PDA

View Full Version : ongewenste haargroei minoxidil


Charissa
5 december 2003, 16:51
Hallo,

Ik gebruik nu een half jaar minoxidil..het lijkt gelukkig te helpen!
Maarrr ik heb nu wel last van overmatige haargroei op mijn armen en in mijn gezicht...dit schijnt een normale bijwerking te zijn, maar mijn vraag is of dit blijvend is of trekt dit weer weg? Of gaat het pas weg als ik stop met minoxidil?
Ik weet niet wat ik vervelender vind haaruitval of haar in mijn gezicht? Verdorie...

Heeft iemand hier ervaring mee?

Groetjes,

Charissa

ingie
9 december 2003, 10:30
hoi charissa,

ik heb hetzelfde probleem, ook haargroei in mijn gezicht en op mijn armen, en de haren op mijn benen waren niet meer te epileren zo dik waren ze geworden! au!
Ik ben dus een paar maanden geleden al gestopt met minoxidil, want ik kreeg niet echt het idee dat het bij mij hielp.(op mijn hoofd dan):(
de haren in mijn gezicht zijn er nog wel, op mijn armen ook, de haren op mijn benen zijn wel dunner geworden nadat ik gestopt ben....

groetjes,

ingie

Andastra
27 mei 2004, 16:59
godver, rotminoxidil, ik heb m'n hele leven nooit 'n snor gehad, nu gebruik ik anderhalve maand minox en BAM een snor! nu mag 'k beginnen bleken *joy* nog iets extra waardoor ik aan m'n haaruitval wordt herinnert, nu is dat dus al:

- de minox
- de cystine
- de groene thee
- de speciale shampoo
- de cortizonezalf wegens allergie aan minox
- ontkleuringscrème

=> IK BEN HET ZAT

Cloud
29 mei 2004, 13:10
Zelf geen last van een snor, maar wel van... bakkebaarden, wat ik ook allesbehalve leuk vind! :confused:

En ja, ook ik word constant aan mijn haar herinnerd :
-minox 2x/dag
-tricomin spray 2x/dag
-MSM spray 2x/dag
-lasercomb 3x/week gedurende 20 minuten
-alle supplementen die ik slik op een dag (MSM, visolie, vitamine B complex, ijzer...)

Maar goed, ik hergroei er haar mee, dus is het wel de moeite waard.