PDA

View Full Version : vraagje - DHT slechts plaatselijk ?


jst
21 augustus 2003, 01:48
ik zou ook wel gek worden als ik echt wist dat ik kaal zou worden . Maar op dit moment wordt ik vooral gek omdat ik het niet zeker weet . Misschien beeld ik me wel in dat ik grote inhammen heb , misschien zijn ze altijd zo geweest , misschien lijkt het maar of er nu meer haar uitvalt omdat ik er daarvoor nooit op lette ... en als er nu echt duidelijk sprake was van kaalheid in mijn familie ofzo , maar dat is ook al niet zo . Ik durf er niet mee naar de dokter , ik zou me zo dom voelen als blijkt dat ik om zoiets onbenulligs die man zijn tijd zit te verdoen ..
Wat ik me trouwens ook afvraag is of iets groter wordende inhammen ook gelijk betekenen dat je helemaal kaal wordt .. misschien blijft het wel bij die inhammen zoals ze nu zijn en ontwikkelt die 'kaalheid' zich niet verder over mn hoofd .

dus mijn vraag ff : kan het ook zo zijn dat DHT zorgt voor ALLEEN maar iets grotere inhammen , of zijn iets grotere inhammen per definitie het begin van 'echte' kaalheid ?

pindakaas
21 augustus 2003, 10:32
Hey Jst,

Ik denk niet dat iets grotere inhammen een teken zullen zijn voor complete kaalheid. Het zit `m meer in de gevoeligheid van je receptoren bij je inhammen. Die zijn gevoeliger dan de rest van je hoofdhuid. Dat wil niet gelijk zeggen dat je dan alleen bij je inhammen kaal zult worden. Maar bovenop en bij de kruin ondervind DHT gewoon veel meer weerstand.

:)