PDA

View Full Version : Kaalheid of verandering in haarstyle?


Julian
26 november 2003, 13:43
Hallo iedereen!!

Ik ben nu al ongeveer vanaf mei zorgen aan het maken over mijn haar. Want na 4 weken stressen voor de tentamens, begon mijn haar opeens heel erg uit te vallen. In het begin was ik bang voor dat ik kaal werd, maar dat gevoel was al snel weer voorbij wanneer het uitvallen opeens weer ophield.

Nu 4 weken geleden, is het mij weer opgevallen dat mijn haar speciaal op de plekken van mijn inhammen weer gaat uitvallen, tenminste het haaruitval valt nog enig zins mee, maar de plekken worden groter, voor mijn gevoel.

The point is, ik heb nu nog enige twijfel over dat ik kaal word, want ik had vroeger dik blond haar. Dat heeft de rest van mijn familie van mijn moeders kant ook. Allemaal heel dik een mooi haar. (Ze hebben wel allemaal krullen, behalve ik. Dat vond k ook wel speciaal) Alleen vorige jaar werd mijn haar vlakbij mijn baard steeds zwarter, dat ook mijn hoofdhaar werd, steeds verder gaat het veel zwartere stuge haar zijn plaats innemen voor mijn donker blond haar.

Nu is mijn vraag, word ik nou gewoon kaal of veranderd mijn haar gewoon??

Pleaze help me!!

Julian

Robert18
26 november 2003, 16:07
Ik was vroeger hartstikke blond. Nu harstikke donker. Maar dat is heel geleidelijk gegaan.

Zoals jij je nu voelt over je haar, zo voelde ik me ongeveer 4-5 jaar geleden. Het kán een voorbode zijn van kaling. Als dit het geval is, dan zul je over 3 jaar duidelijkere inhammen gaan zien schat ik. Maar maak je geen zorgen. Tegen die tijd is er naar mijn voorspelling een redelijk werkend middel om het proces om te keren.