PDA

View Full Version : [Kliniek] Transhair


Jaapie
5 september 2003, 18:56
Ik ben vanmiddag gebeld door Dhr. Hoepelmans van transhair voor een consult. Ik had het in het gesprek aan de telefoon oa over het litteken dat achterblijft, maar hij zegt dat er helemaal geen litteken achterblijft. En indien dit wel het geval is, word dit bij hun gratis weggewerkt mbv plastische chirurgie.
Ik heb hem verteld dat ik hele andere verhalen gehoord heb/ foto's gezien heb over/van littekens. En hij zei dat het allemaal bullshit is, of dat de operatie niet door een vakbekwaam persoon is uitgevoerd. Ik geloof niet zomaar wat hij zegt.
Ik had het tevens over de Gho clinic, waarbij hij meteen over begon vanne, zie jij het zitten om je haren een voor een met een naald weg te laten halen.
Maargoed, binnenkort is de consult. Misschien kan ik nog iets van hem leren, maar ik betwijfel het.

jornkielman
6 september 2003, 16:41
Hoi Jaapie,

wanneer kom je naar transhair. Misschien ben ik er ook wel. Moet
je maar even vragen aan Leon Hoepelman.
En wees maar niet bang. De heer Hoepelman heeft de haartransplantatie vanaf het begin meegemaakt en is zeer informatief, dat durf ik te stellen.
Natuurlijk krijg je een litteken, maar dat is nauwelijks zichtbaar, en inderdaad clienten die zeer ontevreden zijn over het litteken, die krijgen een correctie.

Maybe C U
:)

Francis
6 september 2003, 19:11
Als ze héél eerlijk zijn, zouden ze (gezien jouw situatie) een HT moeten afraden!

Jaapie
6 september 2003, 19:58
Ik heb contact opgenomen met gho clinic en zij willen geen HT bij mij uitvoeren :( omdat dat volgens hun onnatuurlijk zou gaan lijkn. grrrr :) enigzins begrijp ik dat wel. maar ik wil zo graag mijn inhammetjes vol hebben! aangezien mijn haaruitval gestopt is.
ik denk niet dat ik het bij transhair laat doen.. dat gesnij in m'n achterhoofd zie ik niet zo zitten. Maar hij mag me wel het eea vertellen.
Dat word maar wachten op HM... denk ik....

Jorn, jij zegt dat je er wel een litteken aan overhoud, en die consultant zegt van niet...
Zou jij me eens een foto van je litteken op willen sturen jorn?
p.s. consult is maandag 15 september.

Henk
6 september 2003, 20:13
Waarom een foto als je hem persoonlijk kunt zien. Realistischer kun je het niet krijgen. Jorn heeft ook alleen maar zijn inhammen laten doen, dus je zou in principe hetzelfde litteken krijgen.
Bekijk niet alleen de lengte maar ook de breedte van het litteken.
Groetjes Henk.

Jaapie
6 september 2003, 20:16
Jorn scheer je kop alvast kaal voor wanneer ik langs kom, zodat ik het litteken goed kan bekijken :D

melvinpoorter
6 september 2003, 20:51
Jaapie, kijk uit wat je doet!!!!!!!!!!!!!!!!

Tuurlijk zullen ze bij transhair zeggen dat je een ht moet nemen. Maar denk je nu echt dat je haaruitval niet verder zal gaan met alle middeltjes??? Er is nog geen medicijn of topical of combinatie hiervan ontdenkt die je haaruitval voor altijd zal tegengaan. Wat denk je als je haaruitval zich doorzet en je alleen nog haar op je voormalige inhammen hebt. Voor Jorn hetzelfde, maar hij is zo bezig zichzelf en anderen voor de gek te houden dat hij zijn kop in het zand steekt. Als je iemand wilt spreken die wel eerlijk is [sorry, maar bij transhair denken ze allen aan $$$$] ga dan naar Hans Diksy van Hairplus in Rotterdam. Hij heeft zelf ook een ht laten doen en zal de zaken niet mooier voorspiegelen dan dat ze zijn.
Misschien een optie om een haarstukje te nemen voor de voorkant, ziet er veel natuurlijker uit dan een ht waar de originele haren steeds meer verdwijnen.

En laat je vooral NIET onder druk zetten als ze zeggen van als je nu beslist krijg je 500 euro korting, dit is gewoon misdadig!!!

Jaapie
6 september 2003, 21:12
Melvin, ik ben niet iemand die zich zo om laat praten, dan moet je wel van heeeel goede huize komen :D
En een haarstukje? voor die inhammetjes? hehe no thnx. :)
Hairplus is toch een bedrijf in haarwerken?

melvinpoorter
6 september 2003, 21:41
Hairplus, doet zowel beide, haarwerken en ht. Ga gewoon met Diksy praten, hij is eerlijker en objectiever dan Transhair, echt waar.

Jaapie
6 september 2003, 22:24
Zal ik misschien ook wel doen. Praten kan geen kwaad he!
thnx voor de tip melvin

jornkielman
7 september 2003, 06:33
OK,
Jongens
als jullie geen vertrouwen in transhair hebben.......Dan moet je het gewoonweg niet doen, maar laat het dan nergens doen, lijkt me!..........sorry, maar transhair is wel de kliniek ' the way the best transplants are going nowadays' .
Ik durf te stellen dat transhair bij de beste klinieken in de wereld behoort en dat in NL transhair zowiezo bovenaan staat.
En dat zeg ik over een jaar nog steeds..........
Als men geen vertrouwen heeft in een HT: NIET DOEN!!


En als je denkt dat hans Diksy objectiever is dan ik, moet je idd Hairplus gaan informeren.

Jorn

PS: maandag 15 september ben ik er, dus als je op consult ben vraag maar aan de heer Hoepelman of die mij even wil roepen.

Jaapie
14 september 2003, 21:31
Jorn, ik kan morgen helaas niet komen. Er is iets tussen gekomen wat betreft school en dat gaat voor. Kan ik een nieuwe afspraak maken met dhr. Hoepelman? Ik keek wel uit naar het gesprek grr...
Ik zal morgenochtend meteen ff bellen.

jornkielman
14 september 2003, 21:56
Is goed. moet je wel even op tijd bellen. Ik ben er toevallig morgen ook niet. Di,wo en vrijdag ben ik aanwezig...........

pindakaas
15 september 2003, 17:26
Jaapie, Laat die HT nou ff voor wat het is. Probeer duta anders eens!? zeker bij je inhammen zou het wonderen kunnen verrichten. (zeker in dat stadium waar jij je nu in bevind) Bij mij is het nu ook allemaal voller aan het worden. Het is welliswaar niet zoals het bestaande haar, maar het is een begin.

HT is echt een laatste optie en dat is bij jou echt nog laaaang niet ter sprake.

Grtjs. :)

P.s. Ben wel benieuwd wat die gasten van Transhair je adviseren, dus laat het ff weten als je wilt.

Jaapie
15 september 2003, 18:19
pindakaas,
Ik doe aan bodybuilding wat toch wel een grote invloed op m'n leven heeft. Als ik duta ga gebruiken, betekend dit alleen maar nadelige gevolgen voor m'n groei.
Wat ik wel ga proberen is spironolactone

Roland
17 september 2003, 12:19
Jaapie, ik geef 't op bij jou...Zorg maar dat je snel die HT hebt laten doen, zijn we daar vanaf. Je gaat 'r mee om alsof je velgen voor je auto gaat kopen. Maar over 'n paar jaartjes praten we nog eens,goed? Veel suc6 met je komende ellende

Roland

Jaapie
17 september 2003, 12:39
Ik wil niet eens een HT laten doen. Ik wil gewoon met wat klinieken praten. Zoals ik al zei laat ik NIET in mijn achterhoofd snijden. FT lijkt mij daarintegen wel een goede oplosing.
Besteed dan geen aandacht aan mij en lees mijn topics niet sukkel.

