PDA

View Full Version : 2 Vraagjes...


Robert18
3 augustus 2003, 20:56
Vraag 1: Wordt DHT Gevormd uit Testosteron? Geldt dan ook: Minder Testosteron = Minder DHT?

Vraag 2: Verlaagt ejaculeren het Testosteron gehalte in je bloed?

pindakaas
4 augustus 2003, 17:11
Originally posted by Robert18
Vraag 1: Wordt DHT Gevormd uit Testosteron? Geldt dan ook: Minder Testosteron = Minder DHT?

Vraag 2: Verlaagt ejaculeren het Testosteron gehalte in je bloed?


Vraag 1: DHT wordt gevormd uit Testosteron i.c.m. 5ar-enzym en ja, minder tesoteron = minder DHT.

Vraag 2: Ejaculeren verhoogt het Testosteron gehalte en dus ook je DHT gehalte.

:)

Robert18
5 augustus 2003, 13:43
Ik had het antwoord op vraag 2 andersom verwacht... omdat het algemeen bekend is dat mensen met kaalheid veel vaker zin hebben.

Het devies is dus minder sex hebben om meer haar over te houden?

RICK
5 augustus 2003, 14:41
Na ejaculatie verlaagt je DHT, maar dit is maar heel tijdelijk en heeft geen invloed op je haar..

Jaapie
5 augustus 2003, 15:23
Als je sex hebt of masturbeert whatever, verlaagt je testosteron gehalte. Na 8 uur is je testosteron gehalte weer op normaal niveau.
Als je aan sex denkt stijgt je testosteron gehalte ook.
Elke keer als je klaarkomt geef je je lichaam een boost om extra testo aan te maken.

pindakaas
5 augustus 2003, 15:34
Originally posted by RICK
Na ejaculatie verlaagt je DHT, maar dit is maar heel tijdelijk en heeft geen invloed op je haar..

Mmm....?! Weet je daar toevallig wat meer over? :confused:
Want volgensmij is het juist een korte piek, die je krijgt. Omdat je hypofyse, stoffen uitstuurt op het moment van ejaculatie. (dat lekkere gevoel weet je wel :D )

RICK
5 augustus 2003, 15:59
Heb ik onlangs ergens gelezen, als ik het weer tegen kom zal ik er een link opzetten..

Robert18
5 augustus 2003, 20:31
Veel tegenstrijdige antwoorden... Wat is nou beter tegen haaruitval, meer of minder ejaculeren?

pindakaas
6 augustus 2003, 15:14
Het doet me echt pijn om `t te zeggen maar.... `t is toch minder :sad:

Toch wel raar dat ze op dat gebied geen testen hebben gedaan :D

Robert18
6 augustus 2003, 20:03
Pindakaas, ik snap je bovenstaande post niet, wat is minder?

pindakaas
7 augustus 2003, 16:03
"minder ejaculeren"