PDA

View Full Version : Ruud Geels


Haarzoeker
9 december 2003, 18:09
Ik zag gisteren Ruud Geels op tv. Hij had een volle bos met haar terwijl hij vroeger echt helemaal kaal was. Dit resultaat was echt 100 keer beter dan dat van Dick Advocaat of Hans van Breukelen.
Wie weet waar hij een ht heeft laten uitvoeren?

Haarzoeker

thomas
9 december 2003, 19:13
Ruud Geels draagt al minstens 20 jaar een Toupet!

Thomas

Henk
9 december 2003, 19:20
Toch ligt mij er iets van bij dat hij vroeger een haartransplantatie heeft laten doen. Een jaar of vijftien geleden ofzo.

Haarzoeker
9 december 2003, 20:05
Hoe weet je dat Thomas, heeft hij daar dan openlijk over gesproken. En weet je ook waar hij die toupet heeft gekocht want het zag er heel goed uit.

thomas
9 december 2003, 20:43
Zo n 20 jaar geleden werd hij zelfs gebruikt in een reclamespot.
Toen kwam de 1e toupet uit die aan de hoofdhuid werd vastgezet. Welk merk etc weet ik echt niet meer.

Groet,
Thomas

Pat
10 december 2003, 00:38
Ruudje maakte vroeger reclame voor Hair Fusion. Hij was de eerste BN-er die reclame maakte voor een haar product.
Een resultaat als bij hem zul je nooooooooit met een HT behalen

bverotti
10 december 2003, 15:29
hehe zeg nooit NOOIT !!

Henk
10 december 2003, 19:22
Originally posted by bverotti
hehe zeg nooit NOOIT !!

Tuurlijk echt nooit. Omdat je nooit genoeg haar overhoud om te zorgen dat je van een Norwood 5 of 6 naar een Norwood 1 gaat.
Of het moet gaan om HM, maar met een ht nooit.

bverotti
10 december 2003, 20:02
100% gelijk Henk !
Ik hoop dat natuurlijk, net als de meeste van ons, dat HM of clonen ooit werkelijkheid wordt en we allemaal een volle bos haar kunnen hebben.

jornkielman
10 december 2003, 20:34
Ruud Geels was de eerste Bekende NL die een HT heeft ondergaan. Volgens mij in Engeland. Hij draagt nu al jaren een toupet, ziet er wel goed uit, alleen lijkt mij niets hoor.