PDA

View Full Version : Het ongedaan maken van een HT

Francis
12 augustus 2003, 17:21
Heeft iemand ervaring met het laten ongedaan maken van een HT? Met andere woorden het definitief verwijderen van de ingeplante haren (moet mogelijk zijn vermits ze normale haren ook definitief kunnen verwijderen) én het onzichtbaar maken van het litteken (zodat de haren terug volledig weggeschoren kunnen worden).

Alle raad en tips zijn meer dan welkom!

melvinpoorter
12 augustus 2003, 20:44
Hee Melvin,

Ik denk dat je deze vraag ook op een amerikaans forum zoals hairsite.com moet zetten. Er zijn daar mensen die de fouten van een vorige ht hebben laten herstellen, inclusief litteken. Ik heb weleens gelezen dat Hasson and Wong goed schijnt te zijn. Is wel in Canada en vrij duur.

succes

Henk
12 augustus 2003, 21:31
Ik zit zo ongeveer met hetzelfde probleem Francis. Ik heb hier in nederland al eens rondgevraagd, maar een echte oplossing heb ik tot nu toe niet gehoord.
Ik zit overigens niet alleen met het litteken en die haartjes, maar ook de prikgaatjes zijn bij mij nog vrij groot. En sommige zijn van dichtbij goed zichtbaar. Dus dat zou ook nog "gerepareerd" moeten worden.

Francis
12 augustus 2003, 22:03
Henk, kan in jouw geval een nieuwe grote transplantatie geen oplossing bieden? Ik lees in een ander topic dat je slechts 200 grafts hebt gehad - da's inderdaad bitter weinig...

Alhoewel... ik heb er zo'n 3000 en het lijkt nog altijd nergens op. Begin trouwens sterk te twijfelen of het er inderdaad wel 3000 zijn - ik kan ze bijna tellen :rolleyes:

Henk
13 augustus 2003, 20:55
Schei uit, nog een ht, ik moet er niet aandenken.
Ongetwijfeld het domste wat ik in mijn leven gedaan hebt was die ht. Nu wou ik net dat verhaal over die ezel vertellen, maar jij hebt er wel twee gedaan, had je na de eerste niet zoiets van waar ben ik aan begonnen?
Misschien dat ik ooit nog eens bij Gho langsga, maar dan is het alleen om mijn litteken op te vullen. Anders beslist niet.

Groetjes Henk.

Francis
16 augustus 2003, 13:51
Originally posted by Henk
Nu wou ik net dat verhaal over die ezel vertellen, maar jij hebt er wel twee gedaan, had je na de eerste niet zoiets van waar ben ik aan begonnen?

Nou, een ezel ben ik al niet want die stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen (en ik dus wel) ;)

IK had die tweede laten uitvoeren omdat ik hoopte dat het de nadelen van de eerste zou wegwerken - mooi niet dus!

Hoe oud ben je ondertussen, Henk?
Ik vind het gewoon klote dat die bij mij allemaal gebeurd terwijl ik nog zo jong ben - 23, en ik heb geen actief leven meer (leuk, hoor!). :(

Henk
16 augustus 2003, 15:55
Hoi Francis,

Ik ben inmiddels 34. Toen ik die ht heb laten doen was ik 23.
Het heeft mijn leven wel veranderd, en niet ten goede.
Van het kaal worden werd ik al onzeker, maar van na die ht was ik nog onzekerder. Ik was zo bang dat iemand het zou ontdekken.
Na mijn kapster die ik had ben ik na die tijd nooit meer heen geweest. Terwijl het een hele leuke aardige meid was, maar ik durfde er niet meer naar toe, bang dat ze zou zien wat ik had laten doen.
Ik zat in die tijd nog volop in de periode van stappen, en uitgaan met meiden.
Dat werd na die tijd ook wel minder. Ik ging na verloop van tijd al hoe minder naar disco's.
Ik ben best vaak bespot om mijn ht, op mijn werk en door "kameraden".
Dus ik weet precies hoe je je voelt.

Francis
16 augustus 2003, 16:18
Herken ik volledig, Henk...
Bij mij heeft die HT ook gans mijn leven veranderd - op stap gaan doe ik bijna niet meer (uit schrik dat iemand het zou ontdekken), meisjes zijn totaal niet (meer) geïnteresseerd in mij (begrijpelijk) en alle actieve zaken die ik vroeger deed heb ik opgegeven.

Het enige wat ik nog doe is gaan werken, maar als ik zou kunnen zou ik dat ook niet meer doen (want ik heb op het werk al genoeg opmerkingen gekregen over mijn haar).

