PDA

View Full Version : SAINI olie


vincent
29 januari 2002, 11:56
ik heb dit forum eens doorgelezen en ben nergens iets tegengekomen over dr. SAINI haarolie. ik gebruik dit middel al 2 jaar aan en af met wisselend succes. je haaruitval word er op zich niet echt mee gestopt, maar volgens mij stimuleert het zeker nieuwe haargroei. Dus ik gebruik het nu in combinatie met finasteride wat dus duidelijk wel de haaruitval doet stoppen. Heeft iemand ervaring met de saini produkten of kent het en de werking ervan dan hoor ik dat graag..

gr. vincent

Knurft
31 januari 2002, 00:52
Hallo Vincent,

Ik heb het enige jaren geleden ruim een jaar gebruikt (had achteraf TEveel ineens besteld). Er was minder bekend over andere middelen en dit zag ik op teletekst staan, waarna ik folders heb aangevraagd. Ik weet niet of het mijn haaruitval heeft geremd of voor nieuwe heeft gezorgd, maar ik acht de kans erg klein. Buiten een olievet hoofd, heb ik er niet veel aan gehad, volgens mij. Ik vond het sowieso een smurrie: 's morgens is je haar nog erg vet en je moet het eigenlijk wassen.

Bovendien vond ik het erg duur. Als je de site bekijkt, lijkt het een goed middel, maar ik vind het geen aanrader...

Ik had het geld achteraf liever aan Indiase weeskinderen geschonken (het kwam toch uit India?) :(