PDA

View Full Version : Bijeenkomst


Diana
27 augustus 2003, 15:21
Bijeenkomst van "lotgenoten" van dit hirsutismeforum.

Hallo iedereen!

Zoals jullie al hebben kunnen lezen elders in threads borrelden er al enige tijd ideeen om een haarwebbijeenkomst te organiseren. Nu is het dan eindelijk zover.

Carla heeft mailcontact met Donna gehad over deze plannen en zij stelde zelf voor om deze bijeenkomst bij haar in de praktijk te laten plaatsvinden. Zo kunnen we naast elkaar te ontmoeten en ervaringen uit te wisselen meteen Donna aan het woord laten over haar manier van behandelen, zonder verdere verplichtingen. Zij is immers ook net als ons een lotgenoot.

Donna heeft drie data voorgesteld waarop het voor haar het beste uitkomt. Deze zijn:

zondag 14 september middag + avond zonodig
maandagavond 29 sep of woensdagavond 1 okt

Voor Carla kwam 14 september het beste uit en ik stem daarmee in.

Nu stel ik voor dat diegene die ook naar deze bijeenkomst willen komen dit hier kenbaar maken en aangeven welke datum het beste voor jou uitkomt zodat we binnenkort het een en ander kunnen kortsluiten.

Groetjes en misschien tot snel,

Diana

miekje
28 augustus 2003, 12:13
Hallo,

ik wil ook erg graag komen , ik kan de 14de en de maandagavond. Ik woon wel heel ver van den Haag en zal dus wel een tijdje op voorhand een talysticket moeten reserveren.

groetjes,

Miekje

Diana
1 september 2003, 13:37
Hoi Miekje,

Hoe lang wil je het van te voren weten voor je treinticket?
Als het de 14 de september gaat worden, is een week van te voren dan voldoende?

Leuk dat je wilt komen!

Liefs, Diana

Daniella
1 september 2003, 20:32
He Diana, wat een goed idee om het bij Donna in de praktijk te houden :) Zondag de 14e september is voor mij ook de beste optie en ik kom zeker !!!! ;) ;)

Daniella

Carla
3 september 2003, 18:18
Hallo Allemaal,

Inmiddels hebben Diana en ik nog even heen-en-weer gemaild en wij denken dat zondag 14 september de beste datum is.
Volgens mij hebben we nu:
Donna, Miekje, Danielle, Diana en ik.
Ik hoop dat er nog meer bij zullen komen, maar anders is het wat mij betreft ook goed. Volgens mij zei jij, Wendy, een tijdje geleden dat ene Matje (als ik de naam goed onthouden heb) ook uitgenodigd zou moeten worden, maar ik weet niet wie dat is. Misschien kan jij haar dan even bellen of mailen? Als je zelf van plan bent te komen natuurlijk, want ik heb nog geen reactie van je gelezen.

Aangezien de bijeenkomst bij Donna gehouden wordt moet zij zelf maar even aangeven wat de beste tijd voor haar is.
Wat vinden jullie van 15.00 uur?
Als het gezellig is zouden we daarna nog even met elkaar kunnen gaan eten of zo.
Ik zal Donna een mailtje sturen en haar vragen of zij de exacte tijd en een routebeschrijving op het web wil zetten.
Ik kijk er naar uit om jullie persoonlijk te ontmoeten!
Tot de 14e dan!
Liefs,
Carla

Daniella
4 september 2003, 17:35
Oke dus zondag de 14e september !!!! :) Misschien een idee om op Den Haag cs af te spreken als het bij Donna in de praktijk gehouden wordt ?? Ik ben er al een keer geweest dus ik weet waar het is, het is maar 5 min. lopen vanaf CS :)

Daniella

Diana
7 september 2003, 10:44
hallo !!!

Bij deze kunnen we nu dus wel bevestigen dat de bijeenkomst aanstaande zondag gaat plaatsvinden in Den Haag om 15.00 uur. Verzamelen op centraal station (meeting point) lijkt me een goed plan! Kunnen we gezamelijk naar Donna!

So be there!

Groetjes, Diana

Wendy
8 september 2003, 13:30
Hoi,
Heb Matje nog steeds niet kunnen bereiken, ik blijf het proberen... of ik er zelf zal zijn blijft nog even een verrassing!
In ieder geval wens ik jullie alvast een prettige middag...

Groetjes, Wendy

Carla
9 september 2003, 15:34
Hey girls :) ,
Ik kom zondag zeker, maar ik denk dat ik met de auto ga.
Jullie hoeven op het CS dus niet op mij te wachten (wordt volgens mij toch al lastig omdat we elkaar niet kennen...).
Miekje, is het nog gelukt met een ticket?
Ik hoop het maar.
Zie jullie bij Donna.
Lijkt me geweldig om jullie allemaal te ontmoeten :D !
Tot zondag,
Groetjes,
Carla

miekje
10 september 2003, 20:19
hey,
Ik ben net terug van op reis en ga morgen informeren over de trein.Komt de thalys aan in het CS?
doei,
Miek

miekje
11 september 2003, 16:08
hallo,
ik heb een ticket voor de gewone trein vastgekregen, ik zie jullie dan om 15.oo u in het station. Ik hoop dat ik jullie redelijk gemakkelijk zal vinden, groetjes,

Miekje

Diana
11 september 2003, 16:44
hallo Miekje!

