PDA

View Full Version : Frans Bauer


melvinpoorter
12 oktober 2003, 12:50
Ik zag laatst Frans Bauer op tv en hij begint ook al aardig kaal te worden.
Wat denken jullie zal deze ijdele zanger hier iets aan doen? Ik zie hem toch niet zo snel met een biljartbal voor volle zalen zingen.

pindakaas
12 oktober 2003, 12:58
Volgensmij is het niet zo`n ijdel mannetje... Maar ik denk toch dat ie eraan moet geloven... (manager-taal)

Johnny
12 oktober 2003, 14:39
Waarschijnlijk dat hij dan een van de ambassadeuren van ttranshair gaat worden, lekker een haartransplantatietje voor nop.

jornkielman
22 oktober 2003, 17:07
Frans Bauer is welkom bij transhair en we zullen graag met deze man adverteren, maar niet zoals laser-aesthetic het zou doen. Wij zijn namelijk gestopt met BN-ers. Dit kost alleen maar extra geld en de client betaalt hier uiteindelijk voor.

Ik denk dat Frans Bauer er wel iets aan laat doen mocht ie kaal worden. Echter, zijn haar is al een tijdje aan het uitdunnen en het gaat erg langzaam, maar Frans, voor het beste resultaat moet je bij transhair zijn :-)

Jorn

pupuh
23 oktober 2003, 06:21
misschien slikt hij wel fina of duta (als hij slim is), want anders heeft een transplantatie natuurlijk geen zin!

Pupuh

Raymond79
23 oktober 2003, 17:27
Pupuh, dan heeft een ht zowieso geen zin, want de werking van fina is maar tijdelijk [max. 5 jaar]

pupuh
23 oktober 2003, 18:27
De werking neemt wel af ja, maar dat de werking helemaal stopt na 5 jaar. En anders heb je nog duta.

groeten Pupuh

User-X
25 oktober 2003, 21:22
Dat ie wel degelijk ijdel is (vooral op z'n haar) kun je zondagavond zien als je naar de herhaling van De Bauers kijkt op rtl 4 (18:55).
Iedere artiest is ijdel, da's voor velen een bron van kracht.
--------------------------------------------------------------------------
vergeten signature aan te passen, dan zo maar even :

2x 160 mg Saw Palmetto
3x3 Biergist
4 mokken groene thee
1x multi + 3x vit C

Verder was ik m'n haar niet meer iedere dag met shampoo maar spoel het dagelijks met water (shampoo 1x per week).
Het duurt even voordat haar+hoofdhuid hieraan gewend is maar daarna wordt het wel wat dikker/steviger.