PDA

View Full Version : Haartransplantatie en Tevredenheid topic....


pindakaas
30 oktober 2003, 22:42
En dan met name de laatste reply op deze topic... (Het blauwe gekleurde gedeelte)

Topic: haartransplantatie en tevredenheid
jorn
Member
Member # 4
posted 03-07-2003 20:21
--------------------------------------------------------------------------------
HOi allemaal,
ik wilde graag een discussie starten op dit forum. Ik ben benieuwd naar mensen die een haartransplantatie hebben ondergaan en wat ze er nu van vinden: zijn ze tevreden, waar zijn ze geweest, hoe was het proces, hoe lang is het geleden, welke techniek is gehanteerd etc.
Groeten Jorn


--------------------------------------------------------------------------------
| IP: Logged

Ron 1
Member
Member # 144
posted 05-10-2003 00:42
--------------------------------------------------------------------------------
Hallo allemaal!
Het is nu 2 jaar geleden dat ik mijn haar heb laten doen bij transhair. Mijn haarlijn vind ik niet netjes afgewerkt. Een aantal single crafts zitten op sommige plekken veel te ver van mijn haarlijn af. Heel slordig. Ik ben behandeld met de prikmethode,maar desondanks is al het haar wat er nog tussenstond helemaal verdwenen. Terwijl bij mij pa (30 jaar ouder) daar nog wel haar staat. Ik heb al 2 jaar pijn in mijn kop(achter) en heb het gevoel dat mijn gezicht ook anders is gaan staan, strakker voorhoofd. Op sommige zitten zelfs 2 haartjes, waar singles zouden moeten zitten, geen gezicht. De consultant was daarintegen zeer enthousiast over het resultaat, zal de lul zijn naam niet noemen. Verder is mijn kop net een gatenkaas. Het ene gaatje is veel dieper als de ander. Ik loop al 5 jaar met een pet op en doe 'm echt niet meer af voordat ik nog een behandeling onderga en zeker niet bij transhair. Er zijn andere klinieken met veel betere en verfijnde methoden, ik heb de resultaten zelf mogen zien. Verder zijn mijn inhammen bijna zo groot als het continent zuid-afrika en tranhair wou mijn haarlijn net lager plaatsen. Bij de kliniek waar ik nu naartoega gaan ze 2 cm lager en planten de hetzelfde aantal haartjes in 1 cm brede haarlijn, die bij transhair werd verspreid over een gebied van 5 vierkante cm. Ik zou iedereen willen adviseren en neem dit echt van me aan: ALs je over je hart kan verkrijgen, scheer allemaal lekker je kop kaal. Ben je meteen van het gezeik af en het scheelt je een ontzettende hoop pijn verdriet en ellende en bovendien veel geld. Ik weet 't, ik kon het ook niet over m'n hart verkrijgen, maar durf nu mijn kop niet kaal te scheren vanwege alle gaten en littekens en een pruik is voor mij geen optie. Ze hebben me dus mooi bij de ballen.

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben, sterkte mensen, Ron 1

P.s zijn er mensen die hun met priktechniek hebben laten doen en die nu hun hoofd kaal hebben geschoren? Vallen de gaatjes en littekens erg op? En zien de triple crafts er net uit als een handje spaghetti die uit je hoofd groeit?


--------------------------------------------------------------------------------
| IP: Logged

Ron 1
Member
Member # 144
posted 05-10-2003 09:25
--------------------------------------------------------------------------------
Hallo allemaal,
Ik was vergeten te vertellen dat mijn hoofdhuid nog steeds een beetje rood is(na 2 jaar)en het haar is heel erg stug en droog. De groeirichting daar ben ik ook niet blij mee, staat allemaal een kant op en bij een scheiding staat het recht omhoog. Verder wordt ik bij mijn slapen steeds kaler en als je dan veel haar bovenop heb, kloppen de verhoudingen niet meer...Dus ik ga lekker scheren denk ik.

Groetjes, Ron 1


--------------------------------------------------------------------------------
| IP: Logged

Ron 1
Member
Member # 144
posted 05-10-2003 20:30
--------------------------------------------------------------------------------
Hallo weer,
Kwam weer iets boven, nu ik toch bezig ben: Tijdens mijn eerste vakantie, 11 maanden na mijn transplantatie en een lekker vel zonnetje, flink verbrand, begon mijn hoofd te zwellen en kwam er allemaal geel en korstachtig spul uit de gaatjes van de transplantaten. Mijn voorhoofd was 2 keer zo groot(ok ik overdrijf, zo voelde het, maar wel flink opgezwollen, geen gezicht). Het duurde bijna een week voordat het weg was, fijne vakantie met mijn nieuwe haar dus, dank voor de inlichting transhair.


--------------------------------------------------------------------------------
| IP: Logged

Raymond79
Member
Member # 423
posted 08-10-2003 01:14
--------------------------------------------------------------------------------
Beste Ron,
Wat vervelend voor je dat het allemaal zo klote is verlopen met die HT.
Ik ben zo vrij geweest om jouw verhaal ook op haarweb te plaatsen.

Waarom is een haarwerk geen optie. Misschien als je op www.toplace.com en www.coolpiece kijkt dat het misschien wel wat voor je is. is in ieder geval niet zo dat mensen het kunnen zien dat je draagt.

Succes en misschien kom ik je nog een tegen op het haarwebforum.


--------------------------------------------------------------------------------
| IP: Logged

jorn
Member
Member # 4
posted 10-10-2003 16:53
--------------------------------------------------------------------------------
HOi Ron,
ik heb je verhaal gelezen en vraag me af waarom je geen contact opneemt met transhair. Je bent namelijk de 1e bij wie dit is voorgekomen. Er wordt dan echt wel naar een oplossing gezocht.
Transhair kan het zich niet permitteren om mensen naar ontevredenheid te behandelen.
Het nummer is 073-6847311. Je kan mij ook mailen jornkielman@hotmail.com
Ik ben scriptant en schrijf mijn scriptie bij transhair. Ik ben er ook behandeld en ben super tevreden.
Groeten Jorn


--------------------------------------------------------------------------------
| IP: Logged

Ron 1
Member
Member # 144
posted 30-10-2003 21:55
--------------------------------------------------------------------------------
Hoi Jorn,
Ik ben bij Transhair geweest en er wordt een beetje laconoiek op gereageerd. De consultant vond het resultaat werkelijjk schitterend mooi, waarmee hij mijn respect voor hem en Transhair meteen door de play spoelde. Ik heb jouw hand de hand ook geschut en je haar mogen bewonderen. Ben je echt tevreden als je jouw haar vergelijkt met transplantaten van andere klinieken? Jij hebt ook van die gaten in je hoofd en je blondeerd je haar niet voor niets. Eerlijk is eerlijk en als je echt goed onderzoek verricht, kom je erachter dat er klinieken zijn die het haar inplanten op die manier, dat het niet te onderscheiden is van echt haar. Leg je hoofd maar eens onder een loep, dan zal je zien dat ook jouw inplantaten te diep in je kop zijn gestopt. Dus misschien ben ik een miereneuker, maar ik wil voor de astronische bedragen die ik neertel wel een mooi resulaat, jij niet ?

Heb jij trouwens nog wel eens pijn in je kop achter?

Groetjes, Ron 1


--------------------------------------------------------------------------------
| IP: Logged

Roland
31 oktober 2003, 12:16
auw..

Jaapie
31 oktober 2003, 13:03
:eek:

Francis
31 oktober 2003, 20:15
Originally posted by pindakaas

De consultant vond het resultaat werkelijjk schitterend mooi, waarmee hij mijn respect voor hem en Transhair meteen door de play spoelde.

Ik denk dat zo iets heel typerend is voor eender welke HT-kliniek. Mijn situatie vonden ze bij L.A. ook schitterend en dan komen ze met die verhaaltjes van "stel je eens voor als je niks laten doen had" enz... SMEERLAPPEN zijn het, HT's zouden in 95% v/d gevallen gewoon verboden moeten worden!

(zie ook mijn reply in het oorspronkelijke topic http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=1939)

Jaapie
31 oktober 2003, 20:20
Ja, maar hoe denken jullie nou over FUE techniek?

Henk
31 oktober 2003, 22:08
Fue is iets minder "slagers-achtig" omdat je er geen groot litteken van over houd. Maar voor de rest is het één pot nat.
Wat denk je er zelf van als je weet dat een gemiddeld mens zo'n
honderdduizend haren heeft en stel dat hij voor de helft kaal wordt, dan kun je nooit meer dat gebied ook nog maar eens enigszins dekkend maken. Met fue wordt dat nog lastiger omdat de aantal grafts per operatie een stuk kleiner is dan met een "normale" ht. Misschien dat de inplanting wel iets beter is met Fue. Maar een echte oplossing lijkt het me nog niet.

jornkielman
1 november 2003, 16:03
..........

jornkielman
1 november 2003, 16:07
HOi Ron,

ik heb overigens geen pijn in mijn achterhoofd.

greetz,
Jorn

PS: heb je al contact opgenomen met transhair?Het gaat erom dat JIJ tevreden bent met het resultaat, niet de consultant.

pindakaas
2 november 2003, 21:20
Originally posted by jornkielman
zie

http://www.transhair.nl/ervaringen.htm

hier kun je allerlei verschillende resultaten zien van mensen. Dan kun je zien dat de resultaten per individu verschillen.

Jorn

PS: kijk echter niet teveel naar foto's. Ze zeggen wel wat, maar niet alles.

Kun jij 100% garanderen dat sommige van deze mensen NIET zijn bewerkt met een haaropvulmiddel zoals Toppik?

Pat
2 november 2003, 23:57
Jorn, jullie zien bij Transhair dan wel geen voordelen, onderstaand artikel (van www.hairlosshelp.com) legt de verschillen uit en legt uit waarom je met de follikel techniek veel betere en natuurgetrouwere resultaten krijgt. Het is echter (begrijpelijk) een stuk duurder. Dit objectieve artikel legt het in mijn ogen erg aannemelijk uit. Bovendien heb je geen lidteken achterop je kop wat de rest van je leven zeer blijft doen (bij de meeste mensen dan). Als Transhair dan wel zoveel research doet zouden ze dit ook moeten weten.

HOW TO GET THE BEST LOOKING RESULTS?
What separates a good transplant from a bad one? Several factors are very important, the skill of the physician and assisting staff [see how to choose the right doctor], a person who is a good candidate [see who are the best candidates], but most importantly its the technique that's used.

Even a skilled doctor cannot make a natural looking hair line using hair grafts that don't look natural to begin with. Unfortunately hair transplantation started with doll hair type plugs and this unacceptable looking technology persisted for many years. Fortunately transplant doctors did eventually make progress by using mini and micro grafts to create a more realistic looking hair line, but even these are flawed and don't look perfectly natural. The reason is simple, to have something look completely natural you have to duplicate it perfectly as it exists in nature.

In nature every hair in a person´s scalp grows in tiny bundles called follicular units. Although this had been recognized for some time by histologists (doctors who study human tissue), the existence of follicular units was largely ignored by physicians performing hair restoration surgery.

The follicular unit in an adult is comprised of 1-4 terminal (full thickness) hair follicles. In addition to the full terminal hairs, the follicular unit contains 1-2 fine (vellus) hairs, sebaceous (oil) glands, a small muscle, tiny nerves and blood vessels, and a fine band of collagen surrounding the unit (called the perifolliculum). The follicular unit is thus the hair bearing structure of the skin and should be kept intact to insure both maximum growth and natural appearance.

In Follicular Unit Transplantation, the surgical technicians cutting the grafts out of the donor tissue use microscopes to ensure that these units are not split up and are maintained in their original and natural state.

How is Follicular Unit Transplantation different from Mini-micrografting?

In Follicular Unit Transplantation the graft sizes are determined by nature, in mini-micrografting the graft sizes are arbitrarily determined by the surgical technicians who cuts the donor tissue into the size pieces that the doctor has requested. Another name for this technique is mini-micrografts "cut to size."

In mini-micrografting, neither preserving follicular units nor even keeping hair follicles intact are felt to be that important. Rather, the speed and economics of the procedure are the deciding factors. Mini-micrografters use a multi-bladed knife to quickly generate thin strips of tissue and then use direct visualization (rather than microscopic control) to cut the tissue. The resulting grafts are generally larger than follicular units and since the excess skin is not trimmed away the donor sites are also larger.

A major advantage of follicular unit transplantation, (besides preserving follicular units and maximizing growth) is the ability to use small recipient sites. Grafts comprised of individual follicular units are small because Follicular Units are themselves small, but also because the surrounding non-hair bearing tissue is removed under the microscope and doesn´t need to be transplanted. Follicular unit grafts can be inserted into tiny needle-sized sites in the recipient area, which heal in just a few days without leaving any marks.

When performed by a skilled surgical team, Follicular Unit Transplantation can provide totally natural looking hair transplants that make the full use of the patient´s donor supply to give the best possible cosmetic results in the fewest possible sessions.

If its so much better why is it not performed by all doctors?

The simple answer is cost. It takes longer to cut the follicles into follicular units and requires that the staff are better trained. Also many doctors are reluctant to upgrade their facilities while mini micro-grafting gives reasonable results. If you are shopping by price and are looking for the lowest price per graft, you will most likely end up with micrografts and not follicular units.

jornkielman
3 november 2003, 17:42
100% zekerheid dat er geen toppik wordt gebruikt. Zijn foto's die in de fotoruimte zijn gemaakt. Ik heb er veel zelf gemaakt. Wij adviseren echter wel Volluma aan mensen die een lichte vorm van kaalheid hebben(veel vrouwen) of als aanvulling op de HT. Dit is hetzelfde als Toppik, alleen wat innovatiever.

Verder:

Met de follikeltechniek krijg je helemaal GEEN betere en natuurlijkere resultaten. Ik heb vandaag nog met Neidel gesproken en het is geen optimale techniek. Je zou het wel kunnen aanbieden, zodat mensen dan kunnen kiezen. Verder duurt klonen nog JAREN en HAIRMULTIPLICATION is ook nog geen succes.
Ik hoop dat het ooit gaat gebeuren, want transhair gaat het dan ook toepassen, ook al werk ik er dan misschien helemaal niet meer.
Transhair doet zeker veel aan research dmv netwerken met andere chirurgen en klinieken in de wereld(en natuurlijk intern bij de 4 overige transhair instituten).

Met name Neidel speelt een grote rol hierin en inmiddels Leonhardt ook. Zij is opgeleid door NEidel. Zij gaan jaarlijks de congressen af en spreken veel chirurgen.

Jorn

Pat
3 november 2003, 19:18
Alleen maar zeggen dat het geen betere resultaten oplevert zonder een reden is natuurlijk gemakkelijk.
Daarmee zeg je dus dat het verhaal wat op die site staat niet waar is?
Kijk dan nog maar eens naar het artikel, met foto's en laat Neidel dan maar eens uitleggen waarom dit niet waar is.

http://www.hairlosshelp.com/hair_loss_treatments/hair_transplants/hairtransplants101_bestresults.cfm

Kort gezegd komt het er op neer dat haren, van nature in groepjes van 1-4 groeien en door die plukjes er dus als zodanig uit te halen en te transplanteren krijg je een natuurlijk resultaat.
De 'ouderwetse' manier met micro en minigrafts haalt gewoon ruckzichtlos een strip achteruit je hoofd en 'versnijdt' het tot grafts. Niet natuurlijk dus, maar wel een stuk sneller en daardoor goedkoper.
Ik vind het aannemelijk klinken en hairlosshelp heeft er geen belang bij iets te verzinnen volgens mij (in tegenstelling tot Transhair....).

