 2009, 23:26
Hoi,
Wij hopen uiteraard op positieve ontwikkelingen ivm de prp behandeling.
De vraag is > wat verwacht je van de behandeling?

Persoonlijk zou het voor mij al een zeer groot succes betekenen als het haarverlies process tijdelijk gestopt (of vertraagd) kan worden. Eigenlijk niet meer of minder dan het effect van finasteride. Als je weet hoeveel miljoenen mannen finasteride slikken dan vind je eigenlijk toch maar zeer weinig WOW beeld materiaal.
Ik vermoed dan ook dat PRP geen spectaculaire verbetering zal brengen voor de meesten, hoogstens het tijdelijke stoppen of vertragen van haarverlies.

Verleden week hebben we met dr. Choi gesproken uit Canada. Hij heeft naar eigen zeggen tussen de 300 en 400 patienten behandeld. Blijkbaar gebruiken we dezelfde routines en dit komt goed uit omdat hij einde van het jaar resultaten zal publiceren van een nieuwe prp studie. Hij verwacht gelijkaardige resultaten als de studie die werd gepubliceerd door dr. Greco.

Groeten,

Bart

Kiran
1 september 2009, 13:43
De vraag is > wat verwacht je van de behandeling?
Persoonlijk gezien, zou ik ook al tevreden zijn als er stabilisatie is. Hergroei zou mooi meegenomen zijn. Het laatste zou toch ergens een 'doorbraak' zijn waar ik toch wel me hoop een beetje op hebt gevestigd, anders zou ik de behandeling niet zo gauw hebben ondergaan.



Verleden week hebben we met dr. Choi gesproken uit Canada. Hij heeft naar eigen zeggen tussen de 300 en 400 patienten behandeld. Blijkbaar gebruiken we dezelfde routines en dit komt goed uit omdat hij einde van het jaar resultaten zal publiceren van een nieuwe prp studie. Hij verwacht gelijkaardige resultaten als de studie die werd gepubliceerd door dr. Greco. Ben érg beniewd naar de resultaten in het rapport.

wesley1982
5 september 2009, 00:11
mijn moeder vertelde mij vandaag :
wat is er toch aan de hand met je haar ? het word snel altijd maar dunner op je kruin...

ik heb mijn regime niet gewijzigd... enkel prp en die nanominox is erbij gekomen...

is een shedding mogelijk met die prp ?
anders kan het niet anders dan door die nanominox komen... (mijn idee gaat ook meer hier naar uit als de oorzaak met die keto erin)
die shedding is wel echt ongewenst , ik zou mijn ht binnen 3 weken doen...
op deze manier word mijn ontvangstgebied veel groter...

Kiran
5 september 2009, 09:08
mijn moeder vertelde mij vandaag :
wat is er toch aan de hand met je haar ? het word snel altijd maar dunner op je kruin...

ik heb mijn regime niet gewijzigd... enkel prp en die nanominox is erbij gekomen...

is een shedding mogelijk met die prp ?
anders kan het niet anders dan door die nanominox komen... (mijn idee gaat ook meer hier naar uit als de oorzaak met die keto erin)
die shedding is wel echt ongewenst , ik zou mijn ht binnen 3 weken doen...
op deze manier word mijn ontvangstgebied veel groter...

Geen shedding mogelijk/ opgemerkt. En Dr. Reys heeft dit ook verklaard.

wesley1982
5 september 2009, 22:24
wel ik heb mijn fotos gezien van prohair voor de prp , en het is nog ongeveer hetzelfde...
ik denk dat mijn moeder een bril nodig heeft... :P

Vane
13 september 2009, 11:37
Ik ben er echt zwaar over aan het denken om dit te doen. Als het al een stabilisatie zou teweegbrengen zou het mij zo enorm goed doen. Ik heb tijdje (iets meer als een maand) even minder last gehad van haaruitval en ik voelde mij echt als herboren.

even een klein vraagje:
- Ik denk het niet maar is er een bepaalde leeftijdsgrens om deze behandeling te ondergaan?

wesley1982
13 september 2009, 21:46
je gebruikt wel geen degelijke dht remmer , ik denk dat saw palmetto alleen het niet kan halen tegen aga bij een jonge man...

