PDA

View Full Version : Mijn foto's + logboek


Jaapie
15 augustus 2003, 12:46
.

pindakaas
15 augustus 2003, 13:03
Hey Jaapie,

Heb je toevallig niet een vooraanzicht of zo?!
'K vind het eigenlijk wel meevallen. (als je op de inhammen doelt)
Of gebruik je er ook Toppik bij?!
Ik denk dat je met SP en Minox. wel een tijdje vooruit kan.

Greetz..:cool:

Jaapie
15 augustus 2003, 13:11
Ik zal straks eens een foto van vooraanzicht maken. Ik gebruik geen toppix ofzo. alleen SP en minox.
Misschien vind jij het meevallen, maar ik niet :D
Vroeger was dat gewoon helemaal bedekt.
Ik zoek even een foto van 3 jaar geleden, waarbij ik nog geen inhammen had.

pindakaas
15 augustus 2003, 13:13
Maar eh, hoelang gebruik je SP en Minox nu dan!?
En zie je al resultaten!?

Jaapie
15 augustus 2003, 13:16
uhh ongeveer een maandje.
Van de minoxidil heb ik wel extra haaruitval gekregen langs de randen van de inhammen. Sinds een paar dagen beginnen er een paar zwarte haartjes te groeien achterin de inhammen. Maar die zijn nog superdun. Ik hoop echt dat het aanslaat. Volgende maand wil ik er tevens fina, Vitamine B injecties, Zink en rooscure bij nemen.

Francis
16 augustus 2003, 13:41
Ik kan hier maar één ding op zeggen...:
Ik zou een moord begaan om terug zo'n haarsituatie als jou te hebben, Jaapie!

Jaapie
16 augustus 2003, 14:20
Meen je dat nou francis,
Misschien overdrijf ik wel een beetje. Maar ik vind dit echt erg. Sommigen zullen wel denken dat ik gek ben om me zo druk te maken. Maarja.. ben best ijdel.

pindakaas
16 augustus 2003, 15:07
Maar toch, je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen.

Francis
16 augustus 2003, 16:09
Originally posted by Jaapie
Meen je dat nou francis,
Misschien overdrijf ik wel een beetje. Maar ik vind dit echt erg. Sommigen zullen wel denken dat ik gek ben om me zo druk te maken. Maarja.. ben best ijdel.

Absoluut! Ik begrijp uiteraard wel je probleem - vroeger had je een volle haargrens en nu zijn er kleine inhammen te voorschijn gekomen. Je eigen haar daarentegen staat nog mooi dik, dus da's al zeker geen probleem... Bovendien zijn er veel mensen die van nature zo'n haargrens hebben als die van jou - ik zie er bijvoorbeeld totaal niks abnormaal aan (integendeel, als ik je zou tegenkomen zou ik denken "hey, da's iemand met veel haar").

Goed dat je d'r nu alles aan doet om je eigen haar te behouden. Als je dat kunt, dan zit je echt oké voor de rest van je leven (en ik zou ZEKER geen HT ofzo laten uitvoeren).

Jaapie
16 augustus 2003, 16:12
IK ga nog van allesproberen. Maar als de haren niet terug groeien op de inhammen, ben ik wel bereid om een HT te laten doen. Transhair en Laser aesthatic ofzo zeiden dat ze vaak inhammen als die van mij volzetten. Maarrrr als ik een HT laat doen, is het wel door Gho.
Francis waarom ben jij zo tegen HT? Ok, het heeft bij jou niet goed uitgepakt maar bij vele anderen wel.

Francis
16 augustus 2003, 16:50
Originally posted by Jaapie
Francis waarom ben jij zo tegen HT? Ok, het heeft bij jou niet goed uitgepakt maar bij vele anderen wel.

Zeker voor jouw geval raad ik het volledig af - je haargrens is zo natuurlijk en je inhammen zijn zeer klein (op mijn 17de had ik al veel grotere inhammen, hoor).

Ik geloof maar al te best dat bij verschillende klinieken inhammen als die van jou weggewerkt worden. Het te transplanteren oppervlak is zo klein dat ze uiteindelijk wel een mooi resultaat kunnen behalen (laat ons zeggen dat ze misschien een 1000 grafts kunnen zetten op je voorkanten) en dan zal je wel een mooi resultaat hebben.

Bij mij zijn 3000 grafts verdeeld over gans het hoofd - geloof me, da's heel dunnetjes. Je kan er nog steeds doorkijken, en net doordat er zo weinig haren staan, waaien ze uit model in de wind enzo en dan kan IEDEREEN zien dat je iets laten doen hebt!

Jaapie, hou er ook wel rekeing mee dat je andere haren nog steeds verder kunnen uitvallen (desondanks al je inspanningen) - dan loop je vooraan met 2 heel dichtgestransplanteerde hoekjes en de rest van je hoofd met relatief weinig haar!

