PDA

View Full Version : Webpagina's


Raymond79
23 november 2003, 15:31
Dit is echt irritant:
Ik kom vaak op haarweb, hairsite en hairlosstalk. Deze site's beginnen dus allemaal met een H. Als ik nu naar hotmail.com ga en ik begin met typen van het hotmailadres dan verschijnen na de eerste letter H alle adressen die ik met de letter H heb bezocht. Dus eerst haarweb en dan Hairsite enz. Laatst was er een maat bij mij en die ging even z'n hotmail op mijn pc bekijken. En je raadt het waarschijnlijk al, alle haaruitvalsite's kwamen in de adresbalk te voorschijn. Ik heb het hem dus moeten vertellen wat ik op deze site's doe maar had dat liever niet gedaan.

Zijn er meer mensen die dit irritant vinden en kan deze site's op een of andere manier uit de adresbalk verwijderen?

pupuh
23 november 2003, 15:36
Hoi,

als je bovenaan op Extra klikt en dan op Internet-opties, moet je je geschiedenis wissen. en ook je bestanden verwijderen. Zo kun je je adresbalk opschonen

Jaapie
23 november 2003, 15:46
Jah inderdaad het staat bij mij in mijn favorieten, toen ik laatst naar een andere site wou in mijn favorieten, zag iemand uit mijn klas haaruitval en haargroeimiddelen in mijn lijst staan. DIe gast zat me meteen raar aan te kijken, dus ik zei ja dat is voor mijn shop :D
Het is wel irritant als mensen het niet begrijpen.

sim
23 november 2003, 22:30
Ja, herkenbaar!
Ik wis inderdaad regelmatig mijn geschiedenis, je kunt je computer ook zo instellen dat de geschiedenis dagelijks automatisch gewist wordt (via Extra en dan Internet opties...).
Meer trucjes op dat gebied ken ik niet...
Succes ermee!
Sim

Wendy
23 november 2003, 23:29
IE heeft ook een functie "'automatisch aanvullen"', die kun je dus ook uitzetten... Kijk even in de helpfunctie van Internet Explorer
Groetjes, Wendy