Roland
18 september 2003, 15:34
Jezus, ben jij altijd zo rap over de rooie? Okay, misschien kwam ik wat hard uit de hoek maar dat is alléén maar om jou te behoeden..En natuurlijk heb je alle recht van de wereld om 's met verschillende klinieken te gaan praten, maar hoe langer je d'r mee bezigbent, hoe dichterbij die laatste stap komt. En ik lees je topics echt wel, als je goed kijkt zie je dat ik er bij jou meestal iets bij hebt gezet. En alleen voor jou bestwil hoor, zelf heb ik er geen enkel profijt meer van..Vind 't feit dat je jezelf niet te snel hebt over laten halen goed vanje, dat je hierbij mensen hebt gevonden zoals mij die je erover vertellen. Ik had dat toen niet..heb wél die stap gemaakt. Maar wat betreft die FUE, blijf je ook zitten met je dichtheid hoor, en dus met het feit dat je er voor de rest van je leven mee bezig moet zijn. Mijn HT is technisch gezien perfect gelukt, maar nog is dit verre van natuurlijk..

Het enigste wat ik je kan zeggen, als je er toch nog zoveel mee bezig blijft: Probeer het nu even uit te zitten met Fina/Duta en eventueel minoxidil(eigenlijk ook nog niet nodig omdat je haren op je achterhoofd nog in overvloed aanwezig zijn, en dit kan straks door het gebruik van minoxidil een vertekend beeld geven over je haartoestand) en wacht even af wat HM doet. Probeer er tot die tijd nie teveel mee bezig te zijn.

Maar kvind je reactie achteraf gezien nog steeds niet echt geweldig. Hopelijk dat je de ernst inziet van waar je mee bezig bent.

Roland

Francis
18 september 2003, 17:22
Originally posted by Jaapie
Besteed dan geen aandacht aan mij en lees mijn topics niet sukkel.
Nogal hevige reactie, vind ik persoonlijk!
Maar ik denk dat wij, mensen die een HT achter de rug hebben, er alles aan moeten doen om te voorkomen dat je een HT of FUE-HT zou ondernemen met zo'n situatie als die van jou! Geloof me, we weten waarover we het hebben (jammergenoeg)!

Ik ben wel enorm benieuw naar wat ze gaan zeggen bij TransHair - waarschijnlijk zullen ze het je ook afraden (we moeten er mee rekening houden dat ze spionnetjes hebben op dit forum :D ), maar tegelijktertijd kan dat dan ook weer een verkoopstechniek zijn!

Had ik niet ergens gelezen dat dr. Gho bij jou geen behandeling wou uitvoeren? Ben je bij hem persoonlijk geweest of heb je gevraagd of ze jouw site wilden bekijken?

Henk
30 september 2003, 21:51
Jaapie, ben je nu al bij Transhair geweest?

Pat
7 oktober 2003, 22:52
Al geweest Jaapie?
ben erg benioeuwd wat ze je aanraden, als ze iemand met jouw bos haar een tranplantatie aanraden zijn het echt een stel oplichters die zeker niet het beste met je op hebben.
Maar ons aller betrouwbare Jorn zal daar vast een stokje voor steken

Jaapie
8 oktober 2003, 09:05
Nee ik ben nog niet geweest, ik heb het momenteel best wel druk. Ik ben nu vastbesloten om geen HT te laten doen, dus misschien is het een beetje zinloos om er nog heen te gaan. Hoewel ik wel eens zou willen weten of ze me nou wel of niet een HT aanraden.

Skinner
14 oktober 2003, 23:58
Originally posted by Jaapie
pindakaas,
Ik doe aan bodybuilding wat toch wel een grote invloed op m'n leven heeft. Als ik duta ga gebruiken, betekend dit alleen maar nadelige gevolgen voor m'n groei.
Wat ik wel ga proberen is spironolactone

Geld dat ook voor Fina?! ik doe ook aan BB en stagnering is wel het laatste waarop ik zit te wachten...

Jaapie
15 oktober 2003, 09:09
Ja, lees mijn reactie op je thread over fina.

Pat
25 oktober 2003, 05:52
Hoi Jaapie,
Ik begrijp dat je tenslotte, hopelijk dankzij de vele waarschuwingen, toch nog maar geen HT laat doen. Proficiat en terecht! kijk naar je haar nu en lees vooral de vele gruwel verhalen.
Ik heb het idee dat de meeste mensen die een Ht laten ondergaan pas hooguit een paar jaar kalend zijn en dat zijn de meest cruciale jaren. In die jaren is het nieuw voor je en baal je er echt het allermeest van (en sta je dus het meest open voor alle mogelijke oplossingen en ben je de gemakkelijkste prooi). Ik ben nu 37 en ik denk dat bij mij rond mijn 25e de ellende begon. en ja, na een jaar of 4, 5 ook mijn eerste consult mij een HT consultant ondergaan. Klonk te mooi voor woorden. Mooie foto's, nauwelijks nadelen, waarom niet? Ik was het heel serieus van plan (en dacht ook 'ok, 30.0000 gulden is een hoog bedrag, maar goed, als ik daar gelukkiger van wordt...").
Mijn geluk was dat ik er bij toeval achter kwam dat een paar maanden later twee bekenden van mij het deden.
Nou, dat was een 'groot succes'. De operatie (en vooral de nasleep) vielen zwaar tegen, heel zwaar. Ok, na een jaar zag je best een aardig resultaat. Maar als ik nu kijk, weer een paar jaar later. pffft. Geen porem, de rest is blijven uitvallen, kaalscheren niet meer mogelijk en ik ben erg blij dat ik mn centen op zak gehouden heb.
Ik heb het inmiddels kunnen accepteren en weet dat het echt geen ruk met je haar te maken heeft of je wel of niet een meisje kunt versieren. WEL met je zelfvertrouwen. En dat is de kern van het probleem: als je helemaal op je beginnende kaalheid bent gefixeerd ben je je zelfvertrouwen kwijt.
Maar geloof me: een HT geeft je dat niet! Dat moet gewoon uit jezelf komen en als je je (beginnende) kaalheid accepteert lukt dat vanzelf veel sneller.
Richt je op de kaalheid remmende en stoppende middelen, fina, duta, saw palmetto en rommel evt bij met minox en wacht verder gewoon af tot er echt goede mogelijkheden zijn om haar TERUG te krijgen. En zo niet: nog geen probleem want je bent echt geen sukkel met minder haar 9maar je ziet er wel sukkeliger uit met een lidteken en gekke plukken op rare plaatsen!
Want het verplaatsen en herverdelen van een reepje achterhoofdhaar is dus GEEN oplossing. Dat is toch na alle reacties op dit forum gelukkig toch wel duidelijk. Want Jaapie, ALLE mensen die een HT ondergaan hebben en jouw koppie met haar zien, roepen dat jij gek bent als je zoiets gaat doen. En als je zoveel goede raad in de wind slaat....

Toch goed zo'n forum als dit...

Jaapie
25 oktober 2003, 14:59
Pat, dankzij iedereen hier op het forum heb ik besloten om geen HT te laten doen. Ik weet nu wat de nadelen zijn, en wat er allemaal kan gebeuren. Ik was bijna in die praatjs van de consultanten getrapt. Ik besef nu ook dat mijn haaruitval niks vergeleken is met sommigen hier op het forum, ik snap niet hoe die consultaten mij een HT hebben kunnen aanpraten. Ik concentreer me nu ook op middelen als SP, fina, vitamines, voeding etc. En probeer er zoveel mogelijk over te leren.
Een paar maanden geleden zat ik echt in een dip, door een paar opmerkingen van andere mensen. Nu weet ik wel beter, en heb al tijden geen opmerking over mijn haar meer gehoord. Bij mij valt in feite niet eens over kaalheid te spreken, maar als een aantal mensen tegen je zeggen dat je een beetje kaal word, word je gek. Ik heb genoeg aandacht van vrouwen, dus aan mijn haar zal het wel niet liggen. Door opmerkingen van een aantal mensen was mijn zelfvetrouwen flink geschaad. Nu ik in de spiegel kijk denk ik, waar maak je je zo druk om ik ken jongens die even oud als mij zijn en veel diepere inhammen hebben. je moet het eerst accepteren, en dan een oplossing zoeken.
Gelukkig is mijn haaruitval gestabiliseerd, maar ik maak me nog wel een beetje zorgen om mijn haarlijn.

basawake
5 juni 2006, 01:58
Beste allemaal,

Vandaag trof ik deze site aan.
Eigenlijk was ik op zoek naar de site van Transhair (ik had namelijk een paar vragen en wilde ze een e-mail sturen) maar tijdens Googelen kwam ik op deze site.
Wellicht wat papa-lijk, maar ook dit forum lijkt niet af te wijken van vele anderen. Namelijk... vrij agressieve en respectloze reacties naar elkaar. En dat terwijl dit forum juist zo'n mooie bijdrage kan leveren aan hen die nog advies nodig hebben. Je kunt je af vragen of de potientiële ex-kalende man/vrouw deze site hierdoor nog wel serieus wil nemen. Maar goed dit even ter zijde....

Ik heb op 27 Maart 2006, 1365 grafts laten plaatsen in Vlijmen bij de firma Transhair. Ik kreeg sinds mijn 24e inhammen en dit jaar besloot ik op mijn 31e om het maar eens aan te pakken. Ik zou Type 4 hebben en besloot voor 1200-1400 implantaten te gaan.

Het intake gesprek:
Mijn contact persoon was Cor de Loyer (Hallo Cor, indien je dit forum volgt).
Ik noem hem bewust bij naam omdat ieder zijn eigen ervaring zal hebben, maar wellicht gekoppeld aan een ander persoon binnen Transhair. Wie wil vergelijken moet immers appels met appels vergelijken. De afspraak werd via de telefoon gemaakt en ik kwam in Vlijmen de afspraak na ergens eind 2005. De villa annex kliniek en kantoor ziet er mooi uit, maar gaf mij wel het gevoel dat de klant hier voor moet betalen en ik was qua prijs dus al enigsinds voorbereid. Die moest wel hoog zijn want ook op de parkeerplaats trof ik niet alleen renault clio's, maar eerder de wat grote middenklasser. Het gesprek met Cor was op zich niet onaardig, maar het blijft verkoop. Voor mij kwam het iets te gladjes over en daar had ik in het begin wel wat moeite mee, maar het wende wel en hij was eerlijk in zijn verhaal (zo vond ik). Achteraf vond ik dat gladde-praatje niet zo vreemd het hoort nu eenmaal bij deze tak van 'sport'. Je komt niet in een ziekenhuis en de advertenties in de panorama moeten ook ergens van betaald worden uiteraard. Cor vertelde mij 'geen volle bos' en 'wel mooi resultaat'. Hij legde de procedure uit en de negatieve effecten. Ik kreeg uitleg aan de hand van foto's uit een klapper die zij gebruiken om het e.e.a. te visualiseren.
Wat ik jammer vond is dat Cor geen medische achtergrond had (Ik heb die als intensive care verpleegkundige en ambulance verpleegkundige wél). Op de één of andere manier zat ik liever met een arts om de tafel, dat komt wat socialer en mider 'zakelijk/handelaar-achtig' over. Wel moet ik opmerken dat wat hij vertelde (operatie etc...) klopte. Ze zullen dus wel een soort cursus volgen of zo voordat ze dit werk mogen doen. Opzich heel logish ook.

De prijs:
Het is handel. De prijslijst op internet is een redelijke indicatie. Maar het kan voor minder. Wie hier energie in wil steken kan een leuke korting halen. Maar als je het allemaal wel best vindt, heb je daar je prijs.
Ik ben verpleegkundige op de intensive care in een universitaire kliniek in Nederland en wist zo het e.e.a. van de prijs af te halen omdat ik mbt de nabehandeling ook een aantal dingen op mijn werk kon laten doen. Maar ook het simpel vragen naar korting levert vaak wat op. Ik zal Transhair respecteren en zal mijn factuurbedrag niet noemen. Maar laat ik dit zeggen: Of je nu een auto koopt of een stuk vloerbedekking....10% korting moet je overal kunnen krijgen vindt ik tenminste.
Wie tijdens het intakegesprek direct spijkers met koppen wil slaan kan mogelijk nog een betere slag slaan.
Voordat ik akkoord ging heb ik mij op internet verdiept en zag verschillende prijzen....en kwaliteit. Trainshair bestaat als één van de langste en hadden naar mijn idee de meeste ervaring. Daar ik geen barbiepop-kop wilde worden koos ik bewust niet voor de goedkoopste (of een prijsvechter.....'easyhair' hahahah wie zal het zeggen) en had vertrouwen in Transhair. Achteraf was een gesprek met hun Duitse partner ook niet gek geweest. Uit een telefoon gesprek met de duitse corsulent kreeg ik de indruk dat het voor nog minder kon. Maar ja....moet je wel weer naar Duitsland. Maar voor iemand die voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten is het zeker een optie.

De behandeling:
De ontvangst was relaxed. Mijn vriendin en ik werden opnieuw door Cor ontvangen. Dit is prettig, iemand te spreken die je al 'kent'. Het stelde mij wel iets gerust. De dag werd nogmaals doorgenomen, vragen? --> geen vragen.
We kregen een broodje en koffie/thee. Dit broodje was echt onder de maat., Voor het bedrag wat je betaald voor een dergelijke behandeling verwacht ik meer dan een cup-a-soup en een wit bolletje kaas. Noem mij een kniesoor, maar als ik ergens duizenden euro's uit geef, verwacht ik minimaal een broodje van het niveau á la 'Bakker Bart's corner'. Maar goed...

Ik kreeg een dormicum = midazolam (slaaptablet) en na wat rust werd ik geroepen voor het eerste deel: Het reepje uit het achterhoofd.
De verdoving doet even pijn, maar daarna voel je dus niets, doch onaangenaam vond ik het wel. Je kunt ook niet lekker op een brancard liggen of zo. Alles vindt plaats in een zittende houding en dat vraagt een actieve zit. Niet echt ontspannen dus.
Deel 2 kwam na 45 minuten rust. In die tussentijd werden ook mijn implantaten geteld en gegroepeerd. Deel 2 is echt niet leuk. Ik had verwacht dat het veel minder onaangenaam zou zijn dan zoals ik het mij had voorgesteld. De verdoving is heel onprettig. Net als bij de tandarts heb je achteraf spijt dat je een verdoving vroeg want uiteindelijk heb je vaak meer last van de verdoving dan van de behandeling zelf. Bij deze behandeling heb je uiteraard deze keus niet. Verdoven is een must, maar ik heb het onprettig ervaren (alsof men uren mijn hoofdhuid omhoog trok). Deels is deze 'pijn' ook te verklaren door het vocht wat ze onder de huid inspoten.
Ik zat van 14.00 tot 18.30 in de stoel. Juist 4,5 uur lang. Geen pauze...alleen maar zitten in die stoel. TV kijken mocht, maar in de middag is het Tell Sell of TMF. Het werd dus 4,5 uur TMF. Geen bedje, geen lekker gekriebel op je hoofd. Het is echt even doorbijten. Nu was mijn hoofdhuid erg goed doorbloed (aldus de verpleegkundigen) maar het gaf wel vertraging in de behandeling bij het plaatsen van de grafts.

Dag 2:
Het hotel in Vlijmen is voldoende. Ik haal met regelmaat patiënten op uit het buitenland en zie dus per jaar zo'n 30 hotels. Ik weet dus wat je mag verwachten en dit voldoet m.i. aan 3 ***. Het is eenvoudig maar oké. Cor heeft hierin ook niets overdreven. Hij vertelde dat ik niet op een Hilton moest rekenen. Voordeel van het hotel is dat ze veel klanten van transhair krijgen. Je zit er dus nooit alleen, er zijn lotgenoten aanwezig en ik voelde mij niet bekeken.
Ik heb goed geslapen door het advies op te volgen de pijnstillers op gezette tijden in te nemen (Diclofenac) zo ook het slaaptabletje (temazepam 20 mg).
Neem eventueel van thuis paracetamol mee, dit mag je combineren (tip van mij, niet van TH).

Terug op de kliniek werden de haren werden gewassen en daarna kreeg ik wat tips en voorschriften. Hierna was de behandeling klaar.
Na 6 dagen kreeg ik enorm veel jeuk en ik was ook blij dat ik na de 7e dag eindelijk mijn hoofd mocht gaan masseren (stevig). De bloedkorstel vlogen echt in no-time van mijn hoofdhuid, heerlijk.
Mijn gezicht heeft overigens wel verdikking gehad door het naar beneden gezakte vocht, maar hierover was ik reeds ingelicht.

Na 10 dagen heb ik op mijn werk de hechtingen door een verpleegkundige en chirurg laten verwijderen. De chirurg kwam er bij staan omdat hij het gewoon interessant vond dat ik deze behandeling had ondergaan. Beide waren erg te spreken over het litteken op mijn achterhoofd. Doch is het zeker 6 weken lang een gevoelige plek geweest. Je ziet er overigens niets meer van (na 6 weken al niet meer), het zit al weer achter mijn haren verstopt.

Nu ruim 9 weken later zie ik al resultaat. Het uiteindelijke eindresultaat beoordelen ze pas na 1 jaar (ja idd....oefff). Maar het is wel fijn nu al iets te zien. Wel heb ik veel last van grote puisten op de behandelde hoofdhuid gehad. Ik heb vroeger nooit acne gehad dus dit was effe wennen. Maar goed echt een ramp is dit ook weer niet.
Wat ik wel als vervelend ervaar is dat mijn hoofdhuid nog steeds verdoofd is. Zeker 75% van mijn behandelde hoofdhuid-oppervlak voelt nog doof/gevoelloos aan. Ik wilde daarom aan Transhair vragen, hoelang dit nog zo blijft. Uitgerekend toen kwam ik op deze site terecht.

Tot slot:
Het werden dus 1365 grafts, het is tenslotte nooit precies dat gene wat je afgesproken had (1200 - 1400). Zouden het er minder dan 1200 zijn geweest dan zou ik geld terug gekregen hebben. Bij meer zou je geluk hebben gehad...

Ik kijk terug op een goede behandeling. Je moet je alleen over dat financiële gebeuren heen zetten. Je hebt het er voor over of niet. Daar komt het heel simpel gezegt op neer. De kwaliteit, zoals ik die nu kan beoordelen, is naar wens (maar we hebben nog een jaar).
Vorige week werden we door een bankstel-verkoper geholpen bij het kopen van een nieuw bankstel. Hij had zeker-weten ook haarimplantaties en ik vond het er niet uit zien. Duidelijk een barbiepop-kop met een zeer scherpe haargrens en duidelijk afgemeten afstanden tussen de grafts.....yak. Mogelijk goedkoper dan mijn behandeling en zeker weten niet bij TH gedaan. Tot nu toe heb ik geen spijt (maar goed wellicht hij ook niet).

Nou ik ga mijn vraag over mijn verdoofde hoofdhuid stellen aan Transhair maar hoop dat ik jullie met mijn verhaal een plezier heb gedaan.

Oh nog even dit:
Dat jullie de prijzen ronduit belachelijk vinden en dat het euro-parlement hierbij moet ingrijpen is natuurlijk belachelijk. Aan mijn hoofd zaten in totaal:
- 3 verpleegkundigen 4,5 uur lang
- 2 verpleegkundigen 1 uur lang
- 1 chirurg 2 uur lang
- 1 behandelkamer 6 uur lang
- Hotel voor 2 personen HP
- Zeer eenvoudige lunch
- 1 Consultant 2 uur lang
- Fotoshoot
.....dus reken eerst maar eens uit wat dit in een gewoon ziekenhuis moet kosten. Rekening houdend dat deze verpleegkundigen en artsen meer verdienen dan in een normaal ziekenhuis. Dat hoort nu eenmaal bij de charme van dit vak in een dergelijke instelling.
Het kost gewoon veel geld. Ik denk dat het europarlement zich eerder moet bezig houden met de kwaliteit van de kliniken dan de prijzen er van. Laten we reeel blijven, alles op medisch vlak is duur. Ik zie het elke dag om mij heen en wen er al aan. Maar natuurlijk is elke euro goedkoper mee genomen.

Groeten,

Bas van de Wakker
(Tjonge wat een lang stuk nog zeg)

Morehair
5 juni 2006, 10:15
Mooi verhaal,

Altijd leuk om andere ervaringen te lezen.
Hb je toevallig ook nog wat foto's?


O ja, en nu zal er vast wel iemand opstaan en zeggen dat vast belangen bij Transhair hebt. Gewoon negeren.;)

Limbo
5 juni 2006, 12:31
Mooi verhaal,

Altijd leuk om andere ervaringen te lezen.
Hb je toevallig ook nog wat foto's?


O ja, en nu zal er vast wel iemand opstaan en zeggen dat vast belangen bij Transhair hebt. Gewoon negeren.;)

Dat risico loop je inderdaad.

Overigens heel herkenbaar verhaal! Alleen vond ik de implantatie (?? goed Nederlands woord??) helemaal niet vervelend. Alleen de prikjes van de verdoving voor deel 2 (in het voorhoofd) waren niet echt prettig, maar het ging allemaal heel snel!

De lunch vond ik ook niet bijzonder, en dat van die verdoofde hoofdhuid: dat wordt langzaam meer zeker minder, als ik naar mezelf kijk. Ben nu 6 maanden verder ongeveer en de verdoving is grotendeels weg. Kan ook zijn dat je eraan gewend raakt!:P

test123
5 juni 2006, 22:32
Duidelijk verhaal en op hoofdlijnen herkenbaar. Al vond ik mijn broodjes wel prima haha. En inderdaad: de verdoving was voor mij het onplezierigste maar dit duurt maar even. Al met al vond ik het wel meevallen.

lotsahair
6 juni 2006, 20:56
Wat ik wel als vervelend ervaar is dat mijn hoofdhuid nog steeds verdoofd is. Zeker 75% van mijn behandelde hoofdhuid-oppervlak voelt nog doof/gevoelloos aan. Ik wilde daarom aan Transhair vragen, hoelang dit nog zo blijft. (Tjonge wat een lang stuk nog zeg)

ben nu ongeveer 8 jaar geleden behandelt ook bij oa. transhair , heb nog steeds een gevoelloze hoofdhuid .....

Limbo
6 juni 2006, 21:54
ben nu ongeveer 8 jaar geleden behandelt ook bij oa. transhair , heb nog steeds een gevoelloze hoofdhuid .....

Is toch niet zoals het hoort. Heb je hier nog werk van gemaakt of medische hulp elders ingeroepen?? Lijkt me immers geen pretje; toen ik het had kon ik krabben wat ik wilde maar de jeuk ging niet over!

lotsahair
7 juni 2006, 20:57
Is toch niet zoals het hoort. Heb je hier nog werk van gemaakt of medische hulp elders ingeroepen?? Lijkt me immers geen pretje; toen ik het had kon ik krabben wat ik wilde maar de jeuk ging niet over!

zoals ik schreef , is het vrijwel gevoelloos , dus jeuk voel ik niet .
nee , geen werk van gemaakt , tja , waar moet je zijn , bij de kliniek
die de laatste behandeling heeft gedaan ? dat was bij Villnow/Kettman

Limbo
7 juni 2006, 21:38
zoals ik schreef , is het vrijwel gevoelloos , dus jeuk voel ik niet .
nee , geen werk van gemaakt , tja , waar moet je zijn , bij de kliniek
die de laatste behandeling heeft gedaan ? dat was bij Villnow/Kettman

Ik weet niet beter dan dat de verdoving op termijn weg moet zijn geëbd. Ik zou zeker nog eens naar die laatste kliniek stappen en ook nog eens de contracten doorbladeren. Daarnaast zou ik het ook eens de huisarts vragen wat de reden kan zijn. Ik zou het er niet bij laten zitten want volgens mij mag dit niet!!

Sjans
8 juni 2006, 18:24
ben nu ongeveer 8 jaar geleden behandelt ook bij oa. transhair , heb nog steeds een gevoelloze hoofdhuid .....

Dit lijkt me inderdaad niet normaal.