Ben ook benieuwd naar de resultaten van die Belgische man, die heeft beiden gedaan en kan dus vergelijken.

kale kip
24 december 2003, 22:19
Originally posted by pindakaas
Kun jij 100% garanderen dat sommige van deze mensen NIET zijn bewerkt met een haaropvulmiddel zoals Toppik?

ik ben het met pindakaas eens ik ben zelf 3keer l.a geweest in duitsland dussedorf via l.a behandelt en met volumia en topic kan ik ook zo eenfoto maken met de goede belichting maar de werkelijk is dat je met daglicht of zon,nog erger, gewoon er doorheen kijkt zonder topic is het gewoon een zielig bosje haar waar je geen fuck aan hebt ja wegscheren die zooi mooi voor je 36000 gulden

k.k

Chris
17 januari 2004, 12:25
Originally posted by rotterdam

Kan me nog goed herinneren wat een zielige lui (patienten) daar rondliepen, sommige met een pruik op wat een drama ,echt dan kan je nog beter een schaapevacht over je hoofd trekken [/B]

Hoi,

Heb je al eens op www.toplace.com gekeken? Klik eens op de tab 'Photos' daar en je zult geen schapenvacht ontdekken.......

Alonso
19 januari 2004, 12:37
Hoi Rotterdam,

Helemaal met je eens. Heb bij Hairplus een HT ondergaan, ongeveer 5 jaren geleden. Was niet tevreden, met name frontaal sloegen een aantal micrografts niet aan, zodat er de haarlijn niet symetrisch liep.

Alonso

memoli
22 februari 2006, 01:00
Hoi,

Heb je al eens op www.toplace.com (http://www.toplace.com/) gekeken? Klik eens op de tab 'Photos' daar en je zult geen schapenvacht ontdekken.......

Hey Chris..

Heh!!! dit is echt mooi hoor....Die foto's zijn echt super om te zien.....
Kan je wat over dit product vertellen, want dit site is in het Engels...ik begrijp geen bal van!!:confused:

Maargoed,,,alvast bedankt

memoli
22 februari 2006, 01:02
..........


100% goed afgelopen zo te zien, als je die foto's bekijkt....

hairobservator
10 maart 2006, 20:06
..weet niet goed wat dit oude bericht(topic) hier nu weer ineens doet maar ik heb Dhr. van Oyen van Transhair uit Vlijmen al vaker gezegd(heeft ook wel een beetje geluisterd) dat het belangrijk is die oude 'transhairkoppen' van de brochure Transhair BRD 1993 van zijn homepage www.transhair.nl (http://www.transhair.nl) te halen! Kijk Finne(KH Funke) de gronder van Transhair(..in 1989 samen met Peter Terhaar) was een kapper uit Düsseldorf die zelf voor zijn inhammen wel 7 keer of meer in de OP stoel heeft gezeten en al MANE haarverdichtingsspray verkocht in zijn kapsalon voordat hij met Transhair begon, meneer Terhaar(gebruikt ook spray!) is zelf overigens de eerste keer in de USA behandeld en de zogenoemde Herr. Egon(?) is eigenlijk Herr. Egon Mehlig de inmiddels overleden zwager van Herrn KH Funke, deze Herr. E. Mehlig is destijds notabene tweemaal door Dr. Villnow(!) behandeld, met mane haarverdichtingsspray in zijn haar en een tatoo op zijn bovenhoofd staat hij op deze foto met voor & na(..overigens een foto waar Transhair vandaag de dag nog steeds heel veel reclame mee maakt, zie Men's Health uitgave maart 2006, let verder maar niet op alle "kwakkwak" onzin in deze advertentie van Transair! 'Billenkoek Boersma' is in dit blad ook weer van de partij met DHT?). Vindt het zo wel weer genoeg maar verder nog even het volgende: Dhr. van Oyen heeft op de voor en na foto van zichzelf op zijn homepage op zeker haarverdichtingsspray in zijn haren:P , voor de nog niet wetende is hij voor zijn eerste ht in 1995 ook door Dr. Villnow behandeld in Düsseldorf! Bij de vele foto's in geheel 'ht-land' wordt gewoon veel gerommeld(belichting/spray) maar de brochure van Transhair 1993 waar ik overigens zelf ook voor gevallen ben destijds, was 'het juweel' van de make-up hair!

Mvg Dr. med. HAIR

Mailman
10 maart 2006, 21:34
Beste dr. Med. Hair,

Fijn dat je participeert op ons forum hoor. Maar ik vind je verhalen de laatste tijd wel erg onsamenhangend worden. Wat wil je nou eigenlijk zeggen in deze post? Ik vat 't niet, ook niet na 2 keer lezen. Zou je in het vervolg duidelijker kunnen zijn?

Groet,
Smorlez

hairobservator
10 maart 2006, 21:47
..er werd hier gevraagd of de foto's op de homepage van Transhair 100% niet gefaked waren, nou dan heb je hier toch het antwoord(veelvuldig spray gebruik, meerdere behandelingen dan aangegeven etc..), graag commentaar leveren als er wat te melden valt en beter lezen Smorlez sorry hoor! Kan er verder ook niets aandoen dat het in verschillende berichten hier op haarweb.nl over verschillende onderwerpen gaat.. Bij ervaringen kliniek Laser Aesthetic wordt gewoonweg een gehele pagina gevuld door een belg over fue behandeling..

Mvg Dr. med. HAIR

Overigens een kleine attendering voor haarweb.nl en misschien kun jij dit ook wel eventjes oplossen smorlez! De link bij Trichophytic Closure in google gaat naar haartransplantatie vergoedingen? Aan het slapen ofzo.. Bij deze alvast bedankt.

Mailman
12 maart 2006, 14:47
Het gaat me niet zozeer om de inhoud van je posts dr. med. hair. Die zal wel enigszins relevant zijn voor de thread. Het gaat me meer om de leesbaarheid van je posts (lees je posts zijn vaak onsamenhangend). Dat laat vaak nogal te wensen over. Als ik drie keer je post moet lezen om het te begrijpen dan denk ik niet dat je je doel hebt bereikt als informant. Ik mag aannemen dat een vertegenwoordiger over een goede schrijfstijl beschikt?

Roland
30 maart 2006, 01:33
Haha! Ja die DrMedHair heeft een behoorlijk gestoorde schrijfstijl, wanne kwiep! Ha maar hij weet wel verdommes veel..

Sjans
30 maart 2006, 19:09
Nou lekkere berichten lees ik hier weer. :confused:


Ik heb in Mei een HT, maar toch heb ik er alle vertrouwen in dat het goed komt.

Lucky
30 maart 2006, 23:18
Tis toch wat met die gasten van Transhair. Ze hebben zelfs die poll op de voorpagina gesaboteerd.

cherifo
1 april 2006, 00:54
Fooks,

Ik ben erg blij dat iedereen hier zn eigen visie en ervaringen uit, zodoende kunnen mensen die zoeits overwegen toch een gemiddelde indruk krijgen van het geheel.

Het meeste lijkt toch een beetje op een scrotum transplantatie, (theo en Thea)

En dat is niet bepaald positief als ik het zo de laatste tijd is gevolgd hebt, ooit hebik wel is een kleine operatie ondergaan bij die tent in rotterdam, "eigen haar is goud waard" dit om een litteken op te vullen wat ik als kind had opgelopen m, maar daar heb ik zelfs spijt van want de haartjes zijn te tellen die dan nog gebleven zijn , maar de haren die door de zogenaamde shock uitvielen zijn niet te tellen en ook echt nooit meer teruggekomen.

Nee die adviezen lijken allemaal zo echt en oprecht maar pas op als het om geld gaat dan doen ze alles, en wij moeten daar wel doorheen kijken.

Kan me nog goed herinneren wat een zielige lui (patienten) daar rondliepen, sommige met een pruik op wat een drama ,echt dan kan je nog beter een schaapevacht over je hoofd trekken

hey rotterdam..allereerst bedankt om je ervaringen hier neer te pennen..
maar hoelang is dat geleden ivm met je litteken opvulling?

en welke methode hebben ze dan toen gebruikt? fue of fut?
waar zat het litteken dan?
en is het steeds zo dat de gezonde haartjes, waar de opgevulde haren worden geplaatst,steeds door "de shock" worden uitgestoten?


groetjes en bedankt

hairobservator
28 april 2006, 20:25
Zou het toch wel goed aangeziene imago van Men's Health niet lijden onder de oplichtingspraktijken van Transhair uit Vlijmen! Zouden zij daar op de hoogte zijn van een advertentie in hun blad van wel een gehele pagina waarin een foto staat(geloof mij maar dat er vooral op deze foto gescoord wordt in Vlijmen!) van een al overleden haarpatient met HT waarbij bij het maken van deze foto Dhr. Egon Mehlig(op transhair.nl genoemd Dhr. Egon!) was voorzien van een blijvende hoofdhuidtattoo, haarverdichtingspray en valse belichting! Ik denk het van niet, maar die kwakzalver van een Ids Boersma weet het wel hoor(!) en is een zogenoemde haarexpert voor het op dit moment nog wel goed aangeziene blad! Ben het zat en ga nu eens goed gasgeven tegen alle oude transhairkoppen(1993 brochure!), ik zou ze er maar snel afhalen, je bent nu gewaarschuwd hoor! Overigens is deze meneer Egon Mehlig ook nog eens 2 keer behandeld(3400 grafts) door Dr. Villnow(destijds nog leidinggevende arts bij Transhair BRD '92-'96, maar sinds 1996 zelfstandig geworden met Erwin Kettmann onder de naam Laser Aesthetic), nou als ik zo reclame moest maken voor mijn instituut in Vlijmen, kun je echt niet anders of beter..

Mvg Dr. medhair
GOOD aGING ;)

DGGT
31 oktober 2007, 15:05
Beste Allemaal,

Hair Plus bakt er niets van, Transhair in Vlijmen, verkondigen veel, maar kunnen dit niet waarmaken.
LET OP: ik spreek uit eigen ervaring.
TRANSMED, heeft mijn laatste behandeling gedaan, nu eindelijk ben ik tevreden over het eindresultaat.

Heb voordat deze behandeling was verricht vele jaren als een schugtere kerel rondgelopen.
Bang dat iedereen naar mijn hoofd keek.
Een super volle haardos krijg je echt niet met een HT, dat even voor iedereen.
In Amerika kennen ze de grote behandelingen van 4000 grafts in 1 keer.
Maar ik weet niet wat dat qua kosten met zich meebrengt.

[edit-reclame]
DGGT. :D

Morehair
31 oktober 2007, 15:50
Kom je weer met je reclame.

Nu even met feiten komen a.u.b.
Dus wanneer heb je de ht's bij HP en TH gehad, hoeveel grafts.

Wanneer bij Transmed en hoeveel grafts?

Als er 10 jaar verschil in zit dan ben je appels met peren aan het vergelijken.

Voor ht's met 4000 grafts of meer kun je in Nederland trouwens ook terecht. (mits je donorsituatie het toelaat)

blizzard
31 oktober 2007, 18:42
Een super volle haardos krijg je echt niet met een HT, dat even voor iedereen.
DGGT. :D

Hoi,
Let jij dadelijk maar eens op onze Mustafa (Mlsbutt) hier op dit forum :).

Kijk ik zie liever een foto van een van onze leden dan van een Kliniek want dan weet je nooit of het een "eerlijke" foto is ..

Groet Blizzard

mlsbutt
31 oktober 2007, 21:44
Hoi,
Let jij dadelijk maar eens op onze Mustafa (Mlsbutt) hier op dit forum :).



Heey Blizzard!

Thanks Buddy!

Ik hoop dit binnenkort met eerlijke foto's te kunnen aangeven!!
Zonder ''shoe-shine'' wel te verstaan!

blizzard
31 oktober 2007, 23:46
Heey Blizzard!

Thanks Buddy!

Ik hoop dit binnenkort met eerlijke foto's te kunnen aangeven!!
Zonder ''shoe-shine'' wel te verstaan!


Your Welcome my Friend :)

mlsbutt
31 oktober 2007, 23:51
Your Welcome my Friend :)

Heey ''Nachtbraker''!

Hhahhaahahah nog 10 min en dan weer Brabanste Nachten!
Was lachen toen met jouw!!!!

''Ik kom ut Broabant kunde gij da zien''

cyberoo
12 maart 2008, 20:27
Het is nu meer dan 20 jaar geleden dat ik bij Theo Zandman mijzelf heb laten verminken en wil dat toch nog eens graag met iedereen delen.
Alhoewel de technieken zijn verbetert blijft het met een shotgun op een mug schieten en zit een ieder met levenslange gevolgen. Ik probeer al 20 jaar met de verminking en het onnatuurlijke om te gaan maar er is na de behandeling geen optie meer voor een natuurlijk alternatief zoals millimeteren of kaalscheren omdat zelfs na 20 jaar alles nog vet zichtbaar is of het nu lang, kort of kaal is. Het enige advies dat ik kan geven is doe het niet en dan vooral met het oog op de langere termijn. Ben wel over mijn schaamte heen en loop zelfs met mijn kale "pindarots" boven en vette littekens achter rond maar fraai is het niet. Een ieder die ik kan behoeden voor deze ellende is meegenomen.

Mvg Steef

HairCoach
12 maart 2008, 22:32
Hier dan even een ander verhaal.

Ik heb ruim 8 jaar geleden 2 behandelingen gehad bij LA en ben uiterst tevreden. De behandeling betrof de inhammen en het verlagen van de natuurlijke haarlijn.
De haarlijn is erg natuurlijk, maar niet zo dik als de lijn er direct achter.
Geen littekens, een dun litteken en (na het stylen) een goed resultaat.

Ik ben beide keren behandelt door dr Villnow.

Als ik deze verhalen zo lees, heb ik dus geluk gehad.....

Dundee
12 maart 2008, 22:42
Hier dan even een ander verhaal.

Ik heb ruim 8 jaar geleden 2 behandelingen gehad bij LA en ben uiterst tevreden. De behandeling betrof de inhammen en het verlagen van de natuurlijke haarlijn.
De haarlijn is erg natuurlijk, maar niet zo dik als de lijn er direct achter.
Geen littekens, een dun litteken en (na het stylen) een goed resultaat.

Ik ben beide keren behandelt door dr Villnow.

Als ik deze verhalen zo lees, heb ik dus geluk gehad.....

Ja ,bovenstaande heeft het over meer dan 20 jaar geleden ...hoe gingen ze toen nog te werk ? :rolleyes:. Bij mij zie je dat ook absoluut niet ,geen verschil tussen de haren die er nog op stonden ,en transplantaten ...je ziet gewoon niet dat ik en HT gehad heb ..en ik wil er nog eentje..

Falcone
13 maart 2008, 17:16
Ja ,bovenstaande heeft het over meer dan 20 jaar geleden ...hoe gingen ze toen nog te werk ? :rolleyes:. Bij mij zie je dat ook absoluut niet ,geen verschil tussen de haren die er nog op stonden ,en transplantaten ...je ziet gewoon niet dat ik en HT gehad heb ..en ik wil er nog eentje


een strip is nog altijd.....een strip

van voro zal het beter zijn... maar achteraan?

HairCoach
13 maart 2008, 20:26
een strip is nog altijd.....een strip

van voro zal het beter zijn... maar achteraan?

Wat wil je dan ?

Dit zijn de huidige technieken met de huidige nadelen.
take it or leave it.
Ik vind het acceptabel.

Dundee
18 maart 2008, 23:43
Wat wil je dan ?

Dit zijn de huidige technieken met de huidige nadelen.
take it or leave it.
Ik vind het acceptabel.

Bij mij vind je dat litteken niet eens terug ,ik moet erachter zoeken ,en in het najaar ga ik nog eens terug. FUE is misschien iets minder ingrijpend ,maar als je de behandelingen (FUE) hier leest zijn het bijna al 'kleine' HT's , ben eens benieuwd als ze zeggen je hebt 5-6-7000 grafts nodig om toch een mooie bos haar te hebben ...wedden dat dan wel voor de FUT gekozen word ;)

remc070
6 december 2008, 23:20
Zie hier allemaal negatieve berichten over haarimplantatie. Deugt er dan geen enkele kliniek en geen enkele methode?Heb nu info van een aantal klinieken maar heb het idee dat het allemaal niet veel uitmaakt. Heeft iemand ervaringen met Hair science institute van Dr. Go In Amsterdam? Daarover lees ik namelijk heel weinig.
Graag jullie reactie!
Gr
Remco

norwood2
7 december 2008, 01:11
Zie hier allemaal negatieve berichten over haarimplantatie. Deugt er dan geen enkele kliniek en geen enkele methode?Heb nu info van een aantal klinieken maar heb het idee dat het allemaal niet veel uitmaakt. Heeft iemand ervaringen met Hair science institute van Dr. Go In Amsterdam? Daarover lees ik namelijk heel weinig.
Graag jullie reactie!
Gr
RemcoHet is de vorige keer ook al gezegd. Ik weet niet waar je het vandaan tovert, maar er zijn er genoeg die tevreden zijn met zijn of haar HT. De meeste zie je alleen niet meer terug.