als het je aga nog maar 6 maand kan tegenhouden is het al de moeite... (prp)

bverotti
15 september 2009, 15:02
Hier een paar nieuwe video's van dr. Greco.
Hij is diegene die PRP eigenlijk in beeld heeft gebracht.

http://doctorgreco.blogspot.com/ (klik op september blog voor de video)

Bart

Kiran
15 september 2009, 18:45
Hier een paar nieuwe video's van dr. Greco.
Hij is diegene die PRP eigenlijk in beeld heeft gebracht.

http://doctorgreco.blogspot.com/ (klik op september blog voor de video)

Bart

Ziet er veelbelovend uit het filmpje. Jongenman heeft een 2de sessie achter de rug, bij de eerste sessie was dus vooruitgang geboekt. Ben benieuwd wat het mij gaat opleveren over paar maanden.

wesley1982
15 september 2009, 20:14
ik weet niet of ik meer groei zal waarnemen op mijn kruin , mijn fue is te dichtbij...
prp gedaan op 5 augustus ... fue word gedaan op 22 september

blijven hopen dat het resultaat sneller is bij mij... :P

wboy
4 oktober 2009, 17:20
Hallo Wesley,
nog nieuws te melden over je prp behandeling qua resultaten?
Ik denk er namelijk ook over na om het te doen.

Kiran
15 oktober 2009, 18:34
6 augustus 2009 foto's (http://www.haarweb.nl/forum/showpost.php?p=215292&postcount=54)

correctie de eerste foto's waren van 5 augustus :)

Eff een up date van de PRP behandeling van j.l. 5 augustus.

Het is nu bijna een maand geleden. Ik vindt het er niet slecht uitzien.
Me haren zijn inmiddels ook een stuk gegroeit, wat het niet makkelijker maakt om het te beoordelen. Ik heb zojuist de foto's gemaakt (zonder flits)
Wat vinden jullie ervan?

Up date foto's van:

15 Oktober 2009

Vane
15 oktober 2009, 19:55
Allereerst bedankt voor de moeite, dacht dat iedereen dit topic vergeten was.
lijkt wel dik in orde :) Ik ga het nog even volgen en dan waarschijnlijk ook één laten uitvoeren!

Kiran
15 oktober 2009, 21:51
Allereerst bedankt voor de moeite, dacht dat iedereen dit topic vergeten was.
lijkt wel dik in orde :) Ik ga het nog even volgen en dan waarschijnlijk ook één laten uitvoeren!

Nee hoor, ik ben dit topic niet vergeten :)
Ik vindt het zelf er goed uitzien. Heb geen erge uitval bemerkt (shedding) of rare bijwerkingen.

bombarie
15 oktober 2009, 22:48
Er is wel verbetering kiran, of niet?

Kiran
15 oktober 2009, 23:07
Er is wel verbetering kiran, of niet?

Als ik zo de foto's bekijk zie ik zichtbaar toch wel een verbetering moet ik zeggen. Wat vindt jij? Daarnaast gebruik ik minoxidil tweemaal daags. Dit draagt natuurlijk ook bij.

bombarie
16 oktober 2009, 14:58
Als ik de foto`s vergelijk met je start foto`s, moet ik wel zeggen dat het er een stuk voller uitziet, kale kruin is zo goed als weg

Kiran
16 oktober 2009, 16:19
Als ik de foto`s vergelijk met je start foto`s, moet ik wel zeggen dat het er een stuk voller uitziet, kale kruin is zo goed als weg

Dat vond ik ook. En de laatste foto's zijn ook nog eens gemaakt met flits..

wesley1982
23 oktober 2009, 20:53
ik ben daarstraks gaan joggen en effe douch genomen
en met 2 spiegels nog eens naar mijn kruin gekeken en inderdaad
er zijn meer fijne haartjes ertussen gekomen , nu maar hopen dat ze ook
dikker worden , maar ik begin ook wel resultaat te zien :P

thuis even gevraagd aan mijn broer of hij kon kijken op men kruin met een vergrootglas en ook hij zegt dat er
veel kleine haartjes aan het doorkomen zijn tussen de dunnere haren , ze zijn wel nog heel fijntjes , nu hopen dat de boel nog iets dikker word

