PDA

View Full Version : Hans van Breukelen


pupuh
20 november 2003, 18:20
ik zag gister Hans van Breukelen op tv en volgens mij heeft hij een transplantatie gehad. Je kon het in ieder geval duidelijk zien. Misschien is het nog niet zo lang geleden gedaan want zijn huid was helemaal rood
Zijn er nog meer lotgenoten die het ook is opgevallen?

jornkielman
20 november 2003, 19:48
He Pupuh,
Van BReukelen heeft al een tijd geleden een HT ondergaan. Echter, zijn linkerkant was minder aan het worden. DIt kon je duidelijk zien. Gisteren tijdens NL-Schotland zag het er echt onnatuurlijk uit. EN Waarom: hij had camouflagespray in zijn haren. Dat kon je duidelijk zien. Je moet maar eens vaker naar hem kijken bij SBS6. De volgende keer zal die misschien geen Toppik in zijn haar hebben en dan ziet het er erg slecht uit. Hij is met laser behandeld en dat kun je echt goed zien(ik in ieder geval wel, maar ik zit er midden in) Gisteren had hij voor het eerst dat spul in alleen veel te donker en te veel.
Greetz
Jorn

Henk
20 november 2003, 20:12
Ik heb het gezien, het zag er inderdaad wel wat voller uit dan dat ik hem laatst had gezien. Je keek er een beetje raar op.
Dat zal dus inderdaad wel door die toppik komen.
Ik heb ook een beetje op Advocaat gelet. Toen ze hem filmden toen hij de trap opliep kon je precies de lijn zien waar zijn litteken zit.
En daarbij, het lijkt nog steeds helemaal niets.

bverotti
20 november 2003, 21:21
Proficiat voor het Nederlandse elftal ! Echt waar, ik kijk graag naar het Nederlandse team ... en dat van een Belg !

Advocaat zijn haar ziet er inderdaad erg dunnetjes uit. Ik had enkel de foto's gezien bij LA (ziet er goed uit dacht ik) en gisteren dus voor de camera ... viel echt tegen.
Tja .... de reclame boys he ! Zou hij gaan voor een 3de strip ?

Van Breukelen heb ik niet gezien ... heeft iemand een foto ?

jornkielman
20 november 2003, 21:57
terwijl advocaat zo'n mooi donorgebied had. Zijn donorgebied is echt een stuk kleiner geworden. Ik heb nog een WK band van 1994 USA liggen. Daar is ie nog camouflagekaal. Toen was zijn donorgebied nog 100%. JE kan wel zien dat er 2x een flink stuk huid is weggenomen bij hem en het resultaat is echt niet goed vind ik, al ziet hij er zo wel veeeel beter uit dan voorheen. Het kon alleen veel beter.

jorn

jornkielman
20 november 2003, 22:07
Van Ivo NIehe snap ik niet dat hij een HT ondergaat. Hij heeft een super donorgebied en heeft al tig jaar dat saaie ouderwetse kapsel, vinden jullie niet?

pindakaas
20 november 2003, 22:17
Originally posted by pupuh
ik zag gister Hans van Breukelen op tv en volgens mij heeft hij een transplantatie gehad. Je kon het in ieder geval duidelijk zien. Misschien is het nog niet zo lang geleden gedaan want zijn huid was helemaal rood
Zijn er nog meer lotgenoten die het ook is opgevallen?

Ik zag `m gister ook op tv. en twijfelde ook echt of het nou "echt" was of niet. Eigenlijk valt het gewoon op, het is TE gemaakt.

jornkielman
21 november 2003, 17:34
ik weet wel zeker dat het uit een spuitbus kwam. Ben benieuwd naar de volgende tv ervaring van Hans van B. ALs het goed is heeft hij dan niets in en valt het jullie gelijk op. DErgelijke spray kan wel mooi zijn, maar teveel is slecht. Ik heb ook wel eens Volluma in mijn haren laten spuiten, maar ik voel me er niet lekker bij. Ben bang dat het gaat lekken, al doet het dat niet. Verder is het niet echt nodig bij mij, vooral als ik mijn haar strak achterover doe.
Prettig weekend!