Prohair
http://www.prohairclinic.com/

Aesthetic Clinics
http://www.aestheticclinics.com/

Dr.Bisanga
http://www.bhrclinic.com/


Maak je keuze zou ik zeggen. :)

Pat
7 december 2008, 11:29
Ik vraag het me af... Hoeveel mensen die een jaar of 10 terug een flinke (5000+ grafts) HT gedaan hebben zijn nog steeds tevreden over het resultaat?
Ik ken een paar mensen die waren 1 of 2 jaar na de HT (die ze voor hun 30e gedaan hadden) erg tevreden. Inmiddels heeft het kalingsprocess zich doorgezet en zijn ze het niet meer. Ja, alle getransporteerde haren staan er nog wel, alleen de rest is zo zachtjes aan verdwenen. Ziet er niet meer uit.
En hun kop nu helemaal kaal scheren kunnen ze ook niet meer, vanwege het lidteken....
Dus denk goed na en doe het vooral niet op jonge leeftijd. Het kalingsprocess zet zich immers vrolijk door....

Limbo
7 december 2008, 13:38
Ik vraag het me af... Hoeveel mensen die een jaar of 10 terug een flinke (5000+ grafts) HT gedaan hebben zijn nog steeds tevreden over het resultaat?
Ik ken een paar mensen die waren 1 of 2 jaar na de HT (die ze voor hun 30e gedaan hadden) erg tevreden. Inmiddels heeft het kalingsprocess zich doorgezet en zijn ze het niet meer. Ja, alle getransporteerde haren staan er nog wel, alleen de rest is zo zachtjes aan verdwenen. Ziet er niet meer uit.
En hun kop nu helemaal kaal scheren kunnen ze ook niet meer, vanwege het lidteken....
Dus denk goed na en doe het vooral niet op jonge leeftijd. Het kalingsprocess zet zich immers vrolijk door....

En finasteride dan? Of minox?? Volgens mij trek je te snel conclusies!

wesley1982
7 december 2008, 14:01
als men fina/duta neemt om het proces sterk af te remmen of te stoppen + minox om de haren in anagene fase te houden zou de haarsituatie redelijk stabiel blijven...

ik heb ook een HT gehad , de arts zei me zelf dat ik levenslang moest propecia/fina nemen om ervoor te zorgen dat ik niet na paar jaar er terugsta voor opnieuw een HT omdat men haaruitval zou verdergaan....

er zijn mensen dat weigeren fina te nemen , enja het is volkomen normaal dat zelfs na een HT hun haaruitval gewoon verdergaat en opnieuw kale plekken bezorgt... met totale kaalheid als uiteindelijk resultaat....:P

norwood2
7 december 2008, 14:37
Ik vraag het me af... Hoeveel mensen die een jaar of 10 terug een flinke (5000+ grafts) HT gedaan hebben zijn nog steeds tevreden over het resultaat?
Ik ken een paar mensen die waren 1 of 2 jaar na de HT (die ze voor hun 30e gedaan hadden) erg tevreden. Inmiddels heeft het kalingsprocess zich doorgezet en zijn ze het niet meer. Ja, alle getransporteerde haren staan er nog wel, alleen de rest is zo zachtjes aan verdwenen. Ziet er niet meer uit.
En hun kop nu helemaal kaal scheren kunnen ze ook niet meer, vanwege het lidteken....
Dus denk goed na en doe het vooral niet op jonge leeftijd. Het kalingsprocess zet zich immers vrolijk door....Ik denk wel dat je enkele zaken van elkaar moet scheiden.

Dat het er uiteindelijk niet meer uitziet omdat het kalingsproces zich heeft voortgezet heeft verder vrij weinig met de HT zelf te maken. Misschien te vroeg/snel een HT gedaan, te lage haarlijn, geen verdere voorzorgsmaatregelen getroffen etc etc.

Verder, ik zou ook van mijn lang zal ze leven nooit een HT hebben willen doen 10 JAAR GELEDEN.

Uiteraard zitten er bepaalde risico's/beperkingen verbonden aan een HT, maar als je er zelf al een potje van maakt dan is het laatste wat je moet doen met het vingertje wijzen.

Limbo
7 december 2008, 17:28
Ja, 10 jaar geleden. Toen bestond botox ook nog niet...

Pat
7 december 2008, 18:36
denken jullie nu niet dat de HT's 10 jaar geleden heel anders gingen. Dat is de tijd dat Dick Advocaat en Joling er reclame voor maakten (Laser Aestatic), zelfde techniek, met single, double en triple grafts. Maar goed, doe het vooral lekker en het feit dat het er over 10jaar niet uit ziet heeft niks met een slechte HT te maken inderdaad. Maar wel met het feit dat die haren blijven staan en de rest niet. Vertel mij maar dat het er cool uitziek als je haren op je voorhoofd er nog staan en daarachter wordt het kaal

Limbo
7 december 2008, 19:18
Daarom ook moet er na een eerste ht meestal na verloop van tijd nog een tweede volgen en probeer je die tweede zolang mogelijk uit te stellen door fina te slikken.

norwood2
7 december 2008, 20:22
denken jullie nu niet dat de HT's 10 jaar geleden heel anders gingen. Dat is de tijd dat Dick Advocaat en Joling er reclame voor maakten (Laser Aestatic), zelfde techniek, met single, double en triple grafts. Maar goed, doe het vooral lekker en het feit dat het er over 10jaar niet uit ziet heeft niks met een slechte HT te maken inderdaad. Maar wel met het feit dat die haren blijven staan en de rest niet. Vertel mij maar dat het er cool uitziek als je haren op je voorhoofd er nog staan en daarachter wordt het kaalPat alsjeblieft, doe ons en je eigen een plezier.

Je maakt je eigen nog belachelijker dan die twee mensen met enkele haren op het voorhoofd en dat is geen goed teken.

AnthonieH
7 december 2008, 20:39
Er is een wezenlijk verschil tussen haartransplantaties nu en 10 jaar geleden. Kijk alleen al naar de omvang. 1000 grafts was toen een grote ingreep. Je had toen ook maar 'keuze' uit 1 techniek. In de tussentijd is de FUT verder geperfectioneerd (zowel in het donorgebied als in het implantatiegebied: lasers worden feitelijk niet meer toegepast en in plaats daarvan is de lateral slit algemeen geworden) en is FUE opgekomen als nieuwe techniek waardoor je niet meer persé een litteken voor lief hoeft te nemen.

Een ieder die een HT neemt moet zich ervan bewust zijn dat kaal worden een proces is en dat het gewoon door gaat op plekken die niet zijn opgevuld. Je kunt het hopen uit te stellen met middelen als finasteride, maar ook dan moet je er serieus rekening mee blijven houden dat in de toekomst vervolgingrepen nodig kunnen zijn.

transplantaatje
8 december 2008, 10:01
denken jullie nu niet dat de HT's 10 jaar geleden heel anders gingen. Dat is de tijd dat Dick Advocaat en Joling er reclame voor maakten (Laser Aestatic), zelfde techniek, met single, double en triple grafts. Maar goed, doe het vooral lekker en het feit dat het er over 10jaar niet uit ziet heeft niks met een slechte HT te maken inderdaad. Maar wel met het feit dat die haren blijven staan en de rest niet. Vertel mij maar dat het er cool uitziek als je haren op je voorhoofd er nog staan en daarachter wordt het kaal

Bij onze organisatie werken verschillende mensen die al langer dan 10 jaar dagelijks met haartransplantatie te maken hebben. Ook ligt het verleden van Aesthetic Clinics bij de kliniek met de bekende Nederlanders. Het is geen vergelijk van toen en nu. Er zijn jaren lang alleen maar haartransplantaties uitgevoerd met als 1 doel, zo snel en zo veel mogelijk geld verdienen. Hierbij is het belang van een tevreden cliënt niet altijd goed afgewogen. Aesthetic Clinics is in 2001 zelf ontstaan door ontevredenheid van het eigen personeel. Zij vonden zelfs dat het niet kon wat er allemaal met de clienten gebeurden. Ook was de voorlichting naar de cliënt toe niet altijd reëel. Hierdoor wisten de mensen dus niet waar ze aan begonnen en hoe dat het in de jaren daarna nog verder zal gaan ontwikkelen. Internet en o.a Haarweb bestonden nog niet dus men kon alles tegen de cliënt vertellen. Zeker de laatste jaren zijn er klinieken ontstaan waar men wel is gaan werken in het belang van de cliënt. Hier krijgt men wel de volledige informatie en wordt er ook een toekomstplan gemaakt. Indien de wens van de klant niet reëel is zal dit worden verteld. Hierdoor weten deze mensen waar dat ze aan gaan beginnen, en hierdoor zal de teleurstelling dan ook minimaal zijn. Ook beschikken we vandaag de dag over goede medicamenten die er zeker voor kunnen zorgen dat de verdere haaruitval beperkt blijft. Laat u eens goed informeren en laat het verleden voor wat het is!

Graft
22 december 2008, 11:51
We moeten niet alle klinieken over 1 kam scheren. Ik weet dat je niet doelt op Transhair, maar voor de leek is het toch belangrijk. Transhair doet al 17 jaar haartransplantaties ( ook bekende Nederlanders) en heeft weinig klachten. De kliniek die stelt dat zij zonder klachten is moet nog opgericht worden. Maar voor de rest deel ik de van mijn collega. Er is een groot verschil tussen de haartransplantaties van 10 jaar terug en nu. Nog belangrijker is dat er medicijnen op de markt zijn die verdere haaruitval afremmen.

Het belangrijkste is dat de client weet waar hij/ zij aan begint. Voorlichting is het toverwoord. Je hebt maar 1 gebied waar we de haren vandaan halen en dat moet voldoende zijn om je een mooi resultaat te geven op jonge maar ook op gevorderde leeftijd.
Bij ons komen veel jonge mensen die wij eerst adviseren om deze medicijnen te gaan slikken. Ook het verwachtingspatroon moet reeel zijn. Indien de client ( vaak jong) bij ons zijn haarlijn te laag wil dan verkopen wij resuluut nee. Dit is niet omdat wij het niet wij dit niet kunnen, maar deze haarlijn staat er over 20 jaar nog en dan is het geen haarlijn meer die bij je leeftijd past. We weten dat we hiermee klanten verliezen, maar liever geen klant dan een ontevreden klant.

Pat
22 december 2008, 21:59
Norwood2, ik spreek je over een jaar of 10 nog wel eens. Geloof vooral lekker dat je steeds meer haar krijgt. De praktijk zal anders zijn. Accepteer maar gewoon dat je kaal wordt, anders blijf je je leven lang gefrustreerd in de spiegel kijken naar je steeds dunner wordende haardosje.
(En jij "maakt je eigen" belachelijk met je kromme Nederlands)

norwood2
22 december 2008, 22:43
Norwood2, ik spreek je over een jaar of 10 nog wel eens. Geloof vooral lekker dat je steeds meer haar krijgt. De praktijk zal anders zijn. Accepteer maar gewoon dat je kaal wordt, anders blijf je je leven lang gefrustreerd in de spiegel kijken naar je steeds dunner wordende haardosje.
(En jij "maakt je eigen" belachelijk met je kromme Nederlands)
Je weet maar half in wat voor situatie ik verkeer. Je zit nu weer lukraak in het wilde weg te lullen. Je zit constant je mening te geven, maar het is iedereen allang duidelijk dat je totaal niet weet waarover je praat. Zorg dat je de feiten op orde hebt en geef dan nog eens je mening en niet andersom.

Nu kan je me gaan beledigen op basis van mijn haar, dat is nog eens "chique" op een haarwebforum. Zulke mensen moeten we hier meer hebben...

Limbo
23 december 2008, 10:52
Ja Pat, gedraag je eens of blijf hier weg. De discussie aangaan is prima, maar niet zo laag bij de gronds ajb!

wesley1982
23 december 2008, 15:05
niemand is hier verplicht om een haartransplantatie aan te gaan...
dit is volledig eigen keuze, dat er beperkt haar is, en er nog kan verdwijnen weet iedereen , als we dan toch kaal worden , dan heb ik liever nog 10 jaar haar en erna terug half/volledig kaal , dan binnen dik jaartje volledig kaal.... het is hoe je het bekijkt...
daarbij binnen 10 jaar van nu is die cloning al lang op de markt hoor en redelijk betaalbaar... dus zowiezo zal je hiermee een oneindige buffer hebben om het toekomstig verlies op te vangen....

kortom : mensen met HT moeten niet piekeren over later, er zullen oplossingen genoeg zijn...

mensen met negatieve instellingen over HT's hebben hier niks te zoeken , we weten goed genoeg de risico's....
ik neem je maar serieus als je zelf een HT hebt en er niet blij mee bent...

als je zelf je haarsituatie accepteerd , wat doe je hier dan op deze forum ? dit is toch voor mensen met haarproblemen die er niet mee kunnen leven en zodoende een oplossing zoeken op gebied van haarmiddelen of een haartransplantatie toch ??

ik ga ervan uit zolang je fina/duta blijft nemen , behoud je je haar ongeveer toch, de mensen dat niet blij zijn met hun HT hebben meestal niks genomen ... logisch dan dat de uitval gewoon verdergaat.... het is pillen slikken of kaal zijn.... ook met HT...

AnthonieH
23 december 2008, 20:57
daarbij binnen 10 jaar van nu is die cloning al lang op de markt hoor en redelijk betaalbaar... dus zowiezo zal je hiermee een oneindige buffer hebben om het toekomstig verlies op te vangen....
Als je daarop gaat plannen dan ben je in mijn ogen heel dom bezig.

Waarom nog stoppen met ongezonde gewoontes? Binnen 10 jaar hebben ze misschien ook wel een middel gevonden waardoor we eeuwig kunnen leven :cool:

wesley1982
24 december 2008, 09:35
waar vergis ik me dan ?
de human trails 2 is bijna klaar
erna is het de human trails 3 (1 jaar)
en de fda goedkeuring nog (1,5 jaar)
dat is dus ruim gerekend rond : 2012 , en ik rekende het voor de zekerheid af op : 2019 (10 jaar tijdsduur voor eventuele ontwikkelingsproblemen)
enja er is ook concurentie... dus de druk zal hoger zijn om als eerste met een haarmiddel op de markt te komen...

dus binnen 10 jaar is het produkt toch zeker op de markt ?
dan is er nog follica ook he... (het nokkin middel dat men nu al gebruikt op regrowth.com)

ik geloof er allesinds in hoor... deels voor men geruststelling ook...
hoop doet leven zeggen ze toch he :P

ik leef zowiezo gezond hoor ,volgens mij hangt alles in verbinding met elkaar:
slaap -> stress -> eetgewoontes -> HAARSITUATIE < - roken < - sport < - en nog andere zaken
op immortalhair linkt men het vooral aan onze insuline-waardes , en een deel maar aan dht...
wie heeft gelijk , ik weet het ook niet zeker hoor, ik ben geen wetenschapper, maar ik wil wel met alle factoren rekening houden
om men haar zo goed mogelijk te kunnen houden...

AnthonieH
24 december 2008, 10:56
Ik weet niet hoe zo'n goedkeuringstraject verloopt. Volgens mij is het eerder een 'ingreep' dan een 'middel', dus wat de rol van de FDA in het verhaal is, is voor mij vaag. En een bedrijf als Intercytex zit toch niet in de VS? Het is me daardoor ook niet duidelijk meer wat nu echt de stand van zaken is. Te veel mensen baseren hun 'feiten' op de hoop van anderen, vrees ik wel eens.

Ik had toch meer jubelverhalen verwacht als het allemaal echt zo vlotjes gaat en als men echt zo zeker van slagen is. Jubelverhalen van de mensen die eraan werken, niet van mensen die er op hopen.