Je verhaal van dat meisje waar je niet meer naar toe durfde (die kapster), herken ik heel goed. Sommige meisjes die ik vroeger heel graag had, durf ik nu niet meer onder ogen komen omdat ik schrik heb dat ze het zouden zien... :sad:

Hoe is je verhaal dan verder afgelopen? Heb je het uitgaan dan volledig opgegeven? Heb je uiteindelijk dan toch nog de "liefde van je leven" gevonden? Ik wil gewoon wel eens weten hoe iemand anders dit aanpakt, want ik weet het niet meer...

Henk
16 augustus 2003, 22:32
Nou het uitgaan werd wel minder. Althans discotheken. Ik ging meer met mijn kameraad naar café's, ook wel gezellig maar er kwamen toch minder meiden. (Meer van die stamcafé's)
Nou had ik dat normaal misschien ook wel gedaan als ik geen ht had gedaan, want je voelt je toch onzekerder als je kaal wordt, maar dat had op den duur waarschijnlijk wel weer veranderd, omdat ik er later achter kwam dat er veel meer jongens kaal werden, en omdat een gemillimeterd kapsel mij harstikke goed staat. Maar nu had ik twee problemen, mijn kale kop én mijn ht.
Ik kon wel goed merken dat het met mijn kaal worden een stuk minder werd met vrouwelijke belangstelling. Misschien kwam dat ook omdat ik mezelf onzekerder ging voelen (doet je uitstraling geen goed), maar ik kon ook gewoon merken dat hoe kaler ik werd hoe minder goed ik in de markt lag. Eerst waren het de meiden altijd die het initiatief namen, maar hoe kaler ik werd hoe meer moeite ik moest doen en hoe moeilijker het werd.
Word je wanhopig van. Nou had (en heb ik nog steeds) een goeie kameraad met wie ik er goed over kon praten. Hij begreep het ook goed. (Hij werd zelf ook al een beetje kaal)
Na zo'n twee jaar geen vriendinnen meer kreeg ik op mijn 26ste toch nog weer verkering. Van al mijn vriendinnen is ze zelf nog een van de knapsten die ik gehad heb.
Nu scheelde het dat het contact leggen een stuk makkelijker ging.
Ik kende haar al zo'n 12 jaar.
We zijn inmiddels getrouwd, en hebben een prachtige zoon.
Dus er is nog hoop voor je ;) .
Maar dat je actieve dingen hebt opgegeven snap ik wel goed.
Ik heb er ook wel eens aangedacht om weer op voetbal te gaan, maar douchen met anderen, en dan al die opmerkingen weer...
Ik weet dat het een verschrikkelijk cliché is, maar geef de moed niet op. Aan wennen kon ik er nooit aan, maar als je ouder word ga je je wel minder druk maken om wat anderen ervan vinden.
(Sorry dat het zo'n lang verhaal geworden is)

Francis
16 augustus 2003, 23:17
Originally posted by Henk
Dus er is nog hoop voor je ;)

Denk je?
Om een lang verhaal kort te maken... toen ik zo'n jaar of 15, 16 was, was ik ontzettend verlegen en durfde ik helemaal niet naar een meisje toestappen. Toen ik wat ouder werd, kreeg ik wel wat meer zelfvertrouwen maar toen begon ik ineens mijn haar te verliezen. Zelfvertrouwen in een dieptepunt en op zoek naar een oplossing... Ondertussen 23 maar nog steeds niet de oplossing gevonden en dus nog steeds geen meisje in de tussentijd... Leuk, hoor... die HT's want nu loop ik met een zeer stomme kop rond en heb ik mijn kansen bij de vrouwen wel helemaal verkeken.

En net daarom wil ik terug naar een normale (voor mijn part kale) kop zodat ik er terug "bijhoor" en dat ik mijn verloren tijd kan inhalen (vooraleer ik te oud ben geworden)! En ik die gehoopt had om toch een paar vriendinnetjes te kunnen hebben vooraleer ik definitief met iemand verder ging... ik zal al blij mogen zijn als ik ooit één meisje vind die geïnteresseerd is in mij :(

kale kip
24 december 2003, 15:45
hoi henk en ook francis

als ikdit zo lees dan zie je de invloed van haaruitval op je leven heeft en echt ik herken het verhaal van jullie alle twee francis die jonger is en ermee worstelt en henk die wat ouder is die er makkelijker mee omgaat maar toch ook zn dip heeft gehad

en francis dat ermee worstelen blijft je hele leven echt ben nu 41 werd kaal 20 duurde tot mn 24 toen was het gedaan ik herken ook dat met de vrouwen minder werd toen ik 16was kon ik ze opladen maar dat werd snel minder maar ik kreeg ook een vriendin knapper dan de meisjes van vroeger heb 2dochters met haar dus geloof me voor jou zal er ook wel een langskomen in je live

