PDA

View Full Version : Reiki als oplossing


Sun Tu
4 december 2009, 03:35
Ik zeg dan wel reiki omdat mensen die mogelijk kennen maar zeg alvast dat ik reiki zelf nooit geleerd heb maar dit werkt min of meer hetzelfde.

Ik ben dan een beetje paranormaal maar ik heb erin geslaagd dit zover te ontwikkelen om mijn gezondheid te ondersteunen (hence reiki).

Zodoende wil ik dit ook aantonen om zo geen idee dat ik een charlatan ben niet het leven te gunnen.
Graag wil ik bij enkele mannen dit toepassen.

Vrouwen zou ik ook willen helpen maar omdat ikzelf man blijf ga ik eerst het bij een medeman wagen gezien haaruitval vaak uit meer hoeken kan opduiken.

Wat ik voorstel is:
In de talg net als in zweet zit een hormoon genaamd DHT.
Veele kennen dit hormoon al lang dus dat moet ik niet uitleggen.

Ik bied aan het produceren van DHT in talg uit te schakelen zodat je hoofdhuid stukken aangenamen aanvoelt en dit je haarverlies niet in de hand te werken.
Ook het aanpassen van de hoeveelheid talg wat naar stress de naare gewoonte heeft op hogere productie te blijven steken aan te passen naar meer optimale waardes, ect.

Zo dacht ik jullie wat meer vrijheid in het leven te gunnen en zo kunnen we elkaar helpen. Ik hoop dit voor een klein bedrag te doen wat op termijn voordeliger is. (voor zij die producten aankopen weten dat dit kan oplopen) Je gezondheid op zich zal dan ook nimmer lijden onder chemicalen of je viriliteit, spiermassa negatief beinvloeden.

Administrators kunnen me altijd PM'en hierover.

Ps er is geen handoplegging nodig dit kan allemaal op afstand!

moksel
22 december 2009, 15:08
Mijn voorstel is om dit een tijdje gratis te doen bij enkele vooraanstaande leden hier, dan kunnen zij hier positieve feedback geven en kunnen zo bewijzen dat jouw Jomanda-praktijken kaalheid tegen kunnen gaan.

Succes

RAAFIE
23 december 2009, 20:13
:yawn::puke: