PDA

View Full Version : Boersma..! :puke:


pindakaas
27 september 2003, 20:00
http://web.wanadoo.be/haaruitval/nieuws.htm

Read this, die vent deugt echt voor geen ene meter..... en dan dat laatste zinnetje....

"Aminexil is de beste preventie tegen haaruitval, neem dat van mij aan!"

Walgelijk gewoon!! Om te :puke: :puke: :puke:
Dat zo`n vent zich verd#mme "dr." mag noemen!
Een echt dr. verteld de waarheid en niets anders dan de waarheid....(leggen ze niet een bepaalde eed af) :confused:

Henk
27 september 2003, 20:18
Belachelijk ja, en ook nog huichelachtig want patiënten die bij hem komen raad hij finasteride aan. Geeft al aan dat hij niet echt onafhankelijk bezig is. Wat jammer is, want als iemand zoals Boersma zoiets aanprijst zou je er toch wel wat van mogen verwachten.

ton 2
28 september 2003, 22:33
er wordt op die site beweert dat getransplanteerd haar weer onder invloed raakt van DHT. ik dacht altijd dat dat niet het geval was. wie weet daar meer van?

ton

pindakaas
29 september 2003, 17:47
Bij een haartransplantatie worden haren van de achterzijde van het hoofd verwijderd en op de kale plaatsen getransplanteerd. De grote follikels, die worden verwijderd van de achterzijde van het hoofd, blijven na transplantatie normaal van grootte en blijven op de nieuwe plaats lange, dikke haren vormen.

opzichgoed
18 november 2003, 23:40
Ik zie ineens dat filmpje van laatst weer voor me. Dat van het RTL Nieuws....
De layout van de site straalt niet echt geloofwaardigheid uit maar als dit wel zo zou zijn dan durft ie wel zeg. Eerst met je kop op tv verklaren dat fina het helemaal is en het ook idd voorschrijven aan zijn patienten en dan nu dit weer zeggen... help mij even?! :frusty:

jornkielman
22 november 2003, 02:06
idd, zo's site is walgelijk. Aminexil vind ik geen slecht product, maar ik heb genoeg testimoials van mensen op dit forum die de stelling van aminexil ' dat het werkt' verwerpen. Alleen finasteride stopt haaruitval in bijna alle gevallen(bij mij zonder bijwerkingen) en eventueel duta.

opzichgoed
22 november 2003, 02:10
Jorn ik gebruik sinds ugh's tip Rooscure Shampoo van de Etos. Naast mijn Elvive tegen Haaruitval zegmaar 3 om 4 dagen.

Misschien ook wat voor jouw?