PDA

View Full Version : waar finastride kopen?


Aad
3 februari 2002, 16:07
Ik heb via internet finastride besteld bij www.minoxidil.com / www.earthlink.net. De finastride werd geleverd in capsules met daarin een poeder. Ik twijfel of ik nu een betrouwbaar medicijn heb ontvangen. Kent iemand deze leverancier? Wie zijn betrouwbare leveranciers?

Aad

Jay
3 februari 2002, 16:54
One word: ProHair.

Mathijs
18 februari 2002, 10:12
Wie weet of het makkelijk is om Proscar in Duitsland te kopen?
Ik kom deze week in Duitsland in de buurt van Venlo (NED) en daar ga ik het proberen te kopen in de eerste de beste apotheek.
Heeft iemand nog tips en of suggesties hierover of misschien wel een adres en anders of het verstandig is om eerst bij een huisarts langs te gaan om een recept te bemachtigen.

Auf wiedersehen!!!!!!!!!!!

Alonso
18 februari 2002, 11:24
Ja het is alleen op recept verkrijgbaar, dus je moet eerst een recept hebben van een arts als je in Duitsland Finasteride wilt verkrijgen.

Rocco
18 februari 2002, 18:40
Mathijs

Zonder recept is het een onmogelijke zaak. Maar wat wel heel simpel en betrouwbaar gaat is: bestellen on line. Ik bestel hier ook mijn 5 mg Fina tabletten. Het is net zo echt als Propecia en Proscar.


http://www.dru-online.com/


60 x 5 mg Fina tabletten voor 54 $ incl. bezorging :)

Binnen 10 dagen thuis.


Groetjes

:cool:

Alonso
19 februari 2002, 10:48
Rocco,

Die finasteride tabletten die je bestelt. Wie is de leverancier daarvan? Bovendien dacht ik dat Merck het alleenrecht had om dat goedje te maken. Bovendien hoe weet je zo zeker dat er Finasteride in die tabletten zit?

Alonso

Rocco
19 februari 2002, 18:23
Alonso

Uitstekende opmerking , hier zat ik in het begin ook mee.

De laborant van de Fina is DR REDDY'S laboratories LTD.DR REDDY'S is een wereld beroemd farmaceut.Finasteride ( in Proscar ) bestaat al sinds 1992.Voor een lange tijd heeft alleen Merck de patent op Fina gehad. Maar na enige tijd is er de goedkeuring gegeven voor andere Farmaceuten om Fina te maken.Wat je bestelt bij dru-online , is gewoon Fina maar dan niet verkocht onder de naam Proscar ( omdat alleen Mereck onder deze naam mag verkopen ) maar onder de naam FINAST*.

Ik gebruik het nu al een week of 3. Ik heb de bijwerkingen sterk gevoeld in het begin ( vaak pijn aan mijn ballen ). Nu is dit afgenomen. Lichaam past zich aan.Ik heb ook gelijk gemerkt dat m'n hoofdhuid gelijk wat minder talg maakte. En mijn haaruitval is nu min of meer gestabiliseerd. Velen gebruiken FINAST*. Dit is niet iets van vandaag of gister. FINAST* bestaat al jaren.Het is een erkend merk en geproduceerd door een erkend farmaceut.Alleen veel goedkoper omdat de fabrikant ( DR REDDY'S ) die deze FINAST* maakt in India is gevestigd, hier is mankracht en productie veel goedkoper, wandaar de mooie prijs per pil :)


http://www.drreddys.com/


Groetjes

Alonso
19 februari 2002, 19:10
Rocco

Bedankt voor de info. Mocht mijn arts besluiten om geen Proscar meer voor te schrijven op recept, dan stap ik over op Finast. Wat jij zegt over de bijwerking pijn aan je testikels, dat heb ik eigenlijk nog steeds een beetje, ook na 3,5 jaren. Bovendien heb ik ook last van winderigheid (niet lachen nou) sinds jaar en dag, en volgens mij komt dat ook door de Finasteride, het staat in ieder geval als bijwerking vermeld in de bijsluiter. Ik weet niet of meer mensen hier last van hebben, zo ja dan wil ik dat graag horen en wat je eventueel als maatregel hebt gedaan. Ik ga in ieder geval voor mijn bijwerkingen niet naar de arts, want dan bestaat de kans, dat ie stopt met het voorschijven van Proscar.