Ik ben zelf meer iemand die zijn toekomst zoveel mogelijk bouwt op zekerheden en niet op hoop. Ik raad dat anderen ook aan. Reken eerder op het ergste dan uit te gaan van het beste. Maar dat wil helemaal niet zeggen dat jij dat niet mag doen! Het kan mijn blik ook te somber maken he.

Ik hoop ook dat die ontwikkeling snel doorzet. Maar door harder te hopen wordt het echt niks zekerder en door er vraagtekens bij te plaatsen vertraag ik de ontwikkeling voor geen dag :)

norwood2
24 december 2008, 13:14
Het eerste wat ik doe, is mijn eigen een NW1 aanmeten als die ontwikkeling erdoor komt. Dat heb ik altijd nog eens willen hebben.:P

wesley1982
24 december 2008, 17:02
allesinds : RESPECT anthonieh :P
je zegt het volledig zoals het is , mischien bouwen we teveel op onze hoop...

ja wie wil niet zen haardos van 16 jaar terughebben ?
ik wil dit ook hoor...
eigentlijk raar hoe sommige zaken zo kunnen veranderen
ik ga eens kijken voor een blog aan te maken met tijdlijn(fotos van men 17 tot men 26...)
ik doe momenteel steeds stappen terug qua haarverlies , ik hoop dat het blijft duren....

ja die cloning zou veel mensen gelukkig maken , momenteel zijn het enkel nog beloftes en toekomstmuziek...:P

norwood2
24 december 2008, 17:09
ja wie wil niet zen haardos van 16 jaar terughebben ?Nee meer, ik heb nooit een NW1 gehad, ook niet als 16 jarige. ;)

Mijn foto lijkt heel erg op mijn natuurlijke haarlijn, het zal iets beter zijn geweest.

AnthonieH
24 december 2008, 21:40
ik ga eens kijken voor een blog aan te maken met tijdlijn(fotos van men 17 tot men 26...)
ik doe momenteel steeds stappen terug qua haarverlies , ik hoop dat het blijft duren....Leuk, dat moet je vooral doen! Ik zie bij mezelf ook die stappen terug, ik geef ze weer in een grafiekje bij mijn naam, mijn avatar :)

miraatje
28 december 2008, 21:26
Hoi,
ik wil reageren op verhaal mbo Trainshair.


Ik ben een vrouw van 27 en heb heel mijn leven al een tamelijk hoog voorhoofd gehad.Dat verborg altijd met een pony.Maar sinds 2 jaar werden mijn haren steeds dunner bovenop,dus kon het niet meer verbergen.Toen besloot ik een haartransplantatie te laten doen bij Trainshair.Zou zouden een stripje haar weg halen aan de achterkant,en de haren transplanteren naar het voorhoofd.3 cm werd mijn voorhoofd verlaagd.Ik betaalde 5000 euro voor ingeveer 1200 grafts.Bij het advies gesprek hebben ze me zo ingepalmd,dat ik meteen een maand later al een afspraak maakte voor de transplantatie.Er werd gezegt dat 1 behandeling genoeg was en dat het niet pijnlijk zou zijn.Ik zou worden behandeld als een prinsses........De operatie was pijnlijk,vooral toen ze de verdovingspuiten zetten bij mijn slapen.Toen besloten ze de vloeistof er wat langzamer in te spuiten...niet pijnlijk meer.Toen ze me aan het behandelen waren,werd er op elke vraag die ik stelde over de behandeling,noncharlant gereageerd als of het ze niet interreseerde wat ik dacht of vroeg.Was echt blij toen de transplantatie na 4,5 uur voorbij was.Maar toen begon de ellende eigenlijk pas.De eerste weken zag ik er niet uit.Verdovingen gingen zakken,opgezwollen ogen,korsten op de wond.Maar dat was van tevoren wel gezegd,maar niet dat het zo erg zou zijn!Sommige haren bleven zitten,andere vielen uit.Na 3 maanden begonnen de haren door te komen.De haren die zijn blijven zitten zijn al 1 a 2 cm.Dus was echt een verschrikkelijk gezicht.Sommige plaatsen haar,elders stoppeltjes.Mijn huid is nog steeds rood en en pijnlijk(Na 5 maanden)ben na 3 maanden terug geweest of het normaal was dat mijn hoofdhuid zo rood bleef.Er werd toen gezegt dat dat nog wel even zou duren,maar dat het goed kwam.
Ik voel me al 5 maanden lelijk en ga het liefst de deur niet uit.Als ik dat al doe,draag ik een pet.Lijkt net of er een paar plukjes haar op mijn voorhooft zijn geplakt.Ben nu sinds de transplantatie nergens meer geweest.Zit niet lekker in mijn vel,heb last van paniekaanvallen en maak me elke dag zorgen over mijn haar.Of het wel goed komt en hoe ik er uit kom te zien.Wanneer ik weer eens zonder pet de deur uit kan en wanneer ik weer mijn oude leventje op kan pakken.Ben echt doodongelukkig en heb spijt dat ik de transplantatie heb gedaan.Misschien als alles uiteindelijk goed komt dat ik er anders overdenk...maar dat is nog maar de vraag.Ben als de dood dat ik nog een operatie moet,omdat de dichtheid niet voldoet aan mijn verwachtingen.Als dat zo is ,loop ik nog een jaar voor schut. Na alles wat er gebeurt is.Voor iedereen die de zelfde behandeling als mij(voorhoofd verlagen) wil laten doen zeg ik:denk goed na,je zult een jaar rond moeten lopen met een pet/doek op je hoofd.Want je ziet er echt verschrikkelijk uit!!!!!En het is echt niet goed voor je ego,word er heel onzeker van.

Groetjes miranda

Morehair
28 december 2008, 22:02
Dit is idd niet een leuk verhaal. En ook geen reclame voor Transhair.

Je zit nu al op 5 maanden, dus het duurt niet lang meer voordat je resultaat gaat zien. Het ergste is wat dat betreft voorbij.

Je zult waarschijnlijk idd een 2de haartransplantatie nodig hebben in de toekomst, maar daar moet je je nu nog niet druk om maken.

Transhair (Graft) zit tegenwoordig ook op dit forum, en wil graag van alle negativiteit omtrent hun bedrijf af. Dus er moet iets te regelen zijn. Want dit is natuurlijk weer te zot voor woorden.
(Gratis 2de ht misschien.........?)

Zou je wat foto's kunnen plaatsen van hoe het er nu uitziet?

AnthonieH
28 december 2008, 22:34
Geen mooi verhaal, Miranda, je heb het werkelijk niet getroffen. Het is jammer dat je ons nu pas treft, maar ik hoop toch dat je nog wat hulp kunt vinden om het draagbaarder te maken voor jezelf.

Bij 3 centimeter verlagen met 1200 grafts hadden we hier vantevoren wel kunnen aangeven dat je waarschijnlijk nog wel eens voor een verdichting zou moeten gaan. Maar misschien heb je mazzel en is het resultaat dalijk toch optisch wel bevredigend. Mocht er ooit een vervolg nodig zijn, bedenk dan heel goed hoe je dat gaat aanpakken.

Je zit nu op 5 maanden. In mijn persoonlijke ervaring was dat wel een lastige tijd. Het lijkt al heel lang geleden dat de behandeling geweest is, maar als je in de spiegel kijkt is alles nog zoals daarvoor of zelfs iets erger. Maar kop op, de komende twee maanden moet je toch flinke vooruitgang gaan zien en met de lente voel je je misschien weer een heel ander mens.

Misschien kun je op het vrouwenforum overigens nog terecht voor tips over middelen om die roodheid te camoufleren (zelf gebruikte ik een foundation van Max Factor) en om het maximale te halen uit de haren die je hebt (volume shampoo's, Voluma, Toppik, strategisch gebleekte of geverfde puntjes, een ander soort kapsel, extentions ...).

norwood2
29 december 2008, 03:06
Asjemenou, wat een verhaal. Sommige dingen die je schrijft horen gewoon bij een haartransplantatie, dat is een feit. Zwellingen, rode huid, pijnlijke verdovingsspuiten, instabiel haargroei met als gevolg plukjes etc. etc

Wij als mannen kunnen gewoon de klets kaalscheren, zodat het minder opvalt, is als vrouw wat lastiger.

Maar zaken zoals "stel je niet aan" en dat er waarschijnlijk nog een 2e HT moet volgen zonder dit van tevoren gemeld is...tja, die zaken kunnen echt niet. Ik kan me er gewoon geen voorstelling van maken. Wat een doffe ellende.

Gaat vast allemaal nog goedkomen, desnoods ergens anders.

MGREEN
29 december 2008, 08:12
Mijn ervaring bij AC is echt totaal het omgekeerde van wat er hierboven geschreven is. Een dokter die na de betaling nog steeds heel erg zorgzaam overkomt en naar je luistert. Een medisch team dat ook erg professioneel te werk gaat. Mijn behandeling duurde erg lang (ruim 8 uur) en de verdovingen raakten steeds uitgewerkt, iedere keer als ik dat wilde werd er extra verdoofd etc.

Verder is me altijd gewaarschuwd voor de zwelling en hoe het zou verlopen. Gelukkig heb ik nooit een zwelling gehad vreemd genoeg, de rode kleur was ook na 5 dagen weg. In de 4e maand op het consult met dokter Feriduni was mijn resultaat niet zo geweldig, hij heeft me gerust gesteld en verteld dat het consult eigenlijk alleen voor geruststelling dient. En inderdaad, in maand 5 en 6 heb ik al het resultaat bereikt waar ik zo op gehoopt had.

Ik realiseer me dat de behandeling bij mij goed is verlopen (metname zwelling etc) en dat dat niet altijd zo is, maar ik heb erg veel vertrouwen in deze kliniek en ben dan over de behandeling ook bijzonder tevreden.

test123
29 december 2008, 17:52
Een merkwaardige post van Miranda. Ik herken (na 4 FUT's bij Transhair) niets van haar verhaal. Het is uiteraard zaak dat iedere kliniek, dus ook Transhair, een juist beeld schept van de te behalen resultaten. Of dat hier is gebeurd kan ik niet beoordelen.

Maar als ik Miranda's verhaal lees, dat ze het uitschreeuwt van de pijn + paniek aanvallen, zich al 5 maanden lelijk voelt enzovoort enzovoort, dan denk ik eerlijk gezegd dat ze ook eens naar een psycholoog zou moeten gaan in plaats van anderen de schuld te geven van haar ellende.

Tot slot nog dit: dat je uitgelachen zou worden en dat assistentes zouden zeggen dat je je niet moet aanstellen als een klein kind vind ik -gebaseerd op mijn eigen ervaringen bij Transhair- nauwelijks te geloven. En doordat ik dit nauwelijks kan geloven, ga ik zelfs denken dat deze post mogelijk het werk is van iemand die er belang bij heeft TH te beschadigen. Als het werkelijk zo is gegaan als Miranda schrijft dan is dat uiteraard een schande: zulke mensen horen niet bij een HT kliniek te werken. Maar ik heb dus zo mijn twijfels...

Limbo
29 december 2008, 18:29
Ik kan me hier ook niets bij voorstellen. Merkwaardig verhaal!!

Limbo
29 december 2008, 20:12
Ik wil wel nog opmerken dat de objectiviteit weer ver te zoeken is. Bij een positief verhaal over TH word je neergezet als Jorn2, en een negatief verhaal wordt gelijk geloofd. Ook vindt men het normaal dat PH zijn klanten aanspoort vooral te posten op het haarweb, en kritiek op AC is al helemaal uit den boze. En LA mag je gewoon neersabelen. Voer voor psychologen zou ik zeggen!

vega24
29 december 2008, 20:15
Hoi,
ik wil reageren op verhaal mbo Trainshair.


Ik ben een vrouw van 27 en heb heel mijn leven al een tamelijk hoog voorhoofd gehad.Dat verborg altijd met een pony.Maar sinds 2 jaar werden mijn haren steeds dunner bovenop,dus kon het niet meer verbergen.Toen besloot ik een haartransplantatie te laten doen bij Trainshair.Zou zouden een stripje haar weg halen aan de achterkant,en de haren transplanteren naar het voorhoofd.3 cm werd mijn voorhoofd verlaagd.Ik betaalde 5000 euro voor ingeveer 1200 grafts.Bij het advies gesprek hebben ze me zo ingepalmd,dat ik meteen een maand later al een afspraak maakte voor de transplantatie.Er werd gezegt dat 1 behandeling genoeg was en dat het niet pijnlijk zou zijn.Ik zou worden behandeld als een prinsses........De operatie was pijnlijk,vooral toen ze de verdovingspuiten zetten bij mijn slapen.Toen besloten ze de vloeistof er wat langzamer in te spuiten...niet pijnlijk meer.Toen ze me aan het behandelen waren,werd er op elke vraag die ik stelde over de behandeling,noncharlant gereageerd als of het ze niet interreseerde wat ik dacht of vroeg.Was echt blij toen de transplantatie na 4,5 uur voorbij was.Maar toen begon de ellende eigenlijk pas.De eerste weken zag ik er niet uit.Verdovingen gingen zakken,opgezwollen ogen,korsten op de wond.Maar dat was van tevoren wel gezegd,maar niet dat het zo erg zou zijn!Sommige haren bleven zitten,andere vielen uit.Na 3 maanden begonnen de haren door te komen.De haren die zijn blijven zitten zijn al 1 a 2 cm.Dus was echt een verschrikkelijk gezicht.Sommige plaatsen haar,elders stoppeltjes.Mijn huid is nog steeds rood en en pijnlijk(Na 5 maanden)ben na 3 maanden terug geweest of het normaal was dat mijn hoofdhuid zo rood bleef.Er werd toen gezegt dat dat nog wel even zou duren,maar dat het goed kwam.
Ik voel me al 5 maanden lelijk en ga het liefst de deur niet uit.Als ik dat al doe,draag ik een pet.Lijkt net of er een paar plukjes haar op mijn voorhooft zijn geplakt.Ben nu sinds de transplantatie nergens meer geweest.Zit niet lekker in mijn vel,heb last van paniekaanvallen en maak me elke dag zorgen over mijn haar.Of het wel goed komt en hoe ik er uit kom te zien.Wanneer ik weer eens zonder pet de deur uit kan en wanneer ik weer mijn oude leventje op kan pakken.Ben echt doodongelukkig en heb spijt dat ik de transplantatie heb gedaan.Misschien als alles uiteindelijk goed komt dat ik er anders overdenk...maar dat is nog maar de vraag.Ben als de dood dat ik nog een operatie moet,omdat de dichtheid niet voldoet aan mijn verwachtingen.Als dat zo is ,loop ik nog een jaar voor schut. Na alles wat er gebeurt is.Voor iedereen die de zelfde behandeling als mij(voorhoofd verlagen) wil laten doen zeg ik:denk goed na,je zult een jaar rond moeten lopen met een pet/doek op je hoofd.Want je ziet er echt verschrikkelijk uit!!!!!En het is echt niet goed voor je ego,word er heel onzeker van.

Groetjes miranda



Heb geduld,

Het resultaat na 5 maanden is nog maar het begin,

Ikzelf zit ook op 5 maanden en voel me kut.

Groet,
Vega.


P.s
Probeer geen spijt te krijgen, t helpt niet, vind je het eind resultaat niet mooi, (na 14 maanden) dan zou ik er nog 1 doen.
Met een lelijk resultaat wil je ook niet rondlopen, het ligt er dus echt aan hoe snel je tevreden bent.

Morehair
29 december 2008, 20:39
Ik wacht eigenlijk op een antwoord van Transhair zelf.
Die kunnen in deze zaak wel duidelijkheid scheppen.

Zeg Limbo, kun jij als Jorn2 hun niet even attenderen op deze aantijgingen?;)

AnthonieH
29 december 2008, 20:42
Ik wil wel nog opmerken dat de objectiviteit weer ver te zoeken is. Bij een positief verhaal over TH word je neergezet als Jorn2, en een negatief verhaal wordt gelijk geloofd. Ook vindt men het normaal dat PH zijn klanten aanspoort vooral te posten op het haarweb, en kritiek op AC is al helemaal uit den boze. En LA mag je gewoon neersabelen. Voer voor psychologen zou ik zeggen!Sorry Limbo, maar ik zie niet zo goed hoe jij leest. Ik voel dit als een aanval op mezelf. Niemand gaat op het verhaal in, laat staan dat er sprake zou zijn van mobbing met Transhair als slachtoffer.

Bovendien, ik zie iemand die een slechte ervaring heeft. Ik ga niet meteen al beginnen met leugenaar te roepen. Ik geef steun, wat tips en tussen de regels door wijs ik de schrijver er ook op dat ie zich misschien beter had kunnen voorbereiden.

Ik deel je gevoel dus totaal niet en als je het echt bedoelde als een aanval, dan wil ik graag dat je dat duidelijk zo uitspreekt of je excuses maakt.

Limbo
29 december 2008, 20:42
Zeg Limbo, kun jij als Jorn2 hun niet even attenderen op deze aantijgingen?;)

Nee hoor Jorn!:D

norwood2
29 december 2008, 20:53
Ik wil wel nog opmerken dat de objectiviteit weer ver te zoeken is. Als mensen er gewoon neutraal op reageren is dat uit den boze ? Ik zou niet weten wat het met objectiviteit te maken heeft.

Er is niemand die de boel aanwakkert, helemaal niemand.

Het lijkt er meer op dat jezelf lichtelijk bevooroordeeld de posten leest.



EDIT: Exact hoe Anton het al verwoord heeft. Je slaat de plank mis, Limbo.




....en kritiek op AC is al helemaal uit den bozeEn terecht. ;)

Limbo
29 december 2008, 21:14
En terecht. ;)

Dat bedoel ik dus. Zijn we vergeten hoe transplantaatje ooit hier begonnen is??:eek:

Limbo
29 december 2008, 21:18
Sorry Limbo, maar ik zie niet zo goed hoe jij leest. Ik voel dit als een aanval op mezelf. Niemand gaat op het verhaal in, laat staan dat er sprake zou zijn van mobbing met Transhair als slachtoffer.

Bovendien, ik zie iemand die een slechte ervaring heeft. Ik ga niet meteen al beginnen met leugenaar te roepen. Ik geef steun, wat tips en tussen de regels door wijs ik de schrijver er ook op dat ie zich misschien beter had kunnen voorbereiden.

Ik deel je gevoel dus totaal niet en als je het echt bedoelde als een aanval, dan wil ik graag dat je dat duidelijk zo uitspreekt of je excuses maakt.

Ik val niemand aan maar constateer slechts dat als er negatief over TH wordt gesproken onze 'deskundigen' daar gelijk op inspringen, zonder ook maar enigszins kritisch te zijn. Zoals ook test123 aangeeft, volgens mij althans. Enige nuancering lijkt me wel gepast.

En wat betreft PH en AC blijf ik van oordeel dat deze alleen maar goed kunnen doen. Zoals ik in de vorige post al meldde: zijn we vergeten hoe het allemaal begon met transplantaatje? Zijn we vergeten dat er enige tijd geleden ook negatieve posts waren??

Al met al begin ik Spiderman steeds beter te begrijpen dat hij het hier voor gezien houdt. Ik geloof dat ik me ook maar eens ga bezinnen, want er wordt overduidelijk met 2 maten gemeten!

En voor de rest: wie de schoen past trekke hem aan!

norwood2
29 december 2008, 21:22
Ik val niemand aan maar constateer slechts dat als er negatief over TH wordt gesproken onze 'deskundigen' daar gelijk op inspringen, zonder ook maar enigszins kritisch te zijn. Zoals ook test123 aangeeft, volgens mij althans. Enige nuancering lijkt me wel gepast.

En wat betreft PH en AC blijf ik van oordeel dat deze alleen maar goed kunnen doen. Zoals ik in de vorige post al meldde: zijn we vergeten hoe het allemaal begon met transplantaatje? Zijn we vergeten dat er enige tijd geleden ook negatieve posts waren??

Al met al begin ik Spiderman steeds beter te begrijpen dat hij het hier voor gezien houdt. Ik geloof dat ik me ook maar eens ga bezinnen, want er wordt overduidelijk met 2 maten gemeten!

En voor de rest: wie de schoen past trekke hem aan!Dan zou ik me maar eens gaan bezinnen.

Er schrijft hier iemand een post over wat zij heeft meegemaakt en daar reageren mensen gewoon op. Wat jij over over 2 maten zit te brallen is mij echt een raadsel, Limbo.

Wie zit hier de boel aan te wakkeren, Limbo, vertel ?

Dat bedoel ik dus. Zijn we vergeten hoe transplantaatje ooit hier begonnen is??:eek:We zijn het cynisme toch niet met de kerst verloren he ? ;)

Limbo
29 december 2008, 21:26
Dan zou ik me maar eens gaan bezinnen.

Er schrijft hier iemand een post over wat zij heeft meegemaakt en daar reageren mensen gewoon op. Wat jij over over 2 maten zit te brallen is mij echt een raadsel, Limbo.

Wie zit hier de boel aan te wakkeren, Limbo, vertel ?

Nou, Morehair reageert niet normaal. En daar reageer ik primair op.
En verder verbaast het me gewoon dat jij en AnthonieH het verhaal primair voor zoete koek slikken en geenszins kritisch zijn.
Wat zou jij gezegd hebben als het verhaal niet over TH maar over AC ging. Had je dan hetzelfde geschreven??

Ik heb geen enkel belang in TH, ben slechts een tevreden klant. Ik gun elke kliniek het allerbeste, de hoogste winsten voor hen en de laagste tarieven voor de klanten en de beste resultaten voor iedereen. Laat dat duidelijk zijn. Maar hoe dan ook blijf ik het gevoel houden dat de ene kliniek zich meer mag veroorloven dan de andere. Can't help it!

Morehair
29 december 2008, 21:28
Wat is er niet normaal aan mn post dan?
Ik vind dat ik het nog netjes gehouden heb.

Limbo
29 december 2008, 21:30
Wat is er niet normaal aan mn post dan?
Ik vind dat ik het nog netjes gehouden heb.

Geen reclame voor TH, wellicht gratis tweede ht. Beetje prematuur toch? Of geloof je iedereen op zijn blauwe ogen? Zoals je naderhand zelf al zegt: eerst maar eens op reactie van TH wachten. En mocht mevrouw echt gelijk hebben, dan is dat inderdaad geen reclame voor TH en verdient zij levenslang gratis transplantaties door TH!

norwood2
29 december 2008, 21:34
Nou, Morehair reageert niet normaal. En daar reageer ik primair op.
En verder verbaast het me gewoon dat jij en AnthonieH het verhaal primair voor zoete koek slikken en geenszins kritisch zijn.
Wat zou jij gezegd hebben als het verhaal niet over TH maar over AC ging. Had je dan hetzelfde geschreven??Ik kan alleen namens mezelf spreken, ik schreef duidelijk dat enkele zaken gewoon bij een HT horen. Vertaald: daar kan je dus niet over zeuren.

Verder zei ik ook al dat ik me er gewoon geen voorstelling van kan maken. Vertaald: Ik kan het moeilijk geloven.

Conclusie: Je zocht naar nuance....dat is nuance.

Jij zoekt naar hele andere dingen. Jij wilt dat iedereen opboven opvliegt en diegene neersabelt. Sommige zijn wat terughoudender en houden alle opties open.

bombarie
29 december 2008, 21:36
Juiste moment ingelogd:)

Volgens mij heeft Limbo dat nooit zo gezegd NW2.
Ga tv kijken ofzo.........

Limbo
29 december 2008, 21:37
Ik kan alleen namens mezelf spreken, ik schreef duidelijk dat enkele zaken gewoon bij een HT horen. Vertaald: daar kan je dus niet over zeuren.

Verder zei ik ook al dat ik me er gewoon geen voorstelling van kan maken. Vertaald: Ik kan het moeilijk geloven.

Conclusie: Je zocht naar nuance....dat is nuance.

Jij zoekt naar hele andere dingen. Jij wilt dat iedereen opboven opvliegt en diegene neersabelt. Sommige zijn wat terughoudender en houden alle opties open.

Ja norwood2, mss reageerde ik op mijn beurt ook iets te ongenuanceerd. Desalniettemin, in zijn algemeenheid blijf ik van oordeel dat bla bla bla.

Maar goed, laten we de reactie van TH maar eens afwachten. Kun je me altijd nog neerschieten!!!

Limbo
29 december 2008, 21:38
Juiste moment ingelogd:)


Ja, eindelijk weer eens wat te beleven. En dat terwijl hairobservator nog steeds een ban aan de broek heeft!!:D

Morehair
29 december 2008, 21:42
Het is toch een feit dat TH van hun negatieve imago af wil.
Als dit verhaal waar is, dan is een gratis ht toch op zn plaats?

Ik zie het probleem niet. Ik had ook het vuur aan kunnen wakkeren met een hoop negatieve info die ik in de afgelopen jaren opgedaan heb. Maar dat heb ik niet gedaan.

En waarom denk jij dat ik om foto's vraag?

vega24
29 december 2008, 21:45
Mijn reactie Hierop.


Het is overduidelijk, dat Miranda niet wist wat een haartransplantatie inhield, en heeft er geen onderzoek naar gedaan. Maar over dit onderwerp praten heeft geen zin.

Dat transhair Miranda zo heeft behandeld zou kunnen en zou niet kunnen.

Wij allemaal zullen daar verder niet achter komen.

Transhair zal nooit opelijk op de forum toegeven dat zij Miranda zo hebben behandeld, wachten op een reactie heeft dus geen zin.


Transhair zal Miranda vragen om nog even geduld te hebben, Miranda zit namelijk nog pas op 5 maanden.. tot haar eindresultaat bereikt is en als dat niet bevalt, een gratis herbehandeling of korting krijgen op een herbehandeling.

Miranda heeft haar verhaal verteld, en het blijft een verhaal voor ons.

Vega.

Limbo
29 december 2008, 21:50
Miranda heeft haar verhaal verteld, en het blijft een verhaal voor ons.

Dat mag wel zo zijn vega, maar het moet wel waar zijn.

En nu stop ik ermee voor vandaag. Ga eens lekker pitten zo, ben ik wel aan toe geloof ik!:P

vega24
29 december 2008, 21:52
Dat mag wel zo zijn vega, maar het moet wel waar zijn.

En nu stop ik ermee voor vandaag. Ga eens lekker pitten zo, ben ik wel aan toe geloof ik!:P

Waar of Niet?

Hoe krijgen we dat te weten?

Nooit.

Limbo
29 december 2008, 21:58
Waar of Niet?

Hoe krijgen we dat te weten?

Nooit.

K*t, kom niet los van dit topic!

Je hebt gelijk, maar TH kan op zijn minst melden of het verhaal van mevrouw kan kloppen, want zo vaak zullen ze een vrouw van 27 niet behandelen!!

AnthonieH
29 december 2008, 22:29
We wachten wel af.

Als iemand positief is kan ie gestuurd zijn om sluikreclame te maken. Als iemand negatief is kan ie overdrijven of ronduit liegen. Ik slik niks voor zoete koek, maar ondertussen weiger ik iedereen te benaderen als een potentiele leugenaar. Ik vind dat gewoon niet netjes en hou me daarom op de vlakte.

Het feit dat jij, Limbo, wel mensen voor leugenaar uitmaakt zegt meer over jouw instelling dan over mijn objectiviteit. Dat je er ineens out of the blue andere klinieken en gezeur uit het verleden bij sleept begrijp ik dan ook niet. Het lijkt alsof je een punt wil maken. Bovendien krijgt alles ineens een gewicht dat het voor je reactie totaal nog niet had. Nu moeten we ineens voor een kamp kiezen ...

Misschien is Miraatje een vreselijke leugenaar, misschien wordt het verhaal aangedikt, mogelijk is het gewoon een zielepiet of een zeurkous of een sukkel die amper wist waar ie aan begon. De IP is in ieder geval niet die van een kliniek en in de regio waar de IP vandaan komt zitten geen bekende klinieken.

DikkieD
29 december 2008, 22:33
tot okt mega tevreden maar nu ineens minder, kaalheid sinds okt enorm ingezet en nu al 1 cm achter opvulling weer weg. Vreemd proces dat kaalworden, een jar prima en dan ineens boem

minoxidil nu 6 weken bezig en zie voorlopig ook slechts achteruitgang, maar ja dat duurt even

Limbo
30 december 2008, 08:52
Het feit dat jij, Limbo, wel mensen voor leugenaar uitmaakt zegt meer over jouw instelling dan over mijn objectiviteit.

Met alle respect Anthonie, ik maak niemand uit voor leugenaar. Toon me maar eens aan waar ik dat doe. Jij kent me toch ook al langer dan vandaag...

Het enige wat ik heb opgemerkt is dat als je in het verhaal van Miraatje TH vervangt door AC (of PH) de reacties anders waren geweest; voorzichtiger, minder stellig. Wat jij er meer van maakt komt voor jouw rekening. En voor de rest stel ik voor maar eens af te wachten waar TH mee komt. Veeg teken dat de aanstichtster, bedoeld of onbedoeld, zijnde Miraatje, niets meer van zich laat horen.

Limbo
30 december 2008, 08:54
Mijn reactie Hierop.


Het is overduidelijk, dat Miranda niet wist wat een haartransplantatie inhield, en heeft er geen onderzoek naar gedaan. Maar over dit onderwerp praten heeft geen zin.

Dat transhair Miranda zo heeft behandeld zou kunnen en zou niet kunnen.

Wij allemaal zullen daar verder niet achter komen.

Transhair zal nooit opelijk op de forum toegeven dat zij Miranda zo hebben behandeld, wachten op een reactie heeft dus geen zin.


Transhair zal Miranda vragen om nog even geduld te hebben, Miranda zit namelijk nog pas op 5 maanden.. tot haar eindresultaat bereikt is en als dat niet bevalt, een gratis herbehandeling of korting krijgen op een herbehandeling.

Miranda heeft haar verhaal verteld, en het blijft een verhaal voor ons.

Vega.

Vega, praat ons eens bij over jouw ontwikkelingen. Vind het zo raar dat het bij jou maar niet wil lukken. Ben je al bij Dr. F. op consult geweest??

Graft
30 december 2008, 10:19
Hoi,
ik wil reageren op verhaal mbo Trainshair.


Ik ben een vrouw van 27 en heb heel mijn leven al een tamelijk hoog voorhoofd gehad.Dat verborg altijd met een pony.Maar sinds 2 jaar werden mijn haren steeds dunner bovenop,dus kon het niet meer verbergen.Toen besloot ik een haartransplantatie te laten doen bij Trainshair.Zou zouden een stripje haar weg halen aan de achterkant,en de haren transplanteren naar het voorhoofd.3 cm werd mijn voorhoofd verlaagd.Ik betaalde 5000 euro voor ingeveer 1200 grafts.Bij het advies gesprek hebben ze me zo ingepalmd,dat ik meteen een maand later al een afspraak maakte voor de transplantatie.Er werd gezegt dat 1 behandeling genoeg was en dat het niet pijnlijk zou zijn.Ik zou worden behandeld als een prinsses........De operatie was pijnlijk,vooral toen ze de verdovingspuiten zetten bij mijn slapen. Nou daar wordt je echt rustig van en ook echt als een prinsses behandeld ja!!Toen besloten ze de vloeistof er wat langzamer in te spuiten...niet pijnlijk meer.Toen ze me aan het behandelen waren,werd er op elke vraag die ik stelde over de behandeling,noncharlant gereageerd als of het ze niet interreseerde wat ik dacht of vroeg.Was echt blij toen de transplantatie na 4,5 uur voorbij was.Maar toen begon de ellende eigenlijk pas.De eerste weken zag ik er niet uit. Verdovingen gingen zakken,opgezwollen ogen,korsten op de wond.Maar dat was van tevoren wel gezegd,maar niet dat het zo erg zou zijn!Sommige haren bleven zitten,andere vielen uit.Na 3 maanden begonnen de haren door te komen.De haren die zijn blijven zitten zijn al 1 a 2 cm.Dus was echt een verschrikkelijk gezicht.Sommige plaatsen haar,elders stoppeltjes.Mijn huid is nog steeds rood en en pijnlijk(Na 5 maanden)ben na 3 maanden terug geweest of het normaal was dat mijn hoofdhuid zo rood bleef.Er werd toen gezegt dat dat nog wel even zou duren,maar dat het goed kwam.
Ik voel me al 5 maanden lelijk en ga het liefst de deur niet uit.Als ik dat al doe,draag ik een pet.Lijkt net of er een paar plukjes haar op mijn voorhooft zijn geplakt.Ben nu sinds de transplantatie nergens meer geweest.Zit niet lekker in mijn vel,heb last van paniekaanvallen en maak me elke dag zorgen over mijn haar.Of het wel goed komt en hoe ik er uit kom te zien.Wanneer ik weer eens zonder pet de deur uit kan en wanneer ik weer mijn oude leventje op kan pakken.Ben echt doodongelukkig en heb spijt dat ik de transplantatie heb gedaan.Misschien als alles uiteindelijk goed komt dat ik er anders overdenk...maar dat is nog maar de vraag.Ben als de dood dat ik nog een operatie moet,omdat de dichtheid niet voldoet aan mijn verwachtingen.Als dat zo is ,loop ik nog een jaar voor schut. Na alles wat er gebeurt is.Voor iedereen die de zelfde behandeling als mij(voorhoofd verlagen) wil laten doen zeg ik:denk goed na,je zult een jaar rond moeten lopen met een pet/doek op je hoofd.Want je ziet er echt verschrikkelijk uit!!!!!En het is echt niet goed voor je ego,word er heel onzeker van.

