PDA

View Full Version : Bijeenkomst zo. 29/02/04 (was: lang niet op het haarweb geweest)


mooswindhoos
16 december 2003, 15:55
Hallo meiden,

Moet eerlijk bekennen dat ik al weer een hele tijd niet op het haarweb ben geweest.
Het gaat goed met me, ben naar aanleiding van de vorige bijeenkomst en het verhaal van Marianneke een "gewone" kapperzaak binnengeweest en heb daar mijn pruik laten knippen.
Moet zeggen dat dit een hele overwinning voor mij is geweest.
Zomaar een zaak binnen gaan, zeggen dat ik een pruik draag en vragen of hun er gat in zien om te proberen mijn kapsel iets te verbeteren. En geloof me als ik ooit weer een toe ben aan een nieuwe pruik ga ik zeker weer naar een "gewone" kapperszaak.

Het is al weer even geleden dat we bij elkaar gekomen zijn.
Het leek mij leuk om in januari bij elkaar te komen.
Ik zal een datum prikken en dan een nieuwe thread aan maken.
Hoop dat we weer zo´n gezellige middag (en eventueel avond) kunnen hebben.

Groetjes en tot snel.

Moosie

Anjo
20 december 2003, 13:05
Hoe is het? Fantastisch dat je gewoon naar de kapper bent gegaan! Goed, hoor!

Annelies wil ook bij elkaar komen! Dus ik probeer ook weer van de partij te zijn, al is januari een zeer volle maand! Mag ik nog mee of klets ik teveel?

Groetjes,

Anjo

:)

Annelies
25 december 2003, 21:43
Heej meiden!

Heel cool van je Moos! Ik ben heel benieuwd naar je nieuwe kapsel! Heb foto's dat ik die van Dharma op heb, kijk heel erg uit naar mijn nieuwe!

Ik wil jullie ook heel graag weer zien, Dharma, Yvonne en Astrid hebben er ook weer zin in, wilde daarom voorstellen om een soort van openhuisje ofzo te doen bij mij?? Kunnen jullie meteen mijn huisje zien (en motortje).
Maar het mag natuurlijk ook bij iemand anders, het maakt mij niet uit. Woon nu wel op 15 minuutjes wonen van het CS!

Week 3 of 4 van het nieuwe jaar?? Op een zaterdag of een zondag?? En waar???

Ik hoor het graag, kijk er erg naar uit om iedereen weer eens te zien!

liefs Annelies
p.s. Anjo waarom zou jij niet meemogen? Je MOET er weer bij zijn ;)

Marloes
31 december 2003, 11:07
hoi,

Ik ben ook een tijdje niet op de site geweest, maar zou ook graag weer eens bij elkaar komen. Januari is alleen wel een drukke maand. Wintersport enzo... Maar ik hoor het graag wanneer het is en kijk dan wel ff of ik ook kan komen.

alvast een goed 2004 toegewenst!

Marloes

mooswindhoos
2 januari 2004, 15:00
Hallo meiden,

Ik zie dat iedereen het erg druk heeft de maand januari.
Is het misschien een goed idee om de eerste zaterdag van februari bij elkaar te komen.
Heb begrepen dat Annelies graag haar nieuwe huisje wil laten zien, ben daar erg nieuwschierig naar. Dus wat mij betreft een goed idee. Doen we de volgende keer wel weer een keer bij mij.
O ja Anjo natuurlijk rijden we weer lekker samen, voor jou maak ik graag een omweg. En we hebben al zo´n tijd niets van elkaar gehoord kunnen we weer lekker bijkletsen.

O ja iedereen die dit leest en ook zin heeft om te komen is natuurlijk welkom.

Wat betreft mijn openingszin zal ik even wat duidelijker zijn.
Zoals bij sommige van jullie misschien nog wel bekend noem ik mijn pruik ook wel mijn puppie zit een verhaal aanvast maar te lang om hier te schrijven.
Nu is het alleen zo dat ik nu een echte puppie heb.
Een Golden retriever van bijna 9 weken. Hartstikke lief maar super ondeugend. Dus daar gaat veel tijd in zitten.

Nou meiden ik ga nu weer stoppen, heb veel zin om jullie weer te ontmoeten.

Groetjes,

Moossie

Anjo
7 januari 2004, 15:18
Wauw!! Een echt pup! Hartstikke leuk, zeker vermoeiend? Is-ie al zindelijk? Hoe heet hij (of zij?).