Alonso

Rocco
19 februari 2002, 23:40
Alonso


Zeker lach ik niet om de bijwerking ! Maar ik heb daar geen last van, anders had ik je graag advies gegeven.Probeer es deze link en zet daar je "winderigheids" probleem neer.Misschien zijn er VEEL mensen met dit probleem, misschien gebeurt dit ook bij andere medicijnen. Misschien kunnen ze je daar advies geven. Daar leest een groter publiek mee. Of het door Proscar komt, omdat je die voor je haaruitval gebruikt, kun je zelf beslissen bij te vermelden.


http://www.prikpagina.nl/list.php?num=7


Groetjes

Max
20 maart 2002, 15:25
Originally posted by Rocco
Mathijs

Zonder recept is het een onmogelijke zaak. Maar wat wel heel simpel en betrouwbaar gaat is: bestellen on line. Ik bestel hier ook mijn 5 mg Fina tabletten. Het is net zo echt als Propecia en Proscar.


http://www.dru-online.com/


60 x 5 mg Fina tabletten voor 54 $ incl. bezorging :)

Binnen 10 dagen thuis.


Groetjes

:cool:

Hoi Rocco,

Ik heb ook bij dru-online besteld, zo'n 2 weken geleden, maar ik heb nog niets ontvangen. Ik heb ff naar de status van de order gekeken en die staat nog steeds op 'pending'.

Klopt dit of had er allang iets als 'verwerkt' moeten staan?

Max

Rocco
20 maart 2002, 19:36
Dag Max

Nou ik zit EXACT in dezelfde situatie als jij. Op 6 maart had ik ook een bestelling geplaatst,maar heb nog niets ontvangen.

Mijn vorige bestelling , 2 maanden geleden,werd in 9 dagen bij me bezorgd.

Ik denk niet dat er iets ernstigs aan de hand is. Het zal binnen enkele dagen moeten arriveren.Ik denk 3 weken is de uiterste limiet.

Bij mij staat ook " pending", normaal staat er binnen een paar dagen " shipped".Hier ontvang je dan ook een extra mail als bevestiging.

Maak je niet druk.


Groetjes

Rocco
22 maart 2002, 14:26
Max

Ik vind het raar, heb nog helemaal niets van mijn bestelling gehoord.Ze hebben anders een steenvaste reputatie.Ontvangen zullen we zeker, maar ik raak een beetje in tijdnood met mijn resterende Fina hier. Ik heb voor de zekerheid via

http://www.healthworldpharmacy.com/

Ook een bestelling Proscar tabletten gedaan. 59 Dollar INCL verzendingskosten.

Dan heb ik hopelijk binnen een aantal dagen alweer wat Fina.Beetje duurder , maar ja , wat geeft het.


Groetjes

Max
25 maart 2002, 07:34
Hoi Rocco,

Ik ben blij dat je dit adres om finasteride te bestellen noemt, ik wilde er net om gaan vragen of er nog alternatieven waren. Ik heb ook nog niets ontvangen en ga ook straks gelijk bestellen.

Ik wordt er niet goed van, mijn haar is nu al iets langer dan een half jaar aan het uitvallen in het begin harder dan nu, al lijkt het nu ook weer harder te gaan. Alles is nog wel bedekt, maar het frusteert enorm moet ik zeggen. De spiegel heeft druk werk. Hoop dat er snel een echt goede oplossing komt, hier wordt ik ook niet goed van.

Heb de doctor ook om o.a. proscar gevraagd, maar die was er niet mee bekend dat dat ook tegen haaruitval hielp. Hij zou het verder gaan bekijken. Alleen, wachten duurt lang.

Hey Rocco, bedankt voor het adres, je hoort waarschijnlijk nog van me.