Jorn

Jaapie
21 november 2003, 21:47
Jah idd, ik wou dat van hans van breukelen ook posten maar wist niet zeker of hij een HT had ondergaan, het zag er zo onnatuurlijk uit! Leek aan de linkerkant wel poppenhaar.

jornkielman
22 november 2003, 01:32
HIj is dus bij Laser Aesthetic behandeld. OP zich wel lachen: ik reed 1.5 jaar geleden weg uit Vlijmen zag ik op 100 meter van transhair buiten 2 mannen staan praten, en jaja, een was Hans van BReukelen. Zou die geweten hebben dat op 100 meter transhair gevestigd is?
Ik ben toch echt benieuwd naar het informatiekantoor van laser-aesthetic in Parijs. JE moet eens op de site kijken. Ik geloof er NIETS van dat ze daar zitten:)

Pat
29 november 2003, 20:59
Jorn,
Leg eens uiut waarom geen enkele bekende nederlander zich bij Transhair laat behandelen?
Het is wel gemakkelijk om alle BN-ers die zich bij Laser A. hebben laten behandelen af te kraken en te zeggen 'dat het veeeeel beter had gekund' maar op de een of andere manier laat geen enkele BN-er zich bij jullie behandelen. Toch opvallend terwijl jullie 'zo veel beter zijn' dan L.A.
Dat de resultaten gewoon tegenvallen ligt denk niet zo zeer aan de kliniek maar gewoon omdat het gewoon de oplossing niet is. Ik heb nog nooit een 'live' resultaat gezien waarvan ik dacht 'geweldig'. Ja op plaatjes en andere commerciele uitingen lijkt het heel wat (ook de fotootjes op de Transhair website).
En als je Barney bijvoorbeeld in de reclame voor Laser A. ziet lijkt het aardig, maar als je hem dan gewoon weer ziet darten dan is het nog steeds 3x niks

pindakaas
30 november 2003, 12:05
Originally posted by Pat
En als je Barney bijvoorbeeld in de reclame voor Laser A. ziet lijkt het aardig, maar als je hem dan gewoon weer ziet darten dan is het nog steeds 3x niks

Bij die reclame gebruiken ze speciaal opgestelde verlichting... (kijk maar naar de sfeer, donker en op een regenachtige dag...) En bij darten is dat verreweg niet het geval :D

Ben het voor de rest helemaal met Pat eens, hoe zit dat eigenlijk Jorn??

jornkielman
1 december 2003, 09:41
Er zijn afgelopen jaar heel wat BN´ers behandeld bij transhair, maar daar wordt geen reclame mee gemaakt.

Pat
1 december 2003, 18:55
En uit privacy overwegingen ga jij natuurlijk niet vertellen welke... Het zou nu wel eens een keer mooi zijn als we nu eens echt konden zien of het resultaat van een Transhair HT beter was. Dus kom op, welke van die tevreden BN-ers heeft zich bij jullie laten 'doen'.

jornkielman
1 december 2003, 22:09
Klopt helemaal Pat!

Jaapie
1 december 2003, 22:29
Originally posted by Pat
En uit privacy overwegingen ga jij natuurlijk niet vertellen welke... Het zou nu wel eens een keer mooi zijn als we nu eens echt konden zien of het resultaat van een Transhair HT beter was. Dus kom op, welke van die tevreden BN-ers heeft zich bij jullie laten 'doen'.

Ik geloof er niet zoveel van.

Pat
6 december 2003, 23:42
lekker voorspelbaar antwoord. Er is gewoon GEEN ENKELE bekende nederlander die zich bij Transhair heeft laten behandelen en ik heb ook nog NOOIT iemand zich positief over transhair heeft uitgelaten, behalve dan 1 persoon die zich inmiddels al 2 jaar lang als 'stagiar bij Transhair' profileert.
Wat een zeldzaam amateuristisch gepruts als je op deze manier reclame probeert te maken. Hebben ze bij Transhair nu echt niet door dat dit ALLEEN MAAR AVERECHTS werkt?
Wat een triest gebeuren, elke keer maar op alle websites en forums reclame proberen te maken. Voor Transhair en het lijkt ook wel alsof Jorn er tot aan z'n oksels bij Boersma in zit omdat ie daar ook steeds naar refereert.
Dat je nu echt niet door hebt dat je door dit soort dingen jezelf en Transhair volledig belachelijk en ongeloofwaardig maakt.
Laat ik dan maar een anti-reclame beginnen

DOE NOOIT EEN HT BIJ TRANSHAIR!!! JE WORDT ER UITSLUITEND ZWAAR ONGELUKKIG EN VELE EURO'S LICHTER VAN.
HIER HEB IK NOG NOOIT IEMAND (BEHALVE DIE ENE 'STAGIAR'...) IETS POSITIEFS OVER HOREN ZEGGEN.

Nou kom maar weer op met je reactie Jorn,

Nate
7 december 2003, 13:45
Zag vanmorgen bij Harry Mens in de uitzending een heel stuk over Laser-Asthetic met die knetterman.

