PDA

View Full Version : Follicle Nutrient Serum, FNS


Nate
14 februari 2002, 16:06
Binnenkort komt er een nieuw middel op de markt FNS (Follicle Nutrient Serum) van Osmotics. Men verwacht het in maart of april.Het wordt verkocht als een gel in een tube en moet s'avonds worden aangebracht voor het slapen.Van wat ik er over gelezen heb ziet het er interessant uit en als het doet wat men zegt dat het zou moeten doen dan zou het nog beter en gezonder zijn als Minoxidil, maar dit zullen we moeten afwachten of het daadwerkelijk zo is.
Het is wel zo dat Osmotics hoog aangeschreven staat en een reputatie hoog heeft te houden en zal wel niet met een "snake oil" aankomen.
Het zou werken binnen 4 tot 6 werken,dit is wel erg snel maar we zullen er vanzelf wel achterkomen.
Wat verwachten jullie van dit produkt?

Rocco
14 februari 2002, 16:21
Yoo Russel


ALLEEN kan het niet veel doen denk ik. Maar in combinatie met een DHT inhibitor , DUTA, zou het wel eens wat moois kunnen verrichten.

Ik ga het trouwens wel proberen :P


Groetjes

Nate
14 februari 2002, 17:24
Ja, ik denk dat je ook hier zeker een DHT inhibitor bij moet gebruiken voor optimaal resultaat.

Ik heb er wel vertrouwen in dit nieuwe produkt en zal het ook zeker gaan gebruiken.Het schijnt net zo goed te werken bij de inhammen als op de kruin,dit is wel zeer interessant.:D :D

Grt. Russel.

Nate
27 februari 2002, 19:08
Interview met Dr.Lindenbaum over FNS

http://www.hairlosshelp.com/html/FNSLindenbaum.cfm

Binnen 4 tot 6 weken verkrijgbaar!

The Rock
4 maart 2002, 01:03
Klinkt erg goed dat verhaal...
Maarre.... 4 tot 6 weken in Amerika hebben ze het over neem ik aan.... dan moeten wij het via het net gaan bestellen zeker?

Rocco
17 maart 2002, 18:25
Bron : http://www.osmotics.com/fns_clinical.html


Groetjes

Jasper
25 maart 2002, 18:30
Hallo mensen!

Is er al wat meer bekend over FNS? Zou nu toch wel een keertje op de markt moeten komen? Iemand enig idee wat het gaat kosten, of het via internet te bestellen is en hoevaak je het moet gebruiken?
Bij voorbaat dank!

Nate
25 maart 2002, 19:50
De "release date" is nu 1 Mei.
Het moet $60 kosten voor 2 mnd,je kunt het on-line bestellen bij www.osmotics.com.
Er wordt nog al wat gespeculeerd over dit product of het daadwerkelijk een goed middel is.
Dit komt vooral omdat er nog geen originele resultaat foto's vrijgegeven zijn van de FNS studie,alleen maar van de Piliel studie en FNS is toch anders dan de Piliel formule.

groeten Russel

Jasper
26 maart 2002, 18:32
He Russel bedankt voor de info! Wat houdt die Piliel studie eigenlijk in?
Kan FNS worden gezien als een soort Aminexil? Het is geen medicijn maar een cosmetisch product of niet? Wat denken jullie, FNS beter dan Aminexil?

Nate
26 maart 2002, 21:41
De Piliel study vond enige jaren geleden plaats in Israel,dit was ook een middel tegen haaruitval.Dit was groot nieuws "Major Breakthrough",maar dit middel heeft nooit de markt gehaald.
Nu heeft Osmotics deze formule gekocht en brengt het uit onder een nieuwe naam FNS,echter is de formule voor FNS aangepast en is niet exact hetzelfde als Piliel.(men beweert dat de aanpassing alleen maar beter is.)
Ik kan je nu al vertellen dat het beter werkt als Aminexil.:yawn:

Groeten Russel.

Johnny
31 maart 2002, 15:46
Hallo,
Ik ben ook erg benieuwd naar dit product. Het valt me trouwens op dat jullie bij dit product erg optimistisch zijn in vergelijking tot een product als bijvoorbeeld Folligro dat volgens hen ook HET product moet zijn tegen kaalheid. Is hier een reden voor (is het bijvoorbeeld wetenschappelijk bewezen)? En welke DHT inhibitor gebruiken jullie en op welke manier kun je daar aan komen?
Groet,
Johnny
:confused:

Rocco
4 april 2002, 00:59
Ik denk dat als je de onderstaande producten gebruikt,dat je een hele grote kans zult hebben op " volle " hergroei.ALLEEN het gebruik van Duta al,zal al je haaruitval stoppen !

-0.5 mg Duta....................( DHT blocker) <----STOPT HAARUITVAL !
-2 maal daags Minoxidil.....(Groei stimulant)
-1 of 2 maal daags FNS.....(Groei stimulant )
-Folligen therapy spray......(Hoofdhuid stabilisator+groei stimulant)
-Ketoconazole shampoo....(Hoofdhuid stabilisator)


Natuurlijk kun je er nog wat eraan toevoegen.Maar deze combo is toch min of meer de kern.


Groetjes

Nate
4 april 2002, 11:34
Volgens bepaalde members van Hairlosshelp komt er voor de release date van 1mei nieuwe data van FNS.(zij hadden Osmotics zelf gebeld.) Osmotics was erg optimistisch over de nieuwe data.
1 Mei staat nog steeds.
HLH krijgt gratis samples om zelf een study te organiseren onder members,misschien is dit ook wel iets voor haarweb in de toekomst.
Als Duta uitkomt dit jaar hoop ik wel dat we het on-line kunnen krijgen,hier maak ik me wel zorgen om.Wat denk jij Rocco ?

Groeten Russel

Rocco
5 april 2002, 16:52
Als Duta uitkomt dit jaar hoop ik wel dat we het on-line kunnen krijgen,hier maak ik me wel zorgen om.Wat denk jij Rocco


Ik denk dat elke on-line pharmacy die Proscar ( of propecia ) aanbiedt,ook Duta ( AVOLVE) aan zal bieden.Duta zal zeker in het begin een grote "kaskraker" voor hen zijn.Elke pharmacy ziet graag geld , veel geld binnen stromen ;)

Zoals je weet zijn er tientallen on-line apotheken.

Ps : Russel wij zijn niet de enige in Europa die met dit haarprobleem zitten.Honderdduizenden kampen er mee,die zullen ook graag Duta willen. Hier zal een verkoper natuurlijk op inspelen.

Maak je geen zorgen.


