PDA

View Full Version : behandeling AA


ramiz
26 augustus 2009, 20:35
AA kan behandeld worden ik begrijp niet waarom niemand wil het uitproberen je hoeft de middel alleen in te smeren het heeft bij me wel geholpen of zijn er geen mensen die AA hebben ??????????

Ambo
26 augustus 2009, 20:37
AA kan behandeld worden ik begrijp niet waarom niemand wil het uitproberen je hoeft de middel alleen in te smeren het heeft bij me wel geholpen of zijn er geen mensen die AA hebben ??????????

Welk middel?

ramiz
26 augustus 2009, 20:41
het middel is door iemand gemaakt het heeft vele geholpen zij hij bij mijn dochter heeft ook wel geholpen

Ambo
26 augustus 2009, 20:43
het middel is door iemand gemaakt het heeft vele geholpen zij hij bij mijn dochter heeft ook wel geholpen

Geheimzinnig....

ramiz
26 augustus 2009, 20:48
heb jij echt AA of wat anders deze middel werkt bij AA het werkt als": hij maak bacteri dood die het groei van het haar breekt want die haar cellen leven nog
als je interese voor heb zal ik klein beetje voor het proef kunnen geven
voor een klein stukje

Ambo
26 augustus 2009, 20:57
heb jij echt AA of wat anders deze middel werkt bij AA het werkt als": hij maak bacteri dood die het groei van het haar breekt want die haar cellen leven nog
als je interese voor heb zal ik klein beetje voor het proef kunnen geven
voor een klein stukje

Ik heb geen AA en had ik dat wel gehad dan was mijn interesse ondertussen al verdwenen vrees ik...

ramiz
26 augustus 2009, 21:02
als ik mag vragen waarom????
ik zeg het helpt en het heeft ook geholpen ik heb zelf meegemaakt
ik zelf bij me dochter woude alles uit proberen die de zoude helpen en volgens mij helpt beter dan de andere middel en proberen kan toch geen kwaad zijn

Ambo
26 augustus 2009, 21:11
als ik mag vragen waarom????
ik zeg het helpt en het heeft ook geholpen ik heb zelf meegemaakt
ik zelf bij me dochter woude alles uit proberen die de zoude helpen en volgens mij helpt beter dan de andere middel en proberen kan toch geen kwaad zijn

Ik geloof niet dat ik een flesje van je zou kopen als je met dit praatje op een braderie zou staan.

Iedereen kan met zo'n praatje komen en over de inhoud en wetenschappelijk onderzoek wordt niets verteld.

En wou het hier verder bij laten...

ramiz
26 augustus 2009, 21:16
misschien heb je gelijk in maar ik zou ook niet er over liegen want ik heb zelf meegemaakt ik weet hoe en wat
je hoeft te ook niet te kopen van mij ik zoude beetje meegeven als het helpt dan pas

Hanna
26 augustus 2009, 22:13
Hoeveel door jou gestarte topics moeten er nog op slot gedaan worden? :(

ramiz
26 augustus 2009, 22:43
dit was de laaste keer

Vlinder1982
3 september 2009, 01:06
Ik denk niet dat iemans intresse krijgt in het product als je zo'n vaag verhaal afsteekt! :confused:
Wat voor middel?
Hoe heet het?
Wat zijn de werkzame stoffen?
Wat doet het?
Waar kun je het kopen?
En mischien zelfs hoe duur is het?

Zonder dat heb ik er niet veel vetrouwen in.