weet je je voelt je eige lelijk en ,anders,dat heeft invoelt op andere mensen omdat je niet je eige meer bent omdat je telkens op je hoede bent voor opmerkingen van andere dat had ik heb er vroeger vaak een paar klappen voor uitgedeelt

vroeger was ik een mager ventje ben gaan trainen in de eerste instansie om flink spiermassa aan te zetten omdat dan mensen niet meer het lef hebben want meestal die grappemakers zijn meestal drollen en dat werkte goed heb een tijdje anabolen toen gebruikt niet goed trouwens maar ja heb het overleeft toen hadden ze heel wat meer respeckt voor mij en geen ongein meer dee ook in dietijd kickboksen

weet je dat is 1van de dingen die ik door mn kaalheid ben gaan doen tijd met en haarwerk gelopen in 99transp bij l.a haarlem 3stuks en nog is het niks 1keer 2100transp 2dekeer 1200 3keer 1100 en nog ziet het er niet uit en wwet je je denkt elke keer nu gaat het goed komen ze zeggen precies wat je wilt horen dus jij en ik zijn niet dom maar we worden gevoert met verkeerde info

ik ben nu van plan om het maar wegte scheren mn laatste operatsie was 5maand terug wacht nog tot de zomer want mn litteken is nog erg rood mn vriendin zegt al jaren scheer weg die zooi en zeur er niet verder over

maar weet je francis ik weet niet hoe oud je bent maar ik schat jong ik weet dat je door een moeilijke tijd gaat met meisjes en zo maar probeer .ik weet moeilijk,gewoon je eige te blijven en echt met die meisjes komt goed wel heb ik gemerkt dat meestal die jonge meisjes het lelijk vinden maar vrouwen die wat ouder zijn minder maar daar heb jij niks aan maar sterkte francis misschien hoor ik nog wat van je

groet k.k

Francis
5 januari 2004, 19:53
Originally posted by kale kip
maar weet je francis ik weet niet hoe oud je bent maar ik schat jong ik weet dat je door een moeilijke tijd gaat met meisjes en zo maar probeer .ik weet moeilijk,gewoon je eige te blijven en echt met die meisjes komt goed wel heb ik gemerkt dat meestal die jonge meisjes het lelijk vinden maar vrouwen die wat ouder zijn minder maar daar heb jij niks aan maar sterkte francis misschien hoor ik nog wat van je
Bedankt voor je reactie! Veel kan ik hier niet aan toevoegen (of ik zou voor de zoveelste keer in herhaling vallen). Heb de hoop op het vinden van een vriendin al lang opgegeven - zelfs meisjes waar ik goed mee kan opschieten (qua karakter) wijzen me af! Ze vinden het lelijk, ik vind het lelijk ... en ja, het is waar natuurlijk... een HT is echt wel niet mooi (en meestal zijn het net die mensen die ijdel zijn die een HT laten uitvoeren...:rolleyes: ).

Ikzelf ben 24 - jammer voor jou dat je op je 41ste nog steeds met hetzelfde probleem rondloopt. Ik denk soms wel eens dat het wel zal beteren met ouder worden, maar mooi niet dus! Het leven is gewoon niet eerlijk!

P.S. Als je alles wil afscheren, zal je litteken waarschijnlijk wel heel goed zichtbaar zijn of valt het in jouw geval nog mee? Ik zou het jammergenoeg niet kunnen doen - het litteken is vrij breed, vooral langs de zijkanten.

Jaapie
5 januari 2004, 20:12
Ik hoop voor jullie jongens dat HM snel beschikbaar word.

kale kip
6 januari 2004, 17:53
Originally posted by Francis
Bedankt voor je reactie! Veel kan ik hier niet aan toevoegen (of ik zou voor de zoveelste keer in herhaling vallen). Heb de hoop op het vinden van een vriendin al lang opgegeven - zelfs meisjes waar ik goed mee kan opschieten (qua karakter) wijzen me af! Ze vinden het lelijk, ik vind het lelijk ... en ja, het is waar natuurlijk... een HT is echt wel niet mooi (en meestal zijn het net die mensen die ijdel zijn die een HT laten uitvoeren...:rolleyes: ).

Ikzelf ben 24 - jammer voor jou dat je op je 41ste nog steeds met hetzelfde probleem rondloopt. Ik denk soms wel eens dat het wel zal beteren met ouder worden, maar mooi niet dus! Het leven is gewoon niet eerlijk!

