PDA

View Full Version : erge uitval


veens764
10 november 2003, 16:07
als ik mijn haren was doet het daarna verschrikkelijk zeer en wordt erg snel geiiriteerd ik was het elke dag op zich kan dat geen kwaad denk ik
maar dat is niet alles ik heb erge uitval op moment mijn hoofdhuid doet zeer,snel vet en onderhuids klopt en steekt het
alsof er met spelden in geprikt word
kan het ziujn dat ik ontstoken haarzakjes heb?
wie heeft dit probleem ook??
heb nizoral gebrobeert,rooscure allemaal tevergeefs
wat moet ik doen
gebruik wel sinds 3 maanden fina,maar daar heeft het niets mee te maken had het daarvoor ook al
het lijkt wel een soort aanval op de hoofdhuid zeer strak en pijnlijk gevoel. kwaliteit van de haren is ook achteruitgegaan
ik rook wel veel moet ik zeggen
mischien vitamine c tekort
wie o wie weet hier wat voor of gebruikt hier wat tegen

Uitgeblust
10 november 2003, 16:09
Misschien is het een dom antwoord. Maar ik zou even naar een huisarts gaan, als ik jou was.

berre
16 november 2003, 08:15
Bij mij is ook zo begonnen ,gans mijn hoofdhuid deed pijn precies naalden die overal prikten.Mijn hoofdhuid die zeer strak aanvoelde,haren die zeer vet werden en na nen tijd massaal uitvielen.Het kwam bij mij over alsof mijn haren werden afgestoot op mijn hoofdhuid.Nu 20jaar later geloof ik meer en meer in een theorie dat bij sommige mensen dit een reaktie is ,van het lichaam dat bepaalde stukken van het lichaam aanvalt en wil afstoten.Dit is mijn opinie maarja wie ben ik??
Stress heefd er vast veel mee te maken