Groetjes miranda



Beste Miranda,

We vinden het vervelend dat je de haartransplantatie zo ervaren hebt. Dit is dan ook niet de procedure waarin we ons herkennen. Het is nog te vroeg om naar een eindresultaat te kijken, maar we hopen wel dat je contact met ons op kunt nemen om een oplossing te zoeken voor hetgeen dat je dwars zit.

Je kunt mij via emailen cor@transhair.nl of via 073-6847311

norwood2
30 december 2008, 10:52
Het enige wat ik heb opgemerkt is dat als je in het verhaal van Miraatje TH vervangt door AC (of PH) de reacties anders waren geweest; voorzichtiger, minder stellig. Nogmaals, je zit te zoeken naar dingen die er niet zijn.

Notabene 1 iemand stelde voor, een gratis 2e HT. Oh vreselijk, wat een vreselijke manier van doen ! De rest zat ook meteen op de bagagedrager, iedereen was het er volmondig over eens dat TH zich weer eens van zijn slechte kant had laten zien. Alle verhalen werden weer eens opgerakeld, wat er wel niet allemaal mis is met TH...

De opmerkingen waren dramatisch stellig...

Maar niet heus, zoeken, zoeken en nog eens zoeken naar de discussie.

Selectieve verontwaardigheid is het, Limbo. Als je je aan 1 opmerking of persoon irriteert moet je je daar op richten en niet iedereen over 1 kam scheren en al helemaal niet deze prietpraat.

Want idd, het stoort me. Als hier over gevallen wordt, dan ligt de grens wel erg laag en lijkt het er meer op dat je zoekende bent. Persoonlijk had ik altijd het idee, dat je het verder niet zo boeide als er "negatief" over TH werd gesproken, gezien je eigen positieve ervaring, maar nu lijkt het er meer op dat je meer vertegenwoordiger bent dan je zelf wilt toegeven.

AnthonieH
30 december 2008, 11:29
Met alle respect Anthonie, ik maak niemand uit voor leugenaar. Toon me maar eens aan waar ik dat doe. Jij kent me toch ook al langer dan vandaag...Nou ...

Bij een positief verhaal over TH word je neergezet als Jorn2, en een negatief verhaal wordt gelijk geloofd.

Als je het niet gelooft, dan noem je Miraatje impliciet toch een leugenaar?

Maar lees eens terug tot voor dat bericht waaruit ik quote. Je ziet nergens iemand er vol op inspringen. De reacties waren van de orde 'nou nou zeg, maar als je nog even geduld hebt ...'.

Je maakte er een veel te groot drama van waardoor het ontspoorde. Dat komt volledig op jouw rekening.

Enne, als Transhair klanten bereid vindt hier actief hun ervaringen te delen (niet verhaaltje droppen en dan weer wegwezen), dan juich ik dat toe, net als van alle andere klinieken. Ik ben zelf vooral nieuwsgierig naar hun aanpak van FUE natuurlijk :)

test123
30 december 2008, 11:29
Nou als klinieken op forums in zouden moeten gaan op alle verhalen van individuele klanten dan kunnen ze wel extra mensen aanstellen. Ik zou dat als kliniek niet zo snel doen en voor een algemenere aanpak kiezen: een verhaal in de orde van "geschillen met klanten proberen we altijd netjes op te lossen bla bla". Een online welles-nietes toestand zal hoe dan ook meer schade aanrichten en komt op mij bovendien onprofessioneel over.

Wat mij wel een goed idee lijkt bij zo'n uitzonderlijk kritisch verhaal, is als de dame zich identificeert en foto's laat zien. Dan kan de situatie worden bekeken, en weten we tevens dat zij het echt is (en dus niet wat foto's van een slechte situatie elders van internet heeft gehaald).

Nu vermoed ik helaas -maar begrijpelijk- dat de kans dat dit gaat gebeuren uitermate klein is en wij dus in het ongewisse zullen blijven.... Tenzij TH toch expliciet reageert natuurlijk

Limbo
30 december 2008, 11:38
Nogmaals, je zit te zoeken naar dingen die er niet zijn.

Notabene 1 iemand stelde voor, een gratis 2e HT. Oh vreselijk, wat een vreselijke manier van doen ! De rest zat ook meteen op de bagagedrager, iedereen was het er volmondig over eens dat TH zich weer eens van zijn slechte kant had laten zien. Alle verhalen werden weer eens opgerakeld, wat er wel niet allemaal mis is met TH...

De opmerkingen waren dramatisch stellig...

Maar niet heus, zoeken, zoeken en nog eens zoeken naar de discussie.

Selectieve verontwaardigheid is het, Limbo. Als je je aan 1 opmerking of persoon irriteert moet je je daar op richten en niet iedereen over 1 kam scheren en al helemaal niet deze prietpraat.

Want idd, het stoort me. Als hier over gevallen wordt, dan ligt de grens wel erg laag en lijkt het er meer op dat je zoekende bent. Persoonlijk had ik altijd het idee, dat je het verder niet zo boeide als er "negatief" over TH werd gesproken, gezien je eigen positieve ervaring, maar nu lijkt het er meer op dat je meer vertegenwoordiger bent dan je zelf wilt toegeven.

Jammer dat het je stoort. Je ego moet wel enorm zijn!

Limbo
30 december 2008, 11:40
Je maakte er een veel te groot drama van waardoor het ontspoorde. Dat komt volledig op jouw rekening.

Volgens mij maken jij en NW2 hier een drama van. Enige nuancering is hier wel op zijn plaats. Maar helaas, staat niet in jullie woordenboek.

Limbo
30 december 2008, 11:42
Beste Miranda,

We vinden het vervelend dat je de haartransplantatie zo ervaren hebt. Dit is dan ook niet de procedure waarin we ons herkennen. Het is nog te vroeg om naar een eindresultaat te kijken, maar we hopen wel dat je contact met ons op kunt nemen om een oplossing te zoeken voor hetgeen dat je dwars zit.

Je kunt mij via emailen cor@transhair.nl of via 073-6847311

Overigens ben ik van oordeel dat jullie zelf actief contact met haar moeten opnemen. Grote kans dat ze hier niet meer terugkomt.

En het zou natuurlijk wenselijk zijn als we op enig moment nog eens het ware verhaal krijgen te horen, aannemende dat jullie beiden er wel uitkomen.

Limbo
30 december 2008, 11:46
Persoonlijk had ik altijd het idee, dat je het verder niet zo boeide als er "negatief" over TH werd gesproken, gezien je eigen positieve ervaring, maar nu lijkt het er meer op dat je meer vertegenwoordiger bent dan je zelf wilt toegeven.

Zie je, met iets anders kun je niet aankomen. Zo voorspelbaar!!:eek:

Enfin AnthonieH en NW2, jullie zullen wel het laatste woord willen hebben. Dus kom maar op. Wees gerust, ik zal er niet meer op reageren dus sabel me maar neer; het laat me koud!

norwood2
30 december 2008, 12:07
Wat mij wel een goed idee lijkt bij zo'n uitzonderlijk kritisch verhaal, is als de dame zich identificeert en foto's laat zien. Dan kan de situatie worden bekeken, en weten we tevens dat zij het echt is (en dus niet wat foto's van een slechte situatie elders van internet heeft gehaald).Op zich is dat zo'n slecht idee nog niet. Laat ik voorop stellen dat het erg kwalijk zou zijn als een kliniek op deze manier te kakken wordt gezet. Iets wat ik eigenlijk al vanaf het eerste moment door mijn gedachten ging, maar goed.

Jammer dat het je stoort. Je ego moet wel enorm zijn! ja, dan kan je op deze tour gaan, maar inhoudelijk reageren lukt je niet.

Volgens mij maken jij en NW2 hier een drama van. Enige nuancering is hier wel op zijn plaats. Maar helaas, staat niet in jullie woordenboek. Een moderator onwaardig Anthonie! Ik kan lullen als brugman, maar ER WAS MEER DAN GENOEG NUANCERING.

Als je dat gewoon niet wilt inzien, volledig onterecht hier een hetze oprakelt en in je punt blijft volharden, dan kan ik volledig begrijpen dat 't hier in verleden uit de hand is gelopen met jouw/spiderman en de rest.

Wat ook maar ruikt naar negativiteit omtrent FUT, TransHair of weet ik veel wat, dan zitten jullie op het puntje van je stoel.

Als er niks is, dan maak je er wel een punt van, zoals in dit geval...

Limbo
30 december 2008, 12:20
Ik reageer niet meer! Heerlijk.:P

Alleen een onjuistheid, is voor jouw tijd, kon je niet weten, Spider had het met met name Lucky aan de stok. Ikke niet. Waarvan akte!

enroc
30 december 2008, 15:41
Jezus, jongens....hou op met dat kinderachtige gedoe en vecht het ergens anders uit. Ik kom hier voor mijn haarproblemen, niet voor jullie persoonlijke problemen. Please weer on topic!

Limbo
30 december 2008, 16:02
Jezus, jongens....hou op met dat kinderachtige gedoe en vecht het ergens anders uit. Ik kom hier voor mijn haarproblemen, niet voor jullie persoonlijke problemen. Please weer on topic!

Daar heb je helemaal gelijk in. I rest my case!

AnthonieH
31 december 2008, 09:04
tot okt mega tevreden maar nu ineens minder, kaalheid sinds okt enorm ingezet en nu al 1 cm achter opvulling weer weg. Vreemd proces dat kaalworden, een jar prima en dan ineens boem

minoxidil nu 6 weken bezig en zie voorlopig ook slechts achteruitgang, maar ja dat duurt evenBah, op zoiets zit niemand te wachtten, Dikkie. Is het al zichtbaar voor de buitenwacht?

Minoxidil kan misschien nog wat redden, maar dan moet het wel nog een flink aantal maanden de kans krijgen.

Graft
31 december 2008, 17:55
Beste Miraatje,

Ik reageer van mijn vakantieadres en heb niet veel tijd gehad me te verdiepen in jouw verhaal. Het klinkt allemaal erg zwaar, wat jij probeert uit te leggen op het forum.

Graag zouden wij willen weten of je officieel (per brief, telefoon of mail) een klacht hebt ingediend bij ons instituut. Indien je dit niet gedaan hebt, kun je ook je verhaal aan mij kwijt via een privébericht.

Wij nemen iedere klacht serieus, maar we moeten dan precies uitzoeken wat er in jouw geval gebeurd is.

Ben je al op controle geweest? Normaal gesproken zien we je tussen de tweede en derde week na de behandeling voor een controle. Ben je geweest en heb je toen dezelfde klachten geuit die je nu op dit forum doet?

Indien mogelijk zou ik graag je echte naam (via privébericht) willen vernemen, waarna we kunnen zien wat we voor je kunnen betekenen.

Limbo
31 december 2008, 20:19
Bah, op zoiets zit niemand te wachtten, Dikkie. Is het al zichtbaar voor de buitenwacht?

Minoxidil kan misschien nog wat redden, maar dan moet het wel nog een flink aantal maanden de kans krijgen.

Heeft Dikkie eigenlijk een ht ondergaan?? Ik been het niet meer bij hier...:P

AnthonieH
31 december 2008, 20:49
Ja, de inhammen meen ik, maar met een relatief lage dichtheid als ik me niet vergis. Hij heeft een kleine FUE gedaan zodat ie niet helemaal gemilimeterd hoefde te worden. Ik vermoed dat er dus tussen bestaande haren niet veel geimplanteerd zal zijn en dat er dus geen buffertje is dat voortschrijdend kaler worden een jaartje of twee kan opvangen.

Ik ben wel heel benieuwd hoe het er bij hem uit ziet nu. Het is iets waar velen uiteindelijk waarschijnlijk wel eens mee te maken zullen krijgen ... mezelf incluis.

Limbo
31 december 2008, 21:57
Ja, de inhammen meen ik, maar met een relatief lage dichtheid als ik me niet vergis. Hij heeft een kleine FUE gedaan zodat ie niet helemaal gemilimeterd hoefde te worden. Ik vermoed dat er dus tussen bestaande haren niet veel geimplanteerd zal zijn en dat er dus geen buffertje is dat voortschrijdend kaler worden een jaartje of twee kan opvangen.

Ik ben wel heel benieuwd hoe het er bij hem uit ziet nu. Het is iets waar velen uiteindelijk waarschijnlijk wel eens mee te maken zullen krijgen ... mezelf incluis.

Klopt. 800 bij AC. Heb even teruggezocht. Begrijp ik het goed dat het niet aan zijn ht ligt, maar dat zijn originele haren nu weer uitvallen??

AnthonieH
31 december 2008, 22:08
Klopt. 800 bij AC. Heb even teruggezocht. Begrijp ik het goed dat het niet aan zijn ht ligt, maar dat zijn originele haren nu weer uitvallen??Zo begreep ik het. Maar als je natuurlijk vooral vòòr de haarlijn implanteert, dan valt zelfs een halve centimeter terreinverlies al op.

Als ik bij mezelf kijk, dan is tot 1 centimeter achter de oude haarlijn geïmplanteerd. Ik ga eventuele achteruitgang pas serieus merken als die dus meer dan 1 centimeter bedraagt. Dan treedt het kalingsfront buiten de implantatiezone.

Het is wel iets om vooraf terdege rekening mee te houden als je een ingreep overweegt. Want hoe ziet nu een tweede ingreep er uit ... kunnen ze gewoon dat kaler geworden strookje implanteren zonder milimeteren?

Limbo
1 januari 2009, 08:22
Zo begreep ik het. Maar als je natuurlijk vooral vòòr de haarlijn implanteert, dan valt zelfs een halve centimeter terreinverlies al op.

Als ik bij mezelf kijk, dan is tot 1 centimeter achter de oude haarlijn geïmplanteerd. Ik ga eventuele achteruitgang pas serieus merken als die dus meer dan 1 centimeter bedraagt. Dan treedt het kalingsfront buiten de implantatiezone.

Het is wel iets om vooraf terdege rekening mee te houden als je een ingreep overweegt. Want hoe ziet nu een tweede ingreep er uit ... kunnen ze gewoon dat kaler geworden strookje implanteren zonder milimeteren?