P.S. Als je alles wil afscheren, zal je litteken waarschijnlijk wel heel goed zichtbaar zijn of valt het in jouw geval nog mee? Ik zou het jammergenoeg niet kunnen doen - het litteken is vrij breed, vooral langs de zijkanten.

beste francis

weet je dat ermee blijven zitten is gewoon zo iedereen heeft liever haar dat maakt niet uit of je 41 of 23 bent tis een gevoel waar je niks mee kan omdat ergewoon nog niks is wat echt helpt

zelf duta geprobeert nu proscar ,5mgfin, maar kaal blijft kaal en dat jij er erg mee zit merk ik in al jou verhalen en ik herken dat precies weet je denk dat ik in je gevoels leven kan kijken wat mensen met haar niet kunnen

mijn hele fam niemand kaal weet je mn broers niet vader niet
zeggen gek ben je zoveel geld voor transp zou het nooit doen enzv maar zij praten makkelijk weet je
het is immers hun probleem niet

dan denk je ht gaat me redden eindelijk weer ,normaal , zijn nee dan word je probleem nog groter

en ik heb van de week mn haar heeel kort laten doen mn vriendin heeft de schaar gepakt mar dat litteken is erg aanwezig erg zichtbaar heb mn haar wel zo gehouden dat het er een klein beetje overheen viel wou gewoon eens weten maar denk dat het niet mogelijk is om het weg te halen k.u.t weer een nw probleem wou dat ik die ht nooit had gedaan

jij had ook een erg liteken zij je? heb jij het ook wel eens geprobeert weg te scheren?heb jij ook zo een last met die getranspl de haren /?ik kreeg er geen model in korte stekels gaat nog het beste pluk onhandelbaar haar met wat wind staat het alle kanten op waar hebben ze het bij jou gedaan ook bij l.a wie was jou contackt persoon was dat ook e .k denk dat ze jou ook verteld hebben wat je wou horen namelijk dat het goed kwam maar wij weten wel beter nu telaat maar ja misschien hebben andere hier wat aan die ook op het punt staan om zo een ht te laten doen

groeten francis afz k.k

Francis
6 januari 2004, 20:13
jij had ook een erg liteken zij je? heb jij het ook wel eens geprobeert weg te scheren?heb jij ook zo een last met die getranspl de haren /?ik kreeg er geen model in korte stekels gaat nog het beste pluk onhandelbaar haar met wat wind staat het alle kanten op waar hebben ze het bij jou gedaan ook bij l.a [/B]
Dat windprobleem heb ik ook... had er destijds zelfs al eens een apart topic over aangemaakt, zie http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=1830

Wegscheren kan ik zeker niet... acheraan is het vrij mooi dichtgemaakt en valt de lijn nog wel mee, maar aan de zijkanten (naar de oren toe) wordt het litteken zeer breed en op die plaats heb ik zelfs een soort van kuiltje (valt niet op met haren er boven, maar afscheren kan wel niet meer).

Behandeld bij Laser Aesthetic in België - zal wel hetzelfde zijn als in Nederland, veronderstel ik? Beloftes die ze niet kunnen waarmaken, etc... Nou, die beloftes doen ze wel overal blijkbaar (hebben we hier zelfs nog op het forum gemerkt ook :rolleyes: ). Denk ook niet dat het veel uitmaakt waar of door wie je het laat doen (de amateur-knoeiers niet meegerekend) - het voornaamste probleem van een HT is de dichtheid. Ben er zeker van dat een hogere dichtheid het probleem met de wind kan oplossen! Ik hoop dat we via dit forum mensen kunnen overtuigen het NIET te laten doen (is al gelukt bij Jaapie bijvoorbeeld) - sterker nog, zulke praktijken zouden ze bij wet moeten verbieden! Liever een kaal hoofd dan een "mishandelde" kop!

Jaapie
6 januari 2004, 20:53
Ja Francis en daar ben ik jullie zeer dankbaar voor. Ik had het bijna gedaan...
Waarom dienen jullie geen klacht in ofo tegen l.a.?
Schakel een programma als breekijzer in, een beetje anti-reclame maken :D

Francis
6 januari 2004, 21:05
Negatieve reclame maken kan je doen (ben volop bezig ;) ) ... klacht indienen echter niet. Hetgeen waar je voor betaald hebt, heb je, nl. x aantal grafts/haren. En jammergenoeg zal elke ander HT-dokter zeggen dat het "niet zo slecht" is, maar zij moeten er niet mee leven... "En stel je eens voor dat je niks had laten doen, dan was je nu kaal" - ik ben al die praatjes meer dan zat! Klootzakken, dat zijn het - ik hoop dat ze fier zijn op zichzelf. Eén dagje (of twee) maakt een heel leven kapot! :mad:

bverotti
7 januari 2004, 14:07
Niet iedereen schijnt gelukkig te zien met zijn HT. Ik zou ook liever geen haarverlies hebben ... maar ja ik rook niet, drink niet, geen drugs dus er moet altijd wel IETS fout gaan grrrr.
Liever had ik ook geen litteken.
Maar toch zou ik persoonlijk opnieuw een HT laten doen, maar dan enkel FUE, nooit meer een strip !
Ik zie nu als consulent vele mensen die helemaal niet blij zullen zijn met een HT. Sommige hebben veeel te hoge verwachtingen en andere hebben gewoonweg niet genoeg of zeer dun donor haar. Deze mensen zijn soms gewoonweg verbluft dat ik hun vertel dat een HT geen oplossing is voor hun en ook geen operatie kan aanbieden. Ik kan me deze 'luxe' (patienten afwijzen) permiteren omdat consulteren niet mijn hoofdinkomen is.

