PDA

View Full Version : Wat is de realiteit van Hairmultiplication????


Henk21
16 november 2003, 19:00
Ben nu begin 20, zou Hairmultiplication al bestaan rond het jaar 2010> Is het 100%zeker dat het eraan komt?

Kunnen ze hierbij onbeperkt veel haren klonen en hiermee elke dichtheid en haarlijn creeeren?

Worden de haarzakjes gekloont ( met 25 cyclussen ?) of alleen enkele haren die als ze uitvallen niet meer terug komen. Laat je heirbij een enkele ingreep doen of moet je om de 2/3 jaar terugkomen.

Roland
16 november 2003, 20:19
ja, op deze vragen zou ik ook wel een antwoord willen. En natuurlijk wat eventuele kosten zouden zijn. Praten we dan over duizenden of tienduizenden euri?

jornkielman
22 november 2003, 01:54
nee hoor, dit duurt nog JAREN als het er ooit komt. Natuurlijk komt het er een keer, maar ik dnek dat het nog heel lang zal duren. Je moet er in ieder geval niet op wachten. Ik heb het vernomen van dokter NEidel en Leonhardt van transhair. Die zijn in NEW YORK geweest bij het jaarlijkse ISHRS congres.

ZIE:


http://www.transhair.nl/nieuws_klonen.htm


binnenkort volgt een uitgebreide update van hairmultiplication!

Robert18
22 november 2003, 17:48
In het beste geval is het er over 3 jaar. In het slechtste geval 6 jaar!

Waarom zou je er niet op wachten? Wil je liever een normale transplantatie nemen en voor de rest van je leven met een litteken en onhandelbaar dun haar rondlopen?

Kom op Jorn... Traditionele transplantaties zijn finito. Het is afgelopen. Bijna geen enkel slachtoffer van de haartransplantatie-industrie zou iemand aanraden een haartransplantatie te nemen.

Ikzelf geloof trouwens óók niet in Hair Multiplication als dé oplossing. Tenminste, niet bij mensen onder de NW3. Wacht af wat de nieuwste topicals doen! PEZ en 6BAP beloven so far heel wat goeds. Over een half jaar weten we meer.

BTW: Erg amateuristisch stukje van dat Transhair website-tje, zitten spelfouten in, en ze hebben niet eens de moeite gedaan dat Duits te vertalen...

Robert18
22 november 2003, 18:39
http://www.haaruitval.net/UBBNONCGI/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=3&t=000051

Transhair... :puke: :puke: :puke:

Zakkenvullers die hun geld 'verdienen' door mensen voor de rest van hun leven er belachelijk uit te laten zien.

Henk21
22 november 2003, 18:54
Originally posted by Robert18
http://www.haaruitval.net/UBBNONCGI/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=3&t=000051

Transhair... :puke: :puke: :puke:

Zakkenvullers die hun geld 'verdienen' door mensen voor de rest van hun leven er belachelijk uit te laten zien.

Gelukkig zijn er ook nog objectieve mensen op het forum :)

jornkielman
24 november 2003, 10:08
die spelfouten vallen volgens mij wel mee en het Duitse stuk wordt nog vertaald. Ik heb het stuk van onze chirurg dokter Leonhardt ontvangen en heb het gelijk op de site laten zetten.

Ik ben wel benieuwd owat voor slechte ervaring jij hebt met HT's. Je moet in ieder geval niet gaan generaliseren. Een HT is een goede oplossing tegen kaalheid en leidt echt niet tot onbehandelbaar dun haar...........

Robert18
24 november 2003, 10:25
GELUKKIG -THANK GOD- heb ik geen ervaring met een haartransplantatie. Maar je weet het zelf ook, dat bijna niemand tevreden is met een haartransplantatie, maar dat kun je niet zeggen omdat je voor Transhair werkt.
Op alle fora stikt het van de haartransplantatie-slachtoffers die waanzinnig balen van hun transplantatie.

jornkielman
11 december 2003, 23:13
waarom stel je die vraag niet aan een van de chirurgen die aangesloten zijn bij het ISHRS. Zie www.ishrs.org.