Kunnen we de 14e februari proberen (de 7e kan ik niet). En een omweg kan ook andersom of we kunnen ergens onderweg afspreken, want mijn auto hoeft nu niet gekeurd te worden. Het maakt me allemaal niet uit en natuurlijk hebben we weer genoeg bij te kletsen. Gezellig!

Ik ben binnenkort jarig en vraag een pruik voor mijn verjaardag. Lachen, he? Ik wil de pruik die ik in maart bij de vereniging heb gepast, de zgn. party-look (was toen slechts 90 euro, maar ergens in Roermond verkrijgbaar). Zwart!! Mijn hele leven al een zwart koppie gewild. Leuk voor het uitgaan. Als het me lukt zet ik hem gewoon op of neem haar mee!

Groetjes,

Anjo :P

Mattie
15 januari 2004, 12:01
Hallo,

Ik val zo even binnen hoor, maar die open huis dag, is ie voor iedereen toegankelijk? Ik bedoel, kan ik er ook naartoe. Ben zo benieuwd naar ervaringen van pruikdragers en hoe het er echt uitziet bij mensen die het dagelijks dragen ipv op zo'n pop bij de kapper.

Anyway, ik hoor het wel.

Mattie

Anjo
16 januari 2004, 23:03
Natuurlijk ben je van harte welkom, iedereen trouwens die eens gezellig wil bijpraten over haar. Ik geef het maar even door, maar de bijeenkomst is bij Annelies, in het Brabantse. Ik heb haar voorgesteld om de 14e februari bij elkaar te komen… maar nu is het nog even afwachten wie er nog meer kan, want er zijn nog niet veel reacties.

Groetjes,

Anjo;)

Mattie
18 januari 2004, 15:15
Da's fijn.
Allleen kan ik zaterdag 14 feb niet (dan is de eerste Singles Beurs ooit in Den Bosch!). Maar een andere dag wel.

By the way: Ik sta op het punt er een te bestellen
:D ja wel: een haarwerk. Over een week ga ik een paar synthetische passen. Even kijken hoe dat er uit ziet.

Vond het zo goed van die kapper dat ie speciaal een zichtzending laat komen voor mij. Hij zoekt dan uit obv ons gesprek wat ie denkt dat ik leuk zou vinden en die kan ik dan op m'n gemak gaan passen. Allemaal vrijblijvend.

Nou, spannend hoor.

Annelies
22 januari 2004, 01:31
Hoihoi!

Ik heb tot nu toe nog weinig reacties gehad of men de 14e kan. Op Mattie na!
Nog maar even afwachten en anders 1 of 2 weekjes later dan maar??

Spannend Mattie! Ik ben erg benieuwd! Mag ik vragen naar welke zaak je gaat, want ik kom ook uit Brabant en ben op zoek naar een andere haarwerker...
Ben over de vorige nogal ontevreden...:(

Ik hoop dat we dus echt allemaal kunnen op de datum die we gaan prikken...
Ik hou jullie op de hoogte!

groetjes Annelies

yvonne
22 januari 2004, 10:33
hallo meiden,
lang niet geweest maar nu toch even gekeken.
Mijn haat groeit gestadig door (ik kan weer naar de kapper)alleen heb ik aan de onderkant nog 1 kaal plekje maar daar zit weer haar overeen
14 februari lijkt mij een goede datum prima bij Annelies (ik heb haar huisje al gezien leuk huisje)
Ik hoor het wel
Groetjes ; yvonne

astrid
23 januari 2004, 15:15
Hallo allemaal!!!

Ik had Annelies al een mail gestuurd dat ik de 14e febr. ook niet kan. Althans wil ik iets leuks gaan doen met mijn schatje!

Maar een ander keertje wil ik ook dolgraag komen. Ik was inderdaad vergeten dan An een nieuw optrekje heeft, wil ik natuurlijk ook zien!

Is er al een datum, zou het ook kunnen op 28 febr.?
Ik had het An al verteld, maar ik heb mijn haar weer terug. Ik dacht dat het misschien voor de meesten niet zo leuk zou zijn als ik erbij ben. Zij vond het in ieder geval niet erg, misschien vinden jullie het wel vervelend? Laat maar weten hoor. Maar dan wil ik wel horen hoe het was!

Tot mailens weer!
groetjes Astrid

Mattie
23 januari 2004, 15:50
heb jij je haar terug?

