PDA

View Full Version : Vingernagel massage voor haargroei


helhaar1
28 augustus 2009, 07:03
Heren, ik heb belangrijk nieuws voor u allen!!!

de methode die ik u hier voorschotel zorgt voor geheel teruggroei van uw haren! (na 6 tot 9 maand) ik geef u mijn woord. Ik ben zo opgetogen dat ik niet weet hoe ik het moet verwoorden maar ik zal beginnen;

het is een vingernagel massage techniek die de zenuwen onder uw nagels stimuleert en deze zijn nauw verbonden aan uw haarvaten!. ik beoefen dit reeds 20 dagen en mijn haaruitval is drastisch afgenomen!.

ik smeek jullie mannen het te proberen! ik was eerst ook zeer sceptisch en geloofde het niet maar ik ben het gaan proberen en het zijn de beste 20 dagen van mijn leven! mijn haren zijn als het ware verzekerd!!!!

de manier: wrijf met uw rechter vingernagel van de wijsvinger tegen die van de linkernagel van de linkerwijsvinger. Doe dit 5 minuten doe dit dan met de middelvinger, dan met de ringvinger en dan met de pink! (de duim niet) en doe het 1 voor 1, anders stimuleer je het niet op de juiste manier.

het is dus compleet gratis en ik propageer dit omdat het wonderen doet!

typ maar in op youtube: Balayam of ga naar www.balayam.com (http://www.balayam.com) voor informatie, heren lets win this war :D

Tibetaan
28 augustus 2009, 09:27
Eigenlijk zoude we het echt allemaal moeten proberen. Werkt het niet, dan sporen we hem op en gaan we hem lynchen :D:D .

Hanna
28 augustus 2009, 10:48
Werkt 't ook bij vrouwen?
En ook bij nagels waar nagellak op zit?

0416Dr
28 augustus 2009, 10:52
klopt, dit heb ik ook eens gelezen maar of het nu voor haargroei zorgt heb ik mijn grootste twijfels over. Het blijkt al meer dan 10 jaar te bestaan (misschien zelfs nog veel en veel ouder).

Ik zou graag een wetenschappelijke onderbouwing willen zien hoe dit ervoor zorgt dat je minder last hebt van DHT???

chivas
28 augustus 2009, 14:34
hm oke en als je geen vingernagels hebt?

ik bijt alles er af namelijk

ga het proberen in ieder geval

moet je trouwens echt druk zetten op die nagel of is het meer dat ze zachtjes langs mekaar heen moeten schuren?

M1989
28 augustus 2009, 15:11
Tja..ik weet het niet hoor. Kan het altijd even proberen in de trein:rolleyes:

Cornelis
28 augustus 2009, 15:13
Dit is toch een raar verhaal.
Je wrijft 5 minuten x 4 vingers = 20 minuten per dag.
Dit doe je minimaal 9 maanden, want dan zie je resultaat.
In 9 maanden zitten 9 x 30 = 270 dagen.
Dus 270 dagen x 20 minuten = 5.400 minuten.
Dus je zit 5.400 minuten ofwel 90 volle uren nagels te wrijven.
Blijkt het niet te werken dat heb je 90 volledige uren voor Jan
met de korte achternaam zitten wrijven.
Dan voel je je beduveld.

Hanna
28 augustus 2009, 15:26
't Kan ook zijn dat je daardoor 90 volle uren geen stress gehad hebt en daardoor minder of geen haaruitval. :P

X-Zeem
28 augustus 2009, 15:31
Ik zal het eens proberen tijdens het kijken naar Dragonball Z.
Multitasking is nooit verkeerd.

norwood2
28 augustus 2009, 17:53
Haha, via youtube werd ik hier al eerder op gewezen. Ik heb er echt veel voor over, maar wacht rustig de resultaten af voordat ik eraan begin. :P

helhaar1
29 augustus 2009, 04:57
ik raad jullie aan het filmpje op youtube te bekijken en het zelf te proberen, zelfs bij de eerste keer voelde ik al tintelingen in mn haren, toeval?. kijk ik weet zelf dat het raar klink maar ik weet in welk schuitje jullie zitten en ik sta erop dat jullie het gaan proberen

tik balayam in op youtube, bekijk vooral de reacties. de maker van het filmpje legt hierin alles HAARfijn uit :) succes heren.

en vooralsnog ik snap jullie kritische houdingen maar verdiep je er maar eens in.

helhaar1
29 augustus 2009, 05:04
't Kan ook zijn dat je daardoor 90 volle uren geen stress gehad hebt en daardoor minder of geen haaruitval. :P


maar het garandeerd zelfs volledige teruggroei :)

Wetenschappelijk bewezen: de zenuwen onder je nagels zijn verbonden met de zenuwen op je hoofdhuid en dan vooral haarvaten. door deze onder de nagel te stimuleren worden er langzamerhand haren gevormd op je hoofd. er zijn gevallen waar er zelfs haar groeit waar ze nog nooit haar hadden!

dit is een eeuwenoude oosterse techniek en wij zijn daar in de westerse wereld niet aan toe. ze proberen hier met dure middelen haar terug laten groeien, ja geld verdienen dus. Na 3 maand stopt het haarverlies en na 6 tot 8 maand is er 80 tot 100% teruggroei. Dit klinkt heel leuk, ik doe het nu 21 dagen en ik weet het niet. Het voelt gewoon goed! ik ben nu 300% gelukkiger ongeacht hoe ik er over 3 maanden tegenaankijk. Dat is toch een kleine investering? maar kijk eens op www.balayam.com (http://www.balayam.com) of typ op youtube balayam in en dan de eerste hit. Hij legt het het beste uit. Maar ik ben zeer positief en ja waarom zou ik het dan voor mezelf houden aangezien ik weet hoe jullie je voelen. Succes.