Groetjes

Nate
5 april 2002, 18:06
Bedankt, kan niet snel genoeg gaan met die duta!:frusty:

Nate
11 april 2002, 13:52
Kijk hier eens na,

een reactie van iemand die meegedaan heeft aan de Piliel studie.

www.Hairsite.com/_disc75/000000a9.htm


Dit is maar van een persoon en is in 1999 gepost.
Klinkt wel goed !! :D :)

Groeten Russel.

hans
17 april 2002, 20:41
Voor de mensen die het boeiend vinden: op rtl4-tekst pagina 359 en 360 staat een vraag en een antwoord op een vraag over onder andere FNS. Deze dokter is niet echt positief. Hij heeft het er ook over dat er geen enkel goed werkend haaruitvalmiddel bestaat. Finas is volgens hem ook niet de oplossing voor het haarprobleem. Het zou alleen maar depressie en impotentie veroorzaken. Hij had het er trouwens ook over dat FNS niet goedgekeurt is in Nederland, maar volgens mij bedoeld ie gewoon dat het in het algemeen niet te krijgen is.
Groeten, Hans

Jasper
18 april 2002, 18:39
Wie is die dokter dan? En is depressie inderdaad een bestaande bijwerking van Fina?

Rocco
18 april 2002, 19:05
Wat hij bedoelt met depressie is: Mensen die Fina gaan gebruiken gaan het zien als een WONDERMIDDEL die AL hun haren binnen enkele maanden weer terug zal doen groeien.Als ze merken dat Fina nauwelijks wat terug groeit ( maar ALLEEN je verdere haaruitval stopt) raken ze gefrustreed en raken ze in een depressie.Daarom moet je je verwachtingen qua hergroei niet al TE hoog stellen.

Wat hij zegt over impotentie is ZWAAR overdreven.Nauwelijks hebben mensen hier last van.Een HEEL klein percentage raakt impotent.

Hij heeft het er ook over dat er geen enkel goed werkend haaruitvalmiddel bestaat. Finas is volgens hem ook niet de oplossing voor het haarprobleem.

Dit zegt hij om mensen te DEstimuleren om ILLEGAAL een middel te halen, of van het net of vanuit het buitenland.

DE bewijzen liggen opgehoopt dat Fina haaruitval WEL tegen gaat.


Groetjes

hans
18 april 2002, 20:24
Zou kunnen, ik heb het trouwens iets te snel gelezen. Er stond dat over het algemeen de resultaten van 'medicijnen' tegen haaruitval tegenvallen. Volgens mij was het ene dokter Moens.

Nate
23 april 2002, 15:12
Zag net dat je al FNS kunt bestellen alleen word het op 1mei pas verzonden.
Alleen mensen uit de VS kunnen volgens mij via de website online bestellen.Wij moeten een e-mail sturen of bellen.

Hier is de link:

www.shoposmotics.com/eCat.asp?CatalogID=2&CurPg=0&search=fns&Cats=0

Groeten

Nate
24 april 2002, 12:39
De link deed het wel maar ze zijn hem aan het veranderen er stonden grote spel fouten in.

Je hebt er toch niet zoveel aan want je kunt er niet internationaal bestellen.Dit is wel raar,misschien veranderen ze het nu wel goed.:frusty:

Je kunt in ieder geval je FNS per telefoon bestellen.

groeten.

hans
24 april 2002, 15:42
Wat mij overigens bevreemd aan Osmotics (de distributeur van FNS) is dat ik enkele weken geleden al een mail naar hun gestuurd heb en dat ze daar nog steeds niet op gereageerd hebben. Dit heb ik vorige week nog een keertje over gedaan en……… geen reactie! Als ze toch een beetje professioneel bezig zijn dan reageren ze toch in ieder geval op reactie van een potentiele koper. Het bevreemd me trouwens ook dat ze indertijd zomaar besloten hebben ‘het middel tegen haaruitval’ niet te distribueren. Maar goed, ik ga het in ieder geval proberen, maar ik weet nog steeds niet of ik een credit-card aan moet vragen om dit product te kopen. Weet iemand die toevallig al besteld heeft hier iets van?
Groeten, Hans

Nate
24 april 2002, 16:24
Ik ben het met je eens hans,Osmotics kan wel wat lessen gebruiken in PR.Ik heb zelf ook emails gestuurd maar krijg nergens een reactie op,veel members van HLH storen zich hier ook aan de laatste tijd.Ik weet niet wat we de komende dagen nog mogen verwachten van Osmotics, we zullen wel zien.
Waarom het niet eerder op de markt is gebracht was volgens mij omdat de testresultaten in europa niet erg motiverend waren.Osmotics zegt hierop dat men de formule had veranderd en daardoor niet optimaal werkte en dr. Lindebaum was hier ook niet bij betrokken en zij heeft het uiteindelijk uitgevonden.
Ik weet niet of je een creditcard nodig hebt,heb het nog niet besteld maar ga dit wel doen van de week zodat het 1mei direct verzonden kan worden.Misschien updaten ze de site wel ook voor internationale orders anders moet je ze gewoon bellen.

groeten.

hans
28 april 2002, 14:41
Russel,
Als je al besteld hebt, wil je dan ff melden hoe dat verlopen is aub?
Groeten

hans
29 april 2002, 20:40
Een beetje vreemd, trouwens: die link die hier boven staat om FNS te betellen doet het niet meer.

Nate
30 april 2002, 14:05
Hoi Hans,

je kunt nu fns bestellen per e-mail voor internationale orders

www.osmotics.com/c_12.cfm

Rocco
30 april 2002, 14:25
De beveiliging bij het bestellen schijnt niet optimaal te zijn.Let er wel op dat je "een geel slotje ziet rechts onderaan je beeld" bij het invoeren van je creditcard gegevens.Anders kunnen je gegevens makkelijk in handen van hackers vallen.


Groetjes

hans
30 april 2002, 15:31
Bedankt Russel, alleen die link klopt niet volgens mij, als ik er op klik dan kan ie 'm niet vinden, maar ik begrijp dat ik een credit card aan moet schaffen om FNS te krijgen. Weet iemand hoe ik snel aan een goede credit card kan komen?

hans
30 april 2002, 17:12
Ik heb de juiste link trouwens al gevonden: via www.osmotics.com.

Nate
30 april 2002, 17:23
Moest nog een punt bij de link, doet het nu wel.
Ik heb net besteld maar zag geen geel slotje,hopen dat het goed gaat.Als je een creditcard wilt aanschaffen kan ik de visa aanraden.Het eerste jaar is die gratis kijk op www.testvisa.nl
Dit zal wel even duren voor dat je hem daadwerkelijk hebt.
groeten.

Viper
1 mei 2002, 01:16
Hoi Russell,

http://www.testvisa.nl/ werkt niet bij mij hoor, ik kreeg een error dat ie de webpagina niet vindt.

Groetjes
Viper

Viper
1 mei 2002, 01:21
Hey Russell,

nu werkt ie terug wel :) Is dit enkel voor Nederland die gratis visakaart of kan je die ook voor België aanvragen?