"A Ticket to the Tropic" kun je krijgen als je nu een ht bij hun laat doen,"Kerstactie".Dat mag ook wel als een behandeling 10.000 Euri kost.Als je zoveel te besteden hebt zit je ook niet te wachten op een gratis ticket of niet dan.:rolleyes:

Een haartransplantatie is niet een optie als je blijft kalen,kijk maar naar Jeroen Smits,wordt met de week erger als ik hem op tv zie bij trits..
Die Joling heeft er extensions bij dus is ook allemaal fake.

Snap niet dat Harry Mens hier zendtijd aan besteed.

jornkielman
7 december 2003, 16:22
Ik heb net die actie op www.l-a.nl gelezen over die Ticket to the Tropics................Ik vind het belachelijk!

jornkielman
7 december 2003, 16:25
Pat,
jij moet zowiezo nooit ergens een HT laten doen. Ik weet waar ik over praat. Laat mij in ieder geval overtuigd zijn, ik zit midden in de haarchirurgie. Ik ben tevreden en ik ben bijna afgestudeerd en dan blijf ik nog zowiezo een aantal jaar werken bij transhair & Aesthetic Team. Ik ben blij dat ik mag en kan praten met chirurgen die wereldwijd aan haarchirurgie doen.

Mathijs
7 december 2003, 17:46
Ik ben het helemaal eens met Pat. Jorn zit hier niet om met lotgenoten informatie ui te wisselen, maar promoot enkel Transhair! Want Jorn, welke haartransplantatiekliniek vind jij naast Transhair het beste? Niet aankomen met dat Transhair de beste is want dat weten we al of dat je met andere klinieken geen ervaring hebt en het daarom niet weet. Je zit in dei "business" dus dan heb jij wel een indruk wie het hier in Nederland nog wel aardig doet. Kijken of je naast "commercieel" ook "eerlijk" kan zijn. En wat betreft zijn studie kan ik bevestigen dat hij nog studeert aan de Erasmus, want daar reed hij vorige week nog rond met zijn Transhairautootje! Een echte studiebol is hij zeker niet aangezien zijn studiejaren.

Francis
7 december 2003, 18:54
Originally posted by jornkielman
Pat,
jij moet zowiezo nooit ergens een HT laten doen.
Laat "Pat," wegvallen en vervang "jij" door "je" en je hebt een gouden tip dat voor iedereen geldig is.
Geloof me, ik weet waarover ik spreek - ik heb zelf 2 "mega"-sessies achter de rug en ben diep ongelukkig!

Frans K
8 december 2003, 17:00
Helemaal eens met Pat en Mathijs. Ik zou je naam gaan veranderen Jorn. Want het lukt je natuurlijk nooit meer in deze business om geloofwaardig te blijven

Henk
8 december 2003, 19:13
Helemaal met jullie eens. Ik heb een jaartje geleden of zo, al beweerd dat hij over een paar jaar nog gewoon bij Transhair zou
werken. Dat gelul over dat stage-lopen en zijn afstudeer-scriptie. En dan de hele tijd de schijn ophouden van "misschien dat ik over een jaartje wel héél vanergens anders werk". Ja over een paar jaar misschien als
hairmultiplication er is, of wanneer 6 bap echt zo goed is als het lijkt.

Mathijs
10 december 2003, 15:45
Beste Jorn, nog steeds geen reactie van je vernomen. Is de vraag zo moeilijk?

jornkielman
10 december 2003, 20:44
Ik ben er gewoon hoor!
Wat was de vraag dan? Hebben jullie het al gelezen op www.l-a.nl? JE krijgt een reis naar de Tropen als je een HT ondergaat. Is niet verkeerd?

HAirmultiplication zullen we de komende 5 a 10 jaar nog niet gaan meemaken Henk! Ik hoop het wel, maar ik weet dat dat niet het geval is. www.ishrs.org kun je bekijken voor de laatste ontwikkelingen!

Ik ga PSV kijken!

Jorn

PS: ik hou me naam gewoon zo staan en ben nog net zo geloofwaardig als 2 jaar geleden!Alleen ben ik nu meer op de hoogte!

Frans K
10 december 2003, 23:17
dacht het niet , en zo denkt iedereen er over Jorn, dus hou maar op

jornkielman
11 december 2003, 11:41
We zullen zien. Let's hope so!