Jaapie
16 augustus 2003, 17:31
Jaapie, hou er ook wel rekeing mee dat je andere haren nog steeds verder kunnen uitvallen (desondanks al je inspanningen) - dan loop je vooraan met 2 heel dichtgestransplanteerde hoekjes en de rest van je hoofd met relatief weinig haar! [/B]

Ja dat is waar, daarom wil ik de uitval eerst laten stopzeten. En dan misschien een HT laten doen. Maar zoals het er nu uitziet hoeft dat niet want er groeien al wat kleine haartjes!
Heb je al eens Duta geprobeerd Francis?

Johan999
19 augustus 2003, 10:41
IK zie op de foto dat je ook gel gebruikt, hoe kan je dat combineren met het gebruik van 2X per dag minoxidil ?

olex
20 augustus 2003, 11:44
Er is een nieuw middel! actieve bestanddeel is finasteride. Het product heet Propecia en is sinds een maand of drie verkrijgbaar in Nederland. Ik heb het nog niet geprobeerd, maar het schijnt dat het goed werkt.:)

http://www.finasteride.com/
http://www.propecia.nl/

p.s. Ik ben geen pharmaceut ofzo, ik ben ook gewoon aan het zoeken naar een oplossing... :)

RICK
20 augustus 2003, 12:19
Kom jij van Mars ofzo? :frusty:

Jaapie
20 augustus 2003, 12:34
Fina is al langer dan 3 maanden in NL bekend :D

Jaapie
20 augustus 2003, 12:36
@ johan999: Ik smeer minoxidil alleen op de inhammen, daar hoef ik natuurlijk geen gel op te smeren.

ton 2
20 augustus 2003, 21:49
haha, die rick :D

pindakaas
21 augustus 2003, 09:20
Originally posted by olex
Er is een nieuw middel! actieve bestanddeel is finasteride. Het product heet Propecia en is sinds een maand of drie verkrijgbaar in Nederland. Ik heb het nog niet geprobeerd, maar het schijnt dat het goed werkt.:)

http://www.finasteride.com/
http://www.propecia.nl/

p.s. Ik ben geen pharmaceut ofzo, ik ben ook gewoon aan het zoeken naar een oplossing... :)

Probeer eerst eens wat te lezen op dit forum, voordat je je threads plaatst. Of zoek het één en ander op met de "search" knop (rechtsboven) :D

Jaapie
23 augustus 2003, 20:10
Ik heb m'n haar kort geknipt, en moet je zeggen die inhammen vallen nu veel minder op! Echt vaag...

Francis
23 augustus 2003, 20:54
Originally posted by Jaapie
Ik heb m'n haar kort geknipt, en moet je zeggen die inhammen vallen nu veel minder op! Echt vaag...
Je inhammen zijn dan ook zéér klein, hé.
Weet je, wanneer er Ht's uitgevoerd worden bij meer kalere personen, dan wordt de haargrens zelfs nog niet geplaatst op de plaats waar die NU bij jou is (maar meestal nog meer naar achter). Ik zou me met jou situatie méér dan gelukkig prijzen, Jaapie!

pindakaas
24 augustus 2003, 00:23
Hey Jaapie.

Merk je nu al wat van die minox 5% bij de inhammen?
Of heb je nog steeds last van haaruitval daar?

:)

Jaapie
24 augustus 2003, 09:57
Ik heb nu wel minder uitval, en de donshaartjes beginnen zwart te worden.

Jaapie
24 augustus 2003, 09:58
@ Francis: Ja besef nu ook wel dat mijn inhammen vrij klein zijn. Maar als je eerst een volle bos dik haar had, dan heeft dit opeens een enorm psychologisch effect op je!

pindakaas
31 augustus 2003, 23:34
Hey Jaapie....
Wanneer kunnen we weer een update van je verwachten? (foto`s en je logboek) Of wacht je tot je wat resultaat hebt geboekt met SP/Minox?
Mzzl :D

Jaapie
1 september 2003, 13:36
Owja logboek moet ik nog plaatsen. mhhh..
Foto's post ik als ik vooruitgang heb geboekt :)

Jaapie
2 september 2003, 19:44
Waar blijven jullie foto's eigenlijk? :D

bverotti
18 september 2003, 13:32
Jaapie,

Na het bekijken van je foto's zou ik je willen aanraden om geen HT te doen. Ik denk dat er hier genoeg gasten zijn die een moord zouden plegen voor jouw haar !

Een HT doe je alleen als je meer te winnen hebt als te verlieren.
Hiermee wil ik zeggen dat het kan zijn dat je na je HT minder haar hebt dan nu. Hoe kan dat ? De Dr. zal haartjes moeten transplanteren tussen je bestaande haren (in de scheidingszone). Het kan voorkomen dat je 'natuurlijke' haartjes gaan uitvallen vanwege de schok. Misschien groeien ze terug, maar mischien ook niet omdat ze al verzwakt waren en op termijn ook zouden uitvallen. Vergeet niet dat zelfs de beste HT nooit dezelfde densiteit zal geven als in de jaren dat je nog 15 was.