Groetjes
Viper

Nate
1 mei 2002, 15:43
hoi Viper,

Ik heb de folder nagekeken maar kon geen info er over vinden.

hans
1 mei 2002, 20:26
Ik moet zeggen: ze reageren bij Osmotics een stuk beter op de e-mail nu het product eindelijk te koop is. Voor de mensen die Osmotics willen bestellen zonder credit card: het kan. Je moet dan wel een brief naar hen schrijven (in Denver).
groetjes

hans
2 mei 2002, 16:30
De e-mail die ik terug kreeg zag er zo uit:

We do accept money orders or personal checks as payment for your requested
products. Please send your payment along with a letter detailing your orderto:
Osmotics Corp.Attn: Customer Orders1444 Wazee Street, Suite 210Denver, CO 80110
USA

Als ik het goed begrijp moet ik een betaling meesturen. Alleen jammer dat ze geen rekeningnummer en een bedrag erbij zetten. Is het eigenlijk gebruikelijk om op zo'n manier te betalen? Want ze kunnen het bedrag zo incasseren, terwijl er nog geen levering tegenover heeft gestaan.

marcovanbasten
2 mei 2002, 20:36
He Rocco (of iemand anders),

Moet je al die producten tegelijkertijd gebruiken??

Wat is volgens jouw de beste combinatie om haaruitval te stoppen en haargroei te stimuleren.

Als het kan een beetje betaalbaar zijn kun je ook vertellen hoe ik er aan kan komen.

Bij voorbaat hartelijk dank

Rocco
3 mei 2002, 02:26
Een kern vereiste om haaruitval tegen te gaan is het gebruiken van FINASTERIDE.



Minoxidil raad ik je niet aan. Ik weet niet of de haren die je hergroeit met Minox, of het Minox afhankelijke haren zijn. Dus dat je je hele leven Minox moet gebruiken om die haren te behouden. Ik weet niet of Dutasteride zometeen je Minox hergroeide haren kan doen behouden als je met Minox zou stoppen.Minox werk in een andere manier dan DHT blocken.

Mijn Tip: Finasteride 1 mg samen met ROOSCURE shampoo.

Finasteride kun je heel goedkoop hier bestellen.Deel een 5 mg tablet in 4en en je hebt +- 1 mg.

http://www.dru-online.com/

Rooscure kun je kopen bij de DA of bij de kruidvat. Kost je hooguit 8-9 Euro


Groetjes

Jasper
3 mei 2002, 20:27
redelijke afzetters, osmotics; voor levering buiten USA vragen ze nog eens 20 dollar extra!

Johnny
4 mei 2002, 13:19
Dat is inderdaad vet duur. Ik heb gisteren met Londen gebeld en daar wordt de levering een stuk goedkoper (7,50 Pond + 45 pond voor de FNS). Heeeft iemand enig idee hoeveel het kost als je bijvoorbeeld 3x FNS bestelt? Ik kan me voorstellen dat je dan geen 60 dollar betaald voor 3 leveringen van FNS, maar waarschijnlijk betaal je wel meer dan die 20 dollar, aangezien het per gewicht gaat (toch?).

Viper
4 mei 2002, 15:18
Hey Johhny,

Waar in London kan je dat ergens bestellen? Want voor America moet je nog es die airport taxen betalen en dat loopt aardig op.

Groetjes
Viper

marcovanbasten
4 mei 2002, 16:44
He allemaal,

wat doet rooscure??, krijg ik door de combinatie rooscure en finasteride ook weer nieuwe haargroei.

heb inmiddels een klein inhammetje zou hier graag weer haargroei hebben merk weinig van haaruitval en heb voor de rest ook nog relatief lang haar

Ben 20 jaar en heb\had type kapsel Gerard de Nooyer, Ruud van Nistelrooy. (voor diegene die van voetbal houdt)

Want ik wil er wat aan doen maar ben nog steeds niet zeker wat wil dus niet alleen haaruitval stoppen maar ook nieuwe haargroei stimuleren


Wat is dan Dusta en FNS helpt dat niet beter. Ben ook huiverig voor de bijwerkingen van Finasteride.

Alle info is zeer welkom

Twijfelaar

Johnny
4 mei 2002, 16:46
Het adres is:
Fenwicks
New Bond Street
London, UK
Tel. nr.: 004420.7629.9161

Het adres heb ik gevonden op de internetsite van osmotics. Het zou nog een paar weken duren voordat het hier te bestellen zou zijn. Heb je enig idee hoeveel het kost met die arport taxes e.d.?
Groeten,
Johnny

Rocco
4 mei 2002, 17:14
wat doet rooscure??, krijg ik door de combinatie rooscure en finasteride ook weer nieuwe haargroei.

Je kunt je haaruitval alleen maar op EEN ( echte ) manier stoppen, namelijk door Finasteride te gebruiken.Als je wil dat je inhammetjes niet groter worden , moet je Finasteride slikken.

Rooscure zorgt ervoor dat op moleculair niveau je hoodhuid en je haarwortels rondom van DHT worden beschermd. Een gezonde hoofdhuid,leefomgeving voor de haarwortels is een vereiste voor goede haargroei.


Je zult Fina moeten slikken Marco, daar is geen ontkomen aan als je je inhammetjes wilt stoppen. Helaas er is geen andere keus.


Groetjes

marcovanbasten
5 mei 2002, 14:07
Ik heb nog is wat verder op het forum gekeken en ben zeer enthousiast gewroden over het producten dutasteride en aangezien dat product wel is snel zal kunne uitkomen
Heb ik besloten om te wachten op dit product ipv met fina te beginnen.

Verstandige beslissing??

Rocco
5 mei 2002, 15:14
Waarom wil jij nog 7-8 maanden wachten om je haarwortels te beschermen als je dat nu al kunt ! ? Duta is een sterkere variant van Fina. Zolang jij nu geen Fina slikt raken jouw haarwortels dag bij dag erger beschadigd. Als jij ze nu beschermt met Fina, is de kans veel en veel groter dat jij een betere hergroei krijgt met Duta.

De haartjes die bij je zijn uitgevallen he, die je nu bijna niet ziet,die worden continu aangevallen door je DHT. Als je nu Fina slikt worden die onzichtbare haartjes beschermd voor totale beschadiging. En zomteen met Duta is de kans dan groot dat die reeds onzichtbare haartjes weer kunnen hergroeien. Maar dan moet jij nu wel beginnen met Fina slikken.