Kiran
26 oktober 2009, 20:36
ik ben daarstraks gaan joggen en effe douch genomen
en met 2 spiegels nog eens naar mijn kruin gekeken en inderdaad
er zijn meer fijne haartjes ertussen gekomen , nu maar hopen dat ze ook
dikker worden , maar ik begin ook wel resultaat te zien :P

thuis even gevraagd aan mijn broer of hij kon kijken op men kruin met een vergrootglas en ook hij zegt dat er
veel kleine haartjes aan het doorkomen zijn tussen de dunnere haren , ze zijn wel nog heel fijntjes , nu hopen dat de boel nog iets dikker word

Hey Wes :)

Ik ben wel beniewd naar jouw foto's, zou je die eens kunnen plaatsen?

wesley1982
27 oktober 2009, 16:44
wel ik ga er mij eens met bezighouden

martindeman
29 oktober 2009, 00:56
Is het bekend hoe vaak deze behandeling herhaald moet worden (1x per jaar / 2 jaar) ?

Hanna
29 oktober 2009, 01:09
Men zegt 1 x per jaar.
Het zal wel van persoon tot persoon verschillend zijn, o.a. er van afhankelijk op welke leeftijd de AGA startte.

kilo
16 november 2009, 15:01
Ik ben benieuwd naar wat de resultaten nu zijn...


Wes en Kiran, foto's zijn welkom !


In ieder geval veel succes verder.

Vane
16 november 2009, 19:08
Nu woensdag naar Prohair clinic in Mechelen, ik kan niet wachten! :D

Balende
18 november 2009, 21:38
Nu woensdag naar Prohair clinic in Mechelen, ik kan niet wachten! :D

Ik zit er ook aan te denken. Hoe was jouw ervaring?

Vane
19 november 2009, 19:15
Even een klein verslagje van het inleidend gesprek:

Ik ben er heel vriendelijk ontvangen door een niet onknappe jongedame. Alles is in het teken gesteld dat iedereen zich op zijn gemak voelt. Er staat rustige muziek op, de muren zijn in rustige tinten geschilderd en het was er vooral enorm warm :D. Na eventjes wachten kwam de hoofdassistente me halen. Hoewel ze duidelijk haar tijd nam voor mij, was het gesprek vrij snel voorbij. Ze antwoordde perfect op de vragen die ik had, ze legde nog eens de basisprincipes uit en vertelde me over de te verwachten resultaten.
Tot mijn grote verbazing mag ik aanstaande woensdag al komen voor een behandeling. Ik zie het helemaal zitten. Ik ga nog een foto nemen vooraf om goed te kunnen vergelijken later. Uiteraard hou ik jullie op de hoogte!

Tot nu toe krijgt Prohair van mij 10/10 !

Noob
1 december 2009, 17:50
ben benieuwd .. hou het in de gaten!:cool:

Desmond_Hume
1 december 2009, 21:34
Wat is de minimum leeftijd om deze PRP behandeling te ondergaan?
Is 22 wat jong?

Vane
3 december 2009, 00:05
zoals beloofd een klein verslagje:

Vandaag mocht ik langsgaan bij prohair voor een PRP-behandeling. Wederom werd ik zeer vriendelijk ontvangen en na enkele minuten wachten mocht ik binnengaan. Zowel de arts en de assistenten zijn heel vriendelijk en geruststellend. Iedere stap in het proces werd door hen uitgelegd, waardoor je toch een beetje een beeld hebt van wat er daar boven op je koppie gebeurt.

De behandeling zelf verliep mijns inziens ook heel goed. Verbazingwekkend hoe snel dat kan gaan. Ik moet wel zeggen dat ik nadien wel een paar uurtjes van de kaart ben geweest. Mijn lichaam reageert altijd zo wanneer er veel bloed wordt afgenomen, gelukkig hoeft dit niet zo vaak te gebeuren. Inmiddels zijn we een paar uurtjes en een pijnstillertje verder en ik ben weer de oude. Echt pijn heb ik niet, eerder een drukkend gevoel. Slapen lijkt me niet zo goed te lukken, vandaar deze late post.