helhaar1
29 augustus 2009, 05:05
Dit is toch een raar verhaal.
Je wrijft 5 minuten x 4 vingers = 20 minuten per dag.
Dit doe je minimaal 9 maanden, want dan zie je resultaat.
In 9 maanden zitten 9 x 30 = 270 dagen.
Dus 270 dagen x 20 minuten = 5.400 minuten.
Dus je zit 5.400 minuten ofwel 90 volle uren nagels te wrijven.
Blijkt het niet te werken dat heb je 90 volledige uren voor Jan
met de korte achternaam zitten wrijven.
Dan voel je je beduveld.


nee dan is het 40 minuten per dag omdat je 2 vingers wrijft ;) maar dan in 20 minuten tijd. en 9 maanden gaan toch wel voorbij, waarom het niet proberen? Wat heb ik er MOGELIJK aan om hier de boel te gaan bedonderen. ik weet zelf hoe diep je in de put kan zitten en hoe je iedere minuut je inham wilt gaan checken. ik weet zelf nog niet hoe het eindresultaat zal zijn maar ik voel dat er iets in gang is gezet en ik wil dit niet voor mezelf houden.

het zou geweldig zijn als ik al 1 iemand zou helpen.

rikrik
29 augustus 2009, 10:25
Dit klinkt heel leuk, ik doe het nu 21 dagen en ik weet het niet. Het voelt gewoon goed! ik ben nu 300% gelukkiger ongeacht hoe ik er over 3 maanden tegenaankijk. Dat is toch een kleine investering?

Hoi Helhaar, volgens mij ben je nog een 'beginner' op haarprobleemgebied. In die fase ben je inderdaad bereid om alles aan te pakken waarvan men ook maar ergens denkt of zegt dat het zou kunnen werken en word je inderdaad wat gelukkiger, puur omdat je met een mogelijke 'oplossing' bezig bent. We've been there. Uiteindelijk gaat het echter alleen om de harde feitelijke resultaten.

Maar je bedoelingen zijn volgens mij oprecht, dat is te waarderen.
Ik volg het dus met belangstelling! Graag terugkoppeling over 9 maanden.

O ja, ik geloof je straks alleen met vóór en na foto's hoor!

0416Dr
31 augustus 2009, 09:32
Proberen mag altijd, ik wil de pret van iemand ook niet bederven:
"Controlling stress can help with balding that was caused by stress, but I would sincerely doubt any yoga technique is a “magical yet simple way to cure baldness” as that site states. Who doesn’t love a good magic trick? Sorry, but no yoga move will reverse genetic hair loss."
-www.baldingblog.com

Ben alsnog benieuwd of iemand resultaten hiermee boekt...in andere forums zie ik gebruikers die al maanden bezig zijn, maar of ze al hergroei hebben is niet duidelijk of het is er simpelweg niet.

helhaar1
4 september 2009, 03:15
Proberen mag altijd, ik wil de pret van iemand ook niet bederven:
"Controlling stress can help with balding that was caused by stress, but I would sincerely doubt any yoga technique is a “magical yet simple way to cure baldness” as that site states. Who doesn’t love a good magic trick? Sorry, but no yoga move will reverse genetic hair loss."
-www.baldingblog.com

Ben alsnog benieuwd of iemand resultaten hiermee boekt...in andere forums zie ik gebruikers die al maanden bezig zijn, maar of ze al hergroei hebben is niet duidelijk of het is er simpelweg niet.

achja dit is weer een typisch bekrompen gedachte. Ik stimuleer mensen het te gaan proberen omdat ik er postieve gevolgen op na houd, en zolang ikzelf er nog wat aan heb laten andermans sceptische visies of voorbehouden meningen mij koud. Want ik zeg wel dat het tijd vergt en vooral geduld en vasthoudendheid, dat balayam.

natuurlijk is een kritische blik altijd goed, maar als men dit ging omzetten in een nieuwschierige houding in plaats van een terughoudende en een "Ik-ben-niet-gek-ik-ga-niet-over-mijn-vingers-wrijven!" gedachte dan had iedereen een kans. Maar zolang die gasten niet wetenschappelijk onderbouwen dat het NIET werkt blijf ik bezig.

PS: De huidige theorie over kaalheid is ook VOORBEHOUDEN. Het is in feite mogelijk dat er toch een theorie opduikt die compleet anders is. Het is maar hoe snel je iets AANNEEMT van deze media/winstgerichte maatschappij maar ik zeg eeuwenoude manier en niet 20/15- jaar oude lucratieve "Kaalsheidsmedicijnen" wie dat niet doet; akkoord, het is jullie bos haar en jullie portemonnee :)

AnthonieH
4 september 2009, 07:59
Probleem is dat ik niet geloof in eeuwenoude manieren :(

Als er een eeuwenoude manier was die echt werkte, dan wist de hele wereld dat al lang. Zó vervelend vinden mensen het wel om kaal te worden, zó wanhopig zoeken ze wel naar een remedie.

Het klinkt een beetje als een nieuwe religie ... veel volgelingen zien te krijgen, anders is het minder waarschijnlijk dat wat jij gelooft ook echt is. Hoe meer mensen iets geloven, hoe waarder het moet zijn, toch? Mmm, jammer dat het Nederlands geen overtreffende trap van 'waar' kent ;)

Inderdaad, het is mijn bos haar en die hou ik hopelijk nog wel een poosje met mijn regime. Maar ik ben wel nieuwsgierig naar je vorderingen!

chivas
4 september 2009, 08:56
ik ben er nu een week mee begonnen en ik moet wel zeggen dat ik ineens gestoord weinig haren verlies, ik had laatst na het uitborstelen ( terwijl ik mijn haar vol gel en haarlak had zitten ) maar 6 haren in mijn borstel zitten terwijl dat normaal dan toch altijd wel een stuk of 50 zijn.

ik gebruik ook minox nu 4 maanden dus het kan ook gewoon zijn dat dat begint te werken maargoed ik ga gewoon met beide door;)

haar begint ineens wel voller te worden echt eng gewoon hoe plotseling dat gaat alsof mijn haar in een klap een keer zo vol geworden is. ik vermoed wel dat dit door de minox komt omdat dat haar al wel 2 centimeter lang ofzo aanvoelt dus het is nog lang niet op lengte met de rest van mijn haar maar wel heel grappig dat het ineens van de een op de andere dag een keer zo vol aan voelde terwijl ik de avond daarvoor nog dacht dat het dunner was geworden en nu lijk het alsof het met de dag voller wordt kan zelfs weer vette gelwax in me haar smeren zonder dat het er dun uitziet

en als het dan door de minox komt ben ik benieuwd wat het verder nog voor me in petto heeft want van de meeste mensen hoor ik dat ze na een jaar tot anderhalf jaar op hun top zitten wat hergroei betreft.

straks moet ik mijn haar gewoon weer laten uitdunnen joh:P

0416Dr
4 september 2009, 11:46
helhaar1, ik probeerde het niet af te kraken...bekrompen gedachte, beweer je nu dat ik blind ben ofzo? Ik neem simpelweg iets niet zomaar aan. Al helemaal niet als dit een eeuwen oude methode is, welke wetenschappelijk niet eens is onderbouwd. Heb je zijn site wel eens gechecked? Mijn neefje van 10 kan het nabouwen en zelfde teksten erbij verzinnen. Als het echt zo werkte zoals zij beschrijven, dan hadden we middeltjes zoals fin en minox niet nodig, of wel? Er zijn genoeg mensen die beweren kanker te kunnen genezen zonder medicale toestanden...daar geloof je toch ook niet direct in? Er is een bekende Nederlander aan gestorven weet je nog?


Maar zolang die gasten niet wetenschappelijk onderbouwen dat het NIET werkt blijf ik bezig.


Ik kan dit ook terugkaatsen he? Maar zolang die gast het niet wetenschappelijk heeft onderbouwd dat het WEL werkt, blijf ik er vanaf.

Ik denk eerder dat dit een placebo effect is. Gezien de foto's en filmpjes van die ene man heeft hij volgens mij niet eens AGA maar haaruitval door iets anders.

Trouwens, helhaar1, jij bent niet de enige die dit aan het doen is en gezien mensen op andere forums, die het al meer dan 3 maanden proberen, zijn de resultaten niet verbluffend. Het is zomer en er is meer haaruitval, dat dat nu verminderd is begrijpelijk. Trouwens als de resultaten verbluffend waren dan hadden we nu wel vele before/after fotos gezien van deze eeuwen oude methode.

Mijn conclusie:
Ik geloof niet dat je DHT wordt verminderd door het wrijven van je vingers. Of dat afval tussen je haren weggaat als je in je vingers wrijft.....was het maar zo simpel. Ik kan zo nog wel even doorgaan....Het is bewezen dat meer DHT zorgt voor ongezond haar, of ik heb het geheel niet goed begrepen.

0416Dr
4 september 2009, 11:59
ps. ik houd niemand tegen om dit te doen. Vooral doen zou ik zeggen...

Als het zo is dat het wel werkt (is maar te hopen) dan ga ik er ook mee aan de slag.

Klaas2
4 september 2009, 16:31
vraag me af hoe dat dan zou werken, dht maakt de haarzakjes toch uiteindelijk zover kapot dat er niks meer uit kan groeien?
die gast is al 46 en zou al z'n haren hebben teruggewonnen.....

stresshaar
7 september 2009, 18:41
Speel gitaar dat heeft hetzelfde effect, daar masseer je als het ware ook je vingertoppen en zenuwen en het is ook nog eens leuk. Ik zie mijzelf niet 2 uur lang me nagels masseren.

Harentrekker
7 september 2009, 23:32
heb dit ook even geprobeerd, maar zie mezelf dit toch niet elke dag 1 uur lang doen. dan drink ik toch liever groene thee en die fabeltjes :P

chivas
8 september 2009, 01:47
niet met je eens wat dat gitaar betreft, dan gebruik je alleen je linker vingertoppen en zijn de verhoudingen ook niet goed je gebruikt je pink veel minder dan je wijs en ringvinger

en je rechter hand toe je meestal niets mee alleen met akoustisch tokkelen soms.

het is de bedoelling dat je nagel tegen nagel gaat dus het heeft niets met je vingertoppen te maken

je kunt je nagels wel gebruiken op een heel vage manier maar dan kan je ze alleen op een snaar gebruiken als een slide ofzo whahahaha niet erg handig dus

X-Zeem
8 september 2009, 09:40
Het masseren kan net zo goed ook tumoren aanspreken waardoor het actief kan worden, je weet maar nooit.
Maar het is wel goed dat je in iets gelooft, dat is beter dan in geen oplossing geloven.

jord-y
11 september 2009, 15:44
Heb ook gehoord als je er apen geluidjes bij maak je hergroei krijgt :confused::cool: zucht waar gaat dit heen met haarweb

chivas
11 september 2009, 19:44
Heb ook gehoord als je er apen geluidjes bij maak je hergroei krijgt :confused::cool: zucht waar gaat dit heen met haarweb

sorry ik vind dit een beetje dom gelul van je,

het is ook bekend dat er drukpunten in je voeten zitten die je kunt voelen in je rug en nieren dus waarom zou dit niet het geval kunnen zijn onder je nagels in verhouding tot je haarzakjes/vaten

jord-y
12 september 2009, 13:02
sorry ik vind dit een beetje dom gelul van je,

het is ook bekend dat er drukpunten in je voeten zitten die je kunt voelen in je rug en nieren dus waarom zou dit niet het geval kunnen zijn onder je nagels in verhouding tot je haarzakjes/vaten

Ten eerste mag je vinden wat je wilt klopt,zal er niet van wakker liggen.
Heb gewoon een andere mening accep it:cool: you cant change it.
Wat ook klopt dat je idd bepaalde drukpunten hebt op je voeten en er zal vast een kern van waarheid in zitten betreft dit verhaal,maarja als jij gelooft dat je er hergroei van je haren mee krijgt of een geweldige bos haren dan zou ik zeggen good luck:cool:

chivas
12 september 2009, 22:31
Ten eerste mag je vinden wat je wilt klopt,zal er niet van wakker liggen.
Heb gewoon een andere mening accep it:cool: you cant change it.
Wat ook klopt dat je idd bepaalde drukpunten hebt op je voeten en er zal vast een kern van waarheid in zitten betreft dit verhaal,maarja als jij gelooft dat je er hergroei van je haren mee krijgt of een geweldige bos haren dan zou ik zeggen good luck:cool:

ik snap niet zo goed waar jij vandaan haalt dat ik jouw mening niet accepteer? denk je dat ik mij daar mee bezighoud?

de reden dat ik op je reageer is dat ik jouw reactie niet erg respectvol vind naar mensen toe die voor dit alternatief openstaan. ik vind je reactie een beetje denigrerend en nergens op slaan, de gene die dit topic opent onderbouwt nog enigzins waarom deze methode zou kunnen werken.
hij ervaart er succes mee, en kan geen enkel winst oogmerk hebben.

dat jij zo bekrompen bent kan ik eigenlijk niet zo mee zitten vind het alleen sneu voor je dat je dat niet voor je kunt houden

als jij andere mensen niet serieus kunt nemen verwacht dan alsjeblieft ook niet dat ze jouw serieus zullen nemen.

Hanna
12 september 2009, 22:56
niet met je eens wat dat gitaar betreft, dan gebruik je alleen je linker vingertoppen en zijn de verhoudingen ook niet goed je gebruikt je pink veel minder dan je wijs en ringvinger
en je rechter hand toe je meestal niets mee alleen met akoustisch tokkelen soms.

Vandaar dat mijn man bijna al zijn haren nog heeft: hij gebruikt 10 vingers met gitaarspelen! ;)

chivas
12 september 2009, 23:50
Vandaar dat mijn man bijna al zijn haren nog heeft: hij gebruikt 10 vingers met gitaarspelen! ;)

10 vingers lijkt me sterk want dan moet je je linkerduim ook gebruiken

kan wel als je slide gitaar speelt:P

Hanna
13 september 2009, 01:37
10 vingers lijkt me sterk want dan moet je je linkerduim ook gebruiken

kan wel als je slide gitaar speelt:P

Ja, de linkerduim gebruikt hij ook. Heeft een heleboel gitaren, ik kan de tel niet meer bijhouden, zowel electrisch als akoustisch; speelt allerlei stijlen, ook met bottleneck en weet ik hoe 't allemaal heet, modern en klassiek, ook flamenco.

chivas
13 september 2009, 19:42
Ja, de linkerduim gebruikt hij ook. Heeft een heleboel gitaren, ik kan de tel niet meer bijhouden, zowel electrisch als akoustisch; speelt allerlei stijlen, ook met bottleneck en weet ik hoe 't allemaal heet, modern en klassiek, ook flamenco.

knap dat ie met de linkerduim speelt haha

maar wel tof dat ie zo veel stijlen doet

ik houd het bij hardrock/rock 'n roll en af en toe wat flamenco/spaans klassiek heb ik overboord gegooid:P

bombarie
14 september 2009, 05:49
op youtube zegt die man dat het maar 2 minuten per nagel moet

jord-y
14 september 2009, 19:13
ik snap niet zo goed waar jij vandaan haalt dat ik jouw mening niet accepteer? denk je dat ik mij daar mee bezighoud?

de reden dat ik op je reageer is dat ik jouw reactie niet erg respectvol vind naar mensen toe die voor dit alternatief openstaan. ik vind je reactie een beetje denigrerend en nergens op slaan, de gene die dit topic opent onderbouwt nog enigzins waarom deze methode zou kunnen werken.
hij ervaart er succes mee, en kan geen enkel winst oogmerk hebben.

dat jij zo bekrompen bent kan ik eigenlijk niet zo mee zitten vind het alleen sneu voor je dat je dat niet voor je kunt houden

als jij andere mensen niet serieus kunt nemen verwacht dan alsjeblieft ook niet dat ze jouw serieus zullen nemen.


Jij voelt je blijkbaar aangevallen wie reageert er als eerst op mij? geeft je een aai rustig aan jongen:) ja ik geloof er zeker niet in ja bedoel je kan het overdrijven,als mijn mening je niks boeit,bekrompen vindt,kortzichtig vindt of wat dan ook reageer er dan niet op :cool::confused:

chivas
14 september 2009, 23:28
Jij voelt je blijkbaar aangevallen wie reageert er als eerst op mij? geeft je een aai rustig aan jongen:) ja ik geloof er zeker niet in ja bedoel je kan het overdrijven,als mijn mening je niks boeit,bekrompen vindt,kortzichtig vindt of wat dan ook reageer er dan niet op :cool::confused:

dus jij wil mij vertellen dat iedereen die het eerst op jouw reageert zich aangevallen voelt? beetje rare redenatie

en nee ik voel mij zeker niet aangevallen door jouw, blijkbaar heb je moeite met begrijpend lezen want als je de informatie in mijn eerdere post goed opgenomen had, was je waarschijnlijk ook opgevallen dat ik beschreef waarom ik op jouw post reageerde.

dus nogmaals, jouw mening interesseert mij geen reet het gaat mij er om hoe onrespectvol jij die mening naar buiten brengt, maar nu maakt mij dat niet zo heel veel meer uit want ik begin het idee te krijgen dat ik hier te maken heb met een persoon wiens comunicatieve vaardigheden niet zo goed ontwikkeld zijn en maar niet het beeld van zijn eigen gelijk uit zijn hoofd kan zetten.

maargoed ik denk dat ik je nu maar op mijn negeerlijst ga zetten ofzo als dat mogelijk is haha.

-edit, helaas dat is dus niet mogelijk dan maar op de ouderwetse manier;)

Guoy
15 september 2009, 01:23
Als helhaar gewoon even foto's post van zijn huidige situatie en dan over drie tot zes maanden even nieuwe foto's post, dan kunnen we hier wat mee. Ik ben benieuwd. Dit verhaal doet me een beetje denken aan EFT (emotional freedom therapy). Super vaag op het eerste gezicht, maar ontzettend veel mensen die erbij zweren. EFT is moeilijk te bewijzen aangezien het over emoties gaat en dit valt makkelijk te beïnvloeden door positieve affirmaties. Deze methode is makkelijker te bewijzen als je voor- en nafoto's post en als de gebruiker verder niet andere middeltjes gebruikt.

Helhaar, zou je dit willen doen?

Tot die tijd kan de threadtitel beter iets objectiever en to the point. :)

AnthonieH
15 september 2009, 07:50
Tot die tijd kan de threadtitel beter iets objectiever en to the point. :)Gelijk heb je, ik pas hem aan :)

jord-y
15 september 2009, 19:10
dus jij wil mij vertellen dat iedereen die het eerst op jouw reageert zich aangevallen voelt? beetje rare redenatie

en nee ik voel mij zeker niet aangevallen door jouw, blijkbaar heb je moeite met begrijpend lezen want als je de informatie in mijn eerdere post goed opgenomen had, was je waarschijnlijk ook opgevallen dat ik beschreef waarom ik op jouw post reageerde.

dus nogmaals, jouw mening interesseert mij geen reet het gaat mij er om hoe onrespectvol jij die mening naar buiten brengt, maar nu maakt mij dat niet zo heel veel meer uit want ik begin het idee te krijgen dat ik hier te maken heb met een persoon wiens comunicatieve vaardigheden niet zo goed ontwikkeld zijn en maar niet het beeld van zijn eigen gelijk uit zijn hoofd kan zetten.

maargoed ik denk dat ik je nu maar op mijn negeerlijst ga zetten ofzo als dat mogelijk is haha.

-edit, helaas dat is dus niet mogelijk dan maar op de ouderwetse manier;)

O omdat mijn mening jouw niet bevalt gaan we op de kinderachtige manier:confused: en nog schelden ook je niveau ligt niet erg hoog zo te merken wees volwassen en accepteer dat iedereen een andere kijk heeft op dingen en ja ik vindt het apart ja dat mensen hierin geloven even goeie vrienden? pfff:P pubertje en nog zeggen dat je me op de negeer gaat zetten sjees wat kinderachtig zal er niet van wakker liggen.
Als mijn mening je geen reet zou boeien zou je er uberhaupt niet op reageren zegt ookal genoeg.
En je doet wel veel moeite om over te komen als een hele intelligente persoon en om mij maar weer eens af te kraken (over kortzichtig gesproken) dat ik dat niet bent,mensen die zich erg willen bewijzen zegt al genoeg :Dontopic weer graag
Graag idd wat resultaat foto's van alleen maar succes verhalen wordt je ook niet wijzer.

chivas
15 september 2009, 19:32
gast, volgens mij ben je echt serieus dom ofzo

leer alsjeblieft even begrijpend lezen en kom dan terug ofzo

ik heb je nou al een x aantal keren verteld dat jouw mening mij niet boeit en het mij compleet niet om jouw mening gaat

bijna iedereen deelt jouw mening in dit topic en zie je mij hun bekritiseren?

sterker nog, ik weet zelf niet eens of ik '' mijn eigen mening'' deel omdat ik er nog te kort mee bezig ben om er toe in staat te zijn er een serieus oordeel over te fellen.

ga je alsjeblieft heel erg diep schamen.

www.watbenjedan.com (http://www.watbenjedan.com)

- en waar zie jij mij ergens zeggen dat jouw niveau niet hoog is?

ik zeg alleen dat ik de indruk heb dat je comunicatieve vaardigheden niet zo goed ontwikkeld zijn en doordat ik je dit nu nog een keer moet vertellen wordt dit idee alleen maar bevestigd.

jord-y
15 september 2009, 19:37
gast, volgens mij ben je echt serieus dom ofzo

leer alsjeblieft even begrijpend lezen en kom dan terug ofzo

ik heb je nou al een x aantal keren verteld dat jouw mening mij niet boeit en het mij compleet niet om jouw mening gaat

bijna iedereen deelt jouw mening in dit topic en zie je mij hun bekritiseren?

sterker nog, ik weet zelf niet eens of ik '' mijn eigen mening'' deel omdat ik er nog te kort mee bezig ben om er toe in staat te zijn er een serieus oordeel over te fellen.

ga je alsjeblieft heel erg diep schamen.

www.watbenjedan.com (http://www.watbenjedan.com)

- en waar zie jij mij ergens zeggen dat jouw niveau niet hoog is?

ik zeg alleen dat ik de indruk heb dat je comunicatieve vaardigheden niet zo goed ontwikkeld zijn en doordat ik je dit nu nog een keer moet vertellen wordt dit idee alleen maar bevestigd.