Ik hoor het wel!

jornkielman
11 december 2003, 23:14
http://www.ishrs.org./map/usa.html

Henk
7 januari 2004, 20:03
Eindelijk?? Kijk maar eens....

http://www.itzan.com

Jaapie
7 januari 2004, 20:10
Het lijkt er wel op?

http://www.itzan.com/prices-hm.htm

Jaapie
7 januari 2004, 20:12
Je moet wel minimaal 30 jaar oud zijn :S
6.000 haren planten word gedaan in 20 minuten...

Henk
7 januari 2004, 20:13
Ja, dat de eerste behandelingen duur zouden zijn lag voor de hand. Maar het is een doorbraak als het echt zo zou zijn.
En de eerste videorecorders waren ook niet te betalen.
M.a.w. : de prijs zal vast nog wel zakken.

Francis
12 januari 2004, 20:13
Originally posted by Jaapie
Je moet wel minimaal 30 jaar oud zijn :S
6.000 haren planten word gedaan in 20 minuten...
Great :( Op mijn 30ste is mijn jeugdig leventje totaal voorbij en ik heb er niet eens kunnen van genieten! Hopelijk doet dr. Gho zijn toekomstige behandelingen ook bij een jonger publiek!

Francis
17 januari 2004, 00:18
Zou Gho trouwens dit forum kennen - hoop van wel en ik hoop dat hij beseft dat er een heleboel mensen zijn die op hem aan het wachten zijn.

Ons toekomstig geluk ligt in zijn handen, vrees ik. Ik hoop dat door het nieuws van Dr. Bazan, Gho ook even een tandje bijsteekt en zijn protocols en testfases zo snel mogelijk afrond en op punt stelt!

jeroen
20 januari 2004, 21:06
hallo allemaal

in december heb ik een bezoek gebracht aan de (nieuwe) Gho-clinic in Maastricht. Omdat ik net als anderen natuurlijk graag wilde weten hoe HM en follikel transplantatie erbij staan heb ik hem hierover wat vragen gesteld. Deze zijn binnenkort te lezen op Mijnhaar.nl. (Het duurt nog eventjes, want Gho wil graag van te voren lezen hoe het wordt uitgewerkt en daar ben ik mee akkoord gegaan). Als de vragenlijst beschikbaar is, laat ik dat via een posting hier weten.

groeten van Jeroen

Jaapie
20 januari 2004, 21:13
Top van je, ik zou er wel weer eens een update van willen horen.

Henk21
15 februari 2004, 15:51
Het zeer boeiende interview is geplaatst!!

KLIK HIER (http://www.hairsite8.com/draft/hm1.htm)

Het belooft ons veel goeds!! De echt kale onder ons die er aan lijden hoeven nog maar een jaartje of 3/4 max te wachten

Francis
15 februari 2004, 16:06
Originally posted by Henk21
KLIK HIER (http://www.hairsite8.com/draft/hm1.htm)
Dit lijkt me wel niet het nieuwe interview te zijn, maar iets wat al een tijdje op HairWeb staat...

Henk21
15 februari 2004, 17:26
Originally posted by Francis
Dit lijkt me wel niet het nieuwe interview te zijn, maar iets wat al een tijdje op HairWeb staat...

Sorry :) ,

Aangezien ik het zelf nog nooit had gelezen dacht ik dat dit het interview was waar Jeroen het 3 posts eerder over had.

Mijn excuses

Francis
15 februari 2004, 18:49
Originally posted by Henk21
Mijn excuses
Geen probleem, hoor! ;)
Vraag me gewoon af in hoe verre dit interview nog up-to-date is. Zouden ze hun vooropgestelde termijn (4 jaar, interview dateert van in 2002) kunnen waarmaken? Ben eens benieuwd...

Henk21
15 februari 2004, 19:26
Originally posted by Francis
Geen probleem, hoor! ;)
Vraag me gewoon af in hoe verre dit interview nog up-to-date is. Zouden ze hun vooropgestelde termijn (4 jaar, interview dateert van in 2002) kunnen waarmaken? Ben eens benieuwd...