Kortom alles is goed verlopen. Misschien er nog even bij vermelden dat ik de behandeling bovenop en iets meer naar de voorkant van mijn hoofd heb gekregen om te voorkomen dat mijn inhammen groter worden. De mensen bij prohair zijn ook zeer eerlijk in de te verwachten resultaten. Nieuwe haren zal ik waarschijnlijk niet krijgen maar als de haaruitval stabiliseerd is het voor mij al geslaagd.

Ik hoop dat jullie er iets aan hebben gehad, ik hou jullie verder op de hoogte qua resultaten.

P.S. Desmond, ik ben zelf 19 dus je leeftijd zal geen probleem zijn

Desmond_Hume
4 december 2009, 22:39
Klinkt goed :)
Tijd dat ik ook eens een afspraak ga maken.

En zoals je zegt stabilisatie zou al heel leuk zijn.

Box
9 december 2009, 11:54
ik weet niet of ik meer groei zal waarnemen op mijn kruin , mijn fue is te dichtbij...
prp gedaan op 5 augustus ... fue word gedaan op 22 september

blijven hopen dat het resultaat sneller is bij mij... :P

Hey Wesley, nog resultaten omtrent je PRP te melden? Of kan je dat nu niet meer waarnemen owv je FUE?

wesley1982
9 december 2009, 18:43
mijn fue is uitgesteld door ziekte personeel
en is dus verschoven naar 5-6 april 2010 (vanwege moeilijk vakantie te krijgen op mijn werk)

men kruin vertoond precies wat extra fijne haartjes , het valt mee maar echt wow is het nu ook niet, ik denk dat het ook zal afhangen hoe snel je erbij bent... mijn kruin was het eerste dat achteruitging toen ik 18-19 was , ik ben er nu ver in de 27 , dus vrees dat prp het niet kan herstellen, als je prp overweegd en het is nog niet zolang bezig is (lichte haaruitval of beginstadium) kan je zeer goede resultaten behalen , voor de mensen dat al heel lang aan het kaal worden zijn zal prp waarschijnlijk meer behoudend werken (stabilizatie)

het hangt echt van persoon tot persoon af in het prp geval denk ik...
minimum = behoudend , maximum = verdikking kleine haartjes en eventueel hergroei

aangezien er redelijk wat klinieken in america het toepassen en in andere landen eveneens in belgie zijn er ook klinieken, moet toch bewijzen dat prp zich al bewezen heeft als een handig hulpmiddelen in de strijd tegen haaruitval en je weet maar wat het kan doen als je eens een behandeling laten doen hebt , ook bij een goed regime van haarmiddelen kan het net dat extra duwtje in de rug geven... :P
garanties zijn er wel niet en de kliniek laat meestal ook een zeer realisctische kijk op de mogelijke resultaten neerschijnen , ik denk persoonlijk dat prp zijn nut kan hebben om tijdens ht's de haarfollikels extra te versterken in de tijd dat ze buiten het lichaam verblijven...

Strider
19 december 2009, 08:38
Maar ja je moet je ieder jaar weer laten behandelen, en ik vraag me af hoeveel effect het nog heeft als je een goed regime hebt.

geted
2 januari 2010, 20:01
Verleden week hebben we met dr. Choi gesproken uit Canada. Hij heeft naar eigen zeggen tussen de 300 en 400 patienten behandeld. Blijkbaar gebruiken we dezelfde routines en dit komt goed uit omdat hij einde van het jaar resultaten zal publiceren van een nieuwe prp studie. Hij verwacht gelijkaardige resultaten als de studie die werd gepubliceerd door dr. Greco.

Groeten,

Bart

Zijn die resultaten reeds gepubliceerd??

De vraag is: Als je fina en minoxidil neemt, is een prp-behandeling dan nog zinvol?

Desmond_Hume
3 januari 2010, 18:31
Ik ben eigenlijk ook benieuwd naar de resultaten..zodra ik iets concreets zie bel ik prohair op :D

kilo
6 januari 2010, 21:37
Hier wacht ik dus nou ook op.


Dit is misschien wel de enige thread die ik van tijd tot tijd in de gaten houd, gezien dit wel een interessante treatment is die misschien goed en lekker uitpakt voor je.