Hoe dat dan? Vanzelf?

Nou, gefeliciteerd meid, zal je wel blij mee zijn.

Ik zou zeggen: geniet ervan.

astrid
23 januari 2004, 16:42
Hoi Mattie,

Ik heb volgens mij een storing gehad met mijn hormonen. Ik was van pil veranderd en binnen no time was ik bijna kaal. Ook had ik toen enorm veel stress prive. Ik heb meteen mijn oude pil teruggenomen na iets van drie verschillende pillen geprobeerd te hebben. En nu ben ik anderhalf, 2 jaar verder. Langzaam echt heeeeeeeel langzaam is het terug gekomen. Ik heb ook ruim een jaar met een pruik gelopen. Ik dacht dat ik dood wilde gaan! Het is niet meer mijn haar van vroeger, het is ietsje anders. Voelt anders aan en de nieuwe haaren groeien een beetje krom, althans ze hebben een slag erin ofzo. Maar ik ben inderdaad heel blij, ondanks het feit dat ik nu kort haar heb.
Vandaar ook mijn vraag aan jullie allemaal. Ik zou mij ook een beetje bedroefd voelen als zo iemand als ik erbij zou zijn. Ik vind het ook helemaal niet erg als iemand bezwaar heeft. Ik weet wat het is, heb het allemaal meegemaakt, dus.

groetjes Astrid

Mattie
23 januari 2004, 22:10
Astrid,

Hoezo bedroefd? Je geeft toch zelf het antwoord al: je hebt het allemaal meegemaakt en weet waar het over gaat.

Ik zelf zou het juist vreemd vinden als andere mensen bedroefd worden omdat jij je haar terug hebt en ik zou er helemaal van opkijken als je dan ergens ineens niet meer welkom zou zijn.

Maar ja, da's mijn mening en ik ben ook nooit bij zo een bijeenkomst geweest.;)

Annelies
24 januari 2004, 00:12
Hoi Astrid,

Gekkerd zeg! Het gaat om jou!! Niet om je haar. Je bent meer dan welkom, kunnen we eindelijk eens bijkletsen.
En ik ben keiblij voor je dat je je haar terug hebt. Jij bent het levende bewijs dat het haar ook weer terug kan komen (voor degenen die het even niet meer zien zitten ;)

Ben ook erg benieuwd naar je korte coupe! Je zult mij haast niet meer herkennen ben ik bang.. Heb nog geen dig. foto helaas...

Ik bedenk me nu dat Yvonne ook zou komen en die heeft haar haar ook weer terug!
Je komt he!

groetjes Annelies

marianneke
24 januari 2004, 17:52
Hallo,

Ik wil even doorgeven dat mijn zusje en ik allebei helaas niet op de 14e februari kunnen. Als het op een andere datum kan, graag. En anders komen we gewoon de volgende keer....

Groetjes Marianneke

mooswindhoos
25 januari 2004, 11:55
Hoi meiden,

Met die datum lukt het nog niet zo he.
Had net naar Annelies gemaild dat wat mij betreft de 14de okay is, ondanks het feit dat het valentijnsdag is.
Maar nu zie ik hier dat er toch een aantal mensen niet kunnen.
Misschien is het handig om nog voor 1 keer de datum te veranderen naar 28 februari. Voor alle mensen die willen komen is het denk ik handig dat je in deze thread dat even aangeeft. Zodra bekend is wie er komen is het misschien handig om een nieuwe thread aan te maken met als onderwerp BIJEENKOMST 28 FEBRUARI 2004.

Ga nu weer stoppen want het is zulk lekker weer, ga met mijn echte puppie lekker in het bos wandelen.

Groetjes,

MOOSSIEHETWANDELDOOSIE

Mattie
25 januari 2004, 16:01
OK dan!
de 28e staat genoteerd.

Groeten,
Mattie

Annelies
27 januari 2004, 00:02
Wat mij betreft prikken we deze datum, vanaf een uur of 14??

Marloes
28 januari 2004, 10:21
helaas dan ben ik er niet bij want ik moet werken, volgende keer beter.

