PDA

View Full Version : Proefschrift vergroot inzicht in kaalheid


jeroen
8 december 2003, 21:31
Hallo

Aanvullend op de post van Pindakaas: lees hier wat meer info over het onderzoek naar haaruitval. Dit betreft een beschrijving van onderzoek naar de stoffen die haargroeicycli stimuleren. Ook wordt uitgelegd hoe het komt dat Minoxidil werkt om groei te stimuleren. Zie www.mijnhaar.nl, klik op Onderzoek.

Groeten van Jeroen

jeroen
11 december 2003, 21:31
Hallo!

Eventjes een reactie op mijn eigen post. De site www.mijnhaar.nl bestaat nu een poosje. Inmiddels hebben aardig wat mensen deze site bezocht, waarvoor dank! Toch wil ik graag weten wat jullie van de site vinden, en vooral of er nog verbeteringen mogelijk zijn. Dat hoor ik dus graag. Het is trouwens de bedoeling per veel mogelijk feitelijke informatie te geven over verschillende (mogelijke) oplossingen, dus daar wordt gewoon verder aan gewerkt. Opmerkingen en aanvullingen zijn dus welkom!

Groeten van Jeroen

;)

smart
7 januari 2004, 20:59
Beste Jeroen,

Heb even gekeken naar het onderzoek en dan is het voor mij duidelijk dat je hier een aantal vraagtekens op voorhand bij kunt plaatsen.
Deze meneer wordt simpelweg betaald door de fabrikant. Op zich niets mis mee maar dan kijk je anders naar een onderzoek en peots je de gegevens even wat op. Niet moeilijk namelijk want de blijft de 'waarheid'spreken.

Dus prima informatie maar kritisch blijven volgen..

Smart