Groetjes

Johnny
5 mei 2002, 22:18
Ik heb een vraag aan diegenen die FNS ook bestelt hebben (ik heb het net ook besteld): op een gegeven moment moest je Provence opgeven. Ik heb toen dus de provincie genoemd waarin ik woon. Lijkt mij heel logisch, maar toen ik het formulier zag met de prijslijst, stond er: Tax (Noord-Holland Residents), Klopt dit wel of wordt het spul nu ergens anders afgeleverd? Ik heb trouwens ook Holland ingevuld op dat gedeelte waar in eerste instantie USA stond. Dit staat er dus wel bij. Ik hoop dat iemand snel ff antwoord kan geven.
Groet, Johnny

Nate
6 mei 2002, 13:03
Johnny,

Ik moest ook extra kosten betalen toen ik mij provincie intypte,woon je niet in NoordHolland dan?
Als je adres er verder goed op staat komt het wel goed.

groeten.

Johnny
6 mei 2002, 22:17
Ik moest van tevoren opgeven dat het een internationale order was. Hierdoor werd 20 dollar in rekening gebracht. Ik vind het alleen vreemd dat er achter taxes de provincie staat en niet het land waar het heen gestuurd wordt.

Johnny
6 mei 2002, 22:27
Ik ben namelijk begonnen met op internationale orders te drukken op het gedeelte van FNS. Dan komt er ook automatisch voor te staan USA bij country (beetje vreemd, niet waar?) maar goed dat heb ik toen veranderd in Holland. En bij Shipping heb ik international USPS ground gedaan (de enige mogelijkheid voor internationale orders) wat betekent dat ik 20 dallar moet betalen. Hierna hoefde ik niet meer te betalen voor mijn provincie. Klinkt allemaal erg logisch, toch? Volgens mij klpot het allemaal wel, maar het staat vreemd dat je belasting moet betalen voor de provincie. En ik moet eerlijk toegeven dat ik Osmotics ook niet echt super strikt over vind komen door de laksheid in het reageren op e-mails. Maar hebben anderen ook taxes moeten betalen voor hun provincie?

Nate
8 mei 2002, 13:35
Ik heb vandaag mijn FNS gekregen,30 april besteld nu 8 dagen later in huis,valt nog mee.Het enige wat me dwars zat was dat ik geen bevestiging kreeg van mijn bestelling zodat je gewoon moet afwachten of alles goed is overgekomen.
En emailen heeft ook geen zin want je krijgt gewoon geen antwoord (althans ik niet) maar ja ik kan het nu gaan proberen met FNS.
Nog even dit, ik verwacht echt geen wonderen van FNS en het moet nog blijken of dit echt wat is.Ik ga dit proberen in de hoop dat het wat kan doen voor mijn inhammen en eigenlijk ook voor de rest van mijn haar want over mijn hele hoofd is het haar aangetast door dht alleen valt dit niet op en zijn mijn inhammen mijn grootste probleem.

groeten.

Johnny
8 mei 2002, 20:36
Ik ben benieuwd, Russel. Ik heb zondag mijn FNS gekocht. Hopelijk heb ik 'm ook volgende week in huis. Ik heb vandaag ook Saw Palmetto gekocht. Ik heb enkele berichten er van gelezen en het schijnt vergelijkbaar te zijn met finasteride. Misschien twee van deze pilletjes leuke dingen gaan doen in combinatie met FNS. Ik ben in ieder geval gestopt met Aminexil na 1,5 jaar denk ik wel een goede (of foute, hoe je het maar bekijkt) indruk hieraan te hebben over gehouden. Maar had jij achter tax ook de provincie waarin je woont staan op de rekening van FNS (ik heb het namelijk wel, wat mij nogal bevreemd)? En hoeveel moest je betalen aan extra kosten (belasting e.d.)? Je hoeft dan misschien niet veel te verwachten van FNS, maar het kan best goed spul zijn. De foto's zijn veelbelovend en bovendien heeft een smeerseltje als minoxidil ook al haar waarde bewezen.
Groet,
Johnny

hans
9 mei 2002, 17:07
Hey Russel, of iemand anders die er wat van af weet: FNS is toch een middel dat je op je haar moet smeren? Krijg je een hele pot, of zoals bij Aminexil kleine potjes met de juiste hoeveelheid? Staat er ook ergens aangegevn hoeveel je moet gebruiken?
Hans

Nate
9 mei 2002, 21:16
Johnny,ik moest ook $4.95 extra betalen voor UPS Ground Shipping.Alleen kan ik die $20 shipping niet weer vinden en staat ook niet bij het totaal bedrag berekend,kosten totaal volgens de rekening $69.95

Hans, het komt in een fles(je) met een pompje er boven op, ziet er wel professioneel uit.
Het is een soort gele lotion net als zonnebrandcreme maar dan iets dunner.Er staat niet op hoeveel je moet gebruiken maar het moet 2mnd meegaan en iemand anders had berekend dat je met 4 keer pompen per dag precies 2 mnd moet kunnen doen.Maar ja bij iedereen is het verschillend dat ligt natuurlijk maar net aan de mate van haaruitval.

Hier kun je zien hoe het er uitziet ,

www.hairlosshelp.com/html/FNSlaunch.cfm

groeten.

Johnny
9 mei 2002, 22:10
Wel vreemd, ik had die FNS dus bestelt, maar vantevoren stond er bij voor welke levering je wou kiezen. Er waren geloof ik 4 opties ofzo, waarvan 3 binnen de VS en eentje voor buiten de VS (die van 20 dollar dus). Jasper had het er ook al over in deze forum dat die 20 dollar zo duur was.

Johnny
12 mei 2002, 21:35
Ik heb de FNS vorige week zondag besteld, maar het geld is ook nog steeds niet van mijn rekening gehaald. Misschien dat het dan toch verkeerd is gegaan. Ik neem aan dat ze het geld er meteen afhalen als ze de order krijgen. Maar ik heb wel een factuur gekregen toen ik het besteld had.

Johnny
14 mei 2002, 16:50
Hallo allemaal,
Ik heb ‘m binnen hoor, binnen acht dagen, dus das niet slecht vind ik. Bovendien had ik geen naheffing. Misschien dat ik daarom die 20 dollar moest betalen. Het is trouwens een klein busje vind ik. Voor diegenen die FNS al gebruiken: doen jullie dit alleen op het kalende gedeelte van het hoofd of ter preventie over het gehele hoofd? En hoe lang masseer je het in (ik neem aan dat dat de beldoeling is). Ik las dat je twee keer moest drukken op de sprayer. Het blijkt maar weer dat de communicatie bij FNS veel beter kan, want ik moet dit op dit forum lezen, terwijl dit niet op de gebruiksaanwijzing staat. Maar ja…. Ik heb meer aan de werking van het product dan aan de service er om heen. Dus ik ben benieuwd en houd jullie op de hoogte.
Groeten,
Johnny

Nate
14 mei 2002, 20:04
Heb je het al uitgeprobeerd Johnny,ik gebruik het over mijn hele hoofd en kan je nu al vertellen dat dit echt niet 2mnd meegaat maar misschien gebruik ik wel iets teveel.
Morgen komt er op HLH een vervolg interview van osmotics dan wordt het een en ander wel iets duidelijker hoop ik.