Maar de keuze is aan jouw natuurlijk. En als je het dan toch wil doen dan raad ik een FUE sessie aan zodat je later niet met een groot litteken zit.
:)

pindakaas
18 september 2003, 16:43
euh, volgensmij heeft Jaap al een paar keer gezegd dat ie geen HT zou gaan doen. :confused:

Francis
18 september 2003, 17:15
Originally posted by bverotti
Ik denk dat er hier genoeg gasten zijn die een moord zouden plegen voor jouw haar !
Da's precies wat ik ook gezegd heb! Ik zou de gelukkigste mens op aarde zijn mocht ik terug met zo'n hoofd mogen rondlopen! Helaas, het is helemaal anders nu bij mij :sad:

Jaapie
18 september 2003, 17:38
Ik was eerst wel vastbesloten om een FUE of FT te late ndoen, hoe je het ook wilt noemen. Maar dankzij jullie twijfel ik er nu over of ik het wel of niet zal doen... bedankt hoor :S :D

Francis
18 september 2003, 17:54
Wacht nog even en zie hoe je situatie evolueert - als je binnen een aantal jaar ziet dat je "kaalheid" (als we dit woord voor jou al kunnen gebruiken) is toegenomen, kan je nog altijd "iets" overwegen...

Priya
21 september 2003, 17:02
ik denk dat het allereerst heel belangrijk is dat het kaalwordings proces stop wordt gezet. mannelijke kaalheid begint vaak met inhammen, zo was het ook bij m'n man, maar nu is het veel erger. maar toen hij 'alleen' nog 'maar' die inhammen had vonden we dat ook al erg. gelukkig kun je ze niet zien als het haar niet al te kort is. als je een inhamloze haardos gewent bent kan ik me heel goed voorstellen dat je je daar zorgen om maakt.

Salvamia
22 september 2003, 18:45
Het klopt inderdaad wat hier las dat je bestaande haren kunnen lijden van een transplantatie.
Daarom willen ze denk ik bij jou ook geen HT doen.
En jaapie ge het een mooi bosje haren!

Joop
2 oktober 2003, 18:10
Hallo allemaal,
ik ben zeer geinteresseerd in al die middeltjes die jullie noemen, vooral minox 5% en SP. Ik vraag me alleen af waar je die spullen kunt krijgen en eventueel of ze duur zijn......
Bij voorbaat dank,
Joop

pindakaas
2 oktober 2003, 18:47
Originally posted by Joop
Hallo allemaal,
ik ben zeer geinteresseerd in al die middeltjes die jullie noemen, vooral minox 5% en SP. Ik vraag me alleen af waar je die spullen kunt krijgen en eventueel of ze duur zijn......
Bij voorbaat dank,
Joop

Joop, zie http://www.cheapregaine.nl

Jaapie
3 oktober 2003, 12:34
Zo ff 1 foto geupdate.
De belichting is steeds niet goed, dus de meeste foto's mislukken steeds. morgen ga ik naar de kapper, als ik terug ben zal ik ff wat foto's in de tuin maken.

Op de foto zie je een rode lijn, al het haar daarvoor word steeds dunner. Daar maak ik me zorgen om. Ik denk dat m'n haargrens over een maand of 5 die rode lijn is :(

EDIT: Check die lichte donshaartjes op de inhammen. Als die nou eens naar echte haren uitgroeien..

Ik slik sinds gisteren elke dag een sterke vitamine B complex die hoog boven de % ADH uitstijgt. Vitamine B complex extra forte.
tevens slik ik sinds gisteren elke dag zink met extra aminozuren.

pindakaas
3 oktober 2003, 16:28
Originally posted by Jaapie
Ik slik sinds gisteren elke dag een sterke vitamine B complex die hoog boven de % ADH uitstijgt. Vitamine B complex extra forte.

Hoi, ik heb p`cies hetzelfde voor ongeveer 4 maanden geslikt en het hielp bij mij echt geen ene kl#te. Ik hoop dat dit bij jou anders is...

Mzzl....

Ik zie dat je ook last heb van die witte rotzooi in je haar :)

Jaapie
3 oktober 2003, 16:33
Klote dat het voor jou niet geholpen heeft.En ja ik heb nog een beetje last van die schilfers door de minox

Medisch Bioloog
3 oktober 2003, 23:14
Alleen vitamine B6 is het niet genoeg, je hebt ook zink nodig. Het schijnt dat deze twee in het lichaam samen DHT blokkeert.

effin verder weet ik ook niet veel van af.

Jaapie
4 oktober 2003, 08:54
dat slik ik ook slimpie. Lees m'n post nog maar eens.

Salvamia
4 oktober 2003, 09:33
Ik vraag me af of dat slikken van al die zooi wel echt nut heeft?, is er al iemand die er echt profeit van heeft gehad??.

Salva

Jaapie
4 oktober 2003, 09:34
Er word gezegd van wel.. Het is maar even afwachten. Ik slik het ook om een andere reden: Acné.

Jaapie
9 oktober 2003, 10:10
Ik verlies nu echt super weinig haren bij het douchen. een stuk of 5-10 ofzo. Maar ik zie toch wel dat mijn haarlijn bij de inhammen stukje bij beetje terugtrekt, terwijl ik helemaal niet zoveel haar verlies. Best wel vaag?

Uitgeblust
21 oktober 2003, 22:09
Originally posted by RICK
Kom jij van Mars ofzo? :frusty:


Hahahahaha ... deze is echt goed! :D