Dus mensen, keep us posted aub. Waardeer ik echt en de andere denk ik ook :D



Eigenlijk moeten ze dit twitteren he ? haha

Vane
8 januari 2010, 20:55
Beste haarwebbers :),
Zoals jullie misschien wel of niet weten, heb ik ook een PRP-behandeling ondergaan. Graag had ik jullie reeds willen overladen met resultaten, maar voorlopig is het nog niet lang genoeg geleden.

Na 3 maand zal ik hopelijk iets meer kunnen vertellen, nog ongeveer anderhalve maand geduld dus!

RAAFIE
12 januari 2010, 10:38
Ben ook aan het overwegen om dit te proberen.

- Zijn er ook klinieken in Nederland die deze techniek doen?

- Werkt het alleen voor de kruin of ook voor de inhammen?

- Hoeveel dag(en) na de behandeling is de roodheid weg ?

Bvd,

Raafie

redattacky
12 januari 2010, 16:42
Dag Raafie,

ik heb even een mailtje gestuurd naar Prohairclinic. En volgens hen werkt het niet frontaal, helaas!

Vane
14 januari 2010, 20:14
Ik heb toch gevraagd of ze het bij mij zo frontaal mogelijk wilden doen. Maar ik zeg het, het is nog een beetje te vroeg om al te reageren. Plus, zit ik nu in een kloteperiode met de examens dus het is geen goede moment om nu mijn haarstatus te beoordelen. Bij mij was de roodheid na drie dagen volledig weg.

Kiran
17 januari 2010, 13:35
Het is weer een tijd geleden dat ik hier wat hebt gepost over een up date.
Waarom er geen up date is; omdat er weinig tot niets is veranderd aan de haarsituatie. Afgelopen december heb ik flink te kampen gehad met een shedding (tot nu toe)Niet specifiek bij het gebied van waar de PRP heeft plaats gevonden maar geheel. Shedding zou kunnen komen door de minox foam en andere manier van daginvulling/ritme. Anders zou ik het niet zo gauw weten. Wanneer er weer zichtbare verbetering optreedt , zal ik snel weer wat fotootjes posten.

Taggie
5 februari 2010, 20:39
mijn fue is uitgesteld door ziekte personeel
en is dus verschoven naar 5-6 april 2010 (vanwege moeilijk vakantie te krijgen op mijn werk)

men kruin vertoond precies wat extra fijne haartjes , het valt mee maar echt wow is het nu ook niet, ik denk dat het ook zal afhangen hoe snel je erbij bent... mijn kruin was het eerste dat achteruitging toen ik 18-19 was , ik ben er nu ver in de 27 , dus vrees dat prp het niet kan herstellen, als je prp overweegd en het is nog niet zolang bezig is (lichte haaruitval of beginstadium) kan je zeer goede resultaten behalen , voor de mensen dat al heel lang aan het kaal worden zijn zal prp waarschijnlijk meer behoudend werken (stabilizatie)

het hangt echt van persoon tot persoon af in het prp geval denk ik...
minimum = behoudend , maximum = verdikking kleine haartjes en eventueel hergroei

aangezien er redelijk wat klinieken in america het toepassen en in andere landen eveneens in belgie zijn er ook klinieken, moet toch bewijzen dat prp zich al bewezen heeft als een handig hulpmiddelen in de strijd tegen haaruitval en je weet maar wat het kan doen als je eens een behandeling laten doen hebt , ook bij een goed regime van haarmiddelen kan het net dat extra duwtje in de rug geven... :P
garanties zijn er wel niet en de kliniek laat meestal ook een zeer realisctische kijk op de mogelijke resultaten neerschijnen , ik denk persoonlijk dat prp zijn nut kan hebben om tijdens ht's de haarfollikels extra te versterken in de tijd dat ze buiten het lichaam verblijven...


hmm. ik heb nog best veel haar op mn kop maar weldegelijk duidelijke kale plekjes en een hele streep door mn linkerkant van mn kruin van ongeveer een 3 milimeter breed. ik ben kalend sinds 2 jaar geleden, of in ieder geval zichtbaar, inhammen duidelijk en haarlijn mischien een halve centimeter teruglopend nu. bijna 30 jaar oud nu, zou deze behandeling bij mij meer kans maken? ik heb verder geen andere behandelingen gedaan behalve dat ik een jaar lang finasteride gebruik en de uitval grotendeels geremd lijkt op de haarlijn na die nog steeds langzaamaan minder lijkt te worden. achterin is het wel dun gebleven.