Groetjes
Marloes

astrid
28 januari 2004, 10:40
Hoi allemaal,

Ik vind 28-2 ook goed. Ik moet wel werken, maar ik probeer iets te regelen. Ik hoor wel waar en hoe laat.

groetjes Astrid

Annelies
28 januari 2004, 18:27
Heej meiden,

Oei oei dat zeg ik nou wel gauw, maar ik weet niet of ik wel vrij kan krijgen, want het is die week ontzettend druk op mijn werk: iedereen wil met vakantie dan.. Misschien dat het me lukt tot een uur of 13 te werken en de rest vrij..
Ik probeer het te regelen, als het goed is moet het wel lukken!

Als het doorgaat, jammer dat je er niet bij kan zijn Marloes.. en ik hoop natuurlijk dat je wat geregeld kunt krijgen Astrid!

groetjes Annelies

Anjo
29 januari 2004, 11:19
Helaas, ik kan de 28e niet.. ik moet naar het tejater! Dat klinkt zielig maar is ook hartstikke leuk. Ik ben graag de volgende keer van de partij, hoor!

Groetjes,

Anjo;)

Annelies
29 januari 2004, 19:42
Alleen 's middags Anjo?? Krijg je wel een lunchpakketje mee voor in de auto terug, kun je zo door naar het tejater rijden ;-)

Anjo
30 januari 2004, 11:19
Leuk idee, maar als we pas 's middags bij jou verzamelen is het echt te kort dag. Ik ben zeker 3 uur reistijd kwijt... Ik moet (ook heeel vervelend) met een vriendin uit eten dus weer op tijd terug zijn. Als je om de hoek woonde was ik direct gekomen, maar nu is het veels te ver weg! Toch jammer!

Groet,

Anjo
:sad:

Annelies
31 januari 2004, 13:13
snif snuf..
volgende keer beter???
:sad: :sad: :sad:

wel veel plezier toegewenst, ik ga ook altijd graag naar tejater (liefst cabaret)!

mooswindhoos
1 februari 2004, 21:17
Hallo meiden,

Ik zie dat er weer veel meiden niet kunnen op de 28ste.
Misschien dat iedereen 3 datums kan aangeven wanneer zij kunnen en kunnen we de overeenkomsten zoeken en dan de datum eindelijk vastleggen.
Op het moment dat ik dit typ heb ik mijn agenda niet bij de hand dus kan nog even niets aangeven.
Dit lijkt mij tot nu toe dan misschien toch nog de beste oplossing om wel met zijn allen bij elkaar te komen.
Hoop op jullie reacties.

Groetjes,

Moosiehetdatumdoosie

Marloes
2 februari 2004, 10:09
Hier een aantal data dat ik kan:
zondag 29 februari
zaterdag 6 maart
zondag 7 maart

maar als je iedereen die wil komen zijn email adres hebt kun je via afspreken.nu data opgeven en dan houdt die pagina voor je bij wanneer de meeste kunnen. Ideetje??

groetjes
Marloes;)

astrid
5 februari 2004, 10:29
Dames,

in het weekend komt het mij nooit goed uit, ik moet zaterdagen werken en zondag is de enige dag dat ik vrij ben samen met mijn vriend, dus ik pas me gewoon aan jullie aan. Ik lees wel wat het wordt.

groet Astrid

Annelies
5 februari 2004, 21:55
Heej meiden,

De 29e zou ik sowieso wel kunnen, voor de 6 of 7e moet ik verlof vragen op mijn werk (tenzij ik gunstige uren word ingedeeld, maar daar kan ik niet vanuit gaan.. staan jullie op de stoep zit ik nog in de lijn!).
Ik hoor het wel, anders zijn er misschien nog wel collega's tot ruilen bereid.

hope to cu soon,

grtz Annelies

Heej Moos hoe is het met je puppie?? Vreet ie je bank al op?! ;-)

marianneke
5 februari 2004, 22:54
Hey allemaal,

Wij (mijn zus en ik) kunnen de 29e ook!! Voor de 7e weten we het nog niet precies....
We horen nog wel welke datum het geworden is.

Groetjes Mariannneke

mooswindhoos
10 februari 2004, 12:43
He meiden,

Ik zie dat de meeste die tot nu toe gereageerd hebben op zondag 29 februari kunnen.
Ook ik kan die datum.
Als ik het goed gezien heb kunnen de volgende meiden zowiezo:

Marianneke + zus
Annelies
Marloes
Monique
Astrid (misschien???)

