PDA

View Full Version : Betrouwbaarheid


onsgoederen
3 oktober 2009, 13:55
Hoe betrouwbaar is www.volluma.nl?

ik heb folluma besteld afgelopen woensdag, nogsteeds niet binnen,

ook kan ik het nummer niet berijken?

hoelang duurt zoiets dat het in huis ligt, Ik woon in doesburg en volluma.nl is gevestigd in didam, 7 km van ons vandaan,

kennen jullie andere betrouwbaare website,waar het wel direct gestuurd wordt?

Limbo
3 oktober 2009, 14:23
Jongen, dan was ik er met de fiets naar toegereden. Altijd goedkoper!!

Hanna
3 oktober 2009, 15:01
Volluma had ik niet geadviseerd, omdat dat net echte verf is, hele vieze troep.
De Volluma-spuitbussen die ik nog in huis heb, gebruik ik derhalve alleen nog voor het bijwerken van de houten trap en de neuzen van mijn schoenen/laarzen.

Fullmore schijnt een prettiger produkt te zijn.

onsgoederen
6 oktober 2009, 18:01
vandaag heb ik ze binnen,

de fullmore en volluma spuitbussen, 200 ml en 300 ml

dus de websites zijn betrouwbaar,alleen was iets met de postorde bedrijf,dat ze zolang weg bleven,

volluma durf ik niet aan te brengen,

fullmore heb ik al getest,ziet er goed uit,alleen ben benieuwd hoe het in dag licht eruit ziet,

fullmore geeft absoluut niet af met regen, ik heb namelijk getest onder een storm bui,(DOUCHE) er geeft niks af,Tenzij je gaat wrijven met je handen,

dat onder water!!! bij droog weer kan je gewoon je haren in model brengen en het geeft niet af,alleen wel als je druk uitoefent,

met shampoo is fullmore er zo uit,Echt mooi zonder moeite is het eruit gewassen,

maar zonder shampoo ookal laat je emmers water over je hoofd heen geeft absoluut niet af,

Maar bij het aanbrengen wel 1 minut wachten totdat het goed droog is, want kan namelijk dan wel beetje afgeven,


Mijn conclusie, goed spul,

alleen wel jammer dat ze van vezels spreken, Het is gewoon een verf spuitbus,kan ik netzogoed bij de action halen, alleen deze is niet schadelijk en kan er zonder moeite uitgewassen worden,

Ambo
6 oktober 2009, 18:35
vandaag heb ik ze binnen,

de fullmore en volluma spuitbussen, 200 ml en 300 ml

dus de websites zijn betrouwbaar,alleen was iets met de postorde bedrijf,dat ze zolang weg bleven,

volluma durf ik niet aan te brengen,

fullmore heb ik al getest,ziet er goed uit,alleen ben benieuwd hoe het in dag licht eruit ziet,

fullmore geeft absoluut niet af met regen, ik heb namelijk getest onder een storm bui,(DOUCHE) er geeft niks af,Tenzij je gaat wrijven met je handen,

dat onder water!!! bij droog weer kan je gewoon je haren in model brengen en het geeft niet af,alleen wel als je druk uitoefent,

met shampoo is fullmore er zo uit,Echt mooi zonder moeite is het eruit gewassen,

maar zonder shampoo ookal laat je emmers water over je hoofd heen geeft absoluut niet af,

Maar bij het aanbrengen wel 1 minut wachten totdat het goed droog is, want kan namelijk dan wel beetje afgeven,


Mijn conclusie, goed spul,

alleen wel jammer dat ze van vezels spreken, Het is gewoon een verf spuitbus,kan ik netzogoed bij de action halen, alleen deze is niet schadelijk en kan er zonder moeite uitgewassen worden,

Was misschien wel zo makkelijk geweest, als het een week niet uitwasbaar zou zijn... :)

En hoe kom je trouwens aan die bijzondere gebruikersnaam: 'onsgoederen' ??

wesley1982
6 oktober 2009, 20:20
een raad : gebruik toppik of dermatch... deze geven de beste resultaten....
die spuitbussen raad ik niet aan... heb ook nog een volle volluma bus staan... rommel... mane had ik ook al geprobeerd omdat hairobservator er zo over bezig zat, was dat een miskoop , gelukkig kon ik ze omruilen tegen 50g toppik...

moet het snel gaan, gebruik je toppik
heb je meer tijd kan je dermatch gebruiken en erna je haar stylen met gel...

spuitbussen zou ik zeker niet aanraden, zal enkel maar een teleurstelling zijn
en je badkamer hangt mee onder het spul...:P

Hanna
6 oktober 2009, 20:57
Toppik geeft wel een mooi resultaat, maar is niet waterbestendig. Dus daar kun je echt niet mee in de regen lopen en ook niet mee zwemmen.

