PDA

View Full Version : oproep aan margje!


elena1
20 november 2003, 10:26
Margje, ik zie dat jij aminexil hebt gebruikt? Heb jij de kuur afgemaakt? Hoe lang geleden heb je dit gedaan?

Ik ben nu bijna 5 weken bezig. Er valt steeds meer haar uit. Volgens kerastase zou er pas na 3 of 4 maanden nieuwe haargroei gaan plaatsvinden.

Zou graag iets van je horen.

Groetjes, Elena

margje
22 november 2003, 17:41
Hoi Elena1,

Helaas heeft het bij mij niks geholpen. Ik heb twee kuren afgemaakt (drie jaar geleden) en omdat ik geen verschil merkte ben ik er maar mee gestopt. Op dit moment smeer ik weer minoxidil, maar dat is ook tegen beter weten in. Ik moet alleen het gevoel hebben dat ik er ķets tegen doe. Anders voel ik me zo machteloos. En nou ja, bij sommige mensen helpt het wel, heb ik me laten vertellen. Bovendien, van niets doen wordt je haar sowieso alleen maar dunner. Als je de haaruitval kunt stabiliseren lijkt me dat al een prima resultaat.

Succes ermee!
Margje

elena1
25 november 2003, 15:32
Margje,
hardstikke bedankt voor je reactie.
Ik weet het nu gewoon effe niet meer.
Ben gewoon triest.
Haaruitval kan zo veel oorzaken hebben dat je niet meer weet waar je het zoeken moet of wat je eraan kunt doen.

Groetjes, Elena

margje
28 november 2003, 12:23
Hoi Elena,

Ja, ik weet precies hoe je je voelt. Je wil niet weten wat ik per dag bijvoorbeeld al aan vitaminen e.d. slik, plus het spul dat ik in mijn haren smeer... En dan valt het nog steeds uit. Ik sta erbij en ik kijk ernaar. Zucht.

Groetjes, Margje