Denk je aan je hart? over negeren gesproken wordt maar tijd:rolleyes: succes ermee knul
Goed leren typen blijft ook een kunst maar ik zal me heel diep schamen hoor !

chivas
15 september 2009, 19:39
Denk je aan je hart? over negeren gesproken wordt maar tijd:rolleyes: succes ermee knul


doe je zelf een lol en lees al mijn aan jouw gerichtte posts nog eens door dan heb je misschien door hoe achterlijk en compleet misplaatst jouw reacties zijn

sterkte;)

jord-y
15 september 2009, 19:45
doe je zelf een lol en lees al mijn aan jouw gerichtte posts nog eens door dan heb je misschien door hoe achterlijk en compleet misplaatst jouw reacties zijn

sterkte;)

Zal wel even informeren hier hoe dat zit over mensen die constant mensen lopen uit te schelden en te denigreren om het maar eens in jouw woorden te spellen,de groeten:cool:

chivas
15 september 2009, 19:46
Zal wel even informeren hier hoe dat zit over mensen die constant mensen lopen uit te schelden en te denigreren om het maar eens in jouw woorden te spellen,de groeten:cool:

nou doe je het weer, je beweert dat ik je uitscheld

heb ik je een keer uitgescholden?

nee

ben ik een keer denigrerend geweest nee?

heb jij mij uitgescholden?

ja, pubertje,

ben jij denigrerend geweest?

ja, ik moet volgens jouw aan mijn hart denken.

vent, dat jij jezelf serieus neemt.

leer alsjeblieft eens de defenities van woorden voordat je ze gaat gebruiken ofzo want dit is gewoon pijnlijk om te zien.

jord-y
15 september 2009, 19:50
nou doe je het weer, je beweert dat ik je uitscheld

heb ik je een keer uitgescholden?

nee

ben ik een keer denigrerend geweest nee?

heb jij mij uitgescholden?

ja, pubertje,

ben jij denigrerend geweest?

ja, ik moet volgens jouw aan mijn hart denken.

vent, dat jij jezelf serieus neemt.

leer alsjeblieft eens de defenities van woorden voordat je ze gaat gebruiken ofzo want dit is gewoon pijnlijk om te zien.
--------------------------------------------
doe je zelf een lol en lees al mijn aan jouw gerichtte posts nog eens door dan heb je misschien door hoe achterlijk en compleet misplaatst jouw reacties zijn sterkte [denigrerend]

Oorspronkelijk geplaatst door chivas Bekijk bericht
gast, volgens mij ben je echt serieus dom ofzo[denigrerend/schelden]

ga je alsjeblieft heel erg diep schamen[denigreren]


ik zeg alleen dat ik de indruk heb dat je comunicatieve vaardigheden niet zo goed ontwikkeld zijn en doordat ik je dit nu nog een keer moet vertellen wordt dit idee alleen maar bevestigd.

Zo kan ik nog wel ff doorgaan en loop aub niet deze topic te verzieken als je iets kwijt wilt doe je dat maar via een pb ofzo niet dat ik daar behoefte aan heb,doei:)

chivas
15 september 2009, 19:56
--------------------------------------------
doe je zelf een lol en lees al mijn aan jouw gerichtte posts nog eens door dan heb je misschien door hoe achterlijk en compleet misplaatst jouw reacties zijn sterkte [denigrerend]

Oorspronkelijk geplaatst door chivas Bekijk bericht
gast, volgens mij ben je echt serieus dom ofzo[denigrerend/schelden]

ga je alsjeblieft heel erg diep schamen.


ik zeg alleen dat ik de indruk heb dat je comunicatieve vaardigheden niet zo goed ontwikkeld zijn en doordat ik je dit nu nog een keer moet vertellen wordt dit idee alleen maar bevestigd.

Zo kan ik nog wel ff doorgaan en loop aub niet deze topic te verzieken als je iets kwijt wilt doe je dat maar via een pb ofzo niet dat ik daar behoefte aan heb,doei:)

ik krijg de indruk dat jij het verschil niet weet tussen schelden en een constatering/waarneming?

ik neem waar dat jouw opmerkingen achterlijk en compleet misplaatst zijn

voorbeeld:

Waarneming: dat was een domme actie

schelden: wat ben jij een domme sukkel

nogmaals het is een voorbeeld dus ik bedoel het niet richting jouw mocht je die indruk nu krijgen.

en ik denigreer je ook niet want als ik je zou denigreren zou ik niet serieus op je in gaan en ik denk dat deze post wel aangeeft dat ik je wel degelijk serieus neem

ik geef je er zelfs een voorbeeld bij want ik denk serieus niet dat je in staat bent om dit zelf uit te zoeken.

gast begrijp me aub niet verkeerd.

ik neem je echt serieus
mijn bedoelling is absoluut niet om je te denigreren ofzo
en volgens mij heb ik je nog steeds niet uitgescholden

en ik krijg het idee dat je mij niet serieus neemt want je wekt de indruk dat je niet eens de moeite neemt om een post serieus door te lezen want je slaat telkens de plank compleet mis

maar als je er graag over wil praten dmv van een pm mag dat best van mij hoor alleen dat iniatief laat ik aan jouw;)

jord-y
15 september 2009, 20:04
ik krijg de indruk dat jij het verschil niet weet tussen schelden en een constatering/waarneming?