Francis, kun je me zeggen waar je een HT hebt gedaan ? 3000 grafts en weinig resultaat ... hmm das echt niet goed.

Henk
7 januari 2004, 16:08
Originally posted by bverotti
Ik kan me deze 'luxe' (patienten afwijzen) permiteren omdat consulteren niet mijn hoofdinkomen is.

Jij kunt het je misschien permitteren, maar denkt jouw baas er
ook zo over, want het is wel zijn hoofdinkomen denk ik.

bverotti
7 januari 2004, 16:28
Tja, als je zelf baas bent valt er altijd wel iets te regelen :)

kale kip
7 januari 2004, 16:55
Dat windprobleem heb ik ook... had er destijds zelfs al eens een apart topic over aangemaakt, zie http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=1830

Wegscheren kan ik zeker niet... acheraan is het vrij mooi dichtgemaakt en valt de lijn nog wel mee, maar aan de zijkanten (naar de oren toe) wordt het litteken zeer breed en op die plaats heb ik zelfs een soort van kuiltje (valt niet op met haren er boven, maar afscheren kan wel niet meer).

Behandeld bij Laser Aesthetic in België - zal wel hetzelfde zijn als in Nederland, veronderstel ik? Beloftes die ze niet kunnen waarmaken, etc... Nou, die beloftes doen ze wel overal blijkbaar (hebben we hier zelfs nog op het forum gemerkt ook :rolleyes: ). Denk ook niet dat het veel uitmaakt waar of door wie je het laat doen (de amateur-knoeiers niet meegerekend) - het voornaamste probleem van een HT is de dichtheid. Ben er zeker van dat een hogere dichtheid het probleem met de wind kan oplossen! Ik hoop dat we via dit forum mensen kunnen overtuigen het NIET te laten doen (is al gelukt bij Jaapie bijvoorbeeld) - sterker nog, zulke praktijken zouden ze bij wet moeten verbieden! Liever een kaal hoofd dan een "mishandelde" kop!

tja dus ik ben niet de enigste ik ben bij l.a in haarlem geweest toen de eerste keer naar belgie geweest hasselt was dat en twee keer duitsland alemaal via l.a haarlem dus wat jij zij dat zal dan wel bij elkaar horen .

en ook ik ben van mening dat het verboden zou moeten worden
omdat het geen oplossing bied die eerste keer in belgie ben ik met een lazer behandelt 2100stuks na 14maand waren er ongeveer een 700van gaan groeien kreeg ik van hun een nw behandeling toen werden er 1200gezet met de prikmetode dat ging wel goed toen ben ik nog een keer geweest tegen beter weten in ,maar ja mooie verhalen, weet je de laatste keer bijna 6maand geleden prikmetode gaan nu aardig groeien maar gaan me niet helpen en wat jij zij over dat met de haren dichter bij elkaar zetten zou oplossing zijn tegen,onhandelbaar haar, is opzeker zo maar waar zouden die haren vandaan moeten komen

op een gegeven moment is het op dan valt er niks meer te transpl
denk een mooi goed haarstuk geeft een betere opplossing omdat je hebt gelijk mooie kop met haar nadeel dat het maatschappelijk minder aanvaart word als ze het weten dan zetten ze je ermee voor lul opzeker dan hebben ze wat gehoord van iemand gelult word er altijd wand zien doe je het tegenwoordig niet meer de kwaliteit is goed tegenwoordig

maar het is wel erg dat je weer terug moet naar af bom centen kwijt liteken erbij kaal kan niet meer dat is nu ook onmogelijk geworden klotezooi

om depri van te worden nog geen oplossing en een haarstuk moet ik nog effe niet aan denken maar behoord weer tot de enigste mogelijk heden keuze word beperkt nu voorlopig maar die basbalpet en ik denk er nog wat over wat zou mn leven toch anders geweest zijn met haar zoals de rest van mn fam nou ik begin al aardig op leeftijd te komen misschien dat ik eens schijt eraan heb

gr k.k

p.s denk het niet maar je weet niet

Francis
17 januari 2004, 00:08
Francis, kun je me zeggen waar je een HT hebt gedaan ? 3000 grafts en weinig resultaat ... hmm das echt niet goed.
Laser Aesthetic in Hasselt (2x) - daar was jij de eerste keer ook behandeld, zeker?

Pffff... had ik toen geweten wat ik nu weet... zelfs als ik er 15.000 zou bijkrijgen -heb ik er nu voor betaald (!)-, dan nog zou ik het niet willen! Komaan zeg, kan het resultaat nog onnatuurlijker?

Misschien ligt het voor jou wat anders... jij hoeft het niet te verbergen voor je vrouw en ik veronderstel dat je d'r open over praat in je vriendenkring (tja, als je zelfs je foto's op het net plaatst). Ik had gedacht dat ik het zou kunnen verborgen houden, maar mooi niet, hoor! Bij de eerste blik zie je onmiddellijk dat er "gefoefeld" is aan mijn haar! Met zo'n kop durf ik niet meer buiten komen, hoor - laat staan naar een meisje toestappen (oké, ik ben hier weer oneindig in herhaling aan het vallen, maar het is dan ook een zware last om dragen!)

Dank u wel, Laser Aesthetic! :mad: :sad:

P.S.1: Het enige wat ik wil is dat ik terug een normaal hoofd krijg - kaal of met haar maakt me niet meer uit... (nuja, kaal dat gaat nu niet meer en haar zal nog wel een tijd duren, vrees ik)

P.S.2: Hoe doe jij dat met je haar als je in de wind loopt? Normaalgezien moet je toch ook dezelfde problemen ondervinden als eerder aangehaald (en dan heb ik het nog niet over die extreme wind van de laatste dagen, maar over gewone briesjes)...

kale kip
17 januari 2004, 16:27
Laser Aesthetic in Hasselt (2x) - daar was jij de eerste keer ook behandeld, zeker?

Pffff... had ik toen geweten wat ik nu weet... zelfs als ik er 15.000 zou bijkrijgen -heb ik er nu voor betaald (!)-, dan nog zou ik het niet willen! Komaan zeg, kan het resultaat nog onnatuurlijker?

Misschien ligt het voor jou wat anders... jij hoeft het niet te verbergen voor je vrouw en ik veronderstel dat je d'r open over praat in je vriendenkring (tja, als je zelfs je foto's op het net plaatst). Ik had gedacht dat ik het zou kunnen verborgen houden, maar mooi niet, hoor! Bij de eerste blik zie je onmiddellijk dat er "gefoefeld" is aan mijn haar! Met zo'n kop durf ik niet meer buiten komen, hoor - laat staan naar een meisje toestappen (oké, ik ben hier weer oneindig in herhaling aan het vallen, maar het is dan ook een zware last om dragen!)

Dank u wel, Laser Aesthetic! :mad: :sad:

P.S.1: Het enige wat ik wil is dat ik terug een normaal hoofd krijg - kaal of met haar maakt me niet meer uit... (nuja, kaal dat gaat nu niet meer en haar zal nog wel een tijd duren, vrees ik)

P.S.2: Hoe doe jij dat met je haar als je in de wind loopt? Normaalgezien moet je toch ook dezelfde problemen ondervinden als eerder aangehaald (en dan heb ik het nog niet over die extreme wind van de laatste dagen, maar over gewone briesjes)...

hoi francis weet niet of je die vraag aan mij stelde maar ik ben de eerste keer ook door l.a hasselt behandelt en wat betreft mij met haar in de wind meestal draag ik een petje maar als ook zonder zou lopen zou het niet verwaaien omdat ik het gemilimetert is boven op omdat ik er niks mee kon ja alleen ergenis dus was stekel de enigste metode

maar ik weet dat je nog beter een haarstuk kan dragen is mooi en onzichtbaar ben ik een beetje laat achter jij betaalde 15000gulden de eerste keer ik 25000de eerste keer in 99 dus ben ik ook nog opgelicht waneer was het het bij jou dan de eerste keer toen je ging?bij mij ging het fout gingen er maar 700groeien van de 2100 dus kreeg van hun een nw behandeling voor de 3moest ik 5000eu betalen hij legte uit dat het steeds goedkoper werd die na behandelingen

denk dat ook jij beter een haarstuk ken gaan nemen gewoon een basbalpet gaan dragen en zeggen tegen iedereen dat je bezich ben met een nw metode dat je op het ziekehuis loopt enzv je verzint wat mensen die haar hebben ken je alles wijs maken omdat die verdiepen zich er niet in

wij hebben niet meer de mogelijk heid om te scheren ik denk erover toch ook weer een haarstuk te nemen gelijk een lekkere bos haar op je ei kijk maar op side van coolpiece enzv dat is onzichtbaar en beter dan die transp en je kan niet ondkennen dat ze er top uitziet en weet je denk dat meisjes dan wel naar je kijken ik heb zelf ook die dingen gedragen een goede is onzichtbaar en ook onvoelbaar

mensen geen mij eens info van een paar goede haarwerksp in nl in zuidholland eentje die betaalbaar is en die top haarstukken levert

groet francis afz k.k

kale kip
17 januari 2004, 16:38
Originally posted by Jaapie
Ja Francis en daar ben ik jullie zeer dankbaar voor. Ik had het bijna gedaan...
Waarom dienen jullie geen klacht in ofo tegen l.a.?
Schakel een programma als breekijzer in, een beetje anti-reclame maken :D

hoi jaapie
weet je zou niks liever doen dan lekker negatieve reclame maken breekijzer of zo maar dat betekend wel dat je met je kop op tv moet en alles openbaar moet maken denk ook dat ze daarom weinig last hebben van negatieve reclame omdat het onderwep gevoelig ligt kut maar het ligt zo

gr k.k

Francis
17 januari 2004, 19:41
hoi francis weet niet of je die vraag aan mij stelde maar ik ben de eerste keer ook door l.a hasselt behandelt
Nou, ik reageerde eigenlijk op een post van bverotti, maar dat betekent natuurlijk niet dat jij ook niet mag antwoorden, hé ;)

maar ik weet dat je nog beter een haarstuk kan dragen is mooi en onzichtbaar ben ik een beetje laat achter jij betaalde 15000gulden de eerste keer ik 25000de eerste keer in 99 dus ben ik ook nog opgelicht waneer was het het bij jou dan de eerste keer toen je ging?
Sorry, mijn fout - ik bedoelde eigenlijk 15.000 euro voor de twee behandelingen samen (had ik niet vermeld). We hebben dus wel hetzelfde betaald, hoor. De eerste behandeling zal idd omgerekend zo'n 25.000 gulden gekost hebben...
Haarstuk... heb ik gehad vóór mijn transplantaties, maar daar kon ik ook niet mee leven, hoor! Oké, het enig verschil is dat je het niet meteen ziet, maar na een tijdje begint je omgeving het wel door te hebben, hoor. Bovendien is het minder sociaal aanvaard als een HT en ook hier wou ik absoluut vermijden dat een meisje het zou ontdekken (je valt duidelijk de bevestigingsraden op je hoofd, hé). Moet wel zeggen dat ik er met het haarstuk toen een stuk aantrekkelijker uitzag (tja, het is allesbehalve kaal, hé) - maar naar relaties enzo toe, hield ik bewust de boot af. Wou gewoon niet vernederd worden of belachelijk gemaakt worden!

bverotti
18 januari 2004, 14:14
Tja, niet iedereen reageert blijkbaar hetzelfde op een operatie. Bij mij groeiden de haren die per laser werden geimplanteerd vroeger dan de haren die met de prikmethode werden gedaan (haarlijn hebben ze met laser gedaan en daar achter met prikmethode).
In heb weinig of geen last van mijn haren in de wind. Misschien heb ik geluk, maar ik heb nog nooit iemand vreemd zie kijken naar mijn haar, het is echt goed gedaan (en gelukt).

Vorige woensdag heb ik een interview gehad met een journaliste van Plus Magazine en zij gaat 2 bladzijden over haartransplantatie brengen (eind volgende maand).
Als jullie willen zal ik het artikel scannen en posten.
Ik weet echt niet wat ze uiteindelijk gaat schrijven, dit is niet een soort informercial of zo iets.
Wel heb ik haar duidelijk gemaakt dat niet iedereen een goede kandidaat is en dat ook niet iedereen blij is met het resultaat.

Alonso
19 januari 2004, 12:31
Hoi Bverotti,

Erg interessant dat een journalist over HT een artikel schrijft, is het artikel reeds gepubliseerd? Kun je me anders een telefoonnummer of email geven van de journalist?

Alonso

Francis
19 januari 2004, 19:38
In heb weinig of geen last van mijn haren in de wind. Misschien heb ik geluk, maar ik heb nog nooit iemand vreemd zie kijken naar mijn haar, het is echt goed gedaan (en gelukt).

Dus jij kan met dit weer van de afgelopen dagen zonder problemen naar buiten? Ik wou dat ik dat ook kon, maar na 10 seconden wind staat alles rechtop, zie je bovendien duidelijk dat het getransplanteerd is en worden daarnaast dan ook nog eens de kale plekken zichtbaar (vooral vooraan waar ze zogezegd het meeste aantal haren geplaatst hebben :rolleyes: ).

Door welke dokter ben jij behandeld bij L.A. Hasselt?

bverotti
20 januari 2004, 15:27
Nee, echt geen problemen wanneer ik in de wind loop of als het regent. Mijn haar gaat dan geen vreemde, onnatuurlijke vormen aannemen.

Dr. Villnow zelf heeft bij mij gewerkt, het stripje weggenomen en de gaatjes gelasered/geprikt.

