PDA

View Full Version : Wordt ik helemaal kaal??


Jessica Lohuis
27 september 2003, 21:12
Ik weet nu sinds een paar weken dat ik alopecia areata heb. Het is bij mij gerelateerd aan mijn schildklierziekte, hypothereoidie.
Ik heb dun haar vooral aan de voorzijde en ik heb een ronde helemaal kale plek achter op mijn hoofd.
Kan iemand mij vertellen hoe lang het duurt voordat er weer haar op komt, want dat kon mijn huidarts niet.
Ik gebruik een shampoo op koolteer/menthol basis, heb een hormoonzalf voor op de plek zelf, ik slink vloeibare zink en druppels van een plant (weet zo niet welke) en ik slik multivitaminen.

HELP!

Liefs, Jessica

pindakaas
27 september 2003, 21:16
Hai Jessica,
Die hormoonzalf die jij gebruikt... Kun je me daar iets meer over vertellen? Is er misschien een site van o.i.d.?

Grt. Pindakaas. :)

tinny
9 juni 2004, 18:23
hey
Ik zal me eerst ff voorstellen: ik ben dus >tinne, ik ben 14 jaar oud en ik ben helemaal kaal.

Of je kale plek weer dichtgroeid is zowel een raadsel als voor jou als voor je dermatoloog als voor mij als voor... dat hangt van me'ns tot mens af wanneer en of ze ooit teruggroeit...Maar je moet er zeker in blijven geloven en het aanvaarden

Ik heb het ook aanvaard, ik ben nu misschien wel helemaal kaal maar het leven gaat door, er zijn ergere dingen dan géén haar ye hebben denk ik zaltijd maar!

STERKTE!

Tinne :)

yvonne
10 juni 2004, 14:13
hallo Jessica,
Ik weet niet of mijn mededeling helpt maar ik heb alopcia arata totalis gehad en praktisch al mijn haar is weer terug gegroeid.
Dit heeft wel in totaal 4.5 jaar geduurd warvan ik 2 jaar volledig haarloos ben geweest .
er is wel kans dat het weer uit gaat vallen maar daar denken we maar niet aan.


groetjes : yvonne