PDA

View Full Version : wie heeft (recente) ervaringen met...


ienimini
3 november 2003, 19:48
Hoi,

Binnenkort ga ik voor een informatief gesprek over een aanvullend haarwerk naar Secrethair in Delft. Heeft iemand ervaring met deze firma. Heb over twee weken ook een informatief gesprek met het heropende Zantman in Schiedam. Wie heeft er recente ervaringen?

groetjes,
ienimini

Do
4 november 2003, 10:44
Hai,

Ik ben toevallig afgelopen week bij het nieuwe en werkelijk prachtige filiaal van Sharon Zantman geweest en mijn eerste indruk was uitermate goed.
De kwaliteit haar die zij kan leveren (alleen echt haar) is weer de oude topkwaliteit die in de vroegere Zantman filialen ook te verkrijgen was. (Dus conculega's "eat your heart out" Zantman is back!!) Verder vond ik de benadering zeer klantgericht, uitermate vriendelijk en proffesioneel.
Sharon is echt van plan om er wat van te maken, in tegenstelling tot haar broer die toendertijd de naam Zantman ten grabbel heeft gegooid, ik geloof dat we dat maar gauw moeten vergeten en haar daar niet op af mogen rekenen, want echt het Europeese haar wat zij mij heeft laten zien, de kundigheid van het opmeten en klantgerichtheid etc. staat in geen vergelijk met het filiaal wat failliet is gegaan in Rotterdam. Ik vond het een zeer leuk, ontspannen en informatief gesprek met een leuke vlotte jonge meid die op mij zeer betrouwbaar en eerlijk overkwam.

Met de andere zaak (Delft) helaas die ken ik niet, maar ik kan je wel aanraden als je kiest voor een haarwerk van synthetisch, gemixt of donker, rood, bruin Aziatisch met een "Europa" structuur om dan eens bij Haartendens in Woerden langs te gaan voor een gesprek. Ook hier zijn het "vaklui" op dat gebied met een zeer lieve en leuke benadering en de haarwerken zijn van zeer goede kwaliteit, en wat heel belangrijk is, je gaat daar niet de deur uit voordat het haarwerk helemaal is wat jij graag wilt hebben. Heb nu reeds 1,5 jaar een goed contakt met dit bedrijf en werkelijk waar het zijn TOPPERS!!.

Hoop dat je er iets aan hebt en wens je heel veel sucses.

Groetjes Do.

ienimini
14 november 2003, 17:20
Do, bedankt voor jouw reactie. Vandaag ben ik bij zowel Zantman als Secrethair in Delft geweest. Mijn eerste indruk van zowel Zantman als Secrethair was goed (maar ik weet nog niet precies waar ik op letten moet, dus..). Mijn 'gevoel' bij Secrethair was net even iets beter dan bij Zantman maar misschien komt dat omdat ik in Delft alles heb mogen aanraken (de haarwerken), er zelfs een haarwerk met tape op mijn hand gelijmd is (om te laten zien hoe het werkt) en omdat ik ook al mocht proberen hoe een haarwerk met klemmetjes werkt. Ik weet nog niet wat ik zal doen. Kwaliteit en service zijn voor mij erg belangrijk (waarschijnlijk voor iedereen wel).

In ieder geval goed om te weten dat je dus echt niet met een kale kop in het rond hoeft te lopen.

groetjes,