Ik maak me er niet zo druk om. Het komt zowiezo. Alleen de vraag nu is wanneer, over 2/3/4/5/6 jaar. Als ik die behandeling nodig heb zijn we waarschijnlijk een jaar of 10 verder. Ik vraag me af wat het gaat kosten. Zolang het onder de 50.000 euro blijft is het wel zeker dat ik in de toekomst zo behandeling ga laten uitvoeren. Ik denk dat ik zo`n beetje ronde vrouwachtige haarlijn laat maken ipv dat rechte wat ik nu (nog) heb.

Roland
16 februari 2004, 16:22
Ik zou allemaal nog niet te hoog van de toren blazen over Hm hoor. Ze moeten eerst nog maar's een methode vinden om de haren ook weer ín te planten, want dat lukt ze ook nog steeds niet. En 'tot 60%' dichtheid zegt me niets, foto's en echte contacten, pas daarmee kunt je zeggen of het succesvol is. En dat het zolang duurt terwijl het concept er al lang is, is ook wel erg raar niet. Als dit zou werken, zou toch eigenlijk de hele haarindustrie zich hierop moeten gooien? En dat lijkt ook niet echt te gebeuren..Ik weet het niet jongens, zit in hetzelfde schuitje maar ik zou wel eerst wat concretere feiten willen zien.

Roland

Henk21
25 februari 2004, 00:19
Wie weet het emailadres van de praktijk van Coen Gho in Maastricht??

Henk21
16 mei 2004, 16:14
hallo allemaal

in december heb ik een bezoek gebracht aan de (nieuwe) Gho-clinic in Maastricht. Omdat ik net als anderen natuurlijk graag wilde weten hoe HM en follikel transplantatie erbij staan heb ik hem hierover wat vragen gesteld. Deze zijn binnenkort te lezen op Mijnhaar.nl. (Het duurt nog eventjes, want Gho wil graag van te voren lezen hoe het wordt uitgewerkt en daar ben ik mee akkoord gegaan). Als de vragenlijst beschikbaar is, laat ik dat via een posting hier weten.

groeten van Jeroen

Jeroen hoe staat het...Ik kan je wel helpen aan een vragenlijst.. Mischien duurt het dan wat korter

Mailman
12 augustus 2004, 00:42
Edit: I.v.m. off-topic gedeelte verplaatst (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=3980) naar Haarimplantatie.

Henk21
15 augustus 2004, 14:21
Wanneer denken jullie dat HM beschikbaar komt voor het grote publiek met geld?!?!

Ik zelf denk binnen een jaar of 7

Hoe denken jullie hierover ?

victor Janssen
18 augustus 2004, 09:26
Wie weet het emailadres van de praktijk van Coen Gho in Maastricht??
Hoi Henk, kijk eens op www.ghoclinic.com (http://www.ghoclinic.com)
hun mailadres is info@ghoclinic.com

groetjes

victor

Tiuri
18 augustus 2004, 12:05
dat hele gho-gedoe wordt vast en zeker de nieuwste desillusie op haargebied. ik heb t sterke vermoeden dat dit totaal geen bevredigende resultaten gaat opleveren. je leest ook altijd dat er een KANSJE is dat de getransplanteerde haren aan de achterkant weer teruggroeien, die garantie kan totaal niet gegeven worden.

issy
1 september 2004, 21:56
Dit lijkt me wel niet het nieuwe interview te zijn, maar iets wat al een tijdje op HairWeb staat...Hallo,

Eindelijk de moed om eens te communiceren met anderen.
Wie heeft nog geen HT gedaan maar heeft ervaring met haarstukken c.q. pruik?

kevin
1 september 2004, 22:31
Ik heb best wel het idee dat dit misschien wel de oplossing kan zijn voor al kale of kalende mensen. Ziet er iig belovend uit.

Henk
2 september 2004, 06:39
Hoi Issy,

Probeer eens in de rubriek "haarwerken" een oproep te plaatsen. Er zijn hier genoeg mensen met ervaring met haarwerken. Succes.

Johnny
3 september 2004, 12:44
In Men's health staat deze editie weer een stukje over dat er in Engeland haarzakjes zijn verdubbeld. Bij muizen zou het schijnen te werken, over 5 jaar verwacht men resultaat bij mensen.

