PDA

View Full Version : Op zoek naar een haarverdikker


Strider
2 november 2009, 15:17
Ik ben op zoek naar een haarverdikker met de volgende wensen:

- Geen toppik ofzo, ik zoek geen verdikker die je met een spuitbuis in je haren spuit, maar een verdikker die je in je haren moet masseren/wrijven.
- Reukvrij
- Uitwasbaar met shampoo, niet met alleen water, waterbestendig dus.
- Liefst een verdikker die je haren misschien iets of wat vettig maakt zodat je haren stijlbaarder worden.

Wie weet er 1?

mlsbutt
4 november 2009, 08:48
Dermmatch is dan zeer geschikt! voldoet volkomen aan jouw wensen.

gba*
4 november 2009, 10:12
Geen toppik ofzo, ik zoek geen verdikker die je met een spuitbuis in je haren spuit, maar een verdikker die je in je haren moet masseren/wrijven

Toppik zit niet in een spuitbuis maar bestaat uit minuscule microvezels die je vanuit een flacon op je haar strooit. Werkt prima, is "onzichtbaar" (niet zo'n neppe chemische kleur die er dik op ligt) en is bovendien reukvrij. Of het waterbestendig is durf ik niet te zeggen, heb het maar enkele keren gebruikt. http://www.toppik.nl/

Ryan R
4 november 2009, 11:29
Ik ben op zoek naar een haarverdikker met de volgende wensen:

- Geen toppik ofzo, ik zoek geen verdikker die je met een spuitbuis in je haren spuit, maar een verdikker die je in je haren moet masseren/wrijven.
- Reukvrij
- Uitwasbaar met shampoo, niet met alleen water, waterbestendig dus.
- Liefst een verdikker die je haren misschien iets of wat vettig maakt zodat je haren stijlbaarder worden.

Wie weet er 1?


Grappig, ik ben opzoek naar precies hetzelfde, het liefst iets dat je als een soort gel in ja heren kan wrijven, bestaat er zoiets?

Dermmatch is me te make-up achtig

Hanna
4 november 2009, 13:05
Toppik geeft een heel mooi resultaat, maar is niet waterbestendig.

Ik betwijfel of gel wel zo goed is voor je haren en je hoofdhuid, maar hier zijn enkele gels opgesomd:

http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=20103

Strider
4 november 2009, 17:56
Dermmatch en Toppik zijn zo te zien allebei gekleurde substanties die je op je haar smeert zodat het voller lijkt.

Maar ik zoek juist geen gekleurde korreltjes :)

Hanna
4 november 2009, 18:27
Dermatch is net als Couvré meer een soort make-up om de schedel mee te kleuren, zodat kale plekken niet zo opvallen.
Toppik bestaat uit vezeltjes die zich aan de haren hechten en waarbij het niet de bedoeling is om het op kale plekken te gebruiken, want dat geeft een vies effect.

Neem dan één van die gels die worden aangeraden in die link die ik gaf.

Ryan R
5 november 2009, 00:25
Potverdorie, ik zou zo graag een gel willen hebben met echt een goed verdikkingseffect.

Hanna
5 november 2009, 00:59
Potverdorie, ik zou zo graag een gel willen hebben met echt een goed verdikkingseffect.

Heb je die dan al allemaal uitgeprobeerd waar ze hier (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=20103) over schrijven?

Ryan R
5 november 2009, 11:35
Ja ik had hairboy al een PM gestuurd maar bedankt voor de link.

Denk alleen niet dat er zoiets bestaat als een echte haarverdikkingsgel (met een zelfde verdikkings effect als bijv. toppik), anders zou het hier wel bekend zijn op haarweb.

Limbo
5 november 2009, 12:26
Dermmatch is dan zeer geschikt! voldoet volkomen aan jouw wensen.

Mustafa, leef jij ook nog?? Schaam je je niet, ons zolang alleen laten...

Sorry Strider, ff off-topic.

Hanna
5 november 2009, 14:12
Denk alleen niet dat er zoiets bestaat als een echte haarverdikkingsgel (met een zelfde verdikkings effect als bijv. toppik), anders zou het hier wel bekend zijn op haarweb.

Die tonic van Nivea Hair Recharge heeft ook een verdikkend effect, misschien bevalt die je wel.

Ryan R
5 november 2009, 16:21
Nivea Hair Recharge is toch een (veredelde) scam?

Hanna
5 november 2009, 19:30
Nivea Hair Recharge is toch een (veredelde) scam?

De shampoo is een beetje onzin, maar de tonic is wel degelijk een cosmetische haarverdikker (geen haargroeimiddel)

Ryan R
6 november 2009, 00:07
Ah ok, ik ga me er eens in verdiepen, bedankt Hanna.

mlsbutt
6 november 2009, 01:36
Mustafa, leef jij ook nog?? Schaam je je niet, ons zolang alleen laten...

Sorry Strider, ff off-topic.

Hehe...nee hoor.. als ik het schaamrood krijg, verdoezel ik dat met Dermmatch..het is per lot van rekening toch bijna Sinterklaas(kapoentje)

Ya ik lees nog wel wat mee, zit op de thread te wachten..
Van het ultieme haargroei/hergroei middel is er/aanstaande!..(voor 2015??)