Met een spuitbus Fullmore hoef je natuurlijk niet de hele badkamer vol te spuiten, maar een beetje handigheid ontwikkelen en b.v. met de andere hand een stuk karton naast je hoofd vasthouden, zodat het overtollige daarop terecht komt.

Limbo
6 oktober 2009, 22:00
Hoe betrouwbaar is www.volluma.nl? (http://www.volluma.nl?)

ik heb folluma besteld afgelopen woensdag, nogsteeds niet binnen,

ook kan ik het nummer niet berijken?

hoelang duurt zoiets dat het in huis ligt, Ik woon in doesburg en volluma.nl is gevestigd in didam, 7 km van ons vandaan,

kennen jullie andere betrouwbaare website,waar het wel direct gestuurd wordt?

Heeft de postbode je bestelling al afgeleverd??

Hanna
6 oktober 2009, 22:48
Heeft de postbode je bestelling al afgeleverd??

Kijk eens naar zijn post #4. ;)

Limbo
7 oktober 2009, 09:58
Kijk eens naar zijn post #4. ;)

Ja. Overheen gelezen...:o

onsgoederen
9 oktober 2009, 01:07
Waarom is fullmore nu ineens een troep?

ik ben er eerlijk gezegt heel blij mee, alleen een probleem, Ik durf niet meer zonder naar buiten,

dat is wel een probleem want moet ik dan iedere dag vanalles doen 2 keer haren wassen voor gebruik en voor slapen,

ik vindt fullmore echt goed spul, ik gebruik het ook 4 keer spuiten en het is al genoeg vindt ik, ziet ook haast niet, ik ben er zeer tevreden mee,

ik gebruik het alleen voor mn kruin, dus de achterkant bedoel ik van mn hoofd,


En onsgoederen moest eigenlijk onzegoederen zijn,

maar omdat ik het ook bij mijn nl/com domeinen ook als onsgoederen had geregistreed ging het niet door,

het is was een geregistreerd domein naam,

was plan om een website te lanceren,zelfde als marktplaats,

maar ben tog in de goud sector gestapt,

Dus www.prakkenedelmetaal.nl

m.v.g

Hanna
9 oktober 2009, 11:39
Waarom is fullmore nu ineens een troep?

Dat heeft toch niemand gezegd? :confused:
Integendeel, menigeen is er erg blij mee.

Hoe vaak je je haren gaat wassen, hangt natuurlijk van jezelf af.
Misschien kun je het 's nachts gewoon laten zitten, zodat je alleen de kussensloop vaker moet wassen.

Ambo
9 oktober 2009, 11:51
Waarom is fullmore nu ineens een troep?

ik ben er eerlijk gezegt heel blij mee, alleen een probleem, Ik durf niet meer zonder naar buiten,

dat is wel een probleem want moet ik dan iedere dag vanalles doen 2 keer haren wassen voor gebruik en voor slapen,

ik vindt fullmore echt goed spul, ik gebruik het ook 4 keer spuiten en het is al genoeg vindt ik, ziet ook haast niet, ik ben er zeer tevreden mee,

ik gebruik het alleen voor mn kruin, dus de achterkant bedoel ik van mn hoofd,


En onsgoederen moest eigenlijk onzegoederen zijn,

maar omdat ik het ook bij mijn nl/com domeinen ook als onsgoederen had geregistreed ging het niet door,

het is was een geregistreerd domein naam,

was plan om een website te lanceren,zelfde als marktplaats,

maar ben tog in de goud sector gestapt,

Dus www.prakkenedelmetaal.nl (http://www.prakkenedelmetaal.nl)

m.v.g

Ik vroeg alleen naar je bijzondere naam hier, niet naar je ondernemingsplan... ;)