Groeten,


Max

cees
25 maart 2002, 08:45
he max, nou finasteride is in ieder geval een goed werkend middel, dus wachten hoeft niet meer! en ben je wel bekent dat je zo'n 100 haren per dag mag verliezen (dit is namelijk volstrekt normaal)
succes

Max
25 maart 2002, 13:01
Ja Cees, dat weet ik wel, maar volgens mij zijn het er toch wel wat meer. Ik zie overal te veel haren van me liggen om nog van normale uitval te kunnen spreken.

Vooral 's ochtends als je op bepaalde plekken (voorop) kamt zit er veel haren in de kam. Het wordt er ook een beetje dun nu. Op de kruin trouwens precies hetzelfde. We zien wel wat het wordt met finasteride.

Groeten,


Max

Max
26 maart 2002, 08:23
Hey Rocco,

Wat is dat nou, gisteren kon ik nog deze

http://www.healthworldpharmacy.com/

link volgen, maar nu geeft-ie als melding dat het een forbidden area is. Wilde net gaan bestellen.

Zijn er mensen die nog meer sites weten waar finasteride gekocht kan worden zonder 'prescription'? Heb het net afgestruind, maar stuitte constant op het invullen van een prescription.

Groeten,


Max :confused:

Mathijs
26 maart 2002, 09:13
Ik heb mijn bestelling onlangs gedaan bij drug-online (1e keer), 60 x 5 mg Finasteride onder de merknaam Finast ontvangen vanuit India met de luchtpost! Mijn vraag is of er onder jullie ook klanten zijn van drug-online (Rocco, dacht ik) en wat jullie ervaringen zijn met dit medicijn, ik bedoel of het werkelijk te vertrouwen is, het was zo vaag verpakt! Zes strippen in aluminiumachtig materiaal, ieder tablet afzonderlijk verpakt. Geen bijsluiter bijgeleverd en slechts wat rose tekst op de aluminium strips gedrukt, de orginele verpakking ontbrak eveneens. Het tablet zelf is voorzien van een in mijn ogen kitscherig tekentje in de vorm van een half hartje met een kruisje eraan vast. Indien je dezelfde verpakking/tablet kent en klant bent van drug-online kun je dit alles dan bevestigen? Het zou een hoop schelen als ik weet dat dit van drug-online gebruikelijk is en dat het werkelijk zuivere Finasteride is, ik wil graag jullie ervaringen horen!!

Bvd en groeten, Mathijs.:confused:

Jasper
26 maart 2002, 18:45
Hallo mensen!
Eindelijk heb ik dan de knoop doorgehakt, ik ga ook maar eens een medicijntje proberen tegen mijn haaruitval. Ik zou graag vooral even snel resultaat willen zien (dikker wordend haar, hergoei dunne haartjes). Dat is beter voor mijn zelfvertrouwen en voor het vertrouwen in de medicatie!
Dus wat adviseren jullie mij: proscar of minoxidil? (deze producten spreken mij het meest aan om verschillende redenen).
Thanks!

Jeroen2
26 maart 2002, 19:45
hi Max,

Kan zijn dat die site een gehele schoonmaak krijgt of nieuwe lay-out. Je kan later proberen of deze dan weer online is.

En Jasper,

zelf adviseer ik beide producten te gebruiken.
Dit hangt natuurlijk geheel af in hoeverre je kaalzijn is bevorderd.
Omdat het bij mij plotseling in een razende tempo ging heb ik besloten om het uitwendige goedje "Aminexil' te gebruiken in combinatie met het inwendig te nemen medicijn "Propecia/Finasteride. Minoxidil dien je ook uitwendig te gebruiken en het opbrengen gaat hetzelfde als met de ampullen'Aminexil. Volgens recent onderzoek werkt 'Aminexil effectiever dan het oude 'Minoxidil.Tenminste dit is wat ik gehoord heb,en volgens dhr. Boersma ook bevestigd is.

Aminexil is een vrij nieuw product dat overigens volgend jaar op de Amerikaanse markt verschijnt. Bij mij werkt het vrij goed ,en je ziet na het opbrengen dat de haarstructuur sterk verbeterd.Het ademt weer.Een kuur duurt gemiddeld 6 weken,daarna kan je een gehele kuur weer overdoen na ongeveer 6 maanden.Zelf doe ik ook nog een tussentijdse kuur van 12 ampullen.Maar misschien is dit niet echt nodig.:P

Propecia/Finasteride dien je dus inwendig te nemen in de vorm van een pilletje.Deze dien je dus wel elke dag tot je te nemen op een vast tijdstip. Het beste is voor het slapen gaan met een glas water.Pas na ongeveer 1 jaar moet je resultaat kunnen zien in de vorm van meer pigment en dikkere haren die weer blijven meegroeien. Bij kale delen zal geen haar meer groeien,enkel de bestaande haren zullen dan blijven meegroeien.
Helaas is het wel zo dat Finasteride nauwelijks werkt bij de inhammen ,omdat daar het DHT het hoogst is.
Ik slik Finasteride nog net geen jaar ,maar bemerk wel dat mijn haren weer wat voller aanvoelt. Ook het pigment is lichtelijk terug gekomen.Alleen bij mijn inhammen bemerk ik lichtelijke achteruitgang. Het zij zo.

De keus is aan jou wat je precies wilt. Je kan eventueel ook eerst 'Minoxidil of Aminexil proberen alvorens je overgaat op Finasteride. Gewoon een kuurtje van 6 weken pakken en kijken wat het bij je doet.

Succes met je bevindingen!


:D

Groetz,
Jeroen.

Nate
26 maart 2002, 20:18
Hoi Jasper,

De basis voor de bestrijding tegen kaalheid is in eerste instantie een DHT-inhibitor zoals Propecia,Proscar of Prohair.
Daarnaast kun je ook voor een groei stimulator kiezen zoals minoxidil 5% voor eventuele hergroei van haren.
Ik zelf gebruik ook minoxidil 5% alleen bij mijn inhammen.
Deze 2 producten zijn bewezen dat ze werken en zijn officieel goedgekeurd door de FDA.
Aminexil sucks ! Heb dit zelf ook gehad met zero resultaat.
Hou vast aan de goedgekeurde middelen voor het beste resultaat!

Jeroen2
26 maart 2002, 20:47
He Russel,

Dus Minoxidil helpt wel degelijk je inhammen te behouden?
Ik heb dit middel eerlijk gezegd nooit gebruikt,dus weet de werking hiervan niet op mijn haren.
Het gaat dan toch ook om een kuur,of moet je deze dagelijks op je hoofdhuid brengen?

Groetz,
Jeroen.

Max
27 maart 2002, 07:24
Originally posted by Jeroen2
hi Max,

Omdat het bij mij plotseling in een razende tempo ging heb ik besloten om het uitwendige goedje "Aminexil' te gebruiken in combinatie met het inwendig te nemen medicijn "Propecia/Finasteride.



Waar koop jij jouw finasteride/Propecia?

Gr.

Max

Nate
27 maart 2002, 19:32
Minoxidil moet je 2 keer per dag aanbrengen,als men het gewenste resultaat heeft dan kun je dit behouden door 1 keer per dag minoxidil aan te brengen.
Het is geen kuur zoals aminexil het moet elke dag.
Op dit forum staat nog veel meer info over minoxidil.

groeten Russel.

Jeroen2
27 maart 2002, 23:42
Thanks Russel!;)

Max,
Ik laat mijn pillen bestellen bij het 'haarkabinet'.
Naast finasteride zitten er extra bestanddelen in die goed is voor je haargroei.
Het draagt de naam Pro-hair.En is eerder op dit forum besproken.
Http://www.haarkabinet.nl

Groetz,
Jeroen.:cool:

Rocco
1 april 2002, 19:46
Voor alle vrienden

Mochten jullie een betrouwbare maar VOORAL een goedkope site willen om Fina te bestellen :

http://www.dru-online.com/

Ik gebruik nu al 3 maanden Fina van hen,ben er zeer tevreden over.

Houd er alleen rekening mee,dat af en toe de levering iets langer kan duren dan 2 weken.

Groetjes

Rocco
1 april 2002, 19:58
Ik heb net een bevestiging gehad dat mijn bestelling is verzonden.Mijn bestelling van Dru-online.