ik neem waar dat jouw opmerkingen achterlijk en compleet misplaatst zijn

voorbeeld:

Waarneming: dat was een domme actie

schelden: wat ben jij een domme sukkel

nogmaals het is een voorbeeld dus ik bedoel het niet richting jouw mocht je die indruk nu krijgen.

en ik denigreer je ook niet want als ik je zou denigreren zou ik niet serieus op je in gaan en ik denk dat deze post wel aangeeft dat ik je wel degelijk serieus neem

ik geef je er zelfs een voorbeeld bij want ik denk serieus niet dat je in staat bent om dit zelf uit te zoeken.

gast begrijp me aub niet verkeerd.

ik neem je echt serieus
mijn bedoelling is absoluut niet om je te denigreren ofzo
en volgens mij heb ik je nog steeds niet uitgescholden

en ik krijg het idee dat je mij niet serieus neemt want je wekt de indruk dat je niet eens de moeite neemt om een post serieus door te lezen want je slaat telkens de plank compleet mis

maar als je er graag over wil praten dmv van een pm mag dat best van mij hoor alleen dat iniatief laat ik aan jouw;)


Zucht :rolleyes:

chivas
15 september 2009, 20:06
Zucht :rolleyes:

hehe zie je wel dat je het niet kan laten:P

Guoy
16 september 2009, 01:40
.....

.....

Charlies, wissel even e-mailadressen uit en ga daar verder.

jord-y
16 september 2009, 19:11
Charlies, wissel even e-mailadressen uit en ga daar verder.

Had ik al gezegt Guoy dat die het in een pb moest verder uitblerren misschien ff lezen knullie,maar die jongen heeft volgens mij ergens last van ofzo ontopic blijven graag:cool:

Al iemand die hier mee bezig is deze methode en foto resultaten? mijn mening laat ik nu maar achterwege over dit :p

chivas
16 september 2009, 23:12
Had ik al gezegt Guoy dat die het in een pb moest verder uitblerren misschien ff lezen knullie,maar die jongen heeft volgens mij ergens last van ofzo ontopic blijven graag:cool:

Al iemand die hier mee bezig is deze methode en foto resultaten? mijn mening laat ik nu maar achterwege over dit :p

freund, jij hebt echt zero zelfkennis ofzo

en waarom spreek jij iedereen maar zo met knullie aan dat vind je dan weer niet denigrerend?

en volgens mij bleer ik niet maar dat zie jij vast weer anders.

en als je hierop wil reageren doe het dan aub niet stuur me dan gewoon een pm ofzo want ik begin me nu zo langzamerhand echt aan je te irriteren. het verbaasd mij eerlijk gezegt ook een beetje dat je mij zo nijdig kan krijgen want doorgaans hebben mensen daar nooit zoveel succes mee. elke keer post je weet iets en dan ga ik offline en dan denk ik bij mezelf there's just no way he can top that... en vervolgens kom ik online en heb je je domheid nog weer overtroffen.

dus nogmaals aub als je wil reageren aub via een pm begin dr nu echt een beetje geirriteerd van te raken.

bombarie
17 september 2009, 00:08
ja jordy blijf aub weg!

testo
17 september 2009, 01:30
krijg nou wat!!

van de week zei mijn vader opeens uit het niets weet je hoe je je haar terug krijgt. door je nagels over elkaar te masseren!!!
ik met mijn kennis over AGA geloofde er eerlijk gezegd niks van en toen zei die van ja ik heb toch gezien bij een vriend van me. Ik ken die vriend van hem niet persoonlijk, dus heb zijn voor en na situatie niet gezien. ik ging ervan uit dat die vriend een haarwerk genomen heeft en mijn vader voor de gek hield.

maar nu ik dit lees krijg ik toch second toughts.

mijn vader had het wel over alle nagels tegelijk over elkaar te masseren niet 1 voor 1

bombarie
17 september 2009, 14:54
Zou het inderdaad mogen werken dan lijkt het mij ook niet dat het uit moet maken of dat je je nagels nou 1 voor 1 masseert of allemaal tegelijk?

chivas
17 september 2009, 15:12
Zou het inderdaad mogen werken dan lijkt het mij ook niet dat het uit moet maken of dat je je nagels nou 1 voor 1 masseert of allemaal tegelijk?

zou in iedergeval wel een hoop tijd besparen:P

jord-y
17 september 2009, 19:56
ja jordy blijf aub weg!

oh nu komen de chatvriendjes van chivas pff weet genoeg idd best kansloos ;) held achter de pc
En ja ik geloof niet in deze onzin nogmaals !
Verder hoef ik me idd niet tussen mensen te bevinden die alleen verwachten dat mensen het eens zijn met iets of een kudde achterna lopen succes met het! tijdverspilling ;)

@ chivas denk je nou echt dat ik zo n mannetje die hier de boel komt opstoken een pm ga sturen ben hier om informatie in te winnen niet om me tijd te verspillen aan mensen die zich opgefokt gedragen achter hun pctje bij deze geen reactie meer te kansloos

chivas
17 september 2009, 21:19
oh nu komen de chatvriendjes van chivas pff weet genoeg idd best kansloos ;) held achter de pc
En ja ik geloof niet in deze onzin nogmaals !
Verder hoef ik me idd niet tussen mensen te bevinden die alleen verwachten dat mensen het eens zijn met iets of een kudde achterna lopen succes met het! tijdverspilling ;)

@ chivas denk je nou echt dat ik zo n mannetje die hier de boel komt opstoken een pm ga sturen ben hier om informatie in te winnen niet om me tijd te verspillen aan mensen die zich opgefokt gedragen achter hun pctje bij deze geen reactie meer te kansloos


jordy, ik ken deze mensen helemaal niet en ik snap dus ook niet waarom je weer met zulke vooroordelen aan komt zetten.