Bootyman
11 februari 2005, 07:36
Weet iemand toevallig hier meer over, en wanneer het ongeveer uit zal komen ?
Dit zal een doorbraak kunnen zijn voor iedereen maar vooral voor de mensen die meer haar willen zonder HaarTransplantatie ?
Gewoon eigen haar klonen of kweken en inplanteren op die inhammen :D

Dus er is hoop, ben dat gepest en aankijk zat je lacht van buiten maar huilt van binnen, haaruitval tast gewoon je jonge ziel aan :crybaby:
reacties als : Soow je wordt kaal ! of Opa kapsel of soww Dikke M op je kop doen je de das om :(

Ik ben iemand die geen HT wil omdat de prijs ten eerste hoog is en het eigenlijk helemaal niet aan zie staan heb geen vertrouwen erin, die litteken die je krijgt achter en op je hoofd en inhammen je moet er zowieso lang haar voor hebben als je een korte kapsel hebt heb je er niet zoveel aan.
En ik wil geen pillen of zalfjes slikken omdat je het resultaat wat je zoekt toch niet bereikt zonder bijwerkingen en gevolgen als je stopt.
Dus deze behandeling zou me redding zijn eigen haar kweken en dan erin droppen :D

Tiuri
11 februari 2005, 09:28
Gebruik de search, bootyman, hier is al erg veel over gezegd. Je moet sowieso in de rubriek Overige ontwikkelingen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=16) zijn.

boshaar
8 maart 2005, 01:27
dat witte blolletje betekend dat je haar weer terug groeit.


was dat nou zo moelijk;)

Tiuri
8 maart 2005, 14:41
dat witte blolletje betekend dat je haar weer terug groeit.


was dat nou zo moelijk;)nee hoor dat is helemaal niet waar.

Richard33
8 maart 2005, 17:24
nee hoor dat is helemaal niet waar.


Nou Laurensj volgens Plink wel en heb het ook gevraagd aan een arts van intermedica, en die vertelde mij een haar met een wit bolletje kom terug.

Tiuri
8 maart 2005, 17:59
Plinck en een arts van Intermedica... mja dat zijn inderdaad ERRUG betrouwbare bronnen...! :rolleyes:

*NOT!*

Richard33
8 maart 2005, 19:11
Laurensj weet jij dan een betrouwbare bron ?
Mijn huisarts wil mijn zeker niet helpen , hij vertelde mij ook dat er niks tegen te doen is alle medicijnen die er nu bestaan doen niks tegen kaalheid.
Wat er nu op de markt is waren medicijnen voor prostaat en bracht bij enkele
het voordeel dat het er haargroei kwam ,maar de kans is zeer klein.
Dus leuke huisarts he, maar denk wel dat hij gelijk heeft anders had hij zeker ook zelf wel fina geslikt, want we hebben ongeveer het zelfde haar.

pizzacat
10 maart 2005, 10:49
huisartsen moeten al heel veel moeite doen om bij te blijven bij de huidige stand van zaken. Dit betreft de normale ziekte beelden, AGA staat meestal niet of ergens onderaan op de lijst. Ergo de meeste huisartsen zijn niet/nauwelijks op de hoogte, laat staan dat ze 'bij' zijn op dit gebied. Daar is het, zoals ze in de UK beter zeggen, een GP, een general practitioner voor. Jack of all trades, master of none.

Mark82
13 maart 2005, 01:29
http://www.hairlosstalk.com/discussions/posts/104489.html

komt pas in 2007-2008. :(

Not bald yet
15 maart 2005, 00:30
Bedrijven die termijnen als "binnen 4-8 jaar" gebruiken, doen deze uitspraken niet om de patient gerust te stellen, maar doen dit slechts om beleggers te motiveren geld te blijven pompen in deze bedrijven... want het zou weleens het pareltje van de beurs konden worden...

Mocht het zover zijn dat men een groep gaat behandelen, zal het toch eerst weer de test moeten doorstaan. Blijven de gekloonde haren namelijk wel net zoals de normale haren bestaan of stoot het lichaam ze na bijvoorbeel 2 jaar weer af?