Roland
11 december 2003, 22:35
Misschien bot, maar ik lach mezelf ook ziek om je domme reclame-acties voor Transhair. Bij mij is het 'oor in oor uit', al wat jij zegt Jorn. Soms heb je echt zinnige info, maar meestal komt het toch weer neer op die k*t-reclame. En ik heb zelf een HT laten doen(flink klote, bij die zielige debiel van een Plinck) en er inmiddels verschillende gezien, dus ga mij niet vertellen dat een HT de oplossing is!! Echt niet! En mensen als Francis, mij en vele anderen blijven godverdomme gewoon met de stukken zitten, voor de rest van ons leven..denk daar maar eens over na, voor je weer iemand in je valletje wil lokken..

Achtelijke idioot

jornkielman
11 december 2003, 23:04
Hallo Roland,

beetje jammer om me zo te noemen, terwijl ik toch te goeder trouw ben en blijf. Nogmaals, de ervaringen met HT's zijn erg goed mits ze goed worden uitgevoerd en het verwachtingspatroon duidelijk is.

Nogmaals: ben je helemaal kaal en heb je geen schitterende situatie: Niet doen. Echter, heb je goed materiaal, waarom niet. Resultaten kunnen mooi zijn, je moet alleen het kaf van het koren scheiden en dat is moeilijk en subjectief, want wanneer weet je of een kliniek goed is??

Heb je alleen frontale kaalheid dan is een HT juist een goede oplossing, maar laat je WEL goed informeren en wees een kritische consument bij de info aanvraag en bij het consult!

Jorn

Frans K
12 december 2003, 00:46
kom op zeg, wanneer stop je nou met die onzin

Haarzoeker
12 december 2003, 13:44
Heb je alleen frontale kaalheid dan is een HT een mooie oplossing.

Wat denk je nou zelf, de rest van je haar valt later toch wel uit en dan heb je enkelt een zielig bosje geimplanteerde haren voor op je hoofd. Kaal kan niet meer vanwege het litteken.

jornkielman
12 december 2003, 13:46
Je hebt gelijk:

ik ga er dan van uit dat men propecia slikt om de rest van de haren te behouden. NOgmaals, de littekens zijn minimaal!!ALs het litteken te groot zou zijn, volgt een littekencorrectie. Dit gebeurt in een enkel geval.

Jorn

Haarzoeker
12 december 2003, 14:16
Nogmaals een reactie, propecia heeft in het uiterste geval 5 jaar effect. Het is dus onmogelijk om met propecia je haren voor de rest van je leven te behouden. Dus met of zonder propecia je eindigt toch met een zielig hoopje geimplanteerde haren voorop en verder kale schedel met een verplichte rand ivm het litteken. Nee dan nog liever scheermeskaal.

Frans K
12 december 2003, 14:19
inderdaad, propecia werkt eerste 2 jaar goed, daarna neemt de werking geleidelijk af, daarom ben ik overgestapt op dutasteride , de werking daarvan neemt misschien ook wel af over een aantal jaren, dat weet ik nog niet. 6 Bap , OSH 101 zijn wellicht mooie oplossingen.

Wat Jorn zegt is gewoon niet reeel en zijn mening is niet objectief

jornkielman
12 december 2003, 14:20
Wie zegt dat? De wetenschap verwerpt deze stelling van jou. En 6BAP, daar is wetenschappelijk nog helemaal niets van bekend, of wel?

Frans K
12 december 2003, 14:21
Dat is bull shit, wat jij beweert is wetenschappelijke onzin. Iedereen is het daarover eens, jij doet net of je boven iedereen staat en het wel even komt verkondigen. Ik denk dat het meerendeel van de forum bezoekers heeeel goed op de hoogte is en jouw inmiddels spuugzat is.

Als je gewoon informatie deelt is het prima, altijd komt het er bij op neer dat Transhaar z.g. nummer 1 is en iedereen moet weten. Hier bereik van alles behalve wat je probeert te bereiken.

jornkielman
12 december 2003, 14:49
An Editorial review of the Propecia 5 year results. We've all heard the story time and again. "Propecia maintains hair in 83% of men in a two year clinical trial for those who took 1mg daily". For over three years we've all wondered exactly how long Propecia could maintain that level of success, as the clinical trials continued without so much as a peep from Merck or the FDA. Now the 5 year results are in..

Well finally the pharmaceutical giant has spoken. For the complete article including specifics on the numbers and the incidence of side effects found after 5 years, please view the PROPECIA 5 YEAR RESULTS article.

Some men were on Propecia. Some men took a placebo (pill with no active ingredient in it). After five years, the men who had been on Propecia had an average of 277 more hairs in a 1 inch diameter circle area than those who were on the placebo. Reviewing the results from that viewpoint shows Propecia to be a complete success, and compared to no treatment at all, it has shown itself to still be the most effective clinically proven treatment around for maintaining hair count - now for at least 5 years.