Waarom heb je geen actie ondernomen? :confused:

transplantaatje
8 juni 2006, 19:29
Na een 1e operatie komt het gevoel altijd voor 99% terug binnen 1 jaar. Na een 2e operatie kan het ooit nog langer duren. Als het niet overgaat, ga dan altijd naar de kliniek terug die de behandeling heeft uitgevoerd. Het komt omdat er teveel littekenweefsel tussen de zenuwbannen in zit of dat er een zenuw bekneld is geraakt tijden het hechten. Zenuwen groeien gewoon naar elkaar toe maar als er teveel blokkades van b.v littekenweefsel tussen zit kan het zijn dat ze elkaar niet meer gevonden krijgen. Dit veroorzaakt dat doffe gevoel aan de achterkant van het hoofd. Dit is medische gezien niet erg, maar wel heel vervelend voor jou. Er is een oplossing voor wat bij jullie waarschijnlijk heel tegenstrijdig zal klinken. Gewoon het oude litteken eruit halen en alles opnieuw hechten en daarna is het probleem voor 95% zeker opgelost! Het kan altijd zo zijn dat er een klein plekje met wat minder gevoel overblijft.

Het lijkt ons dat dit toch onder de garantie zal vallen bij de desbetreffende kliniek. Succes.

Morehair
8 juni 2006, 21:31
@Transplantaatje,

Ik lees hier allemaal goede verhalen over de Tricho strip.
Wordt die techniek ook in jullie kliniek toegepast?

Limbo
8 juni 2006, 21:52
Na een 1e operatie komt het gevoel altijd voor 99% terug binnen 1 jaar. Na een 2e operatie kan het ooit nog langer duren. Als het niet overgaat, ga dan altijd naar de kliniek terug die de behandeling heeft uitgevoerd. Het komt omdat er teveel littekenweefsel tussen de zenuwbannen in zit of dat er een zenuw bekneld is geraakt tijden het hechten. Zenuwen groeien gewoon naar elkaar toe maar als er teveel blokkades van b.v littekenweefsel tussen zit kan het zijn dat ze elkaar niet meer gevonden krijgen. Dit veroorzaakt dat doffe gevoel aan de achterkant van het hoofd. Dit is medische gezien niet erg, maar wel heel vervelend voor jou. Er is een oplossing voor wat bij jullie waarschijnlijk heel tegenstrijdig zal klinken. Gewoon het oude litteken eruit halen en alles opnieuw hechten en daarna is het probleem voor 95% zeker opgelost! Het kan altijd zo zijn dat er een klein plekje met wat minder gevoel overblijft.

Het lijkt ons dat dit toch onder de garantie zal vallen bij de desbetreffende kliniek. Succes.

Niet om te slijmen hoor, maar hier hebben we wat aan. Goed nieuws dat er grote kans is dat het verholpen kan worden!!

transplantaatje
9 juni 2006, 10:29
@Transplantaatje,

Ik lees hier allemaal goede verhalen over de Tricho strip.
Wordt die techniek ook in jullie kliniek toegepast?

Jeroen,




Iedere FUT behandeling wordt bij ons standaard volgens de tricho-closing techniek gehecht. Het is zeker een hele verbetering met de oude hecht techniek maar je houd er nog altijd een zeer dun lijntje aan over. “Onzichtbaar” hechten gewoon bestaat niet!

Chris26
10 juni 2006, 13:17
Basawake, ben je behandeld door Dr. Neidel of Dr. Leonhardt?

Limbo
15 januari 2008, 19:27
Dat denk ik niet, er is sinds kort een derde arts werkzaam. Ik zie overigens nergens op de Transhair site dat TH aan stamcelvermeerdering doet. Op hun site zie ik alleen "Wilt u alles weten van de nieuwste haartransplantatietechnieken zoals Stamcelvermeerdering?"

Misschien vertellen ze er alleen wat over? Voor zover ik weet probeert alleen een biotech start-up (intercytex) dit. En dat is slechts experminenteel...


Dat doet me denken aan hun veelgeprezen verdovingspistool. De dag dat ik aan de beurt was werd het niet gebruikt. Banditos!!

test123
16 januari 2008, 17:52
Klopt, dat pistool heet een Dermajet. Bij mij is het tijdens HT-1 en 2 gebruikt. Daarna niet meer. Bij navraag bleken mensen te schrikken van de "knallen": de verdoving wordt onder hoge druk als het ware de huid in geblazen. Een soort plantenspuit idee met een nevel, maar dan onder hoge druk. Nu dus toch maar weer de gewone injecties

Limbo
16 januari 2008, 18:18
Ach, die spuitjes achter waren het probleem niet. Op het voorhoofd echter was minder lekker!

Morehair
16 januari 2008, 18:20
Nou, eerlijk gezegd kan ik me geen 1 injectie herinneren. Dus zo erg zal het niet zijn geweest.

Spiderman
16 januari 2008, 18:49
Misschien dat het bij de oren iets gevoeliger is, maar de overige plekken vielen mee.

Limbo
16 januari 2008, 20:00
Misschien dat het bij de oren iets gevoeliger is, maar de overige plekken vielen mee.

Voorhoofd! Niet prettig...:o

jornkielman
27 januari 2008, 13:20
hee Limbo,

hoezo jammer dat ik er niet meer werk ;-)
Ik ben inderdaad alweer een half jaar weg uit Vlijmen...Ik zal weer eens wat vaker op het forum komen. Ik overweeg trouwens binnenkort een verdichting! Wat zal het worden :-)

Jorn

Limbo
27 januari 2008, 13:28
hee Limbo,

hoezo jammer dat ik er niet meer werk ;-)
Ik ben inderdaad alweer een half jaar weg uit Vlijmen...Ik zal weer eens wat vaker op het forum komen. Ik overweeg trouwens binnenkort een verdichting! Wat zal het worden :-)

Jorn

Hee Jorn, jammer omdat we er dan geen directe ingang meer hebben.

Waar ga je je verdichting eigenlijk laten uitvoeren??:D

jornkielman
27 januari 2008, 13:33
Tja ik ben zeer tevreden over Transhair dus de kans is groot dat ik daarheen ga. Heb er natuurlijk ook bijna 7 jaar gewerkt!
Ben overigens ook bij ProHair en Aesthetic Clinics geweest. Beide prima klinieken en aardige mensen. Ik wil nog bij Gho gaan kijken, daar het verhaal natuurlijk erg goed klinkt..

Limbo
27 januari 2008, 14:18
Tja ik ben zeer tevreden over Transhair dus de kans is groot dat ik daarheen ga. Heb er natuurlijk ook bijna 7 jaar gewerkt!
Ben overigens ook bij ProHair en Aesthetic Clinics geweest. Beide prima klinieken en aardige mensen. Ik wil nog bij Gho gaan kijken, daar het verhaal natuurlijk erg goed klinkt..

Was eigenlijk ook maar een geintje, tenzij je er met ruzie was weggegaan. Ben destijds ook bij TH behandeld. An sich heel tevreden...

Spiderman
27 januari 2008, 14:37
Tja ik ben zeer tevreden over Transhair dus de kans is groot dat ik daarheen ga. Heb er natuurlijk ook bijna 7 jaar gewerkt!


Dan zul je wel een fikse korting op je rekening krijgen??

Spiderman
27 januari 2008, 14:38
Ben destijds ook bij TH behandeld. An sich heel tevreden...

Maar......:P

Morehair
27 januari 2008, 17:30
Tja ik ben zeer tevreden over Transhair dus de kans is groot dat ik daarheen ga. Heb er natuurlijk ook bijna 7 jaar gewerkt!
Ben overigens ook bij ProHair en Aesthetic Clinics geweest. Beide prima klinieken en aardige mensen. Ik wil nog bij Gho gaan kijken, daar het verhaal natuurlijk erg goed klinkt..


Ga je dan voor Fue omdat je ook bij Prohair bent geweest?
Wat kost Fue bij Transhair? Want daar is eigenlijk nog maar weinig over bekend.

Limbo
27 januari 2008, 17:35
Dan zul je wel een fikse korting op je rekening krijgen??

Voor niets mag je toch aannemen! Serieus!!

Limbo
27 januari 2008, 17:36
Maar......:P

... maar had ik het van tevoren geweten dan was ik naar een andere kliniek dan Schumacher geweest voor een second opinion. Achteraf had ik meer grafts moeten laten verzetten dan de 1060 of zo...

