PDA

View Full Version : Inhammen


Anoniem87
17 november 2009, 19:10
Ik krijg dus inhammen. Ik kon het eindelijk accepteren maar nu niet meer want mijn inhammen zijn groter geworden.

Op het moment gebruik Saw Palmetto 2caps ochtend en 2 caps avond. In de ochtend gebruik ik Rogaine 5% en avond Spectral DNC. Verder ben ik Fina aan het regelen.

Maar goed hiervoor maakte ik dit topic niet.

Ik vraag mij af hoe ik mijn inhammen kan camoufleren. Mijn haar is opzich wel dik genoeg maar bij mijn inham zijn gewoon haren weg en is er een gat ontstaan; Een inham dus. Ik vroeg mij af wat voor troep ik er in kan doen om het te verbergen.

Ik had ooit zo'n youtube filmpje gezien van een man die een pruik had met een soort lijm ofzo ik dacht dat het contact skin heet. Ik denk nu: Bestaat er niet iets als een 'mini pruik' die ik op mijn inhammen kan plakken ofzo?

Omdat ik een hoog voorhoofd heb en ook nog eens een breed voorhoofd is acceptatie voorlopig onmogelijk. Als ik mijn zelfvertrouwen in procenten zou moeten uitdrukken zou ik op -100% uitkomen. Zwaar klote allemaal. Ben onwijs depressief maar ik weet ook dat ik niet de enige ben. Ik hoop dat mijn vraag een beetje duidelijk was en dat er een oplossing voor is.

Hanna
17 november 2009, 23:01
Mini-haarwerkjes kunnen wel gemaakt worden, zeker van thin skin/contact skin (of watvoor fantasienaam dan ook)
Maak maar een afspraak met Sal van tophaar.nl. Hij zal je goed voorlichten over alle voor- en nadelen. Het wordt wel een dure hobby.
Verder consequent minox 5% blijven smeren op de inhammen om te zorgen dat ze in ieder geval niet groter worden.

Anoniem87
22 november 2009, 23:22
Over hoeveel geld hebben we het dan?

2x per dag smeren + zo'n haarstukje lijkt mij echt vreselijk wel. Ik houd het nu al met moeite vol

Hanna
23 november 2009, 13:27
In geval van haarwerkjes van thin skin met geïnjecteerd haar, die meestal om de 5-6 weken aan vervanging toe zijn, zal de prijs ongeveer €150 per maand zijn, inclusief onderhoud en service, denk ik, maar Sal kan je exacter vertellen hoeveel 't gaat kosten.