PDA

View Full Version : Nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!


Swervy
23 september 2003, 18:09
Ik las dit in de METRO

Eten van twee ons drop verlaagt testosteron

Onderzoek uit Iran wijst uit dat zoethoutwortelextract (de smaakmakers van drop) bij mannen kan leiden to een verlaagd testosterongehalte. Twintig vrijwilligers namen gedurende 10 dagen lang een extract van zoethoutwortel. De hoeveelheid extract kwam ongeveer overeen met het eten van 250 gram drop per dag. Na 10 dagen bleek het testosterongehalte van de vrijwilligers verlaagd.

Wie weet hier meer van, of zoiets en wat vinden jullie hiervan.
En wat doet het dan?

pindakaas
23 september 2003, 18:17
Hopelijk verlaag je hier ook mee je DI-HYDROtestosteron.

Spin
29 oktober 2003, 09:45
Niet echt goed voor je bloeddruk denk ik

Uitgeblust
29 oktober 2003, 13:49
Originally posted by Swervy
Ik las dit in de METRO

Eten van twee ons drop verlaagt testosteron

Onderzoek uit Iran wijst uit dat zoethoutwortelextract (de smaakmakers van drop) bij mannen kan leiden to een verlaagd testosterongehalte. Twintig vrijwilligers namen gedurende 10 dagen lang een extract van zoethoutwortel. De hoeveelheid extract kwam ongeveer overeen met het eten van 250 gram drop per dag. Na 10 dagen bleek het testosterongehalte van de vrijwilligers verlaagd.

Wie weet hier meer van, of zoiets en wat vinden jullie hiervan.
En wat doet het dan?

Het doet niets. Van 250 gram drop per dag (ruim 90 kilo per jaar!!) bederf je alleen je eetlust en juist gezond eten is een belangrijke basis voor gezond haargroei.

pindakaas
2 november 2003, 20:29
Originally posted by Uitgeblust
Het doet niets. Van 250 gram drop per dag (ruim 90 kilo per jaar!!) bederf je alleen je eetlust en juist gezond eten is een belangrijke basis voor gezond haargroei.

Oef....90kg. per jaar, dat word flink doorstauwen...:)