Thats all.

Idd en nu weer on-toppik!

petertjuhh
10 december 2009, 13:38
In mijn huidige potje Toppik is alles aan elkaar gaan zitten, geen idee waarom, maar het is niet meer te gebruiken. Nu moet ik morgen een nieuw potje in huis hebben, aangezien ik een belangrijk weekend heb.

Toppik kan ik nergens vinden met 1 dags levering, maar ik kwam op Drogisterij.net (http://www.drogisterij.net/la_labs/M) iets vergelijkbaars tegen, welke ik morgen in huis kan hebben. Bij het filmpje wordt duidelijk dat het precies werkt als Toppik, het is echter wel een product dat ook wordt verkocht door Tell Sell...

Weet iemand meer van dit product? Kan er weinig over vinden.
Is het de moeite waard om te kopen?

radha
1 februari 2010, 23:54
Mijn kast puilt uit van de haarverdikkinsmiddelen. Ik heb fullmore getest: verdikking is goed maar het product blijft enorm afgeven aan vingers en kleding. Hair Thickening Spray van Nanothik was veelbelovend; is kleurloos en makkelijk te gebruiken (kleine spray). Het resultaat echter is bedroevend.
Toppik is hier genoegzaam bekend. Ik kan er niet zo veel mee. En zo kan ik nog een lijstje vullen!
Het meest geschikte product, voor mij althans, is GLH. Nu blijkt dat mijn kleur niet meer leverbaar is!
Dat overkomt mij weer...
Radha

Hanna
2 februari 2010, 02:22
Mijn kast puilt uit van de haarverdikkinsmiddelen. Ik heb fullmore getest: verdikking is goed maar het product blijft enorm afgeven aan vingers en kleding. Hair Thickening Spray van Nanothik was veelbelovend; is kleurloos en makkelijk te gebruiken (kleine spray). Het resultaat echter is bedroevend.
Toppik is hier genoegzaam bekend. Ik kan er niet zo veel mee. En zo kan ik nog een lijstje vullen!
Het meest geschikte product, voor mij althans, is GLH. Nu blijkt dat mijn kleur niet meer leverbaar is!
Dat overkomt mij weer...
Radha

GLH lijkt mij net zo'n verfsoort als Volluma en is volgens mij volop te krijgen, o.a. hier (http://cgi.ebay.nl/GLH-INSTANT-HAIR-THICKENER-THINNING-CONSEALER-OFFER_W0QQitemZ250573104155QQihZ015QQcategoryZ3141 3QQcmdZViewItemQQ_trksidZp4340.m444QQ_trkparmsZalg o%3DCRX%26its%3DC%252BS%26itu%3DSI%252BUA%252BLM%2 52BLA%26otn%3D5%26ps%3D63)

radha
3 februari 2010, 01:29
Thx Hanna,

Zoals je zegt: GLH is volop te verkrijgen. Alleen die ene donkerbruine kleur is het probleem. Het zou kunnen dat op e.bay een verkoper nog een voorraadje heeft, maar ik ken het hele systeem van kopen, verkopen en betalen met PayPal niet... Als men bij GLH beweert dat een bepaalde kleur niet meer leverbaar is, neem ik aan dat die kleur niet meer geproduceerd wordt en bijgevolg nergens meer te koop is!
Jammer!!!

Hanna
3 februari 2010, 02:53
Die ebay-verkoper schrijft dat hij donkerbruin heeft en je kunt 't per email even aan hem navragen.
Wat PayPal betreft: ik vind 't echt ideaal; ze helpen je ook om je geld terug te krijgen in geval je wel betaald hebt, maar er niets geleverd is.
Je maakt gewoon eerst even een account aan bij PayPal. Dat gaat 't makkelijkst als je een creditcard hebt, maar een cc is niet noodzakelijk. Voldoende geld op je bankrekening is natuurlijk wel noodzakelijk. PayPal vraagt dan eerst of ze een klein bedragje mogen afschrijven, wat je later weer teruggestort krijgt; dit doen ze om te controleren of alles wel klopt.
Besluit je om iets te kopen, hoef je alleen maar te klikken op ieder venster dat verschijnt (wijst zich vanzelf) en zodra er betaald moet worden, komt het venster van PayPal in beeld waar je je gebruikersnaam en wachtwoord moet intypen, je ziet een hangslotje als beveiliging onder in beeld verschijnen, je gaat akkoord met de betaling en dan is alles rond; subiet krijg je dan 2 emails binnen: een orderbevestiging van Ebay en een betaalbevestiging van PayPal, zodat je alle gegevens zwart op wit hebt.

Kijk maar op www.paypal.nl (http://www.paypal.nl)

Georgie
3 februari 2010, 11:12
Als je met je creditcard betaalt, en er wordt niet geleverd, kun je gewoon je geld terugkrijgen. Dat is geen probleem. De cc-maatschappij heeft daarvoor speciale formulieren, die je opstuurt met kopieën van je correspondentie met de leverancier.