Leuk om te horen dat je een treinticket hebt kunnen regelen en dus komt.
Het zal inderdaad lastig worden om elkaar te vinden op het station van den haag (ik vroeg me dat zelf ook al af hoe we elkaar zouden gaan herkennen). Mocht je niemand kunnen vinden, raad ik je (en iedereen natuurlijk) aan om zelf naar Donna's praktijk te lopen. Het is niet ver van het station zoals je hier kunt lezen. Als we dat allemaal doen, zien we elkaar vanzelf bij Donna.

Tot snel!

Groetjes, Diana!

Daniella
13 september 2003, 18:20
Morgen is het dus zover :) Ben heel benieuwd hoe het allemaal zal gaan, ik ben er dus ook morgen om 1500 uur op Den Haag CS bij het meetingpoint, Diana ik mail jouw mijn tel. nr ;)

Tot morgen allemaal, ik hoop dat je er ook bij bent, Wendy !!! ;)

Daniella

claudia
13 september 2003, 20:12
hallo allemaal,

Ben al een tijdje niet meer op deze forum geweest.
Maar hoop dat ik morgen bij de bijeenkomst kan zijn.
Moet wel een afspraak verzetten, maar hopelijk lukt dat wel. Als ik kom dan neem ik wel iemand mee. Sorry dat ik het nu pas laat weten.

hopelijk tot morgen :)

liefs,
claudia

Carla
15 september 2003, 08:13
Hallo Danielle, Diana, Miek, Claudia en Donna!

Ik wilde even zeggen dat ik gisteren enorm heb genoten van de bijeenkomst :) .
In het begin zag ik er eerlijk gezegd ook wel een beetje tegenop, maar achteraf gezien is dat nergens voor nodig geweest.
Ik vond het erg leuk om jullie te ontmoeten en nu eindelijk te weten welke gezichten en verhalen er achter de namen schuil gaan. Het was erg bemoedigend en leerzaam om jullie versie te mogen horen.
Bedankt voor jullie openheid; ik vond het heel gezellig!
Tot ziens op het forum of ergens anders,
Groetjes,
Carla

PS. Hoe was de treinreis Miek? Hopelijk beter dan de heenreis...

miekje
15 september 2003, 11:08
hello,

ik was heel wat sneller terug thuis, dus het viel best mee.
Ik vond het ook leuk en de moeite,
groetjes!

Miek

Diana
15 september 2003, 18:53
Hallo allemaal !!!

Ik vond het ook gezellig afgelopen zondag! Thanx people!

Bedankt Donna (en je collega) voor je ruimte, tijd openheid en ervaringen delen.

groetjes, Diana

Daniella
20 september 2003, 10:28
Ik vond het ook heel gezellig en heel prettig om onder lotgenoten je verhaal te kunnen doen :). Vooral omdat het voor mij toch taboe is om er met vrienden of famillie over te praten. Je denkt toch heel vaak dat je de enige bent met dit probleem dat was voor mij toch al heel wat om dit forum te ontdekken (als we toch geen internet hadden ! ) En natuurlijk om de gezichten van de forumleden te zien hihihihihihhiiihi. Wat mij betreft voor herhaling vatbaar ;) ;)
Ik zat op de terugreis met Claudia in de trein terug naar Amsterdam en natuurlijk waren we nog aan het napraten over een en ander en een oudere man die tegenover ons zat begon zich ermee te bemoeien, vroeg met meewarige blikken of ik al vitamine e had geprobeerd. Dat vond ik minder. Maar ja een wildvreemde die ik vast nooit meer zie hihihihihi
Over anderhalve week begin ik met de behandeling, ik probeer niet optimistisch te zijn !
;) ;) ;)
Daniella

Tanja
8 januari 2004, 11:33
Hallo allemaal!

Ik ben hier voor het eerst op het forum. Heb in augustus Wendy wel een keer gemaild, maar had me toen nog niet geregistreerd voor het Forum (moet dat in internetcafe doen).

Hoe dan ook, nu ben ik er dan eindelijk en vind het fijn jullie verhalen te lezen.
(Ik heb zelf dus ook last van behoorlijke overbeharing; en zit daar ook heel erg mee.)
In augustus had ik het er met Wendy al over dat ik zeer zeker geinteresseerd was in een lotgenoten- bijeenkomst. Het liep toen geloof wat vertraging op, en daarna heb ik zelf geen contact meer opgenomen. (Weet eigenlijk niet precies waarom... vele redenen w.s. ....).
Nu zag ik dat een aantal van jullie inderdaad bij elkaar gekomen zijn in de tussen tijd! Leuk! Las dat het ook zeker bevallen was.

Ik ben heel benieuwd hoe het er nu mee staat met dat soort plannen? Ik ben heel erg geinteresseerd in nog eens zo'n bijeenkomst!!!! Het lijkt mij heel fijn gewoon informeel eens met lotgenoten te praten.

Ik ben heel benieuwd of men daar weer zin in heeft?!!!

Hartelijke groet,

Tanja

Carla
20 januari 2004, 13:55
Hey Tanja,
Jammer dat je de afgelopen bijeenkomst gemist hebt.
Er komt vast nog wel een een vervolg - het is altijd leuk en goed om elkaar te zien en ervaringen te kunnen delen.
Voor zover ik weet gaat het niet volgens bepaalde regels hoor.
Als je zin hebt in een bijeenkomst plaats je gewoon een oproep onder een nieuwe thread.
Zo is het de vorige keer ook gegaan.
Groetjes en wellicht tot een volgende bijeenkomst!
:) :) :)
Carla