PDA

View Full Version : Pindakaas is goed bezig!


Roland
29 september 2003, 23:25
Ongewtijfeld zijn er meerderen die zich veelvuldig verdiepen in de mogelijkheden tot het reduceren van haaruitval cq het terugbrengen van eigen haar, en het bestrijden van de dagelijkse problemen die dit met zich meebrengt. Maar als ik op dit moment op dit forum íemand moet prijzen voor zijn of haar inspanningen om aan iedereen zoveel mogelijk opties aan te wijzen, is dat toch echt Pindakaas! Ontzettend veel nieuwe informatie verstrekt, en op bijna elke vraag die iemand stelt geeft of probeert hij een antwoord te geven, misschien zelfs te zoeken..

Daarom,

Pindakaas, je bent goed bezig!
Keep up the good work!:D


PS:dit hoort denk ik niet écht in deze topic thuis, maar ik denk dat velen die zich hierin verdiepen dikwijls alléén hier kijken, dus vandaar..en ik vind zijn(haar?) inspanningen echt de moeite ff beloond te worden! :P

Biljartbal
30 september 2003, 12:19
Originally posted by Roland
Ongewtijfeld zijn er meerderen die zich veelvuldig verdiepen in de mogelijkheden tot het reduceren van haaruitval cq het terugbrengen van eigen haar, en het bestrijden van de dagelijkse problemen die dit met zich meebrengt. Maar als ik op dit moment op dit forum íemand moet prijzen voor zijn of haar inspanningen om aan iedereen zoveel mogelijk opties aan te wijzen, is dat toch echt Pindakaas! Ontzettend veel nieuwe informatie verstrekt, en op bijna elke vraag die iemand stelt geeft of probeert hij een antwoord te geven, misschien zelfs te zoeken..

Daarom,

Pindakaas, je bent goed bezig!
Keep up the good work!:D


PS:dit hoort denk ik niet écht in deze topic thuis, maar ik denk dat velen die zich hierin verdiepen dikwijls alléén hier kijken, dus vandaar..en ik vind zijn(haar?) inspanningen echt de moeite ff beloond te worden! :P

Je haalt de woorden uit mijn mond

pindakaas
30 september 2003, 17:12
Jongens, jongens (of meisjes...:confused: :) ) toch!
Een hele thread aan mij gewijd...:) 'K voel me zéér vereerd!

Het enige wat ik (en natuurlijk ook iedereen op dit forum) probeer, is om zoveel mogelijk mogelijkheden/oplossingen te vinden. We zitten uiteindelijk allemaal met hetzelfde probleem.. We missen iets, waardoor we ons minder goed voelen dan normaal.

Het enige wat ik nog kan zeggen...: "Haarweb-Members, keep up the good work!" :D

Grt.

p.s. Roland, ff voor de duidelijkheid... ik ben een hij. ;) :D

Jaapie
30 september 2003, 17:24
Ze is idd goed bezig :P

ton 2
4 oktober 2003, 10:34
helemaal mee eens roland.

ga zo door, pindakaas.

ton 2
4 oktober 2003, 10:56
oeps foutje!!

thumbs up, natuurlijk:rolleyes: