PDA

View Full Version : Definitief!! Lotgenotenbijeenkomst 20 september


Annelies
8 september 2003, 22:20
Beste meiden/ vrouwen,

De lotgenotenbijeenkomst zomereditie 2003 staat vast!

Zaterdag 20 september vanaf een uurtje of 14.30 wil ik graag meiden/vrouwen met alopecia uitnodigen die het leuk vinden om een middagje gezellig te kletsen en ervaringen te delen.

Stuur me een PM dan zend ik de routebeschrijving.

groetjes Annelies

mooswindhoos
14 september 2003, 23:38
Hoi Annelies,

Ik heb al een paar keer een e mailtje naar je gestuurd maar nog niks van je gehoord. Vroeg me dus af of je ze ontvangen hebt.
Wacht met smart op een berichtje.

Is er al bekend wie er zaterdag allemaal komen???
Zal ik nog wat lekkers meenemen.

Hoor graag wat van je.

Groetjes,

Monique

Annelies
15 september 2003, 23:16
Hoi Moos,

Ik heb het wat druk met mijn stagie en werk en alles eromheen, maar ik kijk erg uit naar zaterdag. Jij komt en Yvonne, Marianneke, Dharma en Anjo. Boes kan helaas niet, Astrid heb ik een tijdje geleden hierover gesproken ze wil graag komen, maar ik heb nog niets van haar gehoord. Ik hoop natuurlijk wel op haar komst (en haar vriendin). (ik ben nog aan het denken of ik iemand ben vergeten..)

Verder heb ik nog op het forum een uitnodiging staan voor meiden die ook een haarziekte hebben en die het leuk vinden om een middagje gezellig te kletsen en ervaringen te delen met lotgenootjes. En die uitnodiging staat nog steeds!

Iets lekkers gaat er altijd in, maar ik ga 's ochtends nog effe shoppen dus het hoeft niet hoor! Eventueel hebben we hier wel wat leuke eetcafeetjes in de buurt als we 's avonds een hapje willen gaan eten. Maar dat zien we tegen die tijd wel.

Weet jij of ik nog iemand of iets ben vergeten???

groetjes Annelies

astrid
16 september 2003, 11:46
Meiden, dit is mij helemaal ontgaan. Ik ben al zo lang niet meer op het web geweest. Mijn vader is in juli overleden, hij was lange tijd heel erg ziek. Maar leuk dat jullie weer bij elkaar komen. Ik kan helaas niet komen, ik moet mijn vriend helpen op de markt. Volgens mij woont Annelies ook ergens in Brabant? Voordat ik er ben, zijn jullie al naar huis!
Elena is degene met wie ik toen samen ben gekomen de vorige keer bij Moos thuis. Maar ik heb al heel lang niets meer van haar vernomen. Ik weet ook niet of ze nog op het web kijkt. Maar je kunt het nog proberen. Ik hoop dat jullie weer een gezellige dag hebben. Laat maar weten hoe het is afgelopen.

heel veel groetjes,
Astrid

mooswindhoos
18 september 2003, 23:29
Hallo meiden,

Bijna is het zover dat we weer bij elkaar komen.
Wat mij betreft wordt het weer net zo fijn als de vorige keer.
Voor degenen die nog twijfelen of ze eventueel ook willen komen kan ik alleen maar zegen DOEN!!!
Ik heb er zin in.

Tot zaterdag,

Groetjes,

Monique

Marloes
23 september 2003, 16:08
Hoi,

Ik zit midden in een verhuis dus is het mij allemaal ff ontgaan, ik kon er ook niet bij zijn, maar een volgende keer kun je weer op me rekenen.

Laat nog ff weten hoe het geweest is.

groetjes
Marloes

Annelies
27 september 2003, 00:00
Hee Marloes,

Jammer dat het je effe is ontgaan.., maar de volgende keer rekenen we op je gezellige aanwezigheid! Ik hoop dat we gauw weer een datum prikken, want het was supergezellie! Weer toffe nieuwe mensen leren kennen en ontzettend waardevolle tips gehad.
Ik zit ook in een verhuizing, maar waar die tips over gingen die komen hier een dezer dagen nog wel bovendrijven :(
Maar goed!

Misschien mensen die zin hebben in een herfst of sinterklaaseditie??
Mi casa es su casa!

groetjes Annelies

Anjo
28 september 2003, 19:05
Bedankt voor je gastvrijheid! Het was echt supergezellig en voor mij ook hartstikke nuttig om eens mee te maken. Ik heb me prima vermaakt en kom zeker de volgende keer weer! Het is wel superlaat geworden, voor een werkende moeder (hahahaha). Laat je het nog even weten hoe het is afgelopen met je laatste bezoek? Nogmaals bedankt voor de gezellige dag!

Groetjes,

Anjo

marianneke
29 september 2003, 01:20
Hallo,

Ik sluit me helemaal aan bij Anjo, ik vond het ook kei gezellie en zeker voor herhaling vatbaar! Mijn zusje wil de volgende keer ook graag mee, maar in december is het voor haar heel druk met werken (bloemetjes hè).
Enne.... ik ben ook zeer benieuwd naar je laatste bezoek!!! Hoe is het afgelopen? Of ben je nog niet geweest? Oja, laat jij of moos even weten als jullie naar eindhoven gaan?

groetjes marianneke