PDA

View Full Version : Ik wil juist haaruitval


ACM
16 september 2003, 14:39
Hallo,
ik heb een vraagje....
Ik heb geen last van haaruitval, maar zou het juist graag willen hebben...
Weet iemand of er een middel bestaat die mijn haar juist uit kan laten vallen???
Nu scheer ik het steeds kaal, maar het mooiste zou zijn dat ik dat juist niet meer hoef te doen....

Groeten,
Arnaud

Oilily
16 september 2003, 15:27
ben je een beetje gek?

wie weet wil je dat binnen enkele jaren helemaal niet meer en dan sta je daar, als je er nu mee gaat prutsen.

plurk
16 september 2003, 15:36
he arnaud,

wel een sgedacht aan varkens stront???

daar zit goed veel amonia in.......

kippestront moet je niet doen daar groeit het harder mee.

ik hoop je enigzins geholpen te hebben...

m.v.g PLURK

ACM
16 september 2003, 15:42
Ja hallo
Nee ik ben niet gek!
Ik scheer mijn hoofd nu al 10 jaar mijn motto is nog steeds:
Hoe minder haar, hoe beter...
Reken maar niet dat ik van gedachten verander hoor....
Er gaat nix boven een lekker kaal, gebruind koppie...

En plurk, heb dat al geprobeert, werkt ook niet....op lange termijn

Arnaud

Webmaster
16 september 2003, 16:29
Hoi Oilily,

Het is nòg gekker dan je denkt.... hier een treffend voorbeeld van hoe 'ziek' sommige mensen zich kunnen gedragen:

We hebben kunnen achterhalen dat ACM en plurk één en dezelfde persoon zijn. Deze persoon voert hierboven dus een discussie met zichzelf...

Daarnaast is ook de inhoud van de berichten van deze persoon van een dergelijke laag en nietszeggend niveau dat wij per direct deze 2 'leden' van het HaarWeb Forum verwijderd hebben.

Webmaster
16 september 2003, 19:56
Beste forumleden,

Het is iets minder gek als wij in eerste instantie dachten : ook nu blijkt maar weer dat je mensen niet altijd over 1 kam moet scheren.

ACM-1 (voorheen ACM) heeft ons uitgelegd dat plurk zijn zwager is ('die een beetje zat te klooien') en dat de vraagstelling van ACM wel degelijk een serieuze is.

Zoals jullie begrijpen is het -serieus bedoelde- oorspronkelijke bericht van ACM door de inbreng van plurk niet zo op ons overgekomen. Wij (ik) heb achteraf echter tè snel en in te harde bewoordingen de conclusie getrokken dat de gehele berichtgeving niet serieus genomen diende te worden en dat beide leden één en dezelfde persoon waren.

Bij deze mijn excuses richting ACM voor deze inschattingsfout van mijn kant. Mocht je daar nog behoefte aan hebben, dan ben je vrij om onder je nieuwe account 'ACM-1' deel te nemen aan het HaarWeb Forum. Ditzelfde geldt voor je zwager die zich opnieuw kan aanmelden als hij daar nog behoefte aan heeft, met daarbij het vriendelijke verzoek om zijn berichten van een gepaste inhoud te voorzien, ok?

Hartelijke groeten,

pindakaas
21 september 2003, 15:56
Beste Webmaster,

Je gelooft toch niet, dat deze persoon, die deze thread gestart heeft, een broer heeft met bijna hetzelfde email-adres?
(maniacs-maniax)
Ook de teksten die ze (euh hij!) neerzet. Zo ongeloofwaardig.
Ik zou zeggen, blokken die hap.

Grt.

Medisch Bioloog
22 september 2003, 23:30
Ja, pindakaas heeft groot gelijk. Eruit gooien die 'leden'.

O ja... als ACM echt perse kaal had willen zijn dan had ie zijn hoofd wel laten epileren bij Laser Aesthetic®...

Groet

jornkielman
24 september 2003, 03:20
ja,
laat dan je kop ontharen dmv de JUISTE lasertechnieken. Ik kan www.aesthetic.nl aanraden, maar er zijn er meerderen.......:-)(jaja, commercieel he)
Jorn

Heer Olivier
24 september 2003, 21:22
Ik vind de vraag helemaal niet zo raar. Ik heb zelf ook het gevoel van als ik dan toch echt kaal wordt, dan ook maar helemaal. Ik ga niet met zo'n Melkert kapsel lopen, dan scheer ik liever mijn hele kop kaal. En als er dan middelen zijn dat ik me ook helemaal niet meer hoef te scheren, dan is dat toch alleen maar makkelijk.
Maar uiteraard word ik in principe liever niet kaal.....

Groeten,

Heer Olivier

Webmaster
25 september 2003, 09:45
Originally posted by pindakaas
Beste Webmaster,

Je gelooft toch niet, dat deze persoon, die deze thread gestart heeft, een broer heeft met bijna hetzelfde email-adres?
(maniacs-maniax)
Ook de teksten die ze (euh hij!) neerzet. Zo ongeloofwaardig.
Ik zou zeggen, blokken die hap.

Grt.

Beste Pindakaas,

De aard van de berichten en de adresgegevens van deze 2 leden kwamen inderdaad ongeloofwaardig over. De normale procedure op HaarWeb is dat een lid bij misbruik van het forum éérst een waarschuwing krijgt alvorens hij of zij geblokkeerd wordt. Echter, in dit specifieke geval heb ikzelf de fout gemaakt om tè snel in te grijpen en deze leden te blokkeren zònder eerst een waarschuwing af te geven. N.a.v. deze fout en een persoonlijke mail van ACM-1 richting mij vind ik dat dit lid recht heeft op een tweede kans. In dit geval geven wij hem het voordeel van de twijfel.

Hartelijke groet,

ACM-1
26 september 2003, 13:37
Hallo...

Voor de duidelijkheid, het is niet mijn broer, maar zwager...
En de soortgelijke e-mailadressen komt uit ons gezamelijke Volkswagen-fan bestaan....vandaar...
Maar dat van die Laser Aesthetic, doen die mensen ook daadwerkelijk haarverwijdering? Een vriend van mij is kapper en heb wel eens folders van hun zien liggen...
Misschien dat ik daar maar eens achter aan ga...

In ieder geval bedankt....

Arnaud