Ik weet niet welke meiden we misschien even moeten mailen om ook nog uit te nodigen. Van de bijeenkomst die bij mij thuis was heb ik geloof ik nog wat printjes liggen met de e mail adressen van de meiden die er toen waren. Misschien dat ik die in ieder geval nog even mail.
Als deze datum voor iedereen verder akkoord is wil ik graag een nieuwe thread maken zodat het duidelijk wordt dat het weer om een bijeenkomst gaat.

PS met mijn puppie gaat het goed, ze heeft nog niet zo veel gesloopt maar is wel erg ondeugend.

Groetjes,

Moos

mooswindhoos
18 februari 2004, 09:50
Hallo meiden,

Ik zie geen reactie meer naar aanleiding van mijn vorige berichtje.
Kunnen we de 29ste vastleggen???
Graag even jullie reactie.

Groetjes,

Moossie

Anjo
18 februari 2004, 14:03
Waarschijnlijk kan ik ook de 29e! Ik moet alleen wel de volgende dag weer werken, dus wordt het geen nachtwerk, hahahaaha.

Zet mij er dus ook maar op! Ik wacht verder wel af..

Groetjes,

Anjo;)

dharma
22 februari 2004, 16:13
Hallo allemaal,
Ik zou er graag bij willen zijn, weet alleen nog niet zeker of ik kan. Ik hoor het graag als de datum defitief is, dan zal ik proberen een oppas te regelen voor mijn zoontje.
Groetjes,
Dharma

Anjo
24 februari 2004, 22:59
Gaat de bijeenkomst van zondag 29 februari nog door? Zullen we even actie ondernemen?

Laat het even weten!

Groetjes,

Anjo

yvonne
25 februari 2004, 17:20
Hallo allemaal,
Na intensief contact met Annelies hebben wij bedacht dat iedereen bij mij van harte welkom is zondag de 29ste.
Annelies is namelijk ziek
Als alle belangstellenden even mailen naar b.swart@chello.nl krijgt iedereen een routebeschrijving en het adres.
Ik woon trouwens in Helmond maar een klein stukje verder dan Eindhoven....
Mocht het trouwens niet lukken komende zondag is een andere datum ook best . bij mij kan het altijd
Ik hoop wat te horen !!!
Groetjes ; Yvonne
:P

yvonne
25 februari 2004, 17:26
Hallo Dharma,

Wat mij betreft neem jij je zoontje gerust mee naar helmond.
ik heb zelf ook 2 kinderen, die houden hem wel bezig
Groetjes : yvonne

Anjo
25 februari 2004, 23:28
Leuk! Ik kan in ieder geval en heb je ondertussen al een mailtje gestuurd!

Groetjes,

Anjo;)

dharma
26 februari 2004, 22:53
Beste Yvonne,
Dank je voor het aanbod dat mijn zoontje meekan. Toch twijfel ik nog een beetje, ik heb er erge zin in om bij elkaar te komen, maar ik zie er wel erg tegenop om met dit weer zo'n lange tocht te maken (ca. 3 uur heen en 3 uur terug) en ik moet ook weer vroeg weg, omdat ik het voor mijn zoontje niet te laat kan maken. Ik denk er nog even over na.
Groetjes,
Dharma

mooswindhoos
27 februari 2004, 08:15
Hoi Yvonne en andere meiden,

Even over aanstaande zondag.
Ik begrijp dat we bij Yvonne samenkomen.
Graag hoor ik nog even hoe laat en een routebeschrijving/adres.
Moet je wel via persoonlijk mail doen hoor Yvonne.

Misschien dat we voor de volgende keer zondag gelijk een datum af kunnen spreken.

Kijk in ieder geval uit naar zondag.

Groetjes,

Moos

Annelies
27 februari 2004, 23:59
Hoi meiden,

Door alles heen heb ik niet echt kunnen bijhouden wie er wel en wie er niet kan..
Ik heb Marianneke nog gesproken, zij komt misschien alleen, omdat haar zus voor die dag al iets had afgesproken, maar misschien viel het te combineren!

Zijn we verders niemand vergeten? Marloes, Astrid??

