PDA

View Full Version : Vullmore hepatites B


onsgoederen
30 september 2009, 16:05
Ik had een vraagje,

is het voor je haar schadelijk om te camoufleren als je de ziekte hepatitis B hebt?

en zijn de middelen ook schadelijk voor je ?zoals finasteride en minox,

ik heb geen haaruitval maar wil toch de bestaande haren die heleboel kleine tot een grote bos hebben als dat kan natuurlijk,

want het lijkt wel als de kleine haartjes groeien dat ik dan de haren heb van een 16 jarige,

zoveel, hoe kun je deze haren groter en dikker krijgen?

waarom heb ik een uitgedund haar, zijn de verdikking shampoos wel gezond voor je haren en zo? en werken die echt,wie weet iets

Hanna
30 september 2009, 16:31
De camouflagemiddelen Toppik en Fullmore zijn onschadelijk voor je haren.

Verdikkende shampoos geven alleen tijdelijk een voller effect; zodra je het haar een keer wast zonder die shampoo, is het effect weer verdwenen.

Als je hepatitis B hebt, zou ik je dringend willen adviseren om niet aan middelen als finasteride te beginnen.

Voor jou zal het slikken van MSM misschien kunnen helpen om de kwaliteit van de haren te verbeteren, en verder vanzelfsprekend gezonde voeding en veel bewegen (sporten of dansen).

onsgoederen
30 september 2009, 18:52
dankje,

jammer dat ik zulke medicijnen niet mag slikken,maar ja hopelijk zijn er andere mogelijkheden,Wat is msm? waar kan ik die halen?

heef dat bijwerkingen?


Kan ik nooit af van Hepatites B? is een ernstige besmettelijke ziekte,

Ik snap niet hoe ik aan dat ziekte kan komen?

Mijn moeder heeft het ook broer ook vader ook oma ook opa ook maar die opa en oma zijn er al vanaf, Maar mijn oma moet een pil slikken die 100 euro per pil kost,en dagelijks moet ze er een nemen,ze is er al helemaal vanaf alleen als ze stopt dan zou het weer terug komen enzo,

Ik kan natuurlijk niet mijn hele leven pillen slikken,

Alvast heel erg bedankt,

En bedankt voor de snelle reactie

onsgoederen
30 september 2009, 19:05
nog een vraagje

ik heb msm gevonden op een ander naam, Solgar biotin 300 microgram

Merk solgar

100 stuks tabletten in een kleine potje 9,70 euro

hoeveel per dag moet ik er innemen? En is dit de juiste?

Heb bij drogistdrogist.nl gevonden


Toepassing
Solgar’s Biotine (ook wel vitamine B-4, vitamine H of vitamine B-8 genoemd) ondersteunt de synthese van koolhydraten, eiwitten, vetten, foliumzuur en vitamine B-12. Voornaamste eigenschappen zijn het ondersteunen van de groei en herstel van huid, haren en nagels.

Solgar's kwaliteitsgarantie
•Bevat 300 µg biotine per tablet


M.V.G

Hanna
30 september 2009, 22:52
Jij hebt helemaal geen haaruitval en daarom heb je geen anti-haaruitvalmiddelen nodig, maar bovendien is finasteride belastend voor de lever, wat jij dus met hepatitis echt niet kunt gebruiken.

Die Solgar is iets anders. MSM is een voedingssupplement zonder bijwerkingen en dat koop je gewoon bij het Kruidvat of een natuurdrogisterij of online, zoals hier: http://vitaminestunter.nl/produktinfo.4_vital_msm.html

Je schrijft zelf al dat hepatitis B een besmettelijke ziekte is; je hebt het dus van een ander gekregen en ook jij kunt anderen besmetten.
Voor informatie over hepatitis B, zie:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hepatitis_B

Ambo
1 oktober 2009, 15:57
Maar mijn oma moet een pil slikken die 100 euro per pil kost,en dagelijks moet ze er een nemen

Wat is dat voor een pil dan?

wesley1982
2 oktober 2009, 11:10
hebben ze geen werkende spuitjes ertegen ?
ik ben vele jaren geleden beschermt tegen hepatitis a en b (spuitjes)
enkel voor de c variant hadden ze geen produkt ?

http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=69

Hanna
2 oktober 2009, 12:53
Wesley,
Die spuitjes zijn inentingen om de ziekte te voorkomen. Als je echter die ziekte reeds opgelopen hebt, helpt een inenting niet meer en zul je genezende middelen moeten gebruiken.

theo sluis
24 mei 2010, 12:51
Kan ik nooit af van Hepatites B? is een ernstige besmettelijke ziekte,

Ik snap niet hoe ik aan dat ziekte kan komen?
Waarom zoek je dat niet op via internet? Je moet het dan wel goed spellen om het te vinden: hepatitis-B. Overleg met je huisarts hoe je kunt voorkomen dat je anderen besmet met deze ziekte.

Hanna
24 mei 2010, 13:54
Theo, het is uiteraard goed bedoeld, maar 't heeft weinig nut om te reageren op vragen die 8 maanden geleden zijn gesteld.