But let's look at this from another angle. Comparing to Placebo (no treatment at all) is a piece of cake. Clearly placebo users are going to decline. What about the performance of those on Propecia though, from year to year? How did their status progress or decline as time rolled on, and the pills were popped?

After the first year of treatment, those that did regrow hair did so with an average of over 90 hairs in the specified area. By year two, that newly grown hair decreased to an average of 80. By year three, the new hair they had grown decreased in count to around 60. By year four it decreased to around 40 hairs. By the fifth year, the hair that Propecia had grown

If nothing else, Propecia continues to hold the title as the best possible treatment for long term maintenance of hair. No other hair loss treatment has been tested so rigorously and for such a long period of time, ever.

For younger men just starting to lose their hair, these 5 year results are exciting news. Men just starting to lose hair today are the first men in the history of the human race to keep a full head of hair when they should have otherwise gone bald. With Dutasteride in the pipeline, and several other potentials being researched, this 5 years of maintenance and slight growth for the majority of Propecia users is nothing but good news. Buying time has always been the name of the game.

For those who are looking to regrow, a combination treatment of Propecia, Nizoral, Rogaine, and Tricomin are the best possible options available, with clinical backing.

jornkielman
12 december 2003, 14:49
gevonden op :

http://www.hairlosstalk.com/newsletter/article110.htm

Frans K
12 december 2003, 15:40
je zegt het zelf al, lees hieronder

"'After the first year of treatment, those that did regrow hair did so with an average of over 90 hairs in the specified area. By year two, that newly grown hair decreased to an average of 80. By year three, the new hair they had grown decreased in count to around 60. By year four it decreased to around 40 hairs. By the fifth year, the hair that Propecia had grown 90 hairs '


samenvattend

na jaar 1 goed resultaat
na jaar 2 nog steeds goed, iets minder
na jaar 3 nog iets minder
en ga zo maar door.


Na 5 jaar heb wel een beter resultaat dan toen je begon, alleen had je dat resultaat al behaald na jaar 1 en is het daarna minder geworden.


Dus hou nou maar weer op met gepromoot . Finasteride 1 mg is een redelijk middel maar niet zaligmakend

jornkielman
12 december 2003, 17:20
ik heb ook niet gezegd dat het zaligmakend is, maar het is wel het beste medicijn momenteel voor haaruitval bij mannen door de androgenetica variant.

Frans K
12 december 2003, 19:50
dat is wederom niet waar. Dutasteride werkt beter

jornkielman
12 december 2003, 20:01
2 opmerkingen:

1) hoe ' wederom' ??
2) duta is nog niet vrij te verkrijgen. Alleen in Zweden geloof ik. Ik heb zelf met Glaxo contact gehad!

Roland
12 december 2003, 21:40
Hmm, dat láátste wat je zegt is dan eigenlijk wél weer interessant, want dan loop ik dus met 'neppe' duta rond te leuren. En met mij velen anderen...

Frans K
13 december 2003, 03:05
die jongen is niet wijs !

jornkielman
13 december 2003, 13:16
toch gek als ik midden in de wereld van de haarchirurg zit en via de mail ook met ISHRS chirurgen wereldwijd mail.OK, ik ben niet wijs.Dan trek je je toch niets aan van de antwoorden en threads die ik plaats!

Groeten van een onwijs geinteresseerde in alles wat met haarproblemen heeft te maken

Haarzoeker
13 december 2003, 13:30
Jongens wat je ook denkt over Jorn, hij heeft wel als een van de weinigen het lef om niet anoniem te posten over een redelijk delicaat onderwerp. En komt openlijk uit voor zijn haartransplantatie. Zijn kortzichtigheid over propecia [dat het voor altijd blijft werken volgens hem], en zijn commerciele uitspraken over ht's komen mij ook m'n keel uit.

Dus wat betreft het posten onder eigen naam verdient hij toch respect.

Henk
13 december 2003, 14:32
Daar verdient hij respect voor, maar aan de andere kant als hij niet onder zijn eigen naam had gepost, dan nog hadden we binnen twee weken doorgehad dat hij voor Transhair werkte.
Dat heeft hij waarschijnlijk zelf ook wel doorgehad.

Frans K
13 december 2003, 15:00
ik heb ook respect voor Jorn, maar hij wel objectief blijven en niet steeds reclame maken

Mathijs
17 december 2003, 13:25
Jorn, je tijd is nu wel geweest. Rot alsjeblieft op, de meerderheid is het daarmee eens. Ga adverteren in een landelijk dagblad! Hoepel op, commerciele pik!

Mathijs
17 december 2003, 13:30
Wat is ongeveer de haardichtheid van je transplantatie en welke verwachtingen had je. Misschien had je een goed gevulde haardos in gedachten. Hoe ziet het er allemaal uit is de vraag.

jornkielman
17 december 2003, 21:45
Beetje jammer Mathijs! Ik denk dat ik juist goede informatie geef. Ik zal voortaan de naam van de kliniek in Vlijmen niet meer noemen, ok?!. Echter, ik geloof dat de mensen die tegen mij zijn zowiezo geen HT overwegen omdat zij alleen maar nadelen zien.



De haardichtheid die na 1 behandeling bereikt kan worden is MAX 40%. Bij de inhammen ziet dat er na 1 behandeling meestal goed uit(bij mensen die blond zijn en bij mensen die een goede donorsituatie hebben>>Ik heb het nu over flinke inhammen). Na een 2e behandeling maximaal een optische dichtheid van 70%. DIt is dus optisch!!

jornkielman
17 december 2003, 22:44
Jongens wat je ook denkt over Jorn, hij heeft wel als een van de weinigen het lef om niet anoniem te posten over een redelijk delicaat onderwerp.

>>Ik ben ook benieuwd of er geen anderen anoniem threads posten die verbonden zijn aan een kliniek.......
Ik weet van de beheerder van kaalheid.pagina.nl, dit is de heer Hansen, dat er daar wel degelijk mensen bij zijn die in twijfel worden genomen.

Maakt mij verder niets uit hoor, vind het alleen een beetje jammer!

Frans K
18 december 2003, 14:41
je hebt wel lef om keer op keer hetzelfde te vertellen, niemand zit daar op te wachten !!@!

Mathijs
27 december 2003, 10:08
!

jornkielman
27 december 2003, 12:18
Ik heb eens wat nagevraagd bij de ISHRS en niemend kent het middel 6BAP, hoe komen jullie er dan bij dat dit het nieuwe wondermiddel is en alopecia bestrijden kan?
En grappige MAthijs, ik rot niet op. Ik kan veel mensen helpen bij het beantwoorden van vragen betreffende haarproblemen!!!

pindakaas
27 december 2003, 12:41
Originally posted by jornkielman
Ik heb eens wat nagevraagd bij de ISHRS en niemend kent het middel 6BAP, hoe komen jullie er dan bij dat dit het nieuwe wondermiddel is en alopecia bestrijden kan?

"Kunnen" kan altijd Jorn, maar euh... wat is er met je? Waarom begin je zo ineens over 6-bap?? Bang dat je baan op het spel staat of zo?? ;)

Frans K
27 december 2003, 13:03
zij kennen het nog niet omdat het vrij nieuw is.

Dutasteride zullen zij ook niet erkennen, dat wil niet zeggen dat het niet werkt, 6 BAP zal wel of niet zijn werking bewijzen. Jij loopt achter de feiten aan.

Ik zat trouwens je threads eens na te lezen. Je roept al ruim 2 jaar dat je al 3 jaar propecia gebruikt. Kom op , man, wees nou eens 1 keer objectief , iedereen kotst van je op deze manier. Als je echt input hebt zoals bij Pindakaas en een aantal anderen zal iedereen je meer gaan waarderen. In ieder zal niemand op dit forum naar Transhair gaan, een vrije slechte marketing strategie van je, je gooit je eigen glazen , dat kan je niet ontkennen

Jaapie
27 december 2003, 13:20
6-bap is eigenlijk pas bekend sinds 1 oktober. Maar als ze echt helemaal niets over 6-bap gehoord hebben trek ik toch zo mijn twijfels over die organisatie van je jorn.

jornkielman
27 december 2003, 14:41
vraag het zelf wereldwijd maar eens na. Ik heb nog niemand gevonden die het kent. OK, ik ben nog niet in het Oosten wezen kijken...............

Pat
27 december 2003, 16:06
Van de Transhair website:

"Onze Duitse chirurgen zijn niet alleen zeer ervaren, maar zijn ook echt specialisten op één vakgebied en daarmee onderscheiden wij ons duidelijk van de meeste andere klinieken," legt Jorn Kielman uit, die verantwoordelijk is voor het marketingbeleid van Aesthetic Team"

Ik dacht dat je stagiar was? Promotie gemaakt of maakt men bij Transhair een stagiar verantwoordelijk voor het marketingbeleid?
(wat weer een hoop zou verklaren overigens...)