groeten.:rolleyes:

Johnny
14 mei 2002, 20:47
Ik heb het net ingesmeerd. 't Is niet echt makkelijk te smeren. Dik spul. Je moet het dan misschien op je hoofdhuid smeren, maar ik heb nog wel wat haar (a la Bergkamp, zeg maar). Waardoor het voor het overgrote deel in mijn haar terechtkomt. Hierdoor gat al het haar aan elkaar plakken, alsof er enorm veel gel in mijn haar zit. Dat voelt bovendien vrij droog aan. Heb jij dat ook, Russel? En trekt het dan wel in je hoofdhuid?
groet,
Johnny

Nate
14 mei 2002, 21:10
Ja dat klopt,je haar gaat wel plakken na die tijd daarom gebruik ik het vlak voor dat ik naar bed ga maar dit voorkom je toch niet en ik denk dat het niet uitmaakt je hoofdhuid neemt het snel op door de liposomen die er in zitten.
Meestal verdeel ik me haar in een aantal scheidingen en breng het dan aan met een spuit (zonder naald natuurlijk)dit bevalt wel goed maar ik ben nog steeds aan het uitproberen wat nu het handigste is.

groeten.

Johnny
15 mei 2002, 12:03
Ik heb trouwens een mail gestuurt naar Osmotics waarin ik vroeg hoe vaak op die sprayer moest drukken, Zij zeiden dat 2 a 3 keer voldoende moet zijn. Daarna moet je de vloeistof in masseren tot dat het ingewerkt is (volgens mij kun je masseren totdat je een ons weegt). Vanavond dus maar iets langer inmasseren. Hoe lang doe jij er over, Russel?

Nate
17 mei 2002, 14:48
Ongeveer 10 min.
Volgens het vervolg interview zitten er nog veel meer ingredienten in FNS dan dat op de verpakking staat.De volledige ingredienten staan nu vermeld.:P

www.hairlosshelp.com/html/FNSInterview3.cfm

Johnny
19 mei 2002, 17:48
Het is een interessant interview. Heb jij trouwens al een oplossing gevonden voor het inbrengen van de FNS? Ik heb het één keer geprobeerd met een spuit. Op zich ging dit vrij aardig. Maar er blijft dan wel een gedeelte achter in de spuit. Dat vind ik een beetje een nadeel. Ik pomp ook vaak 4 keer. Dan nog krijg ik niet alle FNS goed verdeeld over mijn hoofd. Het valt ook moeilijk te verdelen, doordat het zulk dik spul is. Je kunt het via je handen of via het spuitje op de flacon ook niet verdelen. Ik mis gewoon ook bepaalde plekken. Ik heb ook het gevoel dat er een heleboel FNS verloren gaat door het inwrijven. Er wordt immers ook een gedeelte opgenomen door je handen dat in direct contact staat met de FNS, daar waar de hoofdhuid nog een bosje haar er tussen heeft zitten. Bovendien blijft er een gedeelte achter in het haar. Daardoor plakt het haar aan elkaar. Je moet trouwens voor het inbrengen je haar gewassen hebben. En 's morgens ook al, omdat mijn haar niet echt makkelijk in model te brengen is met de FNS in het haar klevend. Is die Rooscure van het Kruidvat trouwens een elke dag shampoo? Misschien dat ik dat product dan ook er bij kan gebruiken.
Groeten,
Johnny

Rocco
19 mei 2002, 20:02
Gebruik Rooscure om de dag.

Scheer je kaal of kort, hoe korter je je haren draagt des te minder tekenen van haaruitval zichtbaar zijn. Je kunt ook je FNS makkelijk insmeren.


Groetjes

Viper
20 mei 2002, 23:46
Ik las net op het forum van hairsite dat bij sommige mensen na een week dat ze FNS het haaruitval gestopt is. Als dat waar is dan stopt het wel héél vlug het haaruitval. Zijn er hier onder jullie die al verschil merken sinds ze FNS gebruiken?

Johnny
21 mei 2002, 17:12
Misschien kan iemand anders deze vraag wat beter beantwoorden, want mijn haaruitval gaat heel erg geleidelijk. Het is niet zo dat ik 's ochtends wakker lig met een heleboel haar op mijn kussen ofzo. Ik merk er tot nu toe dus nog niet veel van.

Nate
22 mei 2002, 20:10
Ik denk dat je toch echt 3 mnd fns moet gebruiken om conclusies te trekken.Gebruik het nu 2 weken en is echt tekort om nu al resultaat te zien.(alhoewel ik wel moet zeggen dat het lijkt alsof me haar sneller groeit maar dit kan ook verbeelding zijn)
Ik hou jullie op de hoogte!

groeten.

Rocco
22 mei 2002, 20:20
Inderdaad,

Je moet NU geen conclusies trekken over de hergroei kwaliteit van FNS. Haren hebben tijd nodig om te kunnen groeien en te cyclussen.

Wat je nu wel kunt concluderen is of je haren wat dikker en steviger aanvoelen. Immers als een haarwortel goed wordt gevoed hecht hij zich dieper en vaster in de hoofdhuid. Je haren zouden nu wel es wat dikker aan kunnen voelen.

Ik gebruik zelf ook FNS, nu al een week. Ik oordeel pas over enkele maanden. Maar het doet mijn hoofdhuid wel goed. Het trekt binnen 30 sec ofzo in mijn hoofdhuid. Ik draag mijn haren ook kort en maseer het goed op mijn hoofdhuid.


Groetjes

derjan35
24 mei 2002, 19:20
wanneer zou het in nederland te bestellen zijn?

Johnny
25 mei 2002, 15:22
Hallo allemaal,
Voor de mensen die FNS gebruiken: ik heb ergens gelezen dat je haar gewassen moet zijn voordat je het er in smeert. Bovendien moet je proberen om telkens op hetzelfde tijdsstip de FNS in je haar te doen. Hoe streng houden jullie je aan deze regels? Ik was mijn haar wel elke dag, maar niet precies voordat ik de FNS er in smeer (wel er voor uiteraard). Ik heb er voor gekozen om de FNS voor het slapen op te te brengen. Dit zijn ook nogal wisselende tijdsstippen. Doordeweeks breng ik het meestal rond 10 uur op, terwijl het vrijdag ‘s avonds vaak rond middernacht gebeurt en zaterdag ‘s avonds nog veel later, vaak wel regen half vijf. Zou dit een groot probleem zijn voor de werking van FNS? Misschien kan ik de FNS ook beter op een vast tijdsstip wanneer ik vrijwel altijd thuis ben opbrengen, rond 19.00 uur ofzo. Maar het probleem is dan dat mijn hele coupe door de war is. Ik heb mijn haar trouwens wel vrij kort, Rocco. Geen milimeters, maar een paar centimeter zeg maar. Er werd geadviseerd het product 's avonds op te brengen. Is dit met de reden dat je haar dan niet uit model is of heeft het ook andere redenen?
Groetjes,
Johnny

Derjan, ik denk dat het product voorlopig niet in Nederland verkrijgbaar zal zijn. Osmotics (de fabrikant van FNS) bevind zich vooralsnog geloof ik alleen op de Engelse en Amerikaanse markt. Maar mocht dit product aanslaan dan kan ik me voortellen dat men het ook gaat verkopen in Nederlandse winkels of bij kappers bijvoorbeeld. Maar dit is alleen maar gissen.