Ik denk dat ik het volgende week binnen heb. Ik had het besteld op 6-3-02.

Dit is de eerste keer dat ik zo lang op mijn bestelling moet wachten. Maar ja, problemen kunnen zich overal voordoen.


Groetjes

Max
2 april 2002, 13:10
Hey Rocco,

Ik zie ook net dat ik een mailtje heb ontvangen van dru-online met status 'shipped'. Goed teken en nu afwachten.

Zou je nog ff aub de volgende vragen willen beantwoorden:
-Hoe ziet het eruit (verpakking, vorm pillen);
-Hoeveel slik jij;
-Wanneer bemerkte je resultaat;
-Last gehad van bijwerkingen (nog steeds?)

Bedankt weer. Ik zat er hard aan te denken om afspraak te maken met die dr. Boersma, maar nu wacht ik nog ff af. Kosten vind ik toch wel erg hoog. Als dit niet werkt kan het alsnog.

Groeten,


Max

Rocco
2 april 2002, 20:31
Hoe ziet het eruit (verpakking, vorm pillen);


Dit is een correcte omschrijving van onze vriend Mathijs :

Ik heb mijn bestelling onlangs gedaan bij drug-online (1e keer), 60 x 5 mg Finasteride onder de merknaam Finast ontvangen vanuit India met de luchtpost! Mijn vraag is of er onder jullie ook klanten zijn van drug-online (Rocco, dacht ik) en wat jullie ervaringen zijn met dit medicijn, ik bedoel of het werkelijk te vertrouwen is, het was zo vaag verpakt! Zes strippen in aluminiumachtig materiaal, ieder tablet afzonderlijk verpakt. Geen bijsluiter bijgeleverd en slechts wat rose tekst op de aluminium strips gedrukt, de orginele verpakking ontbrak eveneens. Het tablet zelf is voorzien van een in mijn ogen kitscherig tekentje in de vorm van een half hartje met een kruisje eraan vast. Indien je dezelfde verpakking/tablet kent en klant bent van drug-online kun je dit alles dan bevestigen? Het zou een hoop schelen als ik weet dat dit van drug-online gebruikelijk is en dat het werkelijk zuivere Finasteride is, ik wil graag jullie ervaringen horen!!
---
Ik ontvang ze ook altijd zo Mathijs.Met roze zilvere letters staat er FINAST* op .De rede voor ,dat de originele verpakking ontbreekt is:Zo kunnen ze het in een platte envelop het naar je opsturen. De kans is zo veel kleiner dat de duane het ontdekt.

het is gewone pure Finasteride. Dr Reddy's is een heel gerespecteerd Pharmaceut.Geen enkele reden tot twijfel mijn vrienden.

Hoeveel slik jij;

Ik slik 5 mg per dag. Maar jij moet gewoon beginnen met 1 mg. Ik ben anders bang dat de bijwerkingen te hoog zullen zijn voor je met 5 mg.Ik heb 2 jaar lang 1 mg gebruikt. Maar na een tijd blijkt 1 mg toch te weinig te zijn om je haaruitval te stoppen. Overstappen naar 5 mg helpt dan weer een beetje.

Wanneer bemerkte je resultaat;


Vaak stopt je haaruitval binnen 3-6 maanden.In het begin zul je wel een beetje last hebben van EXTRA haaruitval.Dit is vaak een positief teken.Betekent vaak dat je goed reageert op Fina. Alle AL reeds aangetaste haren vallen uit om zo plaats te kunnen maken voor nog dikkere haren. Vaak na 1 jaar zie je een teken van een modale hergroei.Je merkt wel dat je al bestaande haren wat dikken aanvoelen en uitzien.Reken niet teveel op hergroei. Maar je kunt binnenkort toch overstappen op Duta.

Last gehad van bijwerkingen (nog steeds?)

Ik had in het begin last van een licht stekende testikel pijn. Maar het lijkt nu alsof het verdwenen is. Maar de bijwerkingen verschillen voor elk individu. Niet zo bang zijn voor impotentie en andere sexuele bijwerkingen. Deze bijwerkingen worden zwaar overdreven. Maar wel mogelijk dat je zaad volume vermindert. Je zaadkwaliteit of je aantal zaadcellen gaan er niet op achteruit,aleen het volume.


Als je weet en ziet dat je haren uitvallen. Dat je merkt dat je haren dunner worden.Dan heb je bijna altijd AA.Gewoon Fina slikken.Bespaar je geld en je moeite om naar Dr Boersma te gaan. Het enige wat hij voor je kan doen is , je Fina voorschrijven en daar een flinke som geld voor vragen.


Groetjes

cees
3 april 2002, 09:02
Na enige tijd is de werking van fina niet meer optimaal bij de inhammen, maar geld dit voor de hele voorkant van je scalp, of alleen inhammen? en na hoeveel jaar wordt deze werking minder?

Alonso
3 april 2002, 21:24
Hoi Cees,

De werking mbt Finasteride frontaal is per persoon afhankelijk. Bij mij werkt het evengoed frontaal na bijna 4 jaren. De haren groeien nog steeds krachtig, zowel bij de inhammen als aan de voorkant. Maar er zijn ook personen op dit forum die zeggen dat de werking minder is frontaal. Er wordt beweerd dat als je lang genoeg finasteride gebruikt, de werking minder wordt, maw dat je lichaam "immuun" wordt voor Finasteride, zie ook mijn thread onder Medicijnen/haargroeimiddelen. Van de ene kant wel te begrijpen, omdat bij veel medicijnen je lichaam resistent kan worden (staat ook in de bijsluiter dan). Maar gelukkig is dat bij mij niet het geval en is de werking van Finasteride bij mij nog ok (op de kleine bijwerkingen na dan).

Alonso

Rocco
4 april 2002, 02:55
Ik weet niet of de term " immuun " hier op zijn plaats is.Fina blocked voor ruim 70 % ( grofweg genomen ) je DHT.Dit is DHT dat werd gevormd door type 2 5ar.Je lichaam probeert na enige tijd haar hormoonbalans weer te herstellen.Dit is een belangrijk gegeven

Ik denk dat je lichaam op de een of een andere manier EXTRA DHT wil produceren. ZE kan dit alleen doen door MEER type 1 (!) 5 ar te produceren.Hierdoor gaat gelijdelijk je totale DHT niveau weer stijgen.Dit is ook vaak de reden dat je haarlijn weer gaat lopen.

Je lichaam wordt niet immuun voor Fina,want Fina blocked ONOMKEERBAAR de type 2 5ar.Fina blijft CONTINU type 2 blocken ,maar heeft type 1 5ar niet in de hand.

Als Duta je beide types 5ar blocked , kan je lichaam haar best doen on 5 ar te produceren maar,dit wordt toch geblocked.Duta is zoals jullie weten krachtig op hele geringe doseringen om beide types te blocken.Duta is een DUALE ONOMKEERBARE DHT BLOCKER.


Groetjes

Johnny
7 april 2002, 14:57
Missschien een domme vraag, want ik weet dat finasteride niet te koop is in Nederland. Maar betekent dit ook dat als je dit produkt bestelt via internet en aangeleverd krijgt uit het buitenland dat dit product illegaal in Nederland is? Kortom: als ik finasteride bestel, is dat wel legaal? Ik kom bij deze vraag omdat ik hier ergens las dat finas aangeleverd wordt in een enveloppe, zodat de kans dan groter was dat de douane er niet in gaat rommelen. En dan nog een vraag: heb ik een creditcard nodig om Finas te bestellen of kan het ook op een andere manier?
Groeten Johnny

Johnny
7 april 2002, 18:37
Oh ja, ik ben ook benieuwd of iedereen die finasteride slikt onder behandeling staat van een dermatoloog. Ik heb er niet zo veel behoefte aan, want hij hoeft mij echt niet te vertellen dat het AA is bij mij. Als ik namelijk bij mij in de familie kijk zie ik allemaal van die srakke kale koppies. En verder: de bijwerkingen van finasteride zijn die eigenlijk allemaal bij de 5 mg of is dat ook bij de 1 mg? Het lijkt me namelijk dat die van 5 mg 5 keer zo sterk is als de 1 mg, waardoor de bijwerkingen ook veel sterker zijn. Dan zou 1 mg toch relatief minder bijwerkingen moeten vertonen?
Groet Johnny