Daarnaast is er nog het kostenplaatje. Er zullen na de test toch ook weer jaren overheen gaan voordat het voor de massa betaalbaar zal zijn.

Wat ik daarnaast meeneem in m'n betoog, en waarvan ik gelijk zeg dat ik er m'n twijfels over heb is het volgende: De gevestigde orde op HT-gebied zouden het proces nog weleens kunnen vertragen doordat ze eerst de traditionele HT's willen uitmelken. Zo ook bijvoorbeeld de olie-maatschappijen die het rijden op waterstof voor de massa onmogelijk maken door het onbetaalbaar te maken; zij willen immers eerst de olie verpatsen totdat deze op is. Zo ook op HT-gebied.

Kortom; ik denk dat ik (25) het in m'n leven nog wel meemaak, maar of ik er tegen die tijd nog iets aan heb en/of kan betalen... daar zet ik grote vraagtekens bij.

kalevandaal
16 maart 2005, 19:20
Je hebt wel gelijk, maar toch denk ik dat er ook een voordeel kleeft aan het verrotte systeem van het kapitalisme en de commercie.

Iemand die in HM techniek een goudmijn ziet, zal er alles aan doen om dat te verwezenlijken. Dus ik denk wel dat het eraan komt, over de resultaten kunnen we inderdaad nog geen uitspraak doen helaas.

benieuwdnaarGho
2 mei 2005, 16:00
Hoi,

Ik ben ook vrij nieuw op het forum maar vind (ook met de search) geen antwoord op een aantal vragen:

1- begrijp ik het goed dat Haar Multiplicatie (HM) nog NIET uitgevoerd wordt?
2- Wat doet de Gho kliniek dan? Is dat Follikel Multiplicatie? En waarom hoor ik daar niemand over??? Het LIJKT zo op het eerste gezicht een goede methode die een vermenigvuldiging biedt van 80% (haarfollikels worden gesplitst en 80% blijft het doen).
Wat zijn de kritiekpunten?

Ik ga zelf binnenkort voor een gesprek naar Maastricht en kom graag beslagen ten ijs.

MVG

Henk
2 mei 2005, 16:39
Hoi,

Ik ben ook vrij nieuw op het forum maar vind (ook met de search) geen antwoord op een aantal vragen:

1- begrijp ik het goed dat Haar Multiplicatie (HM) nog NIET uitgevoerd wordt?
2- Wat doet de Gho kliniek dan? Is dat Follikel Multiplicatie? En waarom hoor ik daar niemand over??? Het LIJKT zo op het eerste gezicht een goede methode die een vermenigvuldiging biedt van 80% (haarfollikels worden gesplitst en 80% blijft het doen).
Wat zijn de kritiekpunten?

Ik ga zelf binnenkort voor een gesprek naar Maastricht en kom graag beslagen ten ijs.

MVG

Hoi,

Ik heb gehoord dat Gho niet meer verbonden is met de kliniek, maar dat de techniek nog wel wordt uitgevoerd.
Hoe het nu met Gho's Hairmultiplication gaat, nu Gho daar niet meer werkt, dat weet ik niet.
In theorie is het een prachtige methode, de FM-methode.
En ik heb er ook wel enkele goede verhalen over gehoord.
Wat ik wel eens al kritiek hoor, dat als je de haarfollikels gaat splitsen dat ze dan '"zwakker" worden. Dit kun je natuurlijk navragen als je daar bent.

benieuwdnaarGho
9 mei 2005, 12:13
Bedankt,

Ik ben er vorige week langgeweest en kreeg gematigd positieve indruk. Het is in principe FUE maar dan dusdanig uitgeoerd dat 50% van de weggenomen follikels uit het donorgebied nieuwe haren aanamken. Het verlies in het donorgebied is dus minder groot dan bij FUE, maar er blijft een verlies.
Ik heb inderdaad gevraagd naar de verzwakte haren maar men zei dat dit dus naar voren komt in die 50% die niet terugkomt en daarn ageen invloed mee heeft.
Het KLINKT goed, dus ik denk dat ik het ga doen. Maar ik blijf het vreemd vinden dat ander klinieken dit niet uitvoeren. What's the catch vraag je je toch af...