Henk
27 januari 2008, 19:25
Tja ik ben zeer tevreden over Transhair dus de kans is groot dat ik daarheen ga. Heb er natuurlijk ook bijna 7 jaar gewerkt!
Ben overigens ook bij ProHair en Aesthetic Clinics geweest. Beide prima klinieken en aardige mensen. Ik wil nog bij Gho gaan kijken, daar het verhaal natuurlijk erg goed klinkt..

Je gaat toch niet FUE overwegen, de methode waar je allemaal kleine gaatjes van overhoud? ;)
Ok, flauw grapje. Ik vind het leuk dat je terug bent. Je bent natuurlijk een bron van informatie voor ons.
Overigens, kun je bevestigen of Transhair inmiddels wel of geen FUE doet.
Ik weet dat ze met de term FUE schermen, maar doen ze inmiddels ook echt FUE-transplantaties?

Spiderman
27 januari 2008, 20:18
... maar had ik het van tevoren geweten dan was ik naar een andere kliniek dan Schumacher geweest voor een second opinion. Achteraf had ik meer grafts moeten laten verzetten dan de 1060 of zo...

Oke, vandaar. Maar idd, ik snap ook niet hoe het komt dat TH kleine behandelingen aanbied. De enige kliniek die nog kleinere behandelingen uitvoert dan TH is Gho. De overige klinieken zitten daar allemaal ver boven.

Limbo
27 januari 2008, 20:19
Oke, vandaar. Maar idd, ik snap ook niet hoe het komt dat TH kleine behandelingen aanbied. De enige kliniek die nog kleinere behandelingen uitvoert dan TH is Gho. De overige klinieken zitten daar allemaal ver boven.

Ach, als je alles van tevoren zou weten...

Spiderman
27 januari 2008, 20:23
Ach, als je alles van tevoren zou weten...

Dan was ik nu miljardair! :P :D

Limbo
27 januari 2008, 20:25
Dan was ik nu miljardair! :P :D

In lires?? Zo, nu weer on topic!

jornkielman
28 januari 2008, 23:53
ik twijfel tussen FUT en FUE en wil nog bij GHO langs....Gratis behandeld? Was dat maar waar! Nee, helaas, moet gewoon betalen als ik voor TH ga, al krijg ik wel een korting voor mijn inspanningen 6-7 jaar! Ik ga waarschijnlijk voor FUT, maar dat zal ik na Carnaval beslissen.. Transhair doet volgens mij wel gewoon FUE hoor!

Ik zal jullie op de hoogte houden!

Groeten Jorn

Spiderman
29 januari 2008, 00:19
ik twijfel tussen FUT en FUE en wil nog bij GHO langs....Gratis behandeld? Was dat maar waar! Nee, helaas, moet gewoon betalen als ik voor TH ga, al krijg ik wel een korting voor mijn inspanningen 6-7 jaar! Ik ga waarschijnlijk voor FUT, maar dat zal ik na Carnaval beslissen.. Transhair doet volgens mij wel gewoon FUE hoor!

Ik zal jullie op de hoogte houden!

Groeten Jorn

Een fikse korting mag ook wel als je ergens 7 jaar gewerkt hebt!

Is je haarstatus ondanks Fina gebruik met de jaren achteruit gegaan? Of wil je het nu helemaal vol laten zetten? En hoeveel grafts heb je nu ongeveer nodig? Zo, dat waren wel mijn vrgaen.:P

jornkielman
29 januari 2008, 08:02
fina helpt bij op mijn kruin nog prima, alleen voorop is het gewoon langzaamaan wat dunner aan het worden. Ik hoor positieve verhalen over duta, maar daar begin ik nog niet aan...Ik wil dus inderdaad een verdichting hebben zodat het voorop vol is! Ik wil waarschijnlijk in april/mei de behandeling ondergaan, 800-1000 FU's....

Limbo
29 januari 2008, 08:52
ik twijfel tussen FUT en FUE en wil nog bij GHO langs....Gratis behandeld? Was dat maar waar! Nee, helaas, moet gewoon betalen als ik voor TH ga, al krijg ik wel een korting voor mijn inspanningen 6-7 jaar! Ik ga waarschijnlijk voor FUT, maar dat zal ik na Carnaval beslissen.. Transhair doet volgens mij wel gewoon FUE hoor!

Ik zal jullie op de hoogte houden!

Groeten Jorn

Sind wir mal gespannt. Neem aan dat je na de volgende ht helemaal 'af' bent!

Morehair
29 januari 2008, 09:25
Nee, helaas, moet gewoon betalen als ik voor TH ga, al krijg ik wel een korting voor mijn inspanningen 6-7 jaar!

Met korting betaal je waarschijnlijk nog meer dan bij AC of PH.

mlsbutt
29 januari 2008, 09:58
Met korting betaal je waarschijnlijk nog meer dan bij AC of PH.

Hhhihihihihih:D

Spiderman
29 januari 2008, 13:55
Met korting betaal je waarschijnlijk nog meer dan bij AC of PH.

nou, als je ergens 7 jaar gewerkt hebt dan mogen ze ook onder die prijs gaan zitten, vind ik.

Limbo
29 januari 2008, 14:27
nou, als je ergens 7 jaar gewerkt hebt dan mogen ze ook onder die prijs gaan zitten, vind ik.

Voor niets vind ik!

test123
29 januari 2008, 20:58
Het lijkt me aannemlijk dat ex-medewerkers van HT klinieken bij aanstelling een verklaring ondertekend hebben waarin staat dat ze geen informatie over de kliniek en daar geldende procedures/(prijs)afspraken naar buiten mogen brengen.

Als ik dat in mijn werk toch doe dan staat er voor ik het weet een compleet leger aan advocaten op mijn stoep, wordt mijn auto weggesleept, huis verkocht enzovoort.... Dus ik zou niks zeggen ;)

test123
29 januari 2008, 21:03
al krijg ik wel een korting voor mijn inspanningen 6-7 jaar! Transhair doet volgens mij wel gewoon FUE hoor!
Groeten Jorn

" volgens mij wel gewoon FUE hoor"?????? Merkwaardige opmerking voor iemand die er net 6-7 jaar heeft gewerkt en hier dus gewoon "ja" of "nee" op zou moeten kunnen antwoorden. Dit versterkt mijn vermoeden van een geheimhoudingsverklaring :D En zoals hierboven beschreven, ik begrijp het dan ook ;)

Limbo
30 januari 2008, 07:41
Het lijkt me aannemlijk dat ex-medewerkers van HT klinieken bij aanstelling een verklaring ondertekend hebben waarin staat dat ze geen informatie over de kliniek en daar geldende procedures/(prijs)afspraken naar buiten mogen brengen.

Als ik dat in mijn werk toch doe dan staat er voor ik het weet een compleet leger aan advocaten op mijn stoep, wordt mijn auto weggesleept, huis verkocht enzovoort.... Dus ik zou niks zeggen ;)

Nee hoor. Geheimhoudingsverklaring betreft bedrijfsgegevens die vertrouwelijk zijn. En daar valt heus niet onder hoeveel korting hij krijgt en of TH wel of geen FUE doet!

test123
30 januari 2008, 18:20
ik denk het wel, het is maar hoe je die verklaring invult. Als op de site van TH FUE wordt vermeld terwijl intern is besloten dit alleen om commerciele redenen op de site te zetten en klanten bij binnenkomst om te praten naar een FUT dan wil TH die informatie echt niet op straat hebben. Ik zou als kliniek dan dus een stringente geheimhoudingsverklaring opstellen, zoals wij die ook hebben.... De behandelprijs van een ex-medewerker zou ik hier overigens niet onder laten vallen, maar gegevens als marge en minimale behandelprijs voor normale klanten zeker wel

Limbo
30 januari 2008, 19:11
Nou ja, vreemd is en blijft dat Jorn denkt dat TH FUE aanbiedt. Dus niet!

Spiderman
30 januari 2008, 19:14
Nou ja, vreemd is en blijft dat Jorn denkt dat TH FUE aanbiedt. Dus niet!

Hoe weet je dat??

Limbo
30 januari 2008, 19:16
Hoe weet je dat??