PS: Hoe is het met de dwergpapagaai afgelopen?
http://marge.com/dierenarts/messages/1108.html

Mathijs
28 december 2003, 21:49
Beste Jorn,

Je wil dus beweren dat je nog niet van 6bap hebt gehoord?
Sorry hoor dan ben je dus geheel niet bezig met oplossingen naast die PR van je! Iedereen die zich serieus bezig houdt met het stoppen van haaruitval is hiervan inmiddels van op de hoogte. Iemand die dagelijks in die "wereld" verkeerd zou hiervan al eerder op de hoogte moeten zijn. Maar als je slechts op de PR afdeling van Traanhair werkt is je ook niets kwalijk te nemen, maar ontplooi dan je activiteiten op een andere manier bijvoorbeeld in een landelijk dagblad of in een tv commercial en niet op dit forum! Jorn als jij nog steeds een stagiar bent bij Traanhair dan leer jij ontzettend traag blijkbaar snap je daarom de boodschap dat je moet oprotten ook niet. Je kop vind ik overigens erg irritant om te zien, heb jezelf gecreerd! En een ht bij Traanhair was voorheen voor mij serieus een optie, maar je hebt het gevoel ontwikkeld dat jullie slechts sluwe commerciele pikken zijn. Ik zal Traanhair een mailtje sturen met het verzoek je te laten stoppen met je gelul op dit forum. Na twee jaar ben ik je echt zat. Vanaf het begin speel je al dit spel, was daarna even rustig omdat iedereen je toen ook zat werd en kwam vervolgens weer sluw terug. Nu is het tijd om echt te moeten opzouten. Ga onder een nieuwe naam verder en maak geen reclame meer voor Traanhair wanneer je ECHT ervaringen wil delen zonder belangen! Mail je functie eens door die je verricht bij Traanhair, wedden dat PR tot een van je taken behoort!!!!! JORN ROT OP!

jornkielman
29 december 2003, 09:39
Goedemorgen,

Waarom zou ik 6 bap moeten kennen als zelfs internationale chirurgen er ook niet van gehoord hebben(uit VS)?

Ik ken het via dit forum. ALs het zo revolutionair is dan zal het op korte termijn wereldwijd een wondermiddel genoemd gaan worden, toch?

Verder vind ik het een beetje jammer om mij een commerciele baas te noemen aangezien ik het allemaal goed bedoel. Dat mailtje moet je maar lekker sturen trouwens, ik ben benieuwd.

Verder weet ik dat er naast mensen als Mathijs, genoeg mensen zijn die mijn aanwezigheid wel waarderen. Verder is er niets makkelijkers om mensen via een forum af te kraken...beetje jammer. En sorry Mathijs, ik kan er niets aan doen dat mijn hoofd jou niet aanstaat. ZO lang ik er zelf maar tevreden mee ben.

Pat
30 december 2003, 01:24
Je hebt echt af en toe wel goede input. Waar ik alleen echt met mn verstand niet bij kan dat je maar blijft proberen Transhair te promoten, terwijl iedereen DAAR strontziek van wordt. En steeds maar weer 'Transhair is beter, Laser Aestetic is veel minder'.
Als je een beetje commercieel aangelegd bent zou je inmiddels moeten weten dat je hier zware anti reclame aan het maken bent en dat nu niemand van dit Forum er ook maar over zal denken zich een keer bij Transhair te laten helpen. Je tegen de concurent afzetten en die proberen af te kraken is commercieel het meest domme wat je kunt doen en alleen een teken van zwakte. Dit doe je ook nog eens zonder enkel argument, alleen de bekende Nederlanders aanwijzen die bij LA geweest zijn en bij wie het resultaat niet geweldig is, terwijl je geen enkele bekende Nederlander kan / durft te noemen die bij de Vlijmense tovenaars is geweest.
Ik denk dat alle gerenomeerde klinieken inmiddels echt wel goede artsen in dienst hebben en dat het uiteindelijk geen bal uit maakt waar je je kop laat verbouwen.
Aan de vele negatieve ervaringen van lotgenoten te lezen op dit forum is het gewoon niet de oplossing (heb al eerder gevraagd welke mensen echt happy zijn met hun HT en dan blijft het stil, terwijl de horror verhalen in overvloed zijn.
Je hoeft dus van mij niet op te rotten en je input kan best goed zijn, maar schrijf gewoon nooit meer over Transhair op dit forum. Neem dit gratis advies aan van iemand die al veel langer in de Marketing werkzaam is dan jij (aannemende dat je als 'stagiar' nog geen 15 jaar ervaring hebt;-)))

jornkielman
30 december 2003, 18:50
Hoi Pat,

ik heb nooit expliciet gezegd dat transhair beter is dan bijvoorbeeld LA, wel dat ik weet wat de verschillen tussen klinieken kunnen zijn. De resultaten kunnen ontzettend verschillen tussen de klinieken, al is dat moeilijk vast te stellen natuurlijk