Henk
9 mei 2005, 16:47
Dat weet ik niet, misschien hebben zij alleen de know-how.
Of misschien zit er patent op. Maar het kan ook zijn dat andere klinieken hier niets in zien.

Tibetaan
13 mei 2005, 19:54
Van onze Amerikaans collega-haar-boarders:
http://www.hairsite4.com/dc/dcboard.php?az=show_topic&forum=7&topic_id=18908&mode=full

.. grappig :D

Volgens mij is de site van GHO-NL ook geupdate:
http://www.ghoclinic.com/index.php?menu_id=30&text_reference=Research%20and%20Development

Boeiend :) Wellicht niets nieuws, maargoed:

Als ik het allemaal goed lees zou het de komende jaren nog best wel eens hard zou kunnen gaan lopen. :)

Krielie
11 juni 2005, 18:59
Hallo

Enige discussie lees ik. Is er hier iemand die bij Gho is geweest? Ik ben er deze zomer geweest voor een eerste consult, en toen heeft hij zelf gekeken. Hij was toen nog niet weg dus. Is dat sinds kort dan, want ik overweeg serieus om te gaan. Ik ben nl. heel benieuwd naar ervaringen.

Krielie
11 juni 2005, 19:59
Dus echt iemand die de behandeling heeft ondergaan. Is er die hier? En hie is het bevallen?? Laat me aub iets weten. Bedankt.

Henk21
23 juli 2005, 16:15
Lees dit..
http://www.hairsite4.com/dc/dcboard.php?az=show_mesg&forum=7&topic_id=28662&mesg_id=28662&page=


Komt erop neer dat men binnenkort van 30 follikels een hoofd vol met 120.000 follikels kan clonen..

Guoy
23 juli 2005, 17:29
Dat klonen, was dat niet al een tijdje bekend, of is dit wat nieuws?

En je mag trouwens niet meer dit soort avatars hebben. Bovendien is het niet zo mooi als het asymmetrisch op en neer beweegt en het hulp nodig heeft. :D

Henk21
23 juli 2005, 17:32
Ja .. ben er al over ge pm't .. Ik zal hem weghalen

Guoy
23 juli 2005, 17:49
ja het maakt mij persoonlijk niet uit hoor! Maar er waren de laatste tijd veel discussies over. Ik kon me niet voorstellen dat iemand die gemist had, maar misschien was je al een tijdje niet online. :D

Haarmannetje
23 juli 2005, 18:04
Fantastische ontwikkelingen mensen!

Robert18
23 juli 2005, 19:36
Je zet ons wel héél erg op een verkeerd been!

Dit is allemaal slechts THEORIE.
Intercytex heeft nog NOOIT ene haar laten groeien, en ze gaan er ook niet van uit dat dit in de nabije toekomst zal gebeuren.

Jammer, maar vals alarm dus.

Henk21
23 juli 2005, 19:40
Je zet ons wel héél erg op een verkeerd been!

Dit is allemaal slechts THEORIE.
Intercytex heeft nog NOOIT ene haar laten groeien, en ze gaan er ook niet van uit dat dit in de nabije toekomst zal gebeuren.

Jammer, maar vals alarm dus.

Hoe kom je daarbij Robert..!?

Robert18
23 juli 2005, 19:58
Paar threads verder lezen op Hairsite....

Zowiezo is het nieuws rondom Intercytex al jaren oud.

Henk21
23 juli 2005, 20:09
Wat is jouw visie omtrend HM.. Wanneer denk jij dat het op de markt komt? Wie denk jij dat er het dichts in de buurt zit?

Robert18
23 juli 2005, 20:24
Daar kan ik zelf, vind ik, weinig over zeggen omdat het nieuws omtrent HM TOTAAL niet volg, en dat heeft natuurlijk een reden: Naar mijn idee duurt het nog minimaal 10 jaar voordat er iets bruikbaars is op de markt. Alleen de allerrijksten zullen dit kunnen betalen, en de resultaten zullen tegenvallen. Ik denk dat na totaal 20 jaar (vanaf nu) trial & error en concurrentie HM misschien een optie word, qua acceptabele resultaten en betaalbare prijzen.

Henk
24 juli 2005, 09:05
Dat klonen, was dat niet al een tijdje bekend, of is dit wat nieuws?



Inderdaad Guoy, er was ook al een thread over. Dus heb ik deze thread even samengevoegd.
Robert, goed opgemerkt. Het zal inderdaad waarschijnlijk nog wel een tijdje duren voordat het op de markt komt.

rizla
14 augustus 2005, 21:07
hm? onmogelijk! en je weet het onmogelijke duurt iets langer:P maar ik heb net een mailtje gestuurd aan intercytex met de vraag of ze nog mensen zochten voor de fda trails dus als het wat word zullen ze me een mailtje terug sturen denk ik

flappie
15 augustus 2005, 12:02
haha, ik hoop voor je dat ze nog iemand uit nederland nodig hebben :P.

rizla
15 augustus 2005, 16:22
naja ze zeggen in een mailtje dat ze mensen nodig zullen hebben in 2006 ook in engeland en das best te doen vind ik

edit: alleen weten ze nog geen datums:confused: dus erg geloofwaardig lijkt het me ook weer niet

Nick007
25 november 2006, 17:10
Hallo KRielie,

Ben je inmiddels geweest voor een behandeling en zie je al resultaat?

Groet,
Nick



Hallo

Enige discussie lees ik. Is er hier iemand die bij Gho is geweest? Ik ben er deze zomer geweest voor een eerste consult, en toen heeft hij zelf gekeken. Hij was toen nog niet weg dus. Is dat sinds kort dan, want ik overweeg serieus om te gaan. Ik ben nl. heel benieuwd naar ervaringen.

Nick007
25 november 2006, 17:13
Hallo allemaal,

Ik overweeg een behandeling bij Koen Gho maar heb eigenlijk nog niemand kunnen vinden die al resultaat heeft van een behandeling.

Bij deze mijn verzoek aan iedereen die een behandeling heeft ondergaan bij Koen Gho zijn ervaringen te delen.

Alvast bedankt,

Groet,
Nick

Henk
25 november 2006, 19:41
Hoi Nick,
Wat Gho aanbied is geen Hairmultiplication. Hij is wel bezig (geweest?) met de ontwikkeling hiervan.
Gho bied een andere techniek aan. Hier (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=8901) staat meer over deze methode.

Roy789
23 mei 2007, 19:11
Vragen over de toekomst en de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van haar

Wat kunnen we verwachten van het klonen van haar?

Deze procedure betreft het verwijderen van donorhaar van de niet voor kaalheid gevoelige gebieden op de schedel, om vervolgens de stamcellen waaruit haarfollikels groeien te isoleren en ze vervolgens te klonen in een omgeving buiten het lichaam, bijvoorbeeld in een laboratorium. Hierna worden de gekloonde cellen teruggeplaatst op de ontvangstgebieden. Met deze techniek, is met name voor patiënten die geen goede kandidaat zijn voor een haartransplantatie de mogelijkheid ontstaan om een grenzenloze hoeveelheid donorhaar te "maken" en te herplaatsen op de kale gebieden. Een hoofd vol met haar is nu zelfs mogelijk voor degene die nog maar één haarfollikel op zijn/haar hoofd over heeft. Omdat er ook veel minder donorhaar nodig is, zal er een veel kleiner littekenen door de procedure ontstaan. De gecultiveerde stamcellen van haar worden geïmplanteerd door middel van kleine injecties. Dit project levert minder traumaweefsel op dan de slit-techniek van FUT of FUE. Samengevat is klonen dus minder pijnlijk, er is minder verdoving nodig, het kost minder tijd en er is een kleinere kans op infecties na de operatie.
Wanneer is de haarkloon techniek beschikbaar?

Het klonen van haar zal hoogstwaarschijnlijk binnen een periode van vijf tot jaar jaar beschikbaar worden.
Wat kunnen we verwachten van genetisch onderzoek naar de behandeling van haarverlies?

Zowel wetenschappelijke als commerciële onderzoekers zijn druk bezig met allerhande onderzoeken om vroeg of laat de aspecten die alopecia androgenetica veroorzaken uitschakelen of genen te manipuleren die haargroei stimuleren. Echter, de eerste behandelmogelijkheden worden niet eerder verwacht dan over vijf tot tien jaar.

Ryan R
26 mei 2007, 01:13
Bron van dit verhaal?

INT
21 juni 2007, 18:29
http://frontpage.fok.nl/video/15329
Geen goed nieuws...

Ed rakket
22 juni 2007, 09:15
Bush is niet goed!

Roy789
1 september 2007, 18:39
bron: http://www.transmed-haar.nl/faq/toekomst.html

frank@
6 september 2007, 10:17
weet iemand al hoever ze zijn met het hele gebeuren. Ik las ergens dat ze in 2007 een tweede fase in gingen...........aangezien het al september is

martindeman
22 februari 2008, 16:48
Ik weet niet hoever ze er mee zijn. Maar dit vond ik op hairlosstalk.com:
http://video.msn.com/video.aspx?mkt=en-US&brand=msnbc&vid=3b251041-8028-403d-a6fc-e749264afc01

Follica heeft het patent en ze hebben er onlangs $5.5 milj aan inversteeders bij gekregen (Januari). Ik had ook ergens gelezen dat ze verwachten op ze vroegst in 2010 een product te lanceren.

Los van de technische mogenlijkheid, denk ik dat het product ook om marktingtechnische redenen ongeveer 1 -5 jaar later zal uitkomen. Daarbij is maar de vraag hoe betaalbaar het wordt.

Het zou uiteindelijk best wel eens kunnen dat het zoiets wordt als het "ophalen" van een botoxinjectie.

Jaapie
23 februari 2008, 12:10
Ik weet niet hoever ze er mee zijn. Maar dit vond ik op hairlosstalk.com:
http://video.msn.com/video.aspx?mkt=en-US&brand=msnbc&vid=3b251041-8028-403d-a6fc-e749264afc01

Follica heeft het patent en ze hebben er onlangs $5.5 milj aan inversteeders bij gekregen (Januari). Ik had ook ergens gelezen dat ze verwachten op ze vroegst in 2010 een product te lanceren.

Los van de technische mogenlijkheid, denk ik dat het product ook om marktingtechnische redenen ongeveer 1 -5 jaar later zal uitkomen. Daarbij is maar de vraag hoe betaalbaar het wordt.

Het zou uiteindelijk best wel eens kunnen dat het zoiets wordt als het "ophalen" van een botoxinjectie.

Klinkt interessant, maar het moet nog aan human trials beginnen waar intercytex allang mee bezig is.

Intercytex heeft een korte flash-animatie voor noobs gemaakt met uitleg over ICX-TRC.
Check: http://www.intercytex.com/icx/products/pipeline/icxtrc/?t=popup

Jaapie
23 februari 2008, 12:14
weet iemand al hoever ze zijn met het hele gebeuren. Ik las ergens dat ze in 2007 een tweede fase in gingen...........aangezien het al september is

Year-end clinical trial update
18th December 2007



ICX-TRC
ICX-TRC is a novel hair regeneration product. It consists of a suspension of autologous dermal papilla (DP) cells. These cells are able to stimulate the generation of new hairs when injected into the scalp in close proximity to the epithelial cells which generate the hair.
In September this year we announced the first results from the current Phase II trial. In the sub-group of subjects (5 in total) whose scalp was pre-stimulated at the time of injection all subjects showed substantial and visible increased hair counts at 6 and/or 12 weeks (13-105%). We believe this increased hair production is attributable to the interaction between the injected DP cells and the stimulated resident hair producing cells.
A further 5 subjects have now been treated with ICX-TRC using the pre-stimulation technique with 2 more expected in January. By the end of March 2008 we expect to announce preliminary 12 week data on up to 16 subjects in total and preliminary 24 week data on up to 10 subjects.


---

De phase II trial is al aan de gang, eind Maart krijgen we een belangrijke update te horen.

Henk
1 maart 2008, 11:55
Bedankt Jaapie voor de info. Het is een beetje de heilige graal voor kalenden.
Ik ben benieuwd waar ze eind maart mee op de proppen komen.