PDA

View Full Version : Kaal Worden Sucks! Ik Ben Depri!


Jaapie
10 augustus 2003, 10:51
edit

Francis
10 augustus 2003, 13:54
Herken ik volledig... alleen ik ben depri door mijn transplantaties. Maar de oorzaak blijft uiteindelijk hetzelfde...

Ik word nu vooral verdrietig door dit mooie weer - iedereen van mijn leeftijd gaat nu leuke dingen doen (naar zee, gaan zwemmen, etc...). Ik KAN dat gewoon niet doen vermits ik mijn haar in model moet houden (water is uit den boze!).

Wanneer ga ik eindelijk eens op vakantie kunnen gaan zoals iedereen doet? Word er gek van... :sad:

Jaapie
10 augustus 2003, 15:28
Ik wil binnenkort met de ultieme DHT killer combinatie beginnen, maarja ik weet niet hoe die eruit ziet :)
Saw palmetto+minoxidil+duta?? Geld speelt voor mij nu even echt geen rol meer. Ik moet eerst die haaruitval zien te stoppen.
In december/januari laat ik een HT doen.
Ik heb een topic aangemaakt bij medicijnen, want nou de beste medicijnencombi is maar er heeft helaas nog niemand gereageerd.

Misschien kan ik volgend jaar weer normaal naar het strand en uitgaan. Mijn zelfvertrouwen is ver te zoeken, en ben heel onzeker geworden.

Francis
10 augustus 2003, 15:42
Originally posted by Jaapie
In december/januari laat ik een HT doen.

Ik hoop voor jou dat je gelukkiger wordt met met je HT, maar ik vrees er voor (je weet nooit natuurlijk...).

Ik ben al jaren aan het hopen om nog eens naar het strand te gaan en meisjes te kunnen versieren - tevergeefs... Tegen de tijd dat er nieuwe technieken voorradig zijn, hoeft het voor mij ook niet meer want dan ben ik toch al te oud geworden om een "jong" leven te lijden...

Jaapie
10 augustus 2003, 15:44
Ik weet zeker dat ik een HT wil laten doen.. mits medicijnen niet aanslaan. Ik vind het echt treurig voor je dat de HT bij jou niet het gewenste effect heeft gehad.
Kijk, als ik wil kan ik wel best wat meiden versieren. Maar ik ben gewoon zo onzeker geworden door mijn inhammen... Echt klote.

Francis
10 augustus 2003, 17:51
Originally posted by Jaapie
Kijk, als ik wil kan ik wel best wat meiden versieren. Maar ik ben gewoon zo onzeker geworden door mijn inhammen... Echt klote.

Nou, doe dan ook maar - voor je het weet kom je in een situatie terecht waarbij het moeilijker wordt... ik kan dat getuigen ;)

pindakaas
15 september 2003, 20:23
Ben je weleens afgewezen door een meisje dan, Francis?
Misschien denk je alleen voor je eigen gevoel, dat ze je niet leuk zal vinden.
Begrijp me niet verkeerd, maar het zou toch kunnen?
Groetjes.

Jaapie
15 september 2003, 20:25
Hmmzz waarom heb ik deze thread eigenlijk gepost.. zo erg is het eigenlijk ook niet nu ik het zo terug lees.. en zeker niet wat betreft de dames :D Ik zal wel een hele depri dag hebben gehad.
Jullie zullen mij vast knettergek vinden, dat ik me zo druk maak om m'n inhammen :D

Francis
16 september 2003, 17:18
Originally posted by pindakaas
Ben je weleens afgewezen door een meisje dan, Francis?
Misschien denk je alleen voor je eigen gevoel, dat ze je niet leuk zal vinden.
Ik wou dat het waar was dat het enkel maar mijn gevoel was... Ik ben al vrij veel afgewezen geweest (zie ook http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=1724), en ik ben er 100% van overtuigd dat dit komt door mijn "stomme" kop (uiterlijk dan, hé ;) ).

Weet je, voordat mijn haaruitval begon zeiden de meisjes tegen mij dat ik een mooi en lief gezicht had (stom dat ik toen niet inzag dat ze me probeerden te verleiden :rolleyes: ). Wel, van dat mooi gezicht schiet niks meer over, geloof me...

Eén keer (anderhalf jaar geleden) was ik echt "verliefd verliefd" op een meisje... We konden het ontzettend goed met elkaar vinden, zij zocht altijd mijn gezelschap op, ze belde me regelmatig... gewoonweg de ideale vrouw, dacht ik... Maar toen ik haar liet voelen dat er toch wel meer was voor mij dan alleen maar vriendschap, wees ze me af en ik ben er absoluut zeker van dat ze me niet anntrekkelijk genoeg vond (door mijn haar enzo). Nu kan je wel zeggen... "een vrouw die enkel op het uiterlijk afgaat, die moet je links laten liggen". Maar ik zie dit toch anders... welk meisje wil nu samenleven met een lelijkerd met een HT, terwijl dat ze de kans heeft om een relatie te beginnen met een "normale" jongen?

Uitgeblust
7 oktober 2003, 23:14
Hahaha ... grappig! Mijn broer is 6 jaar ouder dan ik ... en toen hij kalend begon te worden was hij er ook helemaal kapot van. Tig middeltjes had ie geprobeerd en hij nam alles op wat te maken had met haaruitval. Als ie wat slimmer was geweest dan had ie dermatoloog willen worden. En als ik hem vroeg wat ie liever wilde hebben ... zijn volle bos of een mooie BMW dan had ie zelfs een exlusieve Bentley links laten liggen en gekozen voor een volle bos ... :rolleyes: ... en nu ben ik aan de beurt!! :( ... And nothing seems to help!! :frusty:

Francis
8 oktober 2003, 21:33
Originally posted by Uitgeblust
Hahaha ... grappig!
Ik zie de humor er nochtans niet van in, hoor :( :confused:

opzichgoed
30 oktober 2003, 09:26
Hmmm jah dit komt me bekend voor. Ik moet toegeven ik ben nog niet zo ver (denk ik) wel inhammen maar die heb ik altijd al gehad. (ook toen ik 14 was...) Ik heb zelf geen broers. Mijn vader wordt alleen wel kaal. Heb me alleen zitten bedenken wanneer dit is begonnen. Mijn pa had netzoals ik (gezien op oude fotos) vroeger echt een mega bos (echt zon seventies kapsel!) geweldig. Had ook altijd inhammen maar het kaalt bij hem nu heel geleidelijk.

Het rare is alleen mijn opa (vaders vader) is 75 en is gewoon niet kaal! verder heeft mijn vader ook geen broers. en de broers van mijn opa zijn ook niet kaal!

Opa van moeders kant ook niet kaal, broers van moeder niet kaal.

Mijn vader is de enige en daar zal ik het dus ook van hebben.

Weet iemand hoe dat zit? Toen ik 15 was ofzo had ik eens een verhaal gehoord vader van je moeder. Was die niet kaal dan had jij minder kans op kaal te worden.