Vanaf hoelaat zijn we welkom??

grtz Annelies

Marloes
28 februari 2004, 12:22
hallo allemaal

ik moet het helaas laten afweten want ik lig al dagen ziek in bed. En ik zou jullie niet willen aansteken, had gehoopt dat het over zou zijn maar helaas, volgende keer beter.

groetjes
marloes

yvonne
28 februari 2004, 15:37
Hallo meiden,
Het is nu echt geregeld Zondagmiddag zijn jullie van harte welkom bij mij.
Als ik iemand ben vergeten aarzel niet en mail!.
Tot nu toe heb ik bericht van Anjo, Dharma, Moos Annely en Marianneke en misschien zus van Marianneke.
Tot ziens
Groetjes : yvonne

marianneke
29 februari 2004, 21:15
Hey meiden,

Ben net thuis, nadat ik ons Angela heb afgezet.... Maar ik wilde even laten weten dat het weer ontzettend ofwel kei gezellie was!!!!!!!
Wanneer was de volgende data ook al weer??? Juli?

Greetz marianneke

Annelies
3 maart 2004, 20:07
Heej meiden,

Ik vond het ook erg gezellie voor mij kan het niet snel genoeg juni worden. (juni was het toch?? :confused: )

grtz Annelies

p.s. en Yvonne hartstikke bedankt dat het op het laatste moment bij jou kon en voor de gastvrijheid!

Annelies
4 maart 2004, 10:12
:) :) :)Ik heb friends 4-ever leren kennen!!!

Anjo
6 maart 2004, 09:13
Ondanks de lange reis (wel gezellig hoor, Moos!) vond ik het weer hartstikke gezellig om eens bij elkaar te zijn. Annelies, ik ben reuze benieuwd of je de 'Carolien Tensen' look nog opgehouden hebt! Ik vond het heerlijk om eens andere pruiken te passen, jammer dat ik Anneke Grönloh echt geen knap mens vind:D! Ook was het een erg leerzame bijeenkomst; nu weet ik ook het verschil tussen patat en friet en met of met mayo. Ik heb nog buikpijn van het lachen...:puke:.

Bedankt meiden, heerlijk dat je zo lekker lang kan kletsen over haar! Natuurlijk ben ik de enige (jong van geest) die de nieuwe datum kon onthouden: zaterdag 3 juli. Houd hem vast! :D

Groetjes,

Anjo:cool:

Annelies
7 maart 2004, 14:08
Ja ik heb hem de hele week vol trots gedragen... Ik liep zelfs weer met een klein beetje rechte rug... Waarom heb ik elke keer zo'n pech gehad?
Ik moet zeggen synthetisch of nou ja deze is wat luchtiger, ik heb een koud hoofd buiten!! goeiendag! Maar ja wie mooi wil zijn..

Ik was wel zenuwachtig naar mijn familie gegaan, maar die vonden het wel mooi (gelukkig..). Voorlopig hou k het bij deze. Ik twijfel alleen, jullie zeiden dat ik hem eigenlijk nog een klein stukje korter moet doen. Maar ik weet het eigenlijk niet. Ik had het aan een andere vriendin gevraagd die vond het niet zozeer nodig.. dus nu weet ik het niet meer??!

Anneke Grönloh is een dure look, moet je wel veel wijn aanschaffen, en als je na verloop van tijd in de spiegel kijkt, word je wel steeds knapper!

Verschil tussen patat en friet?? Vertel, daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar!

3 juli pas??:sad: :sad: :sad:

groetjes Annelies
ook van mijn nieuwe huisgenootje!

Anjo
7 maart 2004, 20:32
Fantastisch dat je weer recht loopt en vooral dat je je er zo lekker bij voelt. Lief van Dharma, niet? Ik ben echt reuze blij voor je, Annelies! Fijn dat je familie het ook mooi vond, maar vooral fijn voor jou!

Een stukje korter of niet: zelf beslissen, al is dat soms erg moeilijk. Volgens mij moet je gewoon nog een afspraak maken met Marianneke en haar kapper! Neem dan al je pruiken mee en overleg met de kapster, gebruik je oude eens om daar een kort koppie van te knippen. Maak er gewoon een gezellig dagje van, goed voor je!

Anneke G. is niets voor mij.. ik blijf bij mijn "oude" look. Maar natuurlijk mag je mijn zwarte pruik (tof hč?) altijd lenen.

Verder is het verschil tussen patat en friet gewoon het verschil tussen de stad en het Brabantse (platteland?).

Ja, 3 juli pas.. dan kunnen we echt allemaal! En wie is je nieuwe huisgenootje? Toch niet je nieuwe look?

Groetjes,

Anjo

Annelies
9 maart 2004, 10:33
Ja dat was echt heel lief van Dharma. Dat moet ik nog goedmaken met haar!

