PDA

View Full Version : elektrisch epileren


miekje
16 september 2003, 18:00
hey,

Ik ben er nog steeds over aan het denken te beginnen met elektrisch epileren voor mijn bovenlip. Laser is niet echt een optie omdat je dan moet scheren en de haren zijn ook vrij licht.
Heeft iemand hier een goede ( of slechte) ervaring mee?
bedankt,
xxx

Daniella
20 september 2003, 10:12
Hoi Miekje, als de haren op je bovenlip vrij licht zijn is elektrisch epileren inderdaad de beste oplossing. Het nadeel is wel dat het niet echt snel gaat omdat het dus per haartje gaat en de haren in de groeifase moeten zitten om het haarzakje te kunnen vernietigen. Ik heb de haren in mijn hals laten behandelen met elektrische epilatie maar omdat ik donkere haren heb en het mij veel te langzaam ging ben ik ermee gestopt. Ik had wel resultaat maar voor mij was het struikelblok juist dat ik niet mocht scheren ( ik heb helaas geen lichte beharing in het gezicht ). Ga in ieder geval naar een huidtherapeute die aangesloten is bij de Ned. Ver. voor Huidtherapeuten. Dan word het vaak ook nog gedeeltelijk vergoed door je verzekering.
Succes !!!! :) :)

miekje
3 december 2003, 14:17
hallo,

Ik ben nu 3 keer geweest, telkens met 3 weken tussen, nu is het al meer dan 3 weken gelden en er zijn geen donkere haartjes teruggekomen ( ik liet alleen de donkere weghalen). Ik ben hier blij mee, maar vind het ook vreemd, omdat het zogezegd zeker een jaar duurt. Mijn schoonheidsspecialsite vindt het heel normaal dat het zo snel ging. Ik vrees dat het nog terugkomt binnen een tijdje, heeft iemand een idee?Ik heb ook wat littekentjes , kleine rode velkjes, trekt dit weg?

Daniella
3 december 2003, 21:17
He Miekje, tjsa het is naturlijk wel positief dat de haren bij jou zo snel weg zijn. Mijn ervaring met elek. epileren ( in de hals ) was anders maar ik had daar natuurlijk ook vrij donker haren en ik had al een tijdje geplukt daarom ging het bij mij zo langzaam denk ik. Hopelijk blijft het bij jou dan nu weg :)

Daniella