Rocco
25 mei 2002, 22:44
Er werd geadviseerd het product 's avonds op te brengen. Is dit met de reden dat je haar dan niet uit model is of heeft het ook andere redenen?

FNS is een voedingssuplement voor je haarwortels en je hoofdhuid. Het maakt absoluut niets uit wanneer je het opbrengt. Ze zeggen 's avonds omdat FNS je haren plakkerig enzo kan maken. Dit is PUUR uit cosmetische achtergrond.

Voordat je de FNS opbrengt moet je je haren wassen omdat je hoodhuid de hele dag door veel talg produceert, talg zit vol met miljoenen bacterien. Was je je haar, dan spoel je al het vuil uit je porien en kan de huid makkelijk de FNS absorberen.

Smeer elke avond voordat je naar bed gaat je FNS zou ik zeggen.

Er is wel een theorie he, waarin men zegt dat haren zichzelf 's nachts zoveel mogelijk proberen te herstellen en te groeien. Dus als ze 's nachts hun voedsel krijgen, kunnen ze zichzelf sneller en beter herstellen.


Groetjes

Johnny
26 mei 2002, 15:55
Oke Rocco, ik begrijp wat je bedoelt. Je adviseert me om voor het slapen de FNS op te brengen. Ik moet de tijdsverschillen maar voor lief nemen omdat de werking van FNS het best tot zijn recht komt op het moment dat je slaapt. Maar ik was mijn haar vaak om een uur of 7, aangezien ik vrij veel sport 's avonds. In die tussentijd wordt talg geproduceerd. Het lijkt me niet handig om 2 keer te gaan douchen. Dit schijnt ook niet goed zijn voor je huid trouwens. Kan ik het nu beter na het douchen insmeren dat op vaste tijdsstippen is en bovendien 's avonds of toch vlak voor het slapen gaan? Alvast bedankt voor je reactie.
Groetjes, Johnny

Rocco
26 mei 2002, 16:12
Gewoon 5 minuten nadat je gedouched hebt, je FNS insmeren. Dan zal je hoofdhuid het ook sneller absorberen.

Die enkele uren maken niets uit. Ik smeer mijn FNS ook elke avond rond een uur of 8 in. De tijdstippen niet zo nauw nemen, daar moet je je niet druk om maken. Immers het is geen systematisch hormonale drug net als Fina.


Groetjes

DHTkiller
26 mei 2002, 16:52
Rocco, minoxidilgestimuleerde haren zullen normaal uitvallen als men stopt met dat middel. Ik wil beginnen met FNS, maar zullen de haren dan ook verder groeien en niet in de telogene fase belanden als ik stop met minox?

Rocco
26 mei 2002, 23:35
Minox en FNS werken ieder volgens een ander principe. Er is geen garantie dat FNS je Minox gegroeide haren kan ondersteunen.

Advies : Blijf Minox nog enkele maanden gebruiken tot Duta uit is. Stap dan over op Duta en kap met Minox. Je hebt zo een veel grotere kans dat je je Minox gegroeide haren behoudt.

Mocht je helemaal geen Fina of Duta ( willen ) slikken, dan denk ik niet dat er een ander medicijn kan zijn die Minox gegroeide haren kan blijven stimuleren en zo doen behouden.

Je kunt Minox in combinatie met FNS gebruiken, maar dit is wel een dure aangelegenheid.

Maar DHTkiller, nogmaals dit is mijn persoonlijke mening. Ik ben er van overtuigd dat FNS niet de Minox kan vervangen. Het KAN best mogelijk zijn dat FNS , Minox kan vervangen. Oordelen over de werking en kwaliteit van Topicals is nog altijd een lastige kwestie.


Groetjes

DHTkiller
29 mei 2002, 22:39
Rocco, een paar maanden geleden ben ik gestart met Xandrox (minoxidil/azelaic acid). Maar ik had geen last van een telogene fase, wat eigenlijk wel hoort te gebeuren (dit is nodig om de nieuwe haren te activeren). Maar m'n haarkwaliteit is wel toegenomen, ik denk dat de fina hier verantwoordelijk voor is. Het klopt ook wat sommige dermatologen zeggen: Minoxidil werkt niet bij iedereen.

Johnny
30 mei 2002, 22:21
Wat mij overigens opvalt is dat ik als ik 's avonds gedouched heb geen enkel haartje in het putje zie. Dat was voordat ik FNS en Saw Palmetto ging gebruiken wel anders. Ik weet ook niet of ik hier blij mee moet zijn of niet, want er moesten eerst haren afsterven om te gaan groeien, althans dat is zo met finasteride. Verbeeld ik me dit of zijn er ook anderen die minder haaruitval hebben sinds dat zij FNS zijn gaan gebruiken?

Rocco
30 mei 2002, 23:34
Het is niet zo dat je massaal haaruitval moet hebben om ze te vernieuwen. Het ligt eraan in hoeverre je haren al beschadigd zijn door je DHT. Zijn ze maar in een lichte mate beschadigd, dan groeien ze gezond verder en maken ze hun cyclus af. Zijn ze erg beschadigd, dan verwerpen je haarwortels gelijk je haren om te gaan rusten. Na het rusten kunnen ze weer gaan cyclussen en zo dikkere haren produceren. Zolang je haren niet verder uitvallen, diepere inhammen, dunnere kruin, dan moet je je geen zorgen maken.

Ik weet niet hoe effectief FNS is, het is lastig om te oordelen als je het pas zo kort gebruikt.

Je hebt ook schommelingen in haaruitval als je medicijnen gebruikt voor je haar. De ene periode heb je heel weinig haaruitval en de andere periode weer veel. Vaak groeit het dan weer terug.


Groetjes

Viper
31 mei 2002, 00:25
Effe een leuke topic die ik gestart had op Hairlosstalk over saw palmetto:
http://www.hairlosstalk.com/discussions/viewtopic.php?t=105

Het blijkt echt wel niet te werken, één iets heeft het wel gemeen met fina het is goed voor de prostaat maar het doet niks voor haargroei. Ik heb dan ook verder zitten zoeken alle zoekmachines die ik had gebruikt en ik vond ook veel berichten van mensen die klagen over Bitch Tits. Ik kan er zelf niet echt over oordelen maar ik denk toch dat het waar zal zijn. Er is trouwens nooit niks bewezen van Saw Palmetto als van Fina.