Ik weet het nog niet zeker, maar dit haarwerk bevalt zo goed dat ik het idee heb dat ik deze nog wel een aanzienlijke tijd zal dragen. Ben alleen bang om hem te wassen, kweetniet hoet dat met synthetisch haar werkt. Mag je dat kammen als het nat is? En wat mag je er aan gel ed insmeren, niets toch?

Ik laat Mariannes kapper mijn andere haar in model knippen. Toch weer onvoorstelbaar dat ze me zo hebben laten gaan zeg. Ik vind het echt niet tof meer, ben wel erg blij dat jullie eerlijk zijn geweest.

Mijn nieuwe huisgenootje is een vrouwtjes naaktrat... Ik ben al vanaf zaterdag aan het prakkezeren over een naam voor haar. Maar ik denk dat ik eruit ben, hij schoot me net te binnen, ik hoop niet dat Moos het erg vindt.. :D

Lief dat ik je zwarte mag lenen, ik ben alleen bang dat ik daar te bleekjes voor ben. Maar wie weet van de zomer. Hijs wel supertof!!

Laten weten wanneer je weer haren gaat shoppen, gaan we samen passen (en kopen??!)

Aha is dat het verschil tussen patat en friet. Geef mij maar pannekoeken!
Waren jullie trouwens de weg kwijt??

tot laters,
grtz Annelies

Anjo
10 maart 2004, 22:49
Superfijn te lezen dat het lekker met je gaat. Positief, hoor! Echt lachen om je nieuwe huisgenootje... nog nooit van een naaktrat gehoord, maar wel toepasselijk! hahahaha. Ga je hem (of haar?) Moos noemen of naar die pup van Moos? :P Zal ze blij mee zijn.

Je laat het wel weten wanneer je naar de kapper van Marianneke gaat, hoor! Ik wil echt alles weten :D !

Verder ga ik voorlopig niet shoppen. Ik ga eerst leren plakken. Gisteren liep ik bij mijn werk (alleen, gelukkig) en ja hoor, ik was door jullie gewaarschuwd.... ik ging een hoekje om (figuurlijk gesproken) en ik voelde mijn pruik echt een stuk omhoog gaan.... ik pieste echt zowat in broek van het lachen (of de spanning). Ik moet dus nu leren naaien en er zo'n stuk inzetten, want de volgende keer vliegt hij (of haar) echt weg. Help. Ik heb geen idee wanneer ik (of die pruik) aan vervanging toe is.

Oh ja, nog even over dat wassen. De meiden vertelde me: niet teveel wassen, hoor! Verder doe je je pruik gewoon in een sopje met wat shampoo. Spoelen en dan nog even met wat balsem. Niet spoelen en laten drogen op de kop (van de pop, niet jouw kop, hahahaha). Eigenlijk kam ik mijn haar nooit, maar je weet hoe ik eruit zag. Volgens Moos kun je echt alles met een synthetische pruik doen. Gewoon experimenteeren, Annelies!

Sorry, ik ben nogal op dreef.. maar moet gaan pitten en mijn wijn is op.

Groetjes,

Anjo

Annelies
15 maart 2004, 14:24
Heej Anjo,

Moos is niet boos, ze is zelfs vereerd zei ze! (gelukkig maar! ;) Moosje is al echt mijn maatje en heeft het zelfs al voor elkaar dat ik de pinda's uit die bollen haal die bij de japanse mix zitten ;)

De kapster van Marianneke heeft het nog druk, maar ik hou je op de hoogte. Aan de ene kant kijk ik ernaar uit om dat ding te knippen en aan de andere kant twijfel ik om niet bij synthetisch te houden..

Dat wassen dat komt mooi uit, is nl. niet mijn favo bezigheid..

Gisteren waaide het nogal hard en ik heb wel 2 kleine stukjes tape geplakt, maar ik twijfelde toch.. Kan me voorstellen dat je bijna in je broek pieste! Heb gehad met andere haarwerk, ik stoer van motor willen afstappen, (zat er nog op, wil helm afzetten) gaat me haar mee. Zit er net een zaak verderop een bouwvakker friet te eten en te kijken. O.k.. ook hallooo. Ik -pok- dat ding weer op en binnen in de zaak stiekum helm afgezet.
(schijt!) Tis goed ga het motorrijden er echteniet voor opgeven.

Bedoel je trouwens dat je er een stukje moet innaaien in je haarwerk?? Daar ben ik al helemaal niet handig in. Verschrikkelijk!

Heb trouwens al mijn haar weer afgeschoren, mijn plek voor op mijn hoofd is 2x zo groot geworden en volgens mij heb ik er weer plekjes bij (achter) en het gat in mijn wenkbrauw is ook groter..
Helaas voorlopig geen 80's kapsel voor mij.. Was wel weer even slikken, maar ja nuchter blijven, kwist het..

Verder probeer ik nog tot rust te komen, maar lukt niet erg.. Misschien dat ik ook eens aan de wijn moet ;)

tot laters,
grtz Annelies

Anjo
19 maart 2004, 22:51
Hoe is het? Weer weekend.. lekker, niet?

Nog even streng: je gaat gewoon naar de kapper, maar natuurlijk kun je die pruik van Dharma voorlopig lekker ophouden! Maar als je daar genoeg van hebt, kun je je andere pruik weer eens opdoen, die dan mooi is geknipt!

Lachen, met die bouwvakker. Wist je dat het in Rotterdam verboden is voor o.a. bouwvakkers om te fluiten naar (mooie) vrouwen. Moet ook gelden voor kijkers naar pruiken, hahahaha;) En natuurlijk lekker blijven brommen, hoor!

Verder heb ik dus echt een stukje tape (hoe noem je zoiets) in mijn pruik genaaid, en jawel: alles past weer redelijk. Ik kan weer rechtop in de wind lopen... hahahaa:D . Ik word er steeds handiger in.

Rot voor je koppie, maar als het je troost: mijn wenkbrauwgat wordt ook steeds groter en er komt geen haar bovenop erbij. 't Is niet anders, we gaan gewoon op zoek naar een leuke look (dat rijmt).

Nu ga ik een wijntje pakken, want het is al veel te laat. Zie je dat je ook friet zegt??

Fijn weekend,

Groetjes,

Anjo

:)

ninja
24 maart 2004, 16:34
Hallo, ik weet niet of ik hier op de goede site zit (het is ook zo lastig dat engels)maar goed ik wil me even voorstellen.Ik ben een meisje!!van 41 jr en heb sinds ongeveer 4jaar een haarwerk.Na een hoop ellendige jaren vooraf heb ik het nu geaccepteerd,dat ik kaal ben. Ik heb een lieve man en twee schatten van kinder die ook aan mijn "gewend" zijn.Ik heb in de loop van de jaren geleerd dat je vooral heeeel veel van je zelf moet houden ,om dit te overleven.En nu ben ik op zo,n punt dat ik weer kan genieten van het leven.Ik ben heel blij dat er een forum is zodat je lekker met lotgenoten kunt klagen! (af en toe moet dit kunnen. )Ik heb gelezen dat jullie om de zoveel tijd bij elkaar komen dit lijkt me heel gezellig ,dus als jullie het goed vinden sluit ik me graag bij jullie aan. Ninja :cool:

mooswindhoos
26 maart 2004, 08:38
Hallo allemaal,

Ook ik vond het weer super gezellig (beetje late reactie maar jullie weten hoe ik ben). Kijk dan ook uit naar de volgende keer.
Natuurlijk ben je ook welkom Ninjo, des te meer zielen des te meer vreugd :) .
Anjo ga jij zaterdag nog naar de landelijke dag in Amersfoort ik ga samen met Annet, zie ik je misschien daar nog wel.
Moet nu opschieten want moet nog erug veel doen.

Groetjes Moos (de echte niet de naaktrat)

Anjo
26 maart 2004, 22:04
FF Wennen met een nieuwe look op het web. Hahaha. Heb je gedronken? Het is Ninja en Anjo. Echt, ik kan weer lekker om je lachen... :D ! Als jij morgen gaat, ga ik natuurlijk ook! Ik kom alleen 's middags pas, want zoonlief moet naar aikido, dan moet de hele familie naar oma, en dan ben ik te laat om er keurig om 09.30 uur te zijn. Lekker duidelijk zeker. Lijkt me gezellig om weer ff bij te kletsen en ben benieuwd of Annet me nog kent. Ik weet nog niet welke look ik zal opdoen... haahahaha. Mijn stoere zwarte? ;) Jij ligt zeker al op bed? See you tomorrow..

Groetjes,

Anjo
(die neppe)