Tja, ik weet dat er op dit forum vele ontevreden mensen zijn, ik schaam me er haast voor dat ik wel tevreden ben.
Ik heb wel altijd in eer en geweten mijn websites opgebouwd : ik heb zowel het goede als het slechte gerapporteerd. Het eindresultaat kan ik zowieso niet beinvloeden.

Ik heb ondtertussen inderdaad al enkele mensen ontmoet die slecht waren behandeld en 100% terecht ontevreden zijn :breedt litteken, foutieve implantatie (richting), putjes ...
Maar eigenlijk is de voorlichting ook dikwijls schuld aan het niet tevreden zijn. Ik heb ook al een aantal mensen gezien die ik nooit een HT zou aanraden, maar toch onder het mes gingen onder valse beloften van goede dichtheid. Dit is echt grof en puur winstbejag. Natuurlijk zijn die mensen niet tevreden met het resultaat !!

Je moet gewoon eerlijk kunnen zijn met de mensen, soms heeft een HT geen enkele zin !

Deze forums kunnen echt goede diensten bewijzen voor mensen die informatie zoeken over HT's. Hier is er een schat aan informatie te vinden die verzameld is door de ervaringen van iedereen hier.

kale kip
20 januari 2004, 15:40
Nou, ik reageerde eigenlijk op een post van bverotti, maar dat betekent natuurlijk niet dat jij ook niet mag antwoorden, hé ;)

Sorry, mijn fout - ik bedoelde eigenlijk 15.000 euro voor de twee behandelingen samen (had ik niet vermeld). We hebben dus wel hetzelfde betaald, hoor. De eerste behandeling zal idd omgerekend zo'n 25.000 gulden gekost hebben...
Haarstuk... heb ik gehad vóór mijn transplantaties, maar daar kon ik ook niet mee leven, hoor! Oké, het enig verschil is dat je het niet meteen ziet, maar na een tijdje begint je omgeving het wel door te hebben, hoor. Bovendien is het minder sociaal aanvaard als een HT en ook hier wou ik absoluut vermijden dat een meisje het zou ontdekken (je valt duidelijk de bevestigingsraden op je hoofd, hé). Moet wel zeggen dat ik er met het haarstuk toen een stuk aantrekkelijker uitzag (tja, het is allesbehalve kaal, hé) - maar naar relaties enzo toe, hield ik bewust de boot af. Wou gewoon niet vernederd worden of belachelijk gemaakt worden!

hoi francis
bij mij was het natuurlijk in99 de eerst toen hadden we nog guldens daarom de verwarring maar jij had het over zichtbaar was je haarstuk waren het wel goede dan? bij mij zag echt niemand het ging ermee uit voelde me er goed mee 1ding ik ben er mee begonnen toen ik begon te kalen toen had ik nog zat haar ,maar omdat ik een vermoeden had dat het niet zou stoppen wou ik het voor zijn toen ik de eerste keer ging om te praten over bestel van mn haarstuk zeiden ze daar waarom ik een haarstuk wou
omdat ze het nog niet nodig vonden toen heb ik uitgelegt waarom had een vriend die was helemaal kaal toen nam hij een haarstuk nou je begrijpt hij werd overal voor lul gezet
maar ik kreeg gelijk onder mn haarstuk ging het snel achteruit
niemand zag het dat ik een haarstuk droeg
maar dat is nu weer anders omdat ik toen heeft vertelt aan iedereen over mn kale kop en dat ik haartransp ging doen maar ik zou kunnen zeggen dat ik er mee klaar ben en dat dat het resultaat is ik denk dat ze dat wel zouden accepteren
wel is het nu zo dat mn haar van voren een stuk dikker aan het worden is omdat nu de haren die de laatste keer zijn gezet 6maand geleden ik heb al mn haren erg kort nu gemilimetert
jammer van dat liteken anders zou het zo gek nog niet wezen voordat die haren goed groeien staat 14maand voor hadden ze het over
dus er moet nog wat gebeuren
maar als je een goed haarstuk neemt dan zie je het echt niet dat weet ik zeker maar ja ik moet er toch nog niet aan denken ik heb zeker 15jaar ermee rondgelopen
komt denk ik ook omdat je ermee bezich was om het op te lossen met die transp
,dacht ik,
of moet ik doorgaan met transp de aanhouder wint ik heb nog genoeg ,donorhaar, voor 2transp ze hadden het over 2500 transplantaten dan zou ik er totaal 5transplan hebben gehad
ik kan dan stekels nemen beetje topic erbij
je haar langer houden is niet mogelijk vind het onhandelbaar haar

je blijft twijfelen maar omdat nu die haren goed doorkomen van de laatste keer ga je toch weer twijfelen
kut haar blijft een probleem

Jaapie
20 januari 2004, 17:45
Offtopic:
@ kale kip, je hebt een PM