Zo begrijp ik het ook. Een nachtmerrie-scenario, hoewel we allen weten dat na een eerste ht meestal nog een tweede moet volgen.
Alleen wel graag pas over een jaar of 10!!:P

DikkieD
1 januari 2009, 16:01
Zitten jullie hier nu zelfs rond oud en nieuw te posten?? Ga eens lekker feesten joh ;)

Nachtmerrie scenario valt alles mee. Wat er is gebeurd is het volgende:

Inhammen met 800 grafts opgevuld, de ene kant pakt wat beter dan de andere kant. Nu zie ik dat achter het getransplanteerde gedeelte de haarlijn doortrekt naar achter. Onzichtbaar voor anderen, maar ik zie het gebeuren. Vooral frontaal waar de lijn niet helemaal is doorgetrokken totaan het voorpuntje. Deze haarlijn zelf is echter mooi en de minox moet bijna zn werk doen. Ik overweeg weer een kleine operatie van 1000graft om het gebied erachter dicht te zetten. Ook dit kan weer zonder scheren dankzij mijn kapsel. Feriduni denk dat ik een nw2-3 kan krijgen en dus eens in de zoveel jaar wat bijplanten is prima. Ik was de vorige keer na 2 dagen al weer buiten. Er schijnen veel mensen daar te komen die eens in de 2 jaar wat bijzetten.

Alles een vorm van ijdelheid, ik heb nog maar weinig mensen horen zeggen dat ik kaal wordt, maar ik vind het mooier. Ik heb nog 8000 donor over geloof ik.

Limbo
1 januari 2009, 16:42
eerst 800, nu weer 1000. Je betaalt je blauw Dikkie!!

DikkieD
1 januari 2009, 16:57
In welk opzicht bedoel je dat? Dat het in een keer goedkoper is? Vanzelfsprekend betaal ik de komende keer niet de volle mep. Ineens 1800 was niet nodig, tijdens de eerste consult waren er 1400 grafts nodig om mijn kinderhaarlijn terug te halen, dat is wat veel van het goede :P

Limbo
1 januari 2009, 17:25
In welk opzicht bedoel je dat? Dat het in een keer goedkoper is? Vanzelfsprekend betaal ik de komende keer niet de volle mep. Ineens 1800 was niet nodig, tijdens de eerste consult waren er 1400 grafts nodig om mijn kinderhaarlijn terug te halen, dat is wat veel van het goede :P

Kinderhaarlijn is idd wat veel van het goede.:cool:

Als je speciale afspraken hebt gemaakt dan is dat natuurlijk prima. Gebruikt AC geen tarievenstaffel dan?

Gebruik je geen fina??

DikkieD
1 januari 2009, 19:30
Helaas kan ik geen fina verdragen, zoals eerder geschreven werkte dat gigantisch goed bij mij, maar ik word liever kaal dan met fina rond te wandelen. Dus dan maar een keer een extra FUE of niet.

Ik hou jullie op de hoogte van de werking van minox en evt 2e fue

AnthonieH
1 januari 2009, 20:50
Zitten jullie hier nu zelfs rond oud en nieuw te posten?? Ga eens lekker feesten joh ;)Ik was er even tussenuit gepiept ... overdosis gezelligheid :)

Het is goed te lezen dat je over alles hebt nagedacht en dat je een duidelijke toekomststrategie hebt. Ik ben erg benieuwd naar het vervolg!

Limbo
1 januari 2009, 21:01
Helaas kan ik geen fina verdragen, zoals eerder geschreven werkte dat gigantisch goed bij mij, maar ik word liever kaal dan met fina rond te wandelen. Dus dan maar een keer een extra FUE of niet.

Ik hou jullie op de hoogte van de werking van minox en evt 2e fue

Jammer. Succes DikkieD!!

miraatje
6 januari 2009, 19:15
Hoi,
Ik lees nu pas de reacties van mensen mbo mijn verhaal dat ik vorige week schreef.Ik had niet verwacht dat er zoveel reacties kwamen.Ben wel teleurgesteld dat sommige twijfelen aan mijn verhaal.Het is echt de waarheid,trainshair heeft me maandag meteen op gebeld.Dus ze herkende mij meteen van mijn verhaal!Er komt donderdag iemand van trainshair bij me langs...eigenlijk wilde ze dat ik daar heen kwam,maar dat is voor mij een 1 uur rijden,dus dat wou ik niet.Nu komen ze naar me toe om een oplossing te bespreken.Dit is de eerste keer dat trainshair mij persoonlijk opbeld.En ook echt medeleven en interesse toond.Het is wel sneu dat dat op deze manier moet.Maar ik had dit niet verwacht!
Ik wilde eigenlijk alleen mijn verhaal kwijt,ben ook pas sinds vorige week lid van het haarweb.En had nooit verwacht dat trainshair hier ooit op zou kijken.Ik vind het wel niet normaal, dat mensen hier min of meer schrijven, dat ik naar een psychiater zou moeten gaan.Ik wil deze mensen best een foto van mijn huidige haarsituatie sturen hoor!!Reageer maar!Dan zul je het met eigen ogen zien.

Maar tot slot...ik hoop echt dat ik met trainshair tot een oplossing kan komen.Ik weet ook niet of ik nog een nieuwe operatie zou durven??Donderdag weet ik meer!Ik laat nog van mij horen.En ik bedank iedereen die wel mijn verhaal geloven.Ook het medeleven stel ik erg op prijs.

Limbo
6 januari 2009, 19:17
Ik weet ook niet of ik nog een nieuwe operatie zou durven??Donderdag weet ik meer!Ik laat nog van mij horen.En ik bedankt iedereen die wel mijn verhaal geloven.Ook het medeleven stel ik erg op prijs.

Ha Miraatje, goed dat je nog eens terugkomt. Ik zou niet bang zijn voor een tweede ht; als je straks met een mooie bos haren rondloopt ben je alle ellende al weer lang vergeten. Heb zelf een FUT gehad bij TH, en het is idd geen pretje. Maar ja, wie mooi wil zijn moet pijn lijden.

Je kunt ook een foto op dit forum plaatsen!!

miraatje
6 januari 2009, 19:26
!

miraatje
6 januari 2009, 19:56
!

Limbo
6 januari 2009, 20:17
De foto is geplaatst!!Niet echt duidelijk,ik maak morgen bij daglicht een betere foto!

Is idd bijna niet te zien. Je moet het als volgt doen:
1. ga naar het scherm waar je een bericht kunt intypen
2. kijk onderaan onder overige opties en klik op "Beheer bijlagen"
3. bladeren
4. uploaden en dan antwoord versturen

Maak een foto met niet al te hoge resolutie!

Succes!!

Pat
6 januari 2009, 21:06
Hoi,
Ik lees nu pas de reacties van mensen mbo mijn verhaal dat ik vorige week schreef.Ik had niet verwacht dat er zoveel reacties kwamen.Ben wel teleurgesteld dat sommige twijfelen aan mijn verhaal.Het is echt de waarheid,trainshair heeft me maandag meteen op gebeld.Dus ze herkende mij meteen van mijn verhaal!Er komt donderdag iemand van trainshair bij me langs...eigenlijk wilde ze dat ik daar heen kwam,maar dat is voor mij een 1 uur rijden,dus dat wou ik niet.Nu komen ze naar me toe om een oplossing te bespreken.Dit is de eerste keer dat trainshair mij persoonlijk opbeld.En ook echt medeleven en interesse toond.Het is wel sneu dat dat op deze manier moet.Maar ik had dit niet verwacht!
Ik wilde eigenlijk alleen mijn verhaal kwijt,ben ook pas sinds vorige week lid van het haarweb.En had nooit verwacht dat trainshair hier ooit op zou kijken.Ik vind het wel niet normaal, dat mensen hier min of meer schrijven, dat ik naar een psychiater zou moeten gaan.Ik wil deze mensen best een foto van mijn huidige haarsituatie sturen hoor!!Reageer maar!Dan zul je het met eigen ogen zien.

Maar tot slot...ik hoop echt dat ik met trainshair tot een oplossing kan komen.Ik weet ook niet of ik nog een nieuwe operatie zou durven??Donderdag weet ik meer!Ik laat nog van mij horen.En ik bedank iedereen die wel mijn verhaal geloven.Ook het medeleven stel ik erg op prijs.

Hoi Miraatje,
Ik vond de reacties op jouw verhaal hier eerlijk gezegd SCHANDALIG! Je meld een schokkende en erg pijnlijke ervaring en je wordt er direct van verdacht gemaakt dat je onterecht slechte ervaringen hier plaatst!!! Wat jij mee hebt gemaakt lijkt me verschrikkelijk. Je foto is moelijk goed te zien maar in eerste instantie lijkt je haarlijn vrij laag ingezet.
Het is goed te zien dat Transhair via dit medium reageert en contact met je zoekt en er hopelijk alles aan gaat doen om het te herstellen. Dat is klasse en hopelijk heb je er baat bij.

I heb zelf recent gemerkt dat mijn feedback hier ook niet welkom is. Ja, ik heb kritiek op HT's omdat ik er meerdere in mijn directe omgeving fout heb zien gaan. En mensen als Norwood2 en Limbo roepen dat ik me belachelijk gedraag. Ik ben echter reeel en weet wat er wel en niet mogelijk is met een HT. Dat willen bepaalde mensen hier liever niet horen. Die horen het liefst dat een HT DE oplossing is.
Mensen die het gevoeligst zijn voor een HT zijn die tussen de 20 en 25 jaar. En juist op die leeftijd zou je dat nog niet moeten doen. Maar dat is niet leuk om te horen, het prettigst is het als je hoort dat je weer je volle haardos van rond je 20e terug krijgt. Maar dat gebeurt niet, maar blijf vooral dromen.

Pas als hair multiplication echt gaat vliegen is er een oplossing. tot dan is het letterlijk het verplaatsen van het probleem...

Miraatje, sterkte

norwood2
6 januari 2009, 22:19
Pat, sorry maar je heb er niks van begrepen. Als jij vind dat een HT niet de oplossing is, dan moet je dat vooral zeggen. Maar als je dan vervolgens roept dat er in 10 jaar niks veranderd is, dat het niet 'cool' is om 6 haren op het voorhoofd te hebben, zie Barney/Kennedy. Mijn situatie ook nog eens aankaart, terwijl je mijn situatie niet kent.

Jaaaaaaaaa, dan ben je reeel hoor en weet JIJ wat er wel en niet mogelijk is met een HT...wij niet...

Ik denk dat het andersom is, Pat.

Je loopt een mening te verkondigen met negativisme en onwetendheid als steunpunten. Die mensen hebben we al genoeg in Nederland.

Ga je eerst nog maar eens verdiepen in HT's en kom dan terug. Zeker niet de boel omdraaien als dat men hier niet van de risico's/beperkingen op de hoogte is en dat men vind dat HT's wel even de oplossing zouden zijn.

Pat
6 januari 2009, 22:46
Je kan roepen dat ik er niks van heb begrepen. Norwood2, maar ik verdiep me al 15 jaar in HT's, weet echt wel wat de nieuwste ontwikkelingen zijn en maak bewust een keuze. En adviseer mensen bewust.
Jij bent een half jaar lid van haarweb, je post gemiddeld 2 posts per dag (heb je wel een leven?) en jij lijkt wel geen enkel negatief verhaal over HT's te willen horen, terwijl die er echt legio zijn.

Hoe oud ben je als ik vragen mag?

norwood2
6 januari 2009, 23:01
Je kan roepen dat ik er niks van heb begrepen. Norwood2, maar ik verdiep me al 15 jaar in HT's, weet echt wel wat de nieuwste ontwikkelingen zijn en maak bewust een keuze. En adviseer mensen bewust.
Jij bent een half jaar lid van haarweb, je post gemiddeld 2 posts per dag (heb je wel een leven?) en jij lijkt wel geen enkel negatief verhaal over HT's te willen horen, terwijl die er echt legio zijn.

Hoe oud ben je als ik vragen mag?Je verdiept je al 15 jaar in HT's maar weet toch te melden dat er in 10 jaar niet veel veranderd is ?

Denken jullie nu niet dat de HT's 10 jaar geleden heel anders gingen.

Netjes Pat, ik geloof jouw meteen.


Nu haal je er weer mijn sociale leven erbij, dat ik pas 6 mnd lid ben er dus geen snars vanaf weet en vraag je vervolgens mijn leeftijd ? Misschien kan ik beter die vraag stellen. Moeten we nu ineens jaren lid zijn ofzo ? Excuse moi, dat wist ik niet.

Zeggen dat ik niks negatiefs over HT's zou willen horen, dan moet je mijn posten maar eens een keer lezen en niet wederom maar gewoon wat roepen omdat ik je mening niet deel. Ik ben vaak genoeg kritisch over risico's, mogelijkheden/beperkingen etc etc. Je zit echt gewoon lukraak uit je achterste te brallen.

Pat
6 januari 2009, 23:29
ga maar weer blaten Norwood. De reden dat ik naar je leeftijd vroeg is omdat ik schat dat je iemand bent die tussen de 20 en 25 is en al een HT achter de rug heeft. Iemand die nu uit alle macht zijn keuze wil rechtvaardigen. Dat begrijp ik heus wel maar blijf gewoon openstaan voor andermans meningen.
Sterkte...

norwood2
6 januari 2009, 23:40
Nee, ik ben ruim over de 30.

Ik sta open voor andermans meningen, Pat, dat is het hele issue helemaal niet. Ik kan niet tegen nonsense.

Je kan zeggen dat de lucht zwart is....kan jouw mening zijn....zeg ik onzin.

Thanks though.

DikkieD
6 januari 2009, 23:43
even een vraag tussen dit onzinnig geneuzel door als het kan:

Hoewel het eind 2007 nog uit zag dat het bij kleine inhammen zou blijven is kaalworden een raar proces, ik ben mijn vader zon beetje in kaalheid voorbij en heb in 2007okt een ht 800 gedaan, ik zie gebeuren dat mijn middenstuk volledig verdwenen is binnen 10 jaar nw2a 3a.
De eerste HT is zonder scheren aan de zijkanten geplaatst (haarlijn zelf) er komt nu een HT van 1000fue aan wederom zonder scheren, op welke manier zouden jullie deze plaatsen? Achter de haarlijn of alvast helemaal frontaal achter eerste haarlijn? Volgens mijn berekening is namelijk van nw 3a naar nw2 (http://www.elliotthair.com/images/norwood_patterns.gif) ongeveer 53cm2. Voor een volledige dekking heb je dus 2500 grafts nodig. Theoretisch zou dit dus 3 behandelingen betekenen. Concreet dus; waar kan je ze het beste plaatsen om een eventuele 3e behandeling te voorkomen

Limbo
7 januari 2009, 12:19
Ja, ik heb kritiek op HT's omdat ik er meerdere in mijn directe omgeving fout heb zien gaan. En mensen als Norwood2 en Limbo roepen dat ik me belachelijk gedraag.

Praat voor je zelf Pat. Wat een prietpraat! En daar laat ik het bij. BASTA!

Henk
10 januari 2009, 00:24
Ik heb de laatste twee berichten verwijderd. Discussiëren over ht's prima, maar hou het dan wel netjes.

Limbo
10 januari 2009, 10:06
Ik heb de laatste twee berichten verwijderd. Discussiëren over ht's prima, maar hou het dan wel netjes.

Heb ik iets gemist??:eek:

miraatje
10 januari 2009, 11:03
Hoi,
ik zou nog wat laten weten wat betreft th.
Naar aanleiding van mijn bericht vorige week,heeft Trainshair contact met mij gezocht.Afgelopen do nderdag is iemand ,die over klachten gaat, bij mij langs geweest.Hebben hebben veel gepraat en zijn tot een oplossing gekomen.Er werd toe gegeven dat de haartransplantatie bij mij niet de schoonheidsprijs verdiend.Ze hebben mij een nieuwe behandeling aan geboden(Haargrens corrigeren + 6oo graft op de plaatsen waar geen haren zijn uitgekomen)geheel op hun kosten.Er is gebleken dat het bij mij al mis was gegaan bij het eerste gesprek.Ze gaven toe dat ze duidelijker hadden moeten zijn omtrent de nabehandelingen/operatie enz.Volgende maand gaan we rond de tafel zitten en bespreken wij de nieuwe behandeling.Er is mij verzekerd dat er aardig tegen me gedaan word en ook dat alles gaat komt.Ik heb gewoon pech gehad dat het met mij zo verlopen is.
Ik ga de vorige berichten die ik op haarweb zetten,verwijderen.Ook dit bericht verwijder ik na 3 dagen.Mijn gedachten over trainshair zijn compleet veranderd,ik denk dat na de 2de behandeling ik er weer normaal uit ga zien...heeft wel zijn tijd nodig natuurlijk.
Nogmaals..bij mij is veel mis gegaan door verkeerde communicatie.Maar alles word netjes op gelost.Ik heb weer vertrouwen in trainshair,terwijl ik eigenlijk op het punt stond naar een ander te gaan.