Balende
18 maart 2010, 23:01
Nog iemand iets positiefs te melden ?

Vane
23 maart 2010, 16:21
Het lijkt wel dat mijn haren op de plaats waar de PRP heeft plaatsgevonden (frontaal bovenop), dikker zijn geworden. Ik gebruik natuurlijk veel andere producten waardoor het moeilijk te zeggen is dat het nu enkel en alleen door de PRP-behandeling komt.

Ik weet dat ook dit weer - voor de twijfelaars - geen sluitend bewijs geeft over de werking. Ik kan enkel afgaan op mijn gevoel, en dat is zeker positief. Toen ik de behandeling overwoog had ik ook geen zekerheid. Voor mij was echter de kans dat het iets zou helpen al genoeg om mij te overtuigen. Ik zou het verschrikkelijk vinden om anders altijd met de twijfel te blijven zitten of ik het nu al dan niet beter gedaan had.

Ik denk dat Wesley het in zijn laatste reactie (laatste alinea) goed samenvat. Het zal zijn nu al wel hebben bewezen en al was het maar een extra duwtje in de rug.

bverotti
1 april 2010, 16:23
Ik heb enkele dagen geleden een mailtje gekregen van iemand die in december is langs geweest voor een PRP behandeling.
In de mail beschrijft deze persoon dat het haaruitval in het behandelde gebied een stuk minder is geworden en dat het haar steviger aanvoelt.

Dit soort reacties krijgen wij wel meer te horen.

Einde april gaan we iemand met PRP behandelen, 8 jaar nadat hij het meeste van zijn haren verloren is ten gevolge van alopecia areata. Voor deze ziekte zijn voor zover ik weet geen remedies en dus is PRP mischien een oplossing.

bverotti
8 april 2010, 17:11
Hier nog een link met informatie over PRP

http://www.womenshairlossproject.com/category/prp-therapy/

Balende
10 juni 2010, 21:28
Iemand nog iets te melden over behaald resulaat, of juist niet...

bass885
16 augustus 2010, 15:41
Is Prohair met deze behandeling gestopt? Ik zie er niks meer over op hun site? Ik hoor overigens ook erg weinig over behaalde resultaten. Voor mij zou dit best een optie zijn maar dan zal ik toch echt eerst meer moeten weten over het concrete resultaat.

marjolein2
16 augustus 2010, 23:35
Ik heb prohair een maand terug een mailtje gestuurd voor informatie over PRP en ze antwoordden me keurig terug dat ze gestopt zijn met PRP behandelingen.

Marjolein

bass885
17 augustus 2010, 13:16
Ben benieuwd naar een verklaring. Het zou pas echt netjes zijn geweest als PH deze ook 'publiekelijk' had gegeven.

wesley1982
17 augustus 2010, 16:26
volgens mij gewoon wegens een gebrek aan patienten...
volgens mij moet de eerste behandeling dat even goed is als finasteride nog steeds uitgevonden worden :P
ik kan er niet genoeg op benadrukken dat met sterke haaruitval wachten met fina je haarsituatie enkel zal verslechten...

marjolein2
17 augustus 2010, 20:52
Ik heb bverotti )medewerker van prohair) een mailtje gestuurd en kreeg van hem het volgende antwoord:

Het klopt dat we met PRP behandelingen gestopt zijn ondertussen.
De reden is dat wij voorrang geven aan onze haartransplantaties, waardoor er helemaal geen tijd meer overblijft voor PRP behandelingen.

hektor
18 augustus 2010, 10:27
Ik had er zelf nooit zoveel vertrouwen in eerlijk gezegd.

martindeman
16 mei 2011, 17:15
Klinkt alsof dit middel een stille dood gestorven is?

Of heeft iemand nog ergens wat positiefs gelezen>?

AnthonieH
16 mei 2011, 21:55
Klinkt alsof dit middel een stille dood gestorven is?

Of heeft iemand nog ergens wat positiefs gelezen>?Volgens mij is ook Prohair ermee gestopt ....

Tarco
17 mei 2011, 14:27
Dr. Feriduni sprak er een paar maanden geleden nog heel lovend over tegen mij... Maar ik heb er toen niet verder over doorgevraagd.