PDA

View Full Version : Homeopatie???


Jose-Bisschop
22 augustus 2009, 13:33
Hoi allemaal,

Sinds mei van dit jaar heb ik ook AA. Inmiddels draag ik een pruik omdat mijn plek zo groot is geworden dat ik hem niet meer kan verbergen door mijn haar anders te kammen.
Nu is mijn vraag heeft iemand van jullie al ervaring met homeopatie? Werkt het of heeft het helemaal geen zin om hier mee te gaan beginnen?

Alvast bedankt voor de reacties ;)

Liefs

belle
23 augustus 2009, 20:55
Werkt niet volgens mij. Ik ben een keer naar een homeopate geweest en die schreef mij tal van middeltjes voor die niet hielpen.

Jose-Bisschop
25 augustus 2009, 15:13
Oke dus het heeft geen zin om dit te gaan overwegen.

ugh
25 augustus 2009, 16:32
Homeopatie is gewoon pure oplichting, geldafkloperij, kwakzalverij, ondanks dat ook apotheken het verkopen.

James Randi weet dit altijd leuk te vertellen: http://video.google.com/videoplay?docid=2785985155605802136

Nymphje
28 augustus 2009, 10:27
Buiten alle andere dingen die ik doe, doe ik kl.homeophatie erbij.
Bij de kl. homeophatisch arts word je in een consult van 1,5 uur helemaal binnenste buiten gekeerd om de "rode draad" in je leven te vinden die gerelateerd is aan je ziekte/ klachten.
Daar word een medicijn bij uit getest.
Kl. homeophatie werkt van boven naar beneden en daarna pas van binnen naar buiten.

Het werkt niet alleen lichamelijk maar ook psychies en emotioneel.
Het werkt dus in op je totale persoonlijkheid.
Hoe dikker de barriere om je heen hoe langer het nodig heeft om te gaan werken en het duurt ook langer voordat je dan merkt dat het werkt.
Nou kwam ik net in het boekenforum de post van Bolleke tegen over het boek van Jan Geurtz.
Haar uitleg en mijn rode draad.........geweldig toch?

Kleine stapjes maken ook een grote en geduld is een schone zaak.