PDA

View Full Version : Dutasteride en Maxilene


lisa
16 februari 2002, 01:41
Is dutasteride al verkrijgbaar in nederland, zoja, waar?
Is het een gel of een pil?

Kan iemand mij vertellen wat Maxilene is?
Alvast bedankt, Lisa

Rocco
16 februari 2002, 03:40
Hoi Lisa

Dutasteride is nog niet verkrijgbaar. Het is zelfs nog niet eens op de markt, laat staan verkrijgbaar in Nederland.Het zal nog enkele jaren duren voordat het ook in Nederland verkrijgbaar is.Maar binnen enkele maanden komt het uit.Je kunt het wel via een on line pharmacie bestellen.Dutasteride komt uit in 0.5 mg GEL capsules (Gele capsules met rode belettering , pil vorm dus ).

Dutasteride wordt sterk AFGERADEN bij vrouwen , wegens geboorte defecten bij een baby. Maar gezien het feit dat dht ook bij de vrouw de boosdoener is, zou Duta jou ook moeten helpen.Gewoon proberen ( wel met voorzorg he ). MAAR LET ALSJEBLIEFT OP DAT JE DAN NIET ZWANGER OFZO GAAT RAKEN !!!.


Maxilene is een soortgelijk product als MINOXIDIL. Alleen wordt er beweerd dat het een beter effect heeft .Maar is NIET net als MINOXIDIL FDA gekeurd .



Werking Maxilene :


MAXILENE oefent geen invloed uit op de hormoonhuishouding zélf, maar wél op de gevolgen daarvan. Het werkzame recept van MAXILENE schuilt in een uitgekiende combinatie van glycerolesters met organische siliconen.

MAXILENE regenereert de bloedvaten en verbeterd het bindweefsel. Daardoor treedt er een verbeterde aanvoer op van voedingsstoffen middels een betere doorbloeding. Met als resultaat dat haren langer in groeifase blijven, waardoor ze minder snel uitvallen.


Effect van Maxilene :


Bij het gebruik van MAXILENE

• werd de haaruitval significant minder
• was er in een tijdsbestek van 90 dagen een significante toename van de haren in de groeifase (anagene haren). In dezelfde tijd werden de haren gemiddeld meer dan 7 % dikker.

Bovendien bleek uit ook dat MAXILENE nog andere voordelen heeft, vergeleken met een minoxidiloplossing.

• de effecten van het gebruik blijven gehandhaafd ook tijdens de pauze tussen de kuren
• geen enkele ongewenste bijwerking
• het haar wordt niet vet
• een keer per dag gebruiken is voldoende
• in het onderzoek werd geen huidirritatie vastgesteld
• 2 kuren van 3 maanden per jaar is voldoende
• prijsconcurrerend vergeleken met andere lotions met bewezen werking


Bron: http://www.maxilene.nl/indexframes.htm


Groetjes

lisa
16 februari 2002, 04:45
Hai Rocco,
Ik dacht dat ik hier ergens had gelezen dat duta begin dit jaar hier te verkrijgen was.Is er een nederlandse on-line pharmacie waar je het kan bestellen? Waarschijnlijk niet he? Mag het wel ingevoerd worden of loop je het risico dat het onderschept wordt?
Tot slot, weet jij een betrouwbare on-line pharmacie?
Bedankt voor de Maxilene-site tip.
Lisa

Rocco
16 februari 2002, 17:42
Hoi Lisa

Laat ik het zo zeggen, met alle waarschijnlijkheid zal Duta nog voor de zomer uitkomen.Het is voor Glaxo niet interessant om een potentieel MONEY MAKER aan het eind van een fiscaal jaar op de markt te brengen.Maart-April of anders Juni-Juli dit jaar.

Je zou het moeten kunnen bestellen via de onderstaande link.Ik heb een tijd terug daar mijn Propecia besteld.Maar toen was het een probleem dat ze NIET in Nederland afleverden. Ik heb een vriend in Duitsland wonen.Ik heb het op zijn adres laten bezorgen. Maar ze hebben de site vernieuwd. Heb het laatst nog bekeken, maar ik kon dit keer geen belemmering zien waarom het niet OOK in Nederland bezorgd kon worden.

Waarom vertel ik zoveel over dit site? Nou omdat het een betrouwbare en een redelijk goedkope site is vergeleken met anderen.Hier is de site:

http://www.healthworldpharmacy.com/index.cfm



Bijvoorbeeld dit is ook een on line apotheek.Maar vergelijk es de prijzen van bijvoorbeeld de Proscar. Bij de een 90 $ en bij de ander 59$ per 30 stuks. Wel een aannemelijk verschil, toch?

http://www.inhousepharmacy.com/


Het kan natuurlijk zo zijn dat je producten bij de Nederlandse duane worden onderschept. Dan ben je ze kwijt. Zolang een product officieel niet in Nederland is geregistreed, dan is het een illegaal product voor gebruik. Dus dan ook verboden.


Groetjes.

hans
31 maart 2002, 15:36
Ik lees op allerlei sites dat vrouwen erg voorzichtig moeten zijn met finas/ duta. Ook als bijvoorbeeld de vriend van een vrouw dit product gebruikt dan moet zij hier erg mee oppassen. Maar is dit alleen als zij zwanger is, of kan zij onvruchtbaar worden door dit product? Volgens mij wordt dit namelijk wel eens door elkaar gehaald.
Groeten Hans