Groetjes
Viper

Nate
8 juni 2002, 12:53
Bijna 4 weken FNS,

laatste paar dagen meer haaruitval dan normaal.
Dit schijnt normaal te zijn bij elk waardig haargroei middel na een aantal weken.

Ik denk dat het begint te werken en dat de haren beginnen te cyclussen.Zal nog een tijdje duren denk ik voordat het optisch zichtbaar wordt voor hergroei c.q. dikker worden van je haren.Het is in ieder geval een goed teken.

Heeft iemand dit ook al gemerkt?:)

groeten.

Johnny
9 juni 2002, 16:06
Hallo Russel,
Ik heb er dinsdag ook 4 weken op zitten. Ik heb nog geen last van overmatige haaruitval. Ik kan ook nog niks merken eigenlijk van de werking. Ik heb destijds twee flacons gekocht, dus ik heb nog ongeveer 3 maanden de tijd om te bekijken of het wat is. Ik houd je (jullie) op de hoogte.
Groet,
Johnny

Nate
26 juni 2002, 20:56
Het is nu bijna 3 weken geleden dat ik mijn tweede bestelling heb gedaan bij Osmotics en heb nog steeds niks ontvangen.
Eerste keer was het er binnen 8 dagen nu is het al bijna 3 weken.
Misschien nog meer mensen die zo lang wachten?

In ieder geval houd er rekening mee dat het nu wat langer kan duren.Ik heb wel een email confirmation gehad dus afwachten dan maar.
:mad:

hans
26 juni 2002, 21:56
Hey Russel,
Ik neem aan dat je je bestelling hebt gedaan in de VS? Je kunt het namelijk ook bij Osmotics Londen bestellen. Het adres staat wel gegeven op www.osmotics.com. Ik heb geen idee of dit minder lang had geduurd, maar dit doet ook niet meer terzake. Misschien iets voor de volgende keer....
Wat zijn trouwens je bevindingen tot nu toe? Ik las een tijdje geleden een positief berichtje van je. Is dit nog stees zo?
Groetjes
Hans

Nate
27 juni 2002, 00:06
Bedankt voor de tip Hans.
Osmotics heeft nu een aanbieding "Buy 3 get 1 Free"dit scheelt aardig in de prijs 1 fles kost nu dan $48 in plaats van $65.
Ik weet niet of je het vragen uurtje met Steven Porter gelezen hebt op HLH maar ze gaan in de toekomst meer van dit soort acties doen dit scheelt mooi heel wat geld.
En ze maken nu een FNS lotion wat makkelijker op te brengen is.
Tot nu toe gaat het goed,haar groeit sneller en mijn haarverlies in week 4 heb ik geen last meer van en het lijkt nu allemaal beter te worden plus ik zie meer kleine haartjes in mijn linker inham die nu langer worden.Maar we zullen nog even af moeten wachten wat hier van terecht komt.
Hoe bevalt jouw het tot nu toe?

Groeten.

hans
16 juli 2002, 23:03
Hoi Russel,
Sorry dat het zo lang duurde dat ik reageerde. Maar ik heb om eerlijk te zijn geen idee of het helpt. Als ik net uit de douche kom en ijn haar gewassen is dan lijkt het wel of mijn korte haartjes wat groeien, maar op andere momenten lijkt het dan weer niet zo te zijn. Ik ben net aan mijn tweede flacon begonnen, dus ik hoop snel meer te weten.
Groeten,
Hans

sn0rkel
18 juli 2002, 16:01
ik ben wel benieuwd naar 'nederlandse' ervaringen.. want wat ik zo lees op buitenlandse fora zijn ze daar wel teruggekomen op het aanvankelijke enthousiasme!

Viper
21 juli 2002, 23:57
Hoe wordt fns thuis afgeleverd in een blanco kartonnen doos aande buitenkant?
En zijn er al mensen hier die resultaten boeken na een tijdje fns te gebruiken?

Groetjes
Viper

Haarstress22
22 juli 2002, 02:16
Hallo allmaal die fns gebruiken, hebben jullie al goede resultaten?

PS: kan ik oook finasteride bij de polikliniek haarziekten in R'dam bestellen of kan ik dat beter doen bij dr. Boersma ? of toch proberen via huisarts?

Nate
24 juli 2002, 14:08
Viper,

FNS komt gewoon in een kartonnen doos,3 weken shipping.
Kan er nog weinig van maken op dit moment,het leek erop dat er kleine haartjes groeide maar zet niet echt door.De claims van osmotics kloppen van geen kant.(maar ja dat kun je verwachten als een product niet goed getest is)
Ik denk dat we gewoon nog moeten wachten op de 6mnd timeframe en dan moet het toch wel duidelijk worden of het inderdaad werkzaam is.

groeten

Viper
25 juli 2002, 19:09
Naar het schijnt kan je het hier hebben: http://www.dermadoctor.com/pages/conditiondetail42.asp?X=1&WID=%7B3E203734%2D930D%2D11D6%2D9177%2D0002B330452 B%7D
Als je daar koopt zijn de verzendkosten minder en bij een bepaald bedrag helemaal geen verzendkosten meer heb ik gelezen op een forum.

Groetjes
Viper

hans
12 augustus 2002, 20:14
Allereerst mijn bevindingen tot nu toe: ik weet nu eigenlijk ook nog niet of FNS echt werkt, er gebeurt me eigenlijk net iets te weinig. Ik ben nu toch al vanaf halverwege april bezig. Misschien dat de rest andere ervaringen heeft? Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar Russel: ga jij nog door of stop je er mee? Volgens de planning moet het nieuwe haar er inmiddels wel zijn.
Verder: wie heeft besteld via de bovenstaande link van Viper?
Groetjes,
Hans

DHTkiller
14 augustus 2002, 21:24
Ik heb het 8 weken gebruikt en ik ben er nu mee gestopt, want m'n haar ging behoorlijk slecht zitten. Van nieuwe haargroei is er totaal geen sprake van, ik denk dat FNS een kwakzalversmiddeltje is.

Nate
15 augustus 2002, 17:48
Ik ben ook met fns gestopt voorlopig.Het is erg duur en ik weet niet of het wat doet.Het leek eerst goed te gaan maar heb nu mijn twijfels na 3mnd gebruik,me haar werd er erg droog van.
ik wacht voorlopig eerst af.

kevin
14 december 2004, 12:56
Several years ago, a product named Piliel promised to revolutionize the world of hair loss. In small scale human studies, Piliel grew good quality hair in almost all the people who used it. And better yet, Piliel was not a chemical or hormonal medication - it was a combination of cell culture mediums and the basic elements necessary for proper skin and hair growth. Piliel's large scale trials were cancelled before completion. It was never known whether the reason was due to the product not working or whether the true reason was that it would be too easy for other companies to come up with competing products based on the same ingredients. Now it's creator, Dr. Ella Lindenbaum, has licensed the product to a new company called Osmotics who are marketing it as FNS - Follicle Nutrient Serum.