Een goede chirurg met de juiste technieken kan niet veel beginnen bij een client die geen goede donorsituatie heeft, dus bestaan er idd geen tovenaars. Echter met de juiste instrumentaria en gekwalificeerd personeel(er natuurlijk van uitgaand edat dit zowiezo het geval is) kun je een hoop bereiken. Het maakt nogal uit of de grafts via microscopen wordt gesneden of met het blote oog om maar een eenvoudig voorbeeld te noemen.

Echter, de ontwikkelingen op haargebied staan niet stil en daar willen wij in meegaan, mits het een vooruitgang betreft. Vandaar dat de congressen jaarlijks worden bezocht door de chirurgen en leden van het OP-team.


Jij zegt:
Je tegen de concurent afzetten en die proberen af te kraken is commercieel het meest domme wat je kunt doen en alleen een teken van zwakte.

Natuurlijk is dat het stomste wat je kunt doen, maar ik doe dit niet zo specifiek zoals jij hier zegt. Ik vind dat ik kan zeggen dat je klinieken op haargebied niet zomaar met elkaar mag en kan vergelijken, dat is wat ik zonder aarzeling durf te stellen.


Groeten Jorn

Jaapie
30 december 2003, 18:57
Beste jorn,

Zijn het allemaal chirurgen bij transhair? Dus opleiding geneeskunde 6 jaar + opleiding chirurgie nog eens 6 jaar.
Er zijn steeds meer van die basisartsen die zich "chirurg" noemen, hoe zit dat bij transhair?
Ik bedoel, als ik me laat opereren door een "chirurg" zal ik toch eerst papieren willen zien.

jornkielman
30 december 2003, 19:08
Het zijn algemeen chirurgen die zich hebben gespecialiseerd in haarchirurgie. Ik zal het maandag wel eens precies navragen. Dat betekent dus dat ze 6 jaar gestudeerd hebben en daarna zich gespecialiseerd hebben in algemeen chirurg(ook weer 6 jaar?). Ik weet echter net hoe het met de opleidingen in Duitsland zit, maar ik zal het eens vragen. HEt zijn dus geen plastisch chirurgen.

PRobleem is dat een basisarts zichzelf cosmetisch chirurg(of esthetisch chirurg) mag noemen. Het is geen beschermde titel. Plastisch chirurg wel, maar wat heb je nu:

Er zijn veel matige cosmetisch chirurgen en veel goede plastisch chirurgen, maar ook veel goede cosmetisch chirurgen en slechte plastisch chirurgen.

Specialisme is het belangrijkste. Er zijn in Nederland veel klinieken die met niet al te veel chirurgen alle disciplines(alle ingrepen: van haartransplantatie tot liposuctie in de kuiten en alles wat er tussen zit)) aanbieden. Dat kan gewoonweg niet. Dat is hetzelfde als een timmerman die een heel huis gaat bouwen. Chirurgen die zich gespecialiseerd hebben, die moet je hebben, maar ja, hoe weet je dat.................Zeer kritisch zijn dus wanneer je iets aan je lichaam wilt laten veranderen

Frans K
30 december 2003, 19:26
wat ben je nu aan doen, een charme offensief net als m. jackson. We geloven je toch al lang niet meer, je blijft volhouden in je standpunten, en dat tekent je zwakte. Je bent een triest figuur

Nate
30 december 2003, 19:26
Originally posted by jornkielman
Goedemorgen,

Waarom zou ik 6 bap moeten kennen als zelfs internationale chirurgen er ook niet van gehoord hebben(uit VS)?


Dit klinkt mij bekend,deze uitspraak.Ik weet zeker dat je er wel van gehoord heb maar dat doet er niet toe.Ik weet hoe "haarchirurgen" op nieuwe middelen reageren,ze blijven stug ontkennen dat ze er nog nooit van gehoord hebben,immers ze zouden alleen hun eigen markt omverwerpen om er op in te gaan.Ontkennen is "goud".

6-Bap is geen wondermiddel en zal gezien moeten worden als een stap vooruit en niet als de oplossing voor kaalheid.Die wonderpil of topical komt er ooit nog wel.