bombarie
17 september 2009, 23:57
Eerder tijdsverspilling dat je zo blijft huilen als een klein kind! Stop met posten in dit topic!

chivas
18 september 2009, 00:25
Eerder tijdsverspilling dat je zo blijft huilen als een klein kind! Stop met posten in dit topic!

ik vrees dat je gelijk hebt.

heb er in iedergeval genoeg van:P

marcnelson
20 september 2009, 02:16
En zijn er mensen die dit al doen? Ik kon er weinig informatie over vinden en op youtube zie je maar 1 filmpje over deze techniek. Als dit echt werkt dan mag de bedenker van mij echt de nobelprijs winnen :D. Dit betekent wel dat alle producten voor haarverlies dit zullen gaan voelen. Ach ja who cares zal ik dan maar zeggen. Het is net alsof je vroeger altijd met de bus naar je werk ging en nu je een auto van de zaak hebt gekregen, de bus niet meer nodig hebt. Is dit een goede vergelijking??haha

AnthonieH
20 september 2009, 09:05
Het is net alsof je vroeger altijd met de bus naar je werk ging en nu je een auto van de zaak hebt gekregen, de bus niet meer nodig hebt. Is dit een goede vergelijking??hahaVolgens mij meer dat je vroeger met de bus naar je werk ging en dat je nu het tapijtje gaat proberen dat die aardige indier op de markt je met veel korting verkocht heeft ... als ie vliegt heb je de bus niet meer nodig ;)

Guoy
23 september 2009, 12:59
Anthonie, kan jij of een andere Mod, hem niet even een mailtje sturen? Ik heb hem al een pm gestuurd om te vragen of hij voor- en nafoto's kan plaatsen, maar daar heeft hij nooit op gereageerd. Misschien staat zijn HW-account niet met zijn mail in verbinding.

Om eerst te zeggen dat dit DE oplossing is en dan zonder enige bewijzen weer vertrekken van HW op nooit meer terug te komen vind ik te makkelijk. Ik wil wel die foto's zien. :)

groet en dank,

G.

AnthonieH
24 september 2009, 21:12
Ik heb even rondgekeken, maar ik kan geen email vinden. Mogelijk zoek ik verkeerd, maar waarschijnlijk kan alleen de Webmaster daarbij. Ik wil sowieso heel terughoudend zijn met mensen op die manier contacten. Uiteindelijk kiezen ze er met opzet voor om geen notificaties te krijgen.

Ben je werkelijk zo sterk geneigd om dit verhaal te geloven dat je serieus hoopt op bewijs?

Ik niet.

Guoy
25 september 2009, 12:16
Ik vind dit verhaal op het eerste gezicht niet echt geloofwaardig, maar als iemand hier zo ontzettend positief over is, dan ben ik benieuwd naar de foto's. Hij zal niet voor de lol zo'n verhaal gaan typen en foto's maken en plaatsen is minder werk denk ik.

Ik wil gewoon foto's zien omdat te vaak mensen komen met vage verhalen met geweldige resultaten, maar zonder bewijzen. Ik wil het gewoon zien. Hij kan gewoon e-mailadressen blokkeren als hij dat wil. Maar hij is al lang niet online geweest en misschien geeft zijn e-mail niet aan wanneer hij een PM heeft gekregen. Tot voor kort had ik dat ook niet aangezet.

AnthonieH
25 september 2009, 16:55
Ik vind dit verhaal op het eerste gezicht niet echt geloofwaardig, maar als iemand hier zo ontzettend positief over is, dan ben ik benieuwd naar de foto's. Hij zal niet voor de lol zo'n verhaal gaan typen en foto's maken en plaatsen is minder werk denk ik.Onze lieve heer heeft rare kostgangers, misschien heeft hij er juist wel lol in :)

Voor mij valt het op zijn gunstigst in de categorie 'feel good behandelingen'. Het doet niks, maar wellicht geeft het je rust. En door de methode dan aan andere te slijten wordt het zelfs een 'feel better behandeling' ... je voelt je nog beter omdat je 'weet' dat je anderen ermee helpt.

X-Zeem
28 september 2009, 20:16
Onze lieve heer heeft rare kostgangers, misschien heeft hij er juist wel lol in :)

Voor mij valt het op zijn gunstigst in de categorie 'feel good behandelingen'. Het doet niks, maar wellicht geeft het je rust. En door de methode dan aan andere te slijten wordt het zelfs een 'feel better behandeling' ... je voelt je nog beter omdat je 'weet' dat je anderen ermee helpt.

Wat wel is is dat haar supplementen ook vaak worden aangeduid met "haar & nagel".
Haar en nagel zou misschien iets met elkaar gemeen kunnen hebben.

AnthonieH
28 september 2009, 20:50
Wat wel is is dat haar supplementen ook vaak worden aangeduid met "haar & nagel".
Haar en nagel zou misschien iets met elkaar gemeen kunnen hebben.Natuurlijk, huid, haren en nagels zijn voor een belangrijk deel opgebouwd uit hetzelfde materiaal keratine. Als je een supplement slikt dat de kwaliteit van je haar verbetert, dan mag je er ook wel op rekenen dat je nagels erop vooruit gaan.

Tato
3 oktober 2009, 01:37
Het pleit wel voor de ts dat hij niet op geld uit is, iemand met malafide bedoelingen had er direct eén of andere olie bij verkocht voor 50 Euro per fles:P

Maargoed, ik denk niet dat dit het is hoor, als het al eeuwenlang bekend zou zijn zou er echt wel een Oosterling geweest zijn die hier een business van had gemaakt..;)