Alonso
8 april 2002, 00:43
Hoi Johnny,

Ik bestel mijn finasteride via mijn huisarts, dus ik ben min of meer onder behandeling bij mijn huisarts. Ik had met hem afgesproken om na 3 mnd weer terug te gaan om te zien wat de eventuele bijwerkingen zijn, maar toen bleek dat alles ok is. Maar ik merk dat er na bijna 4 jaren wat lichte bijwerkingen zijn, zoals minder snel een erectie, minder zaadvloeistof, minder talgproduktie, winderigheid. Maar kijk het kan natuurlijk ook wat te maken hebben met het ouder worden, dus het is natuurlijk moeilijk te bepalen of het puur alleen aan de Finasteride ligt. Maar maak je geen zorgen, bij 1 mg (wat ik nu gebruik kan ik daar best mee leven, want zo erg zijn de bijwerkingen niet bij mij. En natuurlijk, als je 5 mg gebruikt zal de kans op bijwerkingen natuurlijk veel groter aanwezig zijn.

Alonso

Max
9 april 2002, 07:29
Originally posted by Rocco
Dag Max

Ik denk niet dat er iets ernstigs aan de hand is. Het zal binnen enkele dagen moeten arriveren.Ik denk 3 weken is de uiterste limiet.



Hoi Rocco,

Het is inderdaad gearriveerd, in een platte envelop, pillen zoals eerder beschreven.

Het zijn wel kleine pillen en als je ze dan ook nog eens moet vierendelen hou je bijna helemaal niets meer over. Zo doe je wel erg lang met een zending. Ik ben toch benieuwd of het gaat helpen.

In ieder geval nogmaals bedankt voor je advies.

Met vriendelijke groet,


Max

Rocco
9 april 2002, 17:38
De mijne heb ik vandaag ook ontvangen.Voor advies ben je ALTIJD welkom.Maar neem wel de tijd voordat je wat gaat concluderen over de werking van Fina.

Ik heb net een stuk voor Alessandro geschreven:WERKING FINA,moet je ff anders doorlezen.


Probeer met een "losse" scheermesje de pillen te snijden.Hoe klein ze ook zijn Max,1/4e deel is echt nog heel krachtig.


Groetjes

hans
12 april 2002, 19:31
Hallo,
Ik heb nog niet gelezen of het illegal is om Nederland in te importeren, maar ik heb via Community Drug Pharmacy te horen gekregen dat zij geen finasteride meer richting Nederland gaan exporteren, omdat zij een waarschuwing hebben gekregen van de Nederlandse overheid. Zijn er nog nooit problemen hierover geweest? Ik neem aan dat de douane ook wel zo snugger is dat zuh weten dat in bepaalde post van geneesmiddelenhandelaren de kans groot is dat er finas of een ander middeltje zit dat niet in Nederland te verkrijgen is. Ben je dan als besteller niet strafbaar???
Groet, Hans

Rocco
12 april 2002, 23:44
Finasteride is in Nederland ALLEEN maar te verkrijgen voor prostaat problemen ( Proscar ).Finasteride voor gebruik TEGEN haaruitval wordt door de nederlandse volksgezondheid NIET erkend.Dit vooral door het probleem dat vrouwen in hun zwangerschap problemen kunnen oplopen met hun foetus.Nergens in Nederland kun je makkelijk Finasteride krijgen.Heel weinig , echt heel weinig huisartsen of dermatologen zijn bereid om je dit voor te schrijven.Vaak weten dermatologen en huisartsen niet eens dat Fina haaruitval kan stoppen.Dit met name dat ze niet weten dat haaruitval door DHT wordt veroorzaakt,neem ik aan.Ze weten allemaal WEL dat Proscar ( fina ) een 5 ar blocker is ,zodoende dus ook DHT, maar niet HAAR en DHT.