Dat weet ik niet, dat leid ik af uit de bewoordingen van Jorn. Had hij volmondig ja gezegd dan zou ik dat voor waar hebben aangenomen. Als hij echter na een dienstverband van meer dan een lustrum zich zo voorzichtig uit dan leid ik daaruit het tegendeel af!

Spiderman
30 januari 2008, 19:18
Dat weet ik niet, dat leid ik af uit de bewoordingen van Jorn. Had hij volmondig ja gezegd dan zou ik dat voor waar hebben aangenomen. Als hij echter na een dienstverband van meer dan een lustrum zich zo voorzichtig uit dan leid ik daaruit het tegendeel af!

Maar je weet natuurlijk niet hoelang hij daar al weg is. En dan is de hamvraag hoelang TH adverteert met FUE behandelingen. Volgens mij nog niet zo heel erg lang, maar dat weet ik niet zeker.

Limbo
30 januari 2008, 19:20
Maar je weet natuurlijk niet hoelang hij daar al weg is. En dan is de hamvraag hoelang TH adverteert met FUE behandelingen. Volgens mij nog niet zo heel erg lang, maar dat weet ik niet zeker.

Volgens mij is hij niet langer dan een jaar weg en adverteert TH daar al jaren mee. Maar, ik kan me vergissen natuurlijk!:o

Spiderman
30 januari 2008, 19:47
Volgens mij is hij niet langer dan een jaar weg en adverteert TH daar al jaren mee. Maar, ik kan me vergissen natuurlijk!:o

Ik weet het ook niet zeker. Misschien dat iemand anders hier uitsluitsel over kan geven?

ff of topic

Ik zag net dat je al bijna bij de 3000 posts bent!! Alvast gefeliciteerd met je nieuwe jubileum, Limbo!!

Limbo
30 januari 2008, 20:14
Ik weet het ook niet zeker. Misschien dat iemand anders hier uitsluitsel over kan geven?

ff of topic

Ik zag net dat je al bijna bij de 3000 posts bent!! Alvast gefeliciteerd met je nieuwe jubileum, Limbo!!


Dat gaat supersnel, idd. Volgende week zul je me niet aantreffen. Las net op teletext dat het internet de komende dagen van Egypte tot India eruit ligt wegens een kabelbreuk in de Middellandse Zee!

test123
31 januari 2008, 20:37
hee Limbo,

hoezo jammer dat ik er niet meer werk ;-)
Ik ben inderdaad alweer een half jaar weg uit Vlijmen...Ik zal weer eens wat vaker op het forum komen. Ik overweeg trouwens binnenkort een verdichting! Wat zal het worden :-)

Jorn

op 23-01-2008 meldt Jorn bovenstaande, dus hij is ongeveer een half jaar weg. Zijn hiermee het mysterie en de intriges opgelost :P ?

Limbo
31 januari 2008, 21:51
op 23-01-2008 meldt Jorn bovenstaande, dus hij is ongeveer een half jaar weg. Zijn hiermee het mysterie en de intriges opgelost :P ?

Scherp gezien!

Denk je zelf dat hiermee alles is opgelost? Ik denk van niet!

Spiderman
31 januari 2008, 22:26
Scherp gezien!

Denk je zelf dat hiermee alles is opgelost? Ik denk van niet!

Nu is weer de vraag hoelang TH al met FUE behandelingen adverteert.:P

jornkielman
31 januari 2008, 23:59
ik ben sinds juni 2007 weg uit Vlijmen en ja we deden toen zeker FUE's. Echter, We deden met name FUT's. Ik weet niet in hoeverre ze nu veel FUE's doen. Ik zal het voortaan iets ander formuleren. Hetzelfde geldt voor de Frechet-extender. Toen ik wer zat deden we die zeer frequent...Ik zou niet weten hoeveel ze er nu per week doen.

Alaaf!

Spiderman
1 februari 2008, 00:11
ik ben sinds juni 2007 weg uit Vlijmen en ja we deden toen zeker FUE's. Echter, We deden met name FUT's. Ik weet niet in hoeverre ze nu veel FUE's doen. Ik zal het voortaan iets ander formuleren. Hetzelfde geldt voor de Frechet-extender. Toen ik wer zat deden we die zeer frequent...Ik zou niet weten hoeveel ze er nu per week doen.

Alaaf!

bedankt voor de opheldering!!

Limbo
1 februari 2008, 07:48
ik ben sinds juni 2007 weg uit Vlijmen en ja we deden toen zeker FUE's. Echter, We deden met name FUT's. Ik weet niet in hoeverre ze nu veel FUE's doen. Ik zal het voortaan iets ander formuleren. Hetzelfde geldt voor de Frechet-extender. Toen ik wer zat deden we die zeer frequent...Ik zou niet weten hoeveel ze er nu per week doen.

Alaaf!

OK, weer wat geleerd. Ja Jorn, er wordt nog steeds op je gelet! Ben je eigenlijk nog professioneel aktief in het haarwereldje??

Falcone
1 februari 2008, 11:19
Frechet-extender


dat meen je niet ......:crybaby:

test123
2 februari 2008, 19:53
Ja hoor, die extenders doen ze daar met - naar verluid- prima resultaten. Bij TH is mij tijdens een van mijn laatste bezoeken verteld dat ze er 3 a 4 per week deden. Ik vind dat best veel. Ze zeiden ook dat het ondergaan van een extender een stuk vervelender is dan het ondergaan van een FUT. Met een extender loop je volgens mij een dag of 10 a 14. OP de FH site staan (of in ieder geval stonden) ook resultaten van zo'n behandeling.

AnthonieH
31 december 2008, 21:04
Mij viel pas tijdens een zoektochtje langs de klinieken op dat Transhair met FUE nu ook aardig aan de weg gaat timmeren. Ze zijn met de prijs al onder de 5 euro gezakt en halen meer dan 1200 grafts op een dag. Als je bedenkt dat zij al wel 19% BTW moeten rekenen en Belgische klinieken nog niet (toch?), dan zitten ze al aardig op hetzelfde prijsniveau.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of ze ook kleine ingrepen kunnen doen waarbij het niet noodzakelijk is om je hele hoofd te milimeteren. Niemand hier heeft nog ervaring met FUE's van Transhair, toch?

Limbo
31 december 2008, 21:53
Als je bedenkt dat zij al wel 19% BTW moeten rekenen en Belgische klinieken nog niet (toch?), dan zitten ze al aardig op hetzelfde prijsniveau.


In Belgie geldt nog steeds het 0%-tarief. Leve de Europese eenwording!!

EnWeeDrie
22 september 2009, 18:42
Ik kreeg vandaag een PM van een user op dit forum met wie ik al eerder contact had gehad nadat hij me vroeg naar mijn ervaring met mijn HT.

Hij gaf daarin aan naar de open dag te zijn geweest van Transhair en dat hem een FUT van 1000 grafts werd aangeraden. Een FUE zou niet geschikt zijn omdat zijn donorgebied uit groepen van 3, 4 en 5 haren zou bestaan en dat hij daardoor te grote gaten zou krijgen in het donorgebied en dit niet mooi zou zijn. Zegt genoeg over Transhair in mijn ogen! Werkelijk de grootste onzin om iemand een FUT bij hun aan te smeren. Typisch geval van wel FUE aanbieden maar op FUT aansturen. Ik heb hem al aangemoedigd om een topic te openen op dit forum.

Lucky
6 november 2011, 18:17
Iemand anders nog lastig gevallen met de nieuwe november aanbieding van Transhair ?

Nadat ik mij al +/- 7x heb uitgeschreven voor deze nieuwsbrief via e-mail, gaan ze vrolijk verder. Een transplantatie tegen gereduceerd tarief voor de maand november. Slechts enkele plaatsen beschikbaar. Uiteraard mijzelf voor de 8e keer uitgeschreven, niet dat het zou helpen, maar je doet je best.

Uiteraard kreeg ik een paar dagen later weer mail. Wat stond erin ? Dat alle plaatsten waren vergeven...

Dus nu krijg je ook al mail met de bevestiging dat de aanbieding is afgelopen !? lol Dat is helemaal het uiterste.