Treatment Type
Non-steroidal anabolic hormone and cell culture medium
Availability
Available by mail order and in select retailers in March 2002
Clinical Results
Cessation of hair loss in 3 weeks and beginning of hair regrowth at optimal hair growth rates in limited trials.
Observed Results
Not yet available to public.
Side Effects
None observed.
Cost
Around $60 for a 4 oz (2 month) supply
Where You Can Get It Online
Osmotics (http://www.osmotics.com/)

Andere Informatie:
-Interview (http://regrowth.com/hair_loss_interviews/osmotics_2.cfm)
-Officiele site (http://www.osmotics.com/)
-FNS Trial (http://regrowth.com/hair_loss_treatments/fns_follicle_nutrient_serum_piliel/piliel_fns.cfm)

Bron: regrowth.com

Tiuri
14 december 2004, 13:01
Van de officiele site:

FNS targets the hair follicle directly to deliver nutrients necessary for growing strong, healthy hair. FNS is a natural, safe, non-hormonal treatment containing a proprietary mixture of vitamins, minerals, and amino acids. These ingredients are essential for growing strong, healthy hair.

:yawn: :yawn: :yawn:

Marcjacobs
14 december 2004, 13:11
jij hebt ook eg op alles wat te zeike he laurens

kevin
14 december 2004, 13:13
Van de officiele site:

FNS targets the hair follicle directly to deliver nutrients necessary for growing strong, healthy hair. FNS is a natural, safe, non-hormonal treatment containing a proprietary mixture of vitamins, minerals, and amino acids. These ingredients are essential for growing strong, healthy hair.

:yawn: :yawn: :yawn:
Tja? het is toch zo

Vince001
14 december 2004, 15:33
jij hebt ook eg op alles wat te zeike he laurens
Dit middel is echt overal al uitgekotst! Doet niets, kost veel.

mjoy
14 december 2004, 16:20
jij hebt ook eg op alles wat te zeike he laurens

Wel dat gezeik is misschien wel terecht want een beetje vitamines en aminozuren gebruiken is niets nieuw, dit is iets dat de meeste hier al maanden doen.

Zwarflai
14 december 2004, 16:44
Hoe gaat het met de Rk19 Marc J.? Heb je al hairdots? :D

Marcjacobs
14 december 2004, 16:50
NORMALE haaruitval, geen inflammation meer en dikker en steviger haar, gebruik het nu 2 maanden. Ben overgestapt naar aerius in plaats van de dyphenhydramine, maar gebruik wel nog zijn vitaminen.

Cloud
14 december 2004, 16:51
Van de officiële site:
FNS targets the hair follicle directly to deliver nutrients necessary for growing strong, healthy hair.

Van de officiële site:
RK19™ pounds the hair follicles with the essential nutrients. This results in stronger longer thicker healthier hair. These nutrients are essential for your hair follicle to grow thick long and strong.

:)

Marcjacobs
14 december 2004, 16:54
ja nou, ik weet het niet, het doet mij niks slechts cloud

Marcjacobs
14 december 2004, 17:16
btw cloud, als ik me niet vergis lig jij ook even royaal vitaminen te slikken

Tiuri
14 december 2004, 17:27
ja nou, ik weet het niet, het doet mij niks slechts cloud
de meeste mensen zoeken niet naar middelen die niets slechts doen, maar naar middelen die iets goeds doen.

maar koop het maar lekker knul als je er zo fan van bent.

Haarmannetje
14 december 2004, 17:32
jij hebt ook eg op alles wat te zeike he laurens
Marc, op een gegeven moment weet je wel wat flauwekul middelen zijn en welke middelen de moeite waard zijn. Met dergelijke productomschrijvingen vallen ze direct al door de mand.

Marcjacobs
14 december 2004, 17:40
hebben jullie ooit wel eens rk-19 geprobeerd dan??

Haarmannetje
14 december 2004, 17:52
hebben jullie ooit wel eens rk-19 geprobeerd dan??
Nee, hoezo :)?

Cloud
14 december 2004, 17:58
btw cloud, als ik me niet vergis lig jij ook even royaal vitaminen te slikken

Ja dat klopt, maar wat heeft dat te maken met het feit dat ik even lach met het oorlogstaaltje dat gehanteerd wordt in het haarwereldje?

japiejaap
14 december 2004, 18:06
60 dollar voor wat vitamientjes is vrij duur

Marcjacobs
14 december 2004, 18:21
60 dollar voor wat vitamientjes is vrij duur
ehm, ik kreeg het eerste gedeelte gratis
en een beetje slimheid krijg ik de rest ook gratis, hoef toch alleen maar de vitaminen

Marcjacobs
14 december 2004, 18:21
Nee, hoezo :)?
dan hoe kun je ZO ZEKER weten dat het NIETS doet

Haarmannetje
14 december 2004, 18:24
dan hoe kun je ZO ZEKER weten dat het NIETS doet
Dat weet ik niet zeker, maar de website van Ken en het gedrag van Ken maakten zijn product niet bepaald betrouwbaar.

VinDiesel
14 december 2004, 20:52
ik heb het een jaartje gebruikt, merkte niets positiefs

het is trouwens misschien handig om de search te gebruiken op sites zoals hairsite want de meeste topics over producten hier zijn enige jaren geleden al uitvoerig gebruikt/getest. Geen flame, gewoon een opmerking........

Marcjacobs
14 december 2004, 23:15
Dat weet ik niet zeker, maar de website van Ken en het
gedrag van Ken maakten zijn product niet bepaald betrouwbaar.
ben ik volkomen met je eens

Marcjacobs
14 december 2004, 23:17
ik heb het een jaartje gebruikt, merkte niets positiefs

het is trouwens misschien handig om de search te gebruiken op sites zoals hairsite want de meeste topics over producten hier zijn enige jaren geleden al uitvoerig gebruikt/getest. Geen flame, gewoon een opmerking........
misschien ben jij een van de mensen bij wie het niet helpt, misschien ben jij wel diegene die gelijk heeft, ik weet niet, ben pas 2 maanden bezig, zegt lijkt me vrij weinig, al groeien er wel langere haren bij mijn haarlijn en begint die beter te worden

VinDiesel
15 december 2004, 00:30
zoals ik al zei, lees de reacties op hairsite er maar eens op na

Johnny
15 december 2004, 15:32
heb het zelf ook gebruikt, merkte ook niet iets positiefs. Ook niet echt makkelijk te smeren. Dik spul. Ruikt wel lekker trouwens :P