Het is voor de hand liggend dat Fina besteld via het internet illegaal is.Zolang je voor een medicijn een recept nodig hebt,blijft het illegaal als je het verkrijgt ZONDER recept.

De duane kan niet ALLE post controleren.Vooraal niet de post die tussen je "gewone" post aankomt.

Ik denk niet dat je illegaal bent als besteller.Niemand kan jou een verbod opleggen om bepaalde dingen van het net te bestellen.Ik denk dan dat die on line pharmaceuten illegaal handelen.Maar godzijdank dat er van die apotheken zijn,waar moesten we anders onze Fina ( voor sommigen 5 mg ) vandaan halen. En zometeen onze Duta.


Groetjes

Lovedoctor118
26 december 2002, 14:12
Beste vrienden,

Ik heb na lang aarzelen tussen Saw Palmetto en finasteride, het laatste besteld via http://www.dru-online.com/, een pakje van 30x 5mg fina! Ik heb dan direct daarna een bevestigingsmail gekregen met het volgende op!

"Thank you for your order. It is being processed and will be shipped soon. "

Mijn vraag is, hoe lang zou het duren vooraleer ik deze bestelling in mijn bus zal hebben! ter info; ik woon in België.

Is er iemand die kan antwoorden aub?

groetjes

Johnny
26 december 2002, 15:27
Bij mij duurde het ongeveer 2 weken. Misschien dat het nu ivm de feestdagen een paar dagen langer duurt. Wat betreft leveringstijd lijkt België of Nl. niets uit, lijkt me.
Groet,
Johnny

Lovedoctor118
26 december 2002, 15:45
Thanks Jhonny!

Ik begon al een beetje ongerust te worden, nadat ik sommige posts had gelezen over het in beslag nemen van zulke medicijnen door de douane!

Enfin, we zullen wel zien!

Lovedoctor118
2 januari 2003, 20:15
Beste vrienden,

Met dit schrijven wou ik meededelen, dat ik mijn finasteride, die ik vorige week donderdag besteld heb bij druonline, vandaag aangekregen heb!!

De levering heeft exact 7 dagen geduurd!

Dus bestellen dat spul!!!!!

:)

Sven
1 juli 2003, 14:35
Hoi, ik heb een klein vraagje over finasteride bestellen bij dru-online.com, wordt het in neutrale verpakking/envelop geleverd? Of staat er doodleuk op dat het van Drugs Online is? :o
mn ouders hebben het namelijk niet echt op het gebruik van dit soort medicijnen als het niet *echt* nodig is :S Niet dat ze mn post lezen.. maar ja.. als ik iets ontvang van drugs online gaan ze vast vragen stellen :(

Alvast bedankt.. (ik weet dat dit topic al heel oud is, maar vond het hier het beste in passen)

ton 2
1 juli 2003, 21:22
sven,

ik heb 2x besteld bij dru-online en ik heb de eerste envelop nog (ik moet me wel heel erg vergissen als de tweede niet precies hetzelfde was).

het is een hele gewone envelop van 12 bij 28 cm.

de afzender is:

D Narang
E-27 Main Rohtak Road
Nangloi
New Delhi 110041

met de pen staat er bij geschreven "äir mail" en er zitten postzegels uit india op.

er staat nergens een vermelding van dru-online

succes ermee,

groet

ton.

Sven
2 juli 2003, 11:47
Originally posted by ton 2
sven,

ik heb 2x besteld bij dru-online en ik heb de eerste envelop nog (ik moet me wel heel erg vergissen als de tweede niet precies hetzelfde was).

het is een hele gewone envelop van 12 bij 28 cm.

de afzender is:

D Narang
E-27 Main Rohtak Road
Nangloi
New Delhi 110041

met de pen staat er bij geschreven "äir mail" en er zitten postzegels uit india op.

er staat nergens een vermelding van dru-online

succes ermee,

groet

ton.

Ok bedankt :)

benji
27 november 2006, 18:09
wie heeft hier wel eens besteld!!

http://www.suikerziek.nl/PList.aspx?search=proscar

is de recept wel echt nodig?

Tiuri
27 november 2006, 20:35
Svp hier verder: http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=5373