Wat een rattenbende is het daar. Moeten ze net naar mij sturen.

Limbo
6 november 2011, 20:26
Ja, die PVV-mail (vol=vol) kreeg ik ook. Ik vind trouwens (ook) dat als je je afmeldt je geen mails meer mag ontvangen.

Pat
7 november 2011, 02:28
Dat mogen ze ook wettelijk zelfs niet als je aangegeven hebt geen mail te willen ontvangen. Je kunt een klacht tegen ze indienen via www.spamklacht.nl
Als meerdere mensen dat doen zal men hun beleid moeten aanpassen

haargek
18 mei 2012, 22:12
Morgen naar Transhair voor een consult! Ben benieuwd.

AnthonieH
18 mei 2012, 22:40
Ik ook! Zou je -als een soort reminder- nog eens kunnen schetsen wat je situatie is en wat je hoopt te kunnen bereiken met een haartransplantatie? Naast natuurlijk het verhaal over je ervaring met het consult en het advies dat men je gegeven heeft :)

haargek
19 mei 2012, 10:46
Bedankt voor je bericht!

Circa 4 jaar geleden heb ik Haarweb 'ontdekt'.
Ik had (23 jaar) al last van dunner haar. Na een tijd finasteride te hebben gebruikt kreeg ik last van bijwerkingen (libido problemen, dikke wallen etc.).

Daarna ben ik een flinke tijd inactief geweest maar het haar is geleidelijk aan steeds dunner geworden en de inhammen zijn er gratis bijgekomen. Sinds 4 maanden maak ik (weer) gebruik van Rogaine Foam maar nu op stelselmatige basis (echt 2x per dag). Zie nog weinig verschil al merkt mijn vriendin tijdens het milimeteren (jaja ;)) van mijn haar op dat het wat dikker lijkt te worden.

Ik wil me graag vrijblijvend later informeren over FUE, ik ben bang dat zonder gebruik van Finasteride/Dutasteride over een paar jaar weer aan de beurt ben. De harder die 'erbij' worden geplaatst blijven staan maar het overige haar gaat denk ik rond mijn 30ste uitvallen.

Vandaag een gesprek met Hein Strouken van Transhair. Mocht het hele idee van een HT me bevallen dan ga ik nog minimaal 2 andere klinieken bezoeken en daarna een keuze maken.

No go:

FUT
Finasteride
Dutasteride

Ben benieuwd!

dZinee
19 mei 2012, 11:41
Dikke wallen door het gebruik van Finasteride? Hoe verklaar je dat dan?

Succes met je onderzoek naar FUE. Zoals je zelf wel al aangeeft, zonder verdere middelen (in wat voor vorm dan ook) blijft kalingsproces gewoon doorgaan.

haargek
19 mei 2012, 16:02
Dikke wallen is waarschijnlijk niet het juiste woord. De huid onder mijn ogen zette op, leek wel of er vocht onder kwam. Het kwam op tijdens het gebruik en het ging vanzelf weer weg nadat ik het gebruik staakte.

Bezoek aan Transhair duurde circa 15 min. Het kwam allemaal wat gehaast over maar de informatie was duidelijk en gefundeerd. Circa 1400 FUE grafts nodig om de inhammen en voorkant bij te werken. 'Special, snelle beslissers price for me 5000,-'. Kruin en gebied eromheen was nog niet nodig.

Ik denk dat ik toch nog een bezoekje aan Prohair ga brengen. Voordeliger en meer goede ervaringen beschikbaar op o.a. Haarweb.

AnthonieH
19 mei 2012, 19:13
15 minuten is wat aan de korte kant. Had je zelf wel sturing in het gesprek? Oftewel, had je vragen en kreeg je daar heldere antwoorden op?

1400 grafts is tegenwoordig geen erg grote behandeling. En 5000 euro is helemaal geen gekke prijs. Ik denk ook dat Transhair goede kwaliteit kan bieden, zeker in het implantatiegebied. Het is een kliniek met enorm veel FUT-ervaring. Kon die FUE-behandeling trouwens netjes in 1 dag?

Ik zou zeker ook Prohair nog bezoeken. Dr. DeReys zou je ook kunnen overwegen. En natuurlijk Feriduni, al denk ik dat die duurder uit zal komen dan Transhair.

Needmorehair
20 mei 2012, 05:40
Ik word een beetje moe van die snelle beslissersprijs van Transhair. Eigenlijk best wel triest....Want je weet dat mensen onder druk staan en zo sneller zulke grote beslissingen maken als het om geld gaat. In feite is het helemaal geen snelle prijs want in vergelijking met andere klinieken is t zelfs duurder.
Ik vind het een beetje overkomen als: "snel deze klant binden, zodat ie er niet achterkomt dat we eigenlijk duurder zijn dan de anderen.."

Just my 2 cents

haargek
23 mei 2012, 20:50
Had een aantal vragen en hier is een nette reactie op gegeven.
Het bezoek heeft geen enorm prettige indruk achtergelaten, niet slecht maar zeker niet goed genoeg om me hier te laten behandelen.
En inderdaad dat pushen is niet prettig, vragen om een aanbetaling etc.

Midden juli een gesprek in Antwerpen bij ProhairClinic. Ben benieuwd maar ga er met een goed gevoel naartoe. Veel positieve ervaringen, foto's, films etc.

Limbo
23 mei 2012, 20:59
Tsja, mij verging het ook zo en ik ben akkoord gegaan. En neem maar van me aan, ze hebben ondanks dit genoeg te doen!

haargek
23 mei 2012, 21:24
Hi Limbo,

Ik heb je positieve ervaring met Hein (de mede Limbo ;)) en Transhair inderdaad gelezen.
Begrijp me goed hoor: ieder zijn of haar ding. :)
Het was ook geen verschrikkelijk gesprek maar als je 10 van de 15 minuten gebruikt om een betaling er doorheen te drukken dan val ik af.
Verder keurig geholpen daar niet van en ben er zeker van dat je er prima geholpen wordt.

Expert
23 mei 2012, 23:47
Je zit wel goed bij Transhair naar mijn mening. Raar dat ze alleen nog haartransplantaties op die manier blijven verkopen. Waarschijnlijk omdat het nog steeds werkt. De zgn prijs die je krijgt aangeboden als je snel beslist krijg je ook als je er wat weken overheen laat gaan. :) Uit betrouwbare bron weet ik dat de wachtlijst niet zo heel lang is, dus betwijfel of ze het superdruk hebben. Je kan er binnen 3/4 weken terecht. De "special price" en vlugge aanbetaling bevestigen dit ook een beetje.

Limbo
24 mei 2012, 08:52
Hi Limbo,

Ik heb je positieve ervaring met Hein (de mede Limbo ;)) en Transhair inderdaad gelezen.
Begrijp me goed hoor: ieder zijn of haar ding. :)
Het was ook geen verschrikkelijk gesprek maar als je 10 van de 15 minuten gebruikt om een betaling er doorheen te drukken dan val ik af.
Verder keurig geholpen daar niet van en ben er zeker van dat je er prima geholpen wordt.

Inderdaad haargek, kan ik me goed voorstellen!!

Limbo
24 mei 2012, 08:53
Je zit wel goed bij Transhair naar mijn mening. Raar dat ze alleen nog haartransplantaties op die manier blijven verkopen. Waarschijnlijk omdat het nog steeds werkt. De zgn prijs die je krijgt aangeboden als je snel beslist krijg je ook als je er wat weken overheen laat gaan. :) Uit betrouwbare bron weet ik dat de wachtlijst niet zo heel lang is, dus betwijfel of ze het superdruk hebben. Je kan er binnen 3/4 weken terecht. De "special price" en vlugge aanbetaling bevestigen dit ook een beetje.

Ja, maar zolang ze een wachtlijst hebben verkoopt het goed op deze manier. Laat het duidelijk zijn, ik ben er ook niet van gecharmeerd!

Morehair
9 juni 2012, 23:28
Volgens mij is het alleen Stroucken die zo probeert te verkopen. Hij had eigenlijk auto´s moeten verkopen.
Vraag een gesprek met Cor aan en het zal vast anders gaan.

De andere consultanten ken ik niet.