Groetjes

norwood2
10 januari 2009, 11:21
Niet doen joh, dit is juist goede reclame.

Je kan overigens na verloop van tijd berichten niet meer verwijderen.

transplantaatje
10 januari 2009, 12:33
Hoi,
ik zou nog wat laten weten wat betreft th.
Naar aanleiding van mijn bericht vorige week,heeft Trainshair contact met mij gezocht.Afgelopen do nderdag is iemand ,die over klachten gaat, bij mij langs geweest.Hebben hebben veel gepraat en zijn tot een oplossing gekomen.Er werd toe gegeven dat de haartransplantatie bij mij niet de schoonheidsprijs verdiend.Ze hebben mij een nieuwe behandeling aan geboden(Haargrens corrigeren + 6oo graft op de plaatsen waar geen haren zijn uitgekomen)geheel op hun kosten.Er is gebleken dat het bij mij al mis was gegaan bij het eerste gesprek.Ze gaven toe dat ze duidelijker hadden moeten zijn omtrent de nabehandelingen/operatie enz.Volgende maand gaan we rond de tafel zitten en bespreken wij de nieuwe behandeling.Er is mij verzekerd dat er aardig tegen me gedaan word en ook dat alles gaat komt.Ik heb gewoon pech gehad dat het met mij zo verlopen is.
Ik ga de vorige berichten die ik op haarweb zetten,verwijderen.Ook dit bericht verwijder ik na 3 dagen.Mijn gedachten over trainshair zijn compleet veranderd,ik denk dat na de 2de behandeling ik er weer normaal uit ga zien...heeft wel zijn tijd nodig natuurlijk.
Nogmaals..bij mij is veel mis gegaan door verkeerde communicatie.Maar alles word netjes op gelost.Ik heb weer vertrouwen in trainshair,terwijl ik eigenlijk op het punt stond naar een ander te gaan.

Groetjes

Fijn dat ze het voor u oplossen. Het is natuurlijk jammer dat het zo ver heeft moeten komen. Miscommunicatie of verkeerd interpreteren kan altijd gebeuren. Tip: indien je begeleidt wordt met een haartransplantatie en u hebt niet de juiste klik met deze persoon geef dit dan duidelijk aan! Er zijn bijna altijd meerdere personen op een kliniek aanwezig die u kunnen begeleiden. Het verwijderen van de post heeft geen zin meer omdat het al verschillede keren gekopieerd is als andere mensen antwoord geven. Heel veel succes met uw besluit en de vervolg behandeling.

Limbo
10 januari 2009, 13:57
Hoi,
ik zou nog wat laten weten wat betreft th.
Naar aanleiding van mijn bericht vorige week,heeft Trainshair contact met mij gezocht.Afgelopen do nderdag is iemand ,die over klachten gaat, bij mij langs geweest.Hebben hebben veel gepraat en zijn tot een oplossing gekomen.Er werd toe gegeven dat de haartransplantatie bij mij niet de schoonheidsprijs verdiend.Ze hebben mij een nieuwe behandeling aan geboden(Haargrens corrigeren + 6oo graft op de plaatsen waar geen haren zijn uitgekomen)geheel op hun kosten.Er is gebleken dat het bij mij al mis was gegaan bij het eerste gesprek.Ze gaven toe dat ze duidelijker hadden moeten zijn omtrent de nabehandelingen/operatie enz.Volgende maand gaan we rond de tafel zitten en bespreken wij de nieuwe behandeling.Er is mij verzekerd dat er aardig tegen me gedaan word en ook dat alles gaat komt.Ik heb gewoon pech gehad dat het met mij zo verlopen is.
Ik ga de vorige berichten die ik op haarweb zetten,verwijderen.Ook dit bericht verwijder ik na 3 dagen.Mijn gedachten over trainshair zijn compleet veranderd,ik denk dat na de 2de behandeling ik er weer normaal uit ga zien...heeft wel zijn tijd nodig natuurlijk.
Nogmaals..bij mij is veel mis gegaan door verkeerde communicatie.Maar alles word netjes op gelost.Ik heb weer vertrouwen in trainshair,terwijl ik eigenlijk op het punt stond naar een ander te gaan.

Groetjes

Fijn voor jou Miraatje. Wees niet zenuwachtig voor een tweede behandeling; denk maar aan het eindresultaat: een kop vol haar!

Morehair
10 januari 2009, 14:27
Ik ga de vorige berichten die ik op haarweb zetten,verwijderen.

Groetjes

Zal wel een voorwaarde zijn geweest van Transhair zeker?

test123
11 januari 2009, 18:27
Een paar dagen geleden een m.i. opmerkelijke post. Hier wat highlights:

Hoi,
Ik zou worden behandeld als een prinsses.......MAAR DAT WAS DUS NIET HET GEVAL!!!

enzovoort


Ik voel me al 5 maanden lelijk en ga het liefst de deur niet uit.Als ik dat al doe,draag ik een pet..... Ben nu sinds de transplantatie nergens meer geweest. Zit niet lekker in mijn vel, heb last van paniekaanvallen en maak me elke dag zorgen over mijn haar.

enzovoort

Ben echt doodongelukkig en heb spijt dat ik de transplantatie heb gedaan

Ben als de dood dat ik nog een operatie moet enz



Iets korter geleden opnieuw een post:



Naar aanleiding van mijn bericht vorige week,heeft Trainshair contact met mij gezocht.

enzovoort

Ze hebben mij een nieuwe behandeling aan geboden(Haargrens corrigeren + 6oo graft op de plaatsen waar geen haren zijn uitgekomen)geheel op hun kosten.

enz

Ik heb gewoon pech gehad dat het met mij zo verlopen is.
Ik ga de vorige berichten die ik op haarweb zetten,verwijderen.Ook dit bericht verwijder ik na 3 dagen.

Met als de klap op de vuurpijl:


Mijn gedachten over trainshair zijn compleet veranderd, ik denk dat na de 2de behandeling ik er weer normaal uit ga zien...heeft wel zijn tijd nodig natuurlijk. Ik heb weer vertrouwen in trainshair,terwijl ik eigenlijk op het punt stond naar een ander te gaan.
Groetjes


Tja....*even sprakeloos* :D

(en veel succes gewenst)

Graft
11 januari 2009, 21:24
Zal wel een voorwaarde zijn geweest van Transhair zeker?


Even voor alle duidelijkheid. transhair vind het vervelend dat er dergelijke informatie op haarweb komt, maar Miraatje bepaald zelf wat ze op haarweb doet. Transhair heeft geen voorwaarden gesteld. Wat Transhair veel belangrijker vind is het feit dat een client moet weten dat er bij Transhair een onafhankelijke klachtencommissie is.
Als enige haarkliniek in Nederland beziten wij het ZKN certificaat ( Zelstandige klinieken Nederland http://www.zkn.nl ). Een van de eisen van dit certificaat is dat de klinieken over een onafhankelijke klachtencommissie beschikken. In het geval van Miraatje wist Transhair niets van een klacht totdat ze haar bericht op haarweb plaatste. Wij hebben direct contact met haar opgenomen en gaan kijken hoe de situatie op te lossen. Natuurlijk had Transhair liever gehad dat ze eerst haar ongenoegen bij ons had geuit zodat we haar hadden kunnen uitnodigen voor een verhelderend gesprek.

Graft
11 januari 2009, 21:30
Fijn dat ze het voor u oplossen. Het is natuurlijk jammer dat het zo ver heeft moeten komen. Miscommunicatie of verkeerd interpreteren kan altijd gebeuren. Tip: indien je begeleidt wordt met een haartransplantatie en u hebt niet de juiste klik met deze persoon geef dit dan duidelijk aan! Er zijn bijna altijd meerdere personen op een kliniek aanwezig die u kunnen begeleiden. Het verwijderen van de post heeft geen zin meer omdat het al verschillede keren gekopieerd is als andere mensen antwoord geven. Heel veel succes met uw besluit en de vervolg behandeling.

Beste Transplantaatje,

Ook wij vinden dat jammer, maar wij kunnen pas iets voor een client betekenen als zij/ hij op een of andere manier laat weten niet tevreden te zijn. Wij geven aan iedere klant een klanttevredenheidsformulier mee. Helaas heeft zij het niet ingevuld. Ook heeft ze nooit een brief of mail naar ons gestuurd. Zodoende wisten wij pas via haar bericht op dit web dat ze ontevreden was. We hebben direct aktie ondernomen.

LA Crips
17 januari 2009, 20:00
Hallo allennn,

Wat ben ik blij dat ik dit forum ben tegengekomen zeg!

Ik heb ook een haartransplantatie ondergaan. Om precies te zijn op 10 september 2007 en ik ben er tot nu toe heel erg tevreden over. Ik had kleine inhammetjes die zijn volgezet en er is een nieuwe haarlijn gecreeerd. Dit heb ik laten doen bij Laser in Haarlem, ik heb aanstaande woensdag een eindcontrole ..wel ga ik nog een verdichtingsbehandeling doen ..de puntjes op de i zeg maar.

- Wel heb ik een vraag ..ik las dat sommige mensen hier medicijnen slikken tegen kaalheid ..hoe kom ik hier aan, gaat dit via de huisarts ofzo??

- En heeftg er iemand ervaring met anabolen steroiden?? Kan dit gebruikt worden samen met bijv. medicijnen tegen kaalheid??

Ik heb een kameraad op de sportschool die een transplantatie bij Transhair heeft ondergaan ..ahah, en hij heeft allemaal krullen, lijkt net schaamhaar.

Morehair
17 januari 2009, 20:21
Hahahaha, Frenkie is back!:D

Limbo
17 januari 2009, 20:54
Hahahaha, Frenkie is back!:D

LA Crips = HO?? Nee, want dan had hij zijn post wel weer veranderd...

@LA Crips: finasteride. Je hebt een recept nodig.

LA Crips
18 januari 2009, 16:36
Heyyy, nee ik ben geen Frankie of een ander. Ik was hier gisteren voor het eerst!

LA Crips
18 januari 2009, 16:37
Trouwens iemand ervaring met de stamceltechniek??? Ik wil dit graag als 2de behandeling voor de puntjes op de i ..om het spul te verdichten

Limbo
18 januari 2009, 17:04
Trouwens iemand ervaring met de stamceltechniek??? Ik wil dit graag als 2de behandeling voor de puntjes op de i ..om het spul te verdichten

Even zoeken naar mensen die dit gedaan hebben. Laatst nog meldde iemand heel tevreden te zijn. Maar niet iedereen!

Strider
18 januari 2009, 22:00
Hallo allennn,

Wat ben ik blij dat ik dit forum ben tegengekomen zeg!

Ik heb ook een haartransplantatie ondergaan. Om precies te zijn op 10 september 2007 en ik ben er tot nu toe heel erg tevreden over. Ik had kleine inhammetjes die zijn volgezet en er is een nieuwe haarlijn gecreeerd. Dit heb ik laten doen bij Laser in Haarlem, ik heb aanstaande woensdag een eindcontrole ..wel ga ik nog een verdichtingsbehandeling doen ..de puntjes op de i zeg maar.

- Wel heb ik een vraag ..ik las dat sommige mensen hier medicijnen slikken tegen kaalheid ..hoe kom ik hier aan, gaat dit via de huisarts ofzo??

- En heeftg er iemand ervaring met anabolen steroiden?? Kan dit gebruikt worden samen met bijv. medicijnen tegen kaalheid??

Ik heb een kameraad op de sportschool die een transplantatie bij Transhair heeft ondergaan ..ahah, en hij heeft allemaal krullen, lijkt net schaamhaar.

OMG, iemand die een haartransplantatie heeft ondergaan maar nog niet eens weet dat er finasteride bestaat???

AnthonieH
18 januari 2009, 22:21
Blijkbaar geven consulenten van Laser geen erg volledige voorlichting.

LA Crips
18 januari 2009, 22:37
OMG, iemand die een haartransplantatie heeft ondergaan maar nog niet eens weet dat er finasteride bestaat???

Zou ik dat moeten weten dan?? Ik ben en was niet kaal en ik zal ook niet kaal worden. Jij werd al vroeg kaal zeker zodat je dit ging uitzoeken??

Strider
21 januari 2009, 13:56
Zou ik dat moeten weten dan?? Ik ben en was niet kaal en ik zal ook niet kaal worden. Jij werd al vroeg kaal zeker zodat je dit ging uitzoeken??

Oke, als je geen AGA hebt dan kan ik het me wel indenken. Maar dat betekend dus dat je al heel je leven die 'kale' plekken hebt gehad waar je een HT op uit liet voeren?

Morehair
21 januari 2009, 14:18
Er zijn ook veel trans-sexuelen die van hun mannelijke haarlijn een vrouwelijke haarlijn laten maken......

Strider
21 januari 2009, 19:24
Er zijn ook veel trans-sexuelen die van hun mannelijke haarlijn een vrouwelijke haarlijn laten maken......

Ik wist niet dat er trans-sexuelen op dit forum zaten ;)

Tarco
23 januari 2009, 20:46
Ik heb deze week een (kleine) HT laten uitvoeren bij LA (inhammen opvullen). De service was uitstekend, ben echt in de watten gelegd daar. Het personeel toont zich zeer geïnteresseerd en bezorgd en altijd vriendelijk.

Op het resultaat is het natuurlijk nog afwachten, maar ik heb er alleszins een goed oog in (het behandelde gebied ziet er degelijk uit en de haarlijn voldoet aan mijn verwachtingen).

Nu nog effe wachten tot alles genezen is en dan wachten op het definitieve resultaat :)

Limbo
23 januari 2009, 21:24
Ik heb deze week een (kleine) HT laten uitvoeren bij LA (inhammen opvullen). De service was uitstekend, ben echt in de watten gelegd daar. Het personeel toont zich zeer geïnteresseerd en bezorgd en altijd vriendelijk.

Op het resultaat is het natuurlijk nog afwachten, maar ik heb er alleszins een goed oog in (het behandelde gebied ziet er degelijk uit en de haarlijn voldoet aan mijn verwachtingen).

Nu nog effe wachten tot alles genezen is en dan wachten op het definitieve resultaat :)

Zijn er niet veel hier die bij LA onder het mes zijn gegaan. FUE of FUT?? Kosten?? Hoeveel grafts?? Foto's??

Tarco
23 januari 2009, 21:44
FUT (zelf voor gekozen, FUE was ook een optie) en aan marktprijs :P (dezelfde prijs als die ik net op de site van AC heb gezien)

Limbo
24 januari 2009, 08:16
FUT (zelf voor gekozen, FUE was ook een optie) en aan marktprijs :P (dezelfde prijs als die ik net op de site van AC heb gezien)

Over een maand of 8 heb je je eindresultaat. Succes verder!

haloharo
19 juli 2011, 00:25
Hoi,

Ik liet een haartransplantatie uitvoeren 14 jaar geleden, vooral voor mijn slapen.
Heb nog steeds vaak pijn in het donorgebied, vaak een mierengevoel die duizelig maakt. Ik startte daarvoor ooit eens een discussie en ik kreeg reacties van tevredenen die onrealistisch leken. Nu ben ik ervan overtuigd dat er hier heel wat 'tevredenen' actief zijn vanuit commerciële belangen om transplantatie te promoten.
Ervaringen van anderen?

Hanna
19 juli 2011, 00:50
Heb nog steeds vaak pijn in het donorgebied, vaak een mierengevoel die duizelig maakt.

In het donorgebied? Twee jaar geleden schreef je dat je juist last had bij de slapen:

... De transplantaten situeerden zich vooral op de slapen aan mijn voorhoofd. Wat me steeds bleef frapperen is dat ik de transplantaten bleef voelen, soms met pijn als ik stress of slaapgebrek heb, soms met duizelingen als ik me